Red Dead Redemption 2 Online

Tätä online puolta on tullut välteltyä tosi pitkään, kun niitä priva servuja ei ole saatavilla. Ajattelin kuitenkin käydä testaamassa, kun ne classitkin tähän on tulossa lähiaikoina. Nyt olen varmaan viikon verran iltaisin pelaillut defensive mode päällä. Kukaan ei ole edes yrittänyt ampua minua kertaakaan. Porukka tulee jopa morjestamaan ja lähtee omiin hommiin. Yleisesti ottaen lähes kaikki pelaajat ovat olleet defensive modessa. Se kannattaa katsoa heti, kun peliin liittyy. Mikäli pelaajien nimimerkeistä esim puolet on punaisia, niin kannattaa vaihtaa servua.

Itselle kyllä aika positiivinen yllätys, että niitä perseilijöitä ei ole näkynyt lainkaan. Hauskaa ja rentoa menoa, daily challenget on ihan mukava lisä.
Kyllä tuolla mayhemin saa aikaan, mikäli itse haastaa riitaa.

OMI3R

Well-Known Member
Onlinessa peliaika jotain 20 days niin perseilijät voi laskea yhen käden sormilla. Ohan niitä jotka nyt ei millää usko ettei huvita leikkiä, mutta enimmäkseen sitä on ollut ihan rauhassa ja touhuilut omia juttuja. Silti ne privaservut saisi tulla, välillä jotenki jo pelkkä se ajatus että on puplalla, RDR:Online (vielä) on onneksi kuitenkin sen verran rauhallinen kun ei ole kun hevosia ja muutamat aseet, sekä mappi missä ei näy kaikkia kun tietyn etäisyyden päästä ja kaikki bounty ynnä muut systeemin.

GTA: Online puplalla on sit yhtä helvettiä ollut jo since day 1/2013 ja sitä olen vältellyt kun ruttoa, nykyää siel on mahotonta olla kun kaiken maailman apinanaamarit riehuu entistä isoimilla vehkeillä, ihan ku jotain bäffää pelais paitsi ilman mitää järkeä. Sitä onkin pelannut invite onlyssa kavereiden kanssa ja näillä mennään. Ehkä ne pyrkii nyt jotenki tekemään sit rdr onlinesta jotenki "elävämmän" ja näin ollen pakottaa ihmiset yhteen ilman priva mahollisuutta, ite kyl uskon että se priva ei poistais mitään, kyllä niitä puplalla olijoita riittäis siitä huolimatta.

MAINOS

Ylös Bottom