Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Ei vakuuttanut kyllä.
Voisiko ystävällisesti vähän kertoa jotakin siitä, että miksi? Tuollaiset kommentit ovat sinänsä todella turhia, kun sisältö on nolla. Selväähän, on että ei tule olemaan kaikkien mieleen. Yksittäisten henkilöiden pitämiset tai ei pitämiset eivät täällä varmaankaan sinänsä kuitenkaan ketään kiinnosta (ainakaan itseäni ei takuulla kiinnosta), mutta ne eri syyt, miksi joku ei ole pitänyt tai on pitänyt, niin ne seikat kyllä kiinnostavat, ja antavat muille mahdollisuuden jo hiukan etukäteen arvioida, kuinka kiinnostava tuo RDR2 online itse kullekin loppujen lopuksi saattaisi olla,
 
On tää vähä niin ja näin, todella kovasti paistaa läpi että tästä yritetään tehää "pay to win" käynnkkä peleistä tuttu "free" peli, kaikki, siis KAIKKI mitä haluat maksaa ja maksaa vielä ihan mukavan paljon. Kyllä tästä nyt yritetään tehää samanlainen lypsylehmä mitä GTA: Online, erona vaan se että GTA: Onlinessa sä grindaat sitä varten että saat superautoja, penthouseja, yahteja, lentokoneita, helikoptereita jne. Tässä taas tuntuu että saat grindaa perkeleesti ihan vaan että saat perus tarpeet ja safkat sun elämään.

Esim jo pelkkä pumppuhaulikko maksaa 444dollaria, päätehtävistä saannut parhaimillaa jotain 20+dollaria, stranger tehtävistä jotan 2dollaria, loottamalla jos hyvin käy saa kirjaimellisesti pennejä, että kyllä sitä perkele saa haulikon eteen hommia vääntää. Oli sielä kalliimpiaki aseita, sama että jos haluut tehää hahmosta jotenkin mieluisan näköisen, maksaa ne vaatteetki perkeleesti. Leveliä vaatii lähes kaikki, se ei nyt haittaa mutta ei nyt ole tienestit ja hinnat kohillaan, tuntuu että vielä enemmän persellää mitä gtaassa. Sen lisäksi hevonen haluaa heinää ja porkkanaa, hahmo haluu hernekeittoa jne, ne kaikki maksaa.

Toki tässä ollaan vielä alussa enkä välttämättä ole löytänyt sitä parasta sekä "nopeinta" vaihtoehtoa tienata sitä rahaa, mutta jotenki se ajatus että "joo tässäpä grindaan että saan takin ja pari asetta, yes, ehkä hatun ja jos perkeleen hyvin menestyn niin vieläpä ehkä jonkun hienon hevosen" :eek::eek::eek: Valuuttaa on myös kahenlaista, eli ihan perus pelistä tienaattavaa dollaria, plus sit näit kultakolikoita mitälie, joita tienaa pelistä myös, kirjaimellisesti 1 penni silloin tällöin, joskus jopa kaksi penniä. Näillä kultapenneillä voi ohittaa sitten ne level lukitukset ja ostaa niillä suoraan. Näitä tulee 100% varmuudella sitten sinne storee, maksat 100euroa ja saat kasan näitä kultakimpaleita joilla sit voit ohittaa grindaukset. Sit jolkotat täl väsyneel hevosel satoja kilometerejä, ja mikä parasta hei!!! Fast travel maksaa!!! Eikä mitenkää kauhee halpaa, joko täs myöhemmin tienaa tuhansia, mut näillä palkoilla en ala maksaa 5-20 dollaria FAST TRAVELISTA!

Alku vielä menee, kun on uutta ja tehtäviä ihan kiva tehää kaverin kanssa, piteemmän päälle varmasti tippuu se innostus. On eri asia grindaa luksus yahdin eteen, kun että saat pari asetta, ehkä hatun ja jotain värityksiä sun aseisiin, jotka nekin saa ainostaan näillä kultakimpaleilla. Noh... kattellaan mihin tämä on menossa, suurta lypsykonetta tästä kieltämättä yritetään.ehkä jopa liiankin "in your face". Mitään junaheistejä ym ei sitten tietenkään tässä ole, tulee nekin sitten varmasti vuosien päästä. Vielä on innostusta, pientä sellaist ainakin, mutta jos ei edes jotenki tuu järkevää tapaa tienata ei kyllä riitä motivaatiota kalsarien ja parin aseen takia jatkaa tätä. Ellei sit muuten haluu häröillä siel kaveriporukal...

Nii ja missä helvetissä se luvattu invite only session? Siitäki interneteis kiroillaan, haluis vaa rauhas kaveriporukal eikä näitä perseilijöitä sinne, jotkut väittää että jotain servua näin testaavat että miten kestää. Jokatapauksessa, kyllä niit jotka siel puplal haluu riehuu nii kyl ne sinne menee, antaisivat niille jotka haluu rauhas olla tehää se perkelee invite only session, vuosi 2018 perkele!
 
Itse en myöskään ole vielä saanut hirveästi rahaa. Katsoin illalla yhtä suomalaista striimiä ja sillä oli 10 leveillä reilu 250 $ sekä se oli ostellut jo leiri parannuksia sekä muutakin. Joten kai sitä rahaa jostain saa.

Oli muuten ilmeisesti jo jotain hakkereita pelaamassa, kun sellaisia isoja laivoja oli ilmestynyt kaupungin kaduille tukkimaan kulkemista :(
 
Joo ei tämä nyt iskenyt yhtään. Kuten jo aiemminkin mainittua, grindaus on tässä tosi vahvana elementtinä. Aika paljon saa tehdä työtä ihan muutaman dollarin tähden, hörähdin ääneen kun eräs sivutehtäväheppu sanoi maksavansa ruhtinaallisesti tehtävän onnistumisesta. Tein tehtävän ongelmitta ja sain palkkioksi 2.45 dollaria ja vielä bonuksena 0.4 dollaria kun tehtävä onnistui aikarajan sisällä.. Sain tuolla ruhtinaallisella palkkiolla ostettua tölkin herneitä, oli pakko koska hahmo oli nälkiintynyt ja sun pitää ilmeisesti muistaa pitää huolta sun hahmon painosta. Yli- tai alipaino tuo mukanaa ongelmia, joten muista perkele mikromanageroida!

Kaikki vähänkin järkevän näköset vermeet on lukittu korkeiden rankkien taakse, ilmeisesti on tarkoitus pitää tuota perunasäkkiä päällä sinne rank30 hujakoille ja siihen kyllä menee näillä xp-palkkioilla aika hemmetin pitkä aika. Toki tuolla näkee niitä öljypohattoja jotka oikealla rahalla ovat ostaneet iteleen oikeat vaatteet heti rank1:llä ollessaan. Klassista mikromaksuagendaa Rockstarilta, näytä kylähullulta ikuisuuden tai maksa ja saat fiksun näkösen hahmon.

Mielestäni ei ole mitään järkeä pistää vaatteita lukkojen taakse, niiden korkean hinnan pitäisi jo toimia eräänlaisena lukkona, vaatteistahan ei saa mitään pelillistä apua muuta kuin sen mielenrauhan, ettei oma ukko/akka näytä siltä, että olisi viettänyt elämänsä asustaen luolissa.

Tarinatehtäviä taitaa olla joku kuusi kappaletta, muuten siellä on sitten sitä kirjekuoren toimittamista aikaa vastaan tai rosvoleirien puhdistamista.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en myöskään ole vielä saanut hirveästi rahaa. Katsoin illalla yhtä suomalaista striimiä ja sillä oli 10 leveillä reilu 250 $ sekä se oli ostellut jo leiri parannuksia sekä muutakin. Joten kai sitä rahaa jostain saa.

Oli muuten ilmeisesti jo jotain hakkereita pelaamassa, kun sellaisia isoja laivoja oli ilmestynyt kaupungin kaduille tukkimaan kulkemista :(
Tyhjensin yhden Gang Hideoutin, sen johtajalta loottasin aarrekartan. Kartan kohteesta löytyi arkku missä oli paljon tavaraa, 114 $ ja yksi kultaharkko. Ilmeisesti tuo on yksi tapa tehdä rahaa.
 
Ei ensi vaikutelma minullakaan kovin hyvä ole. Kaikki on tosi kallista ja rahaa saa kovin vähän mistään. Sinänsä hyvä että tavoiteltavaa on, mutta ei tuo silti kovin mielekästä oo pitemmän päälle.

Kaverin kanssa pelaaminen kivaa, mutta välillä tuntuu aika ontolta koko homma. Ja ainakin ensitesteissä aika päätöntä ollut meno ja porukka kaupungeissa vain lähinnä räiskii toisiaan ja hyökkäilee, kun ollaan free roamissa.

Tehtävät jopa plussaa. Myös jotkin kilpailut vaikutti ihan kivoilta. Ei kuitenkaan ole sellainen fiilis että pitäisi palavasti päästä onlineen pelaamaan. Katsellaan miten tämä tästä avautuu ja kehittyy.
 
Yli- tai alipaino tuo mukanaa ongelmia, joten muista perkele mikromanageroida!

Noin se oli yksinpelissäkin. Vaikka syömällä pidit coren täynnä niin Arthurista tulee alipainoinen, koska et syö tarpeeksi. Tosin ainoa rangaistus tuosta oli se, että otit 6.75% enemmän vahinkoa ja stamina kestää 6.75% enemmän. Samoin myös hevosesta tulee alipainoinen, koska se ei riitä, että annat sille ruokaa vain silloin kun core kaipaa täydennystä.
 
Rahat pois menttaliteetillä tehty. No nähtäväksi jää, kuinka tulee pelailtua. Yksinpeli oli aika hupaisa ja ei tämäkään nyt kauheesti vielä sytytä.
 
En kyllä ymmärrä miksi ovat mahdollistaneet sen, että kun nyt vaikka kuljetan niitä kirjekuoria sen muutaman dollarin tähden, niin muut pelaajat voivat käydä päälle ja viedä kuoret multa ja samassa sen vaivaisen palkkion.

Äsken pelatessa olin kuljettamassa jotain pussukkaa paikasta A paikkaan B. Kolmen hengen posse käy päälle, kaks niistä jää tappamaan mua ja posse leader ottaa pussukan mukaansa. Mitä järkeä, palkkio on pari dollaria.. miksi vaivautua sotimaan tuollaisista?

Tuo nyt vaan aiheuttaa sen, että niin kauan kun tätä ei saa privaatiksi, niin ei ole mitään intressiä tehdä noita sivukeikkoja.
 
En kyllä ymmärrä miksi ovat mahdollistaneet sen, että kun nyt vaikka kuljetan niitä kirjekuoria sen muutaman dollarin tähden, niin muut pelaajat voivat käydä päälle ja viedä kuoret multa ja samassa sen vaivaisen palkkion.

Äsken pelatessa olin kuljettamassa jotain pussukkaa paikasta A paikkaan B. Kolmen hengen posse käy päälle, kaks niistä jää tappamaan mua ja posse leader ottaa pussukan mukaansa. Mitä järkeä, palkkio on pari dollaria.. miksi vaivautua sotimaan tuollaisista?

Tuo nyt vaan aiheuttaa sen, että niin kauan kun tätä ei saa privaatiksi, niin ei ole mitään intressiä tehdä noita sivukeikkoja.

Kunnon villinlännen meininki :D pystyykö muuten laittaa bountyö muista?
 
Aika hämmentävä tää Online on, varsinkin kun ei oo pelattu esim GTA V:sta. Paljon on ihmeteltävää. Vähän ärsyttää toki, kun pelaajat voi tappaa toisiaan tuosta vaan. Toki se kuuluu luonteeseen, mutta jos on esim saalistanut eläimen, niin se katoaa, jos kuolee... Mutta pitää testailla tätä lisää ja ihmetellä. Pitää myös muistaa, että tää on BETA.

Mutta tässä lähes leikkaamaton setti, jossa pelailaan paremman puoliskon kanssa RDR2:n Onlinea. Tuossa on semmonen tunnin paketti, eli näkee vähän miten tuo homma lähtee käyntiin.


 
No ei se puplalla toistensa ampuminen kyl mihinkää luoteesee kuulu, silkkaa perseilyä ja kiusaamista ihan ku gta puplic servuilla kun yrittää ja haluis vaa metsästää ja huolehtia omista asioista, sit ne tulee vaa ampumaan siihen ihan vaa koska nyt ammutaan.
 
Eli ei tarvitse itsellä edes käynnistää koko onlineä. Gta V online peluu loppu kyllä itsellä muutaman tunnin jälkeen juuri ton perseilyn takia. Ja eipä sit tullu enää palattuakaan et parantuko koskaan..
 
No ei se puplalla toistensa ampuminen kyl mihinkää luoteesee kuulu, silkkaa perseilyä ja kiusaamista ihan ku gta puplic servuilla kun yrittää ja haluis vaa metsästää ja huolehtia omista asioista, sit ne tulee vaa ampumaan siihen ihan vaa koska nyt ammutaan.


Aaa, okei. No tuo on todellakin veemäistä ja pilaa kyllä pelikokemuksen. Ei näitä ”sankareita” toistaiseksi mahdottomasti ole tullut vastaan, mutta kuitekin. Ärsyttää tosiaan kun yrität tehtä jotain, niin joku päättää yhtäkkiä ampua. Olen kyllä kuullut että tätä samaa on GTA V:ssä ja siksi ei olla tuota hommattu (toki siinä on varmasti hyvä tarinamoodi). Eipä tuota perseilyä oikein mitenkään varmaan voi oikeen estää?

Tuossa vähän pelailin ja tekaisin yhden tehtävän. Onnistui hyvin ja pelikaverit oli asiallisia eikä hämmentäneet mitä sattuu.

Mutta mua tuo verkkopeli edelleen hämmentää. En oikeen saa kiinni, mitä tuossa ois järkevää tehdä. Tuntuu vähän kun pelais RDR2:sta, mutta eri tarinaa.

Muutama kysymys:
Vissiin omaa camppiä voi päivittää?
Miksi tuo camppi vaihtaa välillä itsestään paikkaa?
Tässä on vissiin jonkilainen hahmokehityssysteemi?
 
Invite only tämmösis peleis pitäs lukea laissa! Semmonen on kyl tulossa tähän, mut ei nyt. Kuulemma näin haluavat "testaa" servujen kuormitusta ym.
 
Kunnon villinlännen meininki :D pystyykö muuten laittaa bountyö muista?

Ei pysty laittamaan ja jos pelaaja tappaa pelaajan niin ei tule edes paikallista poliisia mestoille.

Jos joku vaan tappaa toista päättömästi niin silloin voi laittaa hetkeks pasifistimoden päälle jolloin kumpikaan ei voi vahingoittaa toista. Tää mode tosin kestää vaan 10min ja sen voi laittaa päälle vasta kun on jonkun aikaa joutunu sietää perseilyä.

Joku kysy ylempänä miksi en pelaa itsekin possessa, en ole vielä ehtinyt sitä testaamaan. Katsotaan josko jollain porukalla sais pysyvän possen pystytettyä.

Ihmetyttää vaan tuo että kahden dollarin takia jaksavat lähteä laukkaamaa mun perään ja aloittamaan sotimisen. Itse en jaksais vaivautua :D
 
Aaa, okei. No tuo on todellakin veemäistä ja pilaa kyllä pelikokemuksen. Ei näitä ”sankareita” toistaiseksi mahdottomasti ole tullut vastaan, mutta kuitekin. Ärsyttää tosiaan kun yrität tehtä jotain, niin joku päättää yhtäkkiä ampua. Olen kyllä kuullut että tätä samaa on GTA V:ssä ja siksi ei olla tuota hommattu (toki siinä on varmasti hyvä tarinamoodi). Eipä tuota perseilyä oikein mitenkään varmaan voi oikeen estää?

Tuossa vähän pelailin ja tekaisin yhden tehtävän. Onnistui hyvin ja pelikaverit oli asiallisia eikä hämmentäneet mitä sattuu.

Mutta mua tuo verkkopeli edelleen hämmentää. En oikeen saa kiinni, mitä tuossa ois järkevää tehdä. Tuntuu vähän kun pelais RDR2:sta, mutta eri tarinaa.

Muutama kysymys:
Vissiin omaa camppiä voi päivittää?
Miksi tuo camppi vaihtaa välillä itsestään paikkaa?
Tässä on vissiin jonkilainen hahmokehityssysteemi?

Olen iteki viel ihan pihalla et mitä täs oikee kannattaa tehää et sais sen "maksimaalisen" tehon, olen ajanut kisoja, olen metsästänyt ja myynyt kamoja putcherille, olen pelannu tdm jne. Tehny tehtäviä, mutta kaikista silti tuntuu tienaavan vain pennejä. Haluis parempia aseita mut ne nyt saa jäädä haaveeks, samal alotuspaska aseel joutuu pelaa varmaa vuosia, kämpin päivitys saatanan kallista, samoin hevosen, kaikki. Täs ehkä vedetty se grindaaminen vähä överiks, mä on aika ahkera grindaaja ja gtaa onlines tienaannu kymmeniä miljoonia.

Toki tämä on beta ja kaikkea varmaa tulee lisää, mut ei edes gta julkasu ollut näin armoton grindaamisen suhteen. Kyl siel melko äkkiä autot ja kämpät sai.
 
Kannattaa vielä muistaa, että koska tämä on beta, niin saattavat huiskaista edistymisen jossain vaiheessa pois. Nyt siis kestää saada mitään järkevää hankittua, joten kuvitelkaapa jos grindailette jotain hirveällä vaivalla ja sitten tulee resetti. Jää itsellä väliin niin kauan että tuosta saadaan edes etäisesti kiinnostavan oloinen. Tai sitten voi käydä testaamassa kun on jauhanut tarpeeksi yksinpeliä. Haasteet, tehtävät ja keräiltävät nyt ainakin pois alta. Hetki voi vielä mennä.
 
Ylös Bottom