Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Siis miten tuo pokerissa huijaaminen oikein onnistuu? Tiiän että se viisari pitää yrittää saada pysymään siinä keskellä, mutta heti kun se huijaus käynnistyy ja rupean "vääntämään viisaria" keskemmälle, se heilahtaa täysiä toiselle puolelle ---> pokeripeli loppuu ja asiaa lähdetään selvittämään kylän raitille...
Armadillossa yritin harjoitella tuota huijaamista menemällä viidesti pelaamaan, ja aina sama juttu. (Lisäksi se yksi kaveri oli melko sitkeä äijä, otti yhteensä 18 luotia kroppaansa ja edelleen äijässä henki pihisee...)
Ilmeisesti tuohon huijaamisen helppouteen/vaikeuteen riippuu se, montako pelaajaa on pelissä mukana? Olin 1vs1 tilanteessa ( ne kaks olin jo duelin kautta listiny...), ja heti ku yritin huijata, en päässyt edes siirtämään sitä viisaria, ku jäin jo kiinni kusetuksesta... Mulla oli käytössä sitte se elegant suit, joka helpottaa huijaamista..
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Sitä ei nimenomaan "väännetä", vaan korjaus tehdään pienillä liikkeillä. Ihan helppo nakki. Tosiaan, itse ainakin jätin kusetukset väliin viimeistään 1 vs. 1 vaiheessa, tuntuu jäävän helpommin kiinni vilunkipelistä :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Sitä ei nimenomaan "väännetä", vaan korjaus tehdään pienillä liikkeillä. Ihan helppo nakki. Tosiaan, itse ainakin jätin kusetukset väliin viimeistään 1 vs. 1 vaiheessa, tuntuu jäävän helpommin kiinni vilunkipelistä :D

Ok, mä oon ajatellut että mikä helevatti sitä vaivaa, kun mittari kellahtaa samantien toiselle puolelle.. :D Pitää näköjään seuraavalla kerralla kokeilla vähän rauhallisempaa otetta...
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Ei sillä oo mitään väliä monta siinnä pöydässä on. Mukava juttu tuo kusettaminen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Ilmeisesti tuo huijaaminen ei ole mahdollista heti ekoilla kerroilla? Mä oon pari kertaa käynyt pelaamassa ja ei oo tullu samanlaista cheat nappulaa, kuin mitä youtubessa näky jollain boxiversiossa olevan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Ilmeisesti tuo huijaaminen ei ole mahdollista heti ekoilla kerroilla? Mä oon pari kertaa käynyt pelaamassa ja ei oo tullu samanlaista cheat nappulaa, kuin mitä youtubessa näky jollain boxiversiossa olevan.

huijaaminen edellyttää että sinulla on päällä "elegant costume". Muuten se ei ole mahdollista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Olisi pieni pulma liittyen tuohon hevosenkesytykseen ja joka liittyy tuohon yhteen trophyyn, "Break the Kentucky Saddler, American Standardbred and the Hungarian Half-bred". Eli ongelma koskee Kentucky Saddleria. Mistä sen löytää? Tai mulla on jo "kauppakirja" tuosta hevosesta, ja pystyn ihan normaalisti "lataamaan" sen. Mutta kun menen general storeen ja katson niitä hevosten kauppakirjoja, kentucky saddlerin kohdalla lukee "not available". :confused:
Sen verran tiedän, että kyseinen hevonen löytyy siitä alkupään Bonnien tehtävästä, ja siitä mä ilmeisesti tuon kauppakirjanki sain... :rolleyes: Yritin tehdä sen tehtävän uudestaan Missions-valikon kautta, mutta ei vaikuttanut mihinkään.. :eek:

Löytyykö kyseistä hevosta villinä luonnosta, jotta voisin käydä kesyttämässä sen niin kuin nuo kaksi muutakin...?
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Olisi pieni pulma liittyen tuohon hevosenkesytykseen ja joka liittyy tuohon yhteen trophyyn, "Break the Kentucky Saddler, American Standardbred and the Hungarian Half-bred". Eli ongelma koskee Kentucky Saddleria. Mistä sen löytää? Tai mulla on jo "kauppakirja" tuosta hevosesta, ja pystyn ihan normaalisti "lataamaan" sen. Mutta kun menen general storeen ja katson niitä hevosten kauppakirjoja, kentucky saddlerin kohdalla lukee "not available". :confused:
Sen verran tiedän, että kyseinen hevonen löytyy siitä alkupään Bonnien tehtävästä, ja siitä mä ilmeisesti tuon kauppakirjanki sain... :rolleyes: Yritin tehdä sen tehtävän uudestaan Missions-valikon kautta, mutta ei vaikuttanut mihinkään.. :eek:

Löytyykö kyseistä hevosta villinä luonnosta, jotta voisin käydä kesyttämässä sen niin kuin nuo kaksi muutakin...?

Kentucky Saddler - Red Dead Wiki - walkthroughs, weapons, characters, achievements, cheats, and more!
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Olisi pieni pulma liittyen tuohon hevosenkesytykseen ja joka liittyy tuohon yhteen trophyyn, "Break the Kentucky Saddler, American Standardbred and the Hungarian Half-bred". Eli ongelma koskee Kentucky Saddleria. Mistä sen löytää? Tai mulla on jo "kauppakirja" tuosta hevosesta, ja pystyn ihan normaalisti "lataamaan" sen. Mutta kun menen general storeen ja katson niitä hevosten kauppakirjoja, kentucky saddlerin kohdalla lukee "not available". :confused:
Sen verran tiedän, että kyseinen hevonen löytyy siitä alkupään Bonnien tehtävästä, ja siitä mä ilmeisesti tuon kauppakirjanki sain... :rolleyes: Yritin tehdä sen tehtävän uudestaan Missions-valikon kautta, mutta ei vaikuttanut mihinkään.. :eek:

Löytyykö kyseistä hevosta villinä luonnosta, jotta voisin käydä kesyttämässä sen niin kuin nuo kaksi muutakin...?

Not available meinaa että oot jo kesyttänyt sen ja sulla on se kauppakirja. Ei siis tarvii/pysty ostaa uudestaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Not available meinaa että oot jo kesyttänyt sen ja sulla on se kauppakirja. Ei siis tarvii/pysty ostaa uudestaan.

Joo tajusin itekki, että sehän näyttää samalla tavalla sekä kesytetyt että ei-kesytetyt hevoset... Eilen se trophy pamahti, kun kävin kesyttämässä sen mustan hevosen, joka oli enää jäljellä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Olen pelannut pelistä jo 40% läpi ja en saa auki tuota treasure hunting challengea, jossa aarteita etsitään kartan avulla. Olen mm. pyörinyt tunnin verran ympäri ämpäri odottaen, että saan pelastaa sen aarteenetsijän jengiltä, jonka avulla saisin ensimmäisen kartan.

Mikä ihme, ettei minulle moista yllä mainittua asiaa ole tapahtunut?

Pelin wikiassa sanotaan: "The player obtains the first treasure map from a random event of a treasure hunter being attacked by bandits. Once the player saves the treasure hunter, or loots his corpse, he gives the player the first treasure map"

mutta eipä ole minun kohdalle sattunut.

Onkohan pelissä joku bugi vai mistä voisi johtua?
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Olen pelannut pelistä jo 40% läpi ja en saa auki tuota treasure hunting challengea, jossa aarteita etsitään kartan avulla. Olen mm. pyörinyt tunnin verran ympäri ämpäri odottaen, että saan pelastaa sen aarteenetsijän jengiltä, jonka avulla saisin ensimmäisen kartan.

Mikä ihme, ettei minulle moista yllä mainittua asiaa ole tapahtunut?

Pelin wikiassa sanotaan: "The player obtains the first treasure map from a random event of a treasure hunter being attacked by bandits. Once the player saves the treasure hunter, or loots his corpse, he gives the player the first treasure map"

mutta eipä ole minun kohdalle sattunut.

Onkohan pelissä joku bugi vai mistä voisi johtua?

Muistanko oikein et se taisi tulla Armadillossa kadulla vastaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Muistanko oikein et se taisi tulla Armadillossa kadulla vastaan.

minun mielestäni se treasure hunter event tuli melkein heti pelin alussa Hanging rockin lähistöllä. Joku äijä oli ryöväreiden hyökkäyksen kohteena. Tilanteen päätyttyä kartta löytyi arkusta. Näin siis muistaakseni minulla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

minun mielestäni se treasure hunter event tuli melkein heti pelin alussa Hanging rockin lähistöllä. Joku äijä oli ryöväreiden hyökkäyksen kohteena. Tilanteen päätyttyä kartta löytyi arkusta. Näin siis muistaakseni minulla.

Joo mul oli samas paikkaa ku tein stranger tehtävää. Mut yleensä jos kuuluu ammuskelua ni kannattaa mennä kattomaan sieltä mistä se kuuluu. Yleensä tollai tullut vastaan toi aarteenmetsästäjän pelastus.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

Mulla on tullut se treasure hunter homma vastaan monen monituista kertaa ja ihan ympäri karttaa. Se ei yleensä ole vaan tien vierellä vaan ohi ratsastaessa jostain syrjemmästä kuuluu ampumista ja kun menee paikan päälle nii siellä on julmetunmoinen kahakka menossa. :p Itse en siinä yleensä hahmota, että kuka niistä on se avun tarvitsija niin lahtaan samantien kaikki.

Sitten yksi juttu on kun Armadillosta lähtee lounaaseen päin ratsastamaan niin yhden kallion reunalla on monesti ollut joku valkoiseen pukeutunut ilotyttö huutelemassa minulle jotain, mutta aina kun pysähdyn paikalle niin se ottaakin jalat alle ja lähtee kipittämään pitkin korpia. Eli huutelun aikaan näkyy sinisenä palloja kartalla ja heti kun pysähdyn niin se katoaa. Mikähän lie tapaus sekin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

TERE vaa kaikille.


Miten ton multiplayerin saa toimimaan? Mitä pitää tehdä ? Ainakun koitan sitä, oon yksin siellä ja ketää muuta ei näy?

Ja mikä se rockstar koodi on mitä se kysyy siinä kohtaa, kun olis jotain uutta downloadattavaa? Mistä moisen kodin löytää?
 
Ylös Bottom