Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
n00b kysymys : mistä huivin saa ?
Thieve's Landingin tailorilta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
n00b kysymys : mistä huivin saa ?
Ei.Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono?
Eiliseltä metästykseltä lyhyt pätkä: KonsoliFIN - Media - Red Dead Redemption (PS3) -]
Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono? Ilmestyykö talot vasta 10m päässä ja onko erämää vain harva puskaista aavikkoa? Onko hahmot, talot ja tekstuurit suttuisia ja tappaako nämä pettymykset peli iloa?
Ei todellakaan ole. pitää olla xbox versio vieres ja tihrutaa et huomaa erot. ja talot näkyy kauas eikä pöllähdä nenän eteen
Kultaiset aseet tulee automaattisesti, eka revilveri ja kivääri, asun saat tekemällä siihen vaaditut jutut, sitä asu challengea ei vaa oo ees tarjol ilman koodia
"Break the Kentucky Saddler, the American Standardbred, and the Hungarian Half-bred."
Toinen pulma on tuollainen Challenge "Collect 8 Prickly Pears...." ?
Itseasiassa voi:Sitä ei voi tietää mitä rotua mikäkin hevonen edustaa.
Itseasiassa voi:
The Kentucky Saddler = Kullan kellertävä (Wild Horses, Tamed Passions-tehtävä)
American Standardbreded = Musta (West Elizabeth)
Hungarian Half-bred = Valkoinen (Meksiko)
Aina kun saan hevosen kiinni, ja nousen selkään se heittää minut pois. Vinkkejä miten voisi päästä läpi / miten te pääsitte? Vaikeustaso aika rankan oloinen.
Niin ja pokeri on aivan pakko saada moninpeliin, aivan pakko!
Hallou, uus olen tääl foorumeilla, ja aattelin vaa pistää tänne viestii, että kai sitte miun kaa pelaatte tätä onlines ku oon luultavasti hankkimas lähiaikoina. Siis tulis sit mielellää mukaa pelaa teijän kans(jos peli nyt positiivisesti yllättää), mitä ny oon teijän keskusteluja lueskellu.