Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono? Ilmestyykö talot vasta 10m päässä ja onko erämää vain harva puskaista aavikkoa? Onko hahmot, talot ja tekstuurit suttuisia ja tappaako nämä pettymykset peli iloa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono?
Ei.

Kuten ketjun suosiosta näkyy, on PS3-versio kelvannut ihmisille vallan mainiosti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hauska yksityiskohta vai täysi sattuma? Pelasin Theives Landingissä pokeria ja kuulin sivukorvalla miten joku länkkäri sanoi toiselle miten huomiseksi on ennustettu rankkasateita. 12h kului ja päivä vaihtui toiseen jonka aikana New Austinissa alkoi kaksi päivää kestänyt rankkasade.

Kokeilkaapa muuten pelata peliä ilman karttaa/hudia, kokemus muuttuu melkoisesti. Mm. suunnistus muuttuu täysin kun pitää käyttää avuksi tienviittoja ja kuuta/aurinkoa. Nallitettuja elukoita joutuu oikeasti etsimään ja satunnais kohtaamiset tuntuvat enemmän sattumilta kun ne eivät ilmesty sinisinä palloina karttaan. Myös rosmojen nallittamisesta tulee haastavampaa kun ei tiedä mistä nämä ampuvat tai kuinka monta niitä on. Yksi eeppisimmistä toimintakohatuksista tapahtui juuri tuossa mainitsemassani rankkasateessa kun ainoa keino erottaa viholliset luonnosta oli taivaalla ajottain välähtelevä salama. Hudin poistaminen on vain ikävästi kaksi teräinen miekka; se tukee tunnelmaa ja immersiota mutta lain pakoilusta ja todistajien lahtaamisesta tulee hankalaa. Mutta suosittelen testamaan, tunnelmaa saa melkoisen kohotuksen kun tämän poistaa käytöstä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaas ny minulle että onko tämä ps3 versio grafiikaltaan oikeasti huono? Ilmestyykö talot vasta 10m päässä ja onko erämää vain harva puskaista aavikkoa? Onko hahmot, talot ja tekstuurit suttuisia ja tappaako nämä pettymykset peli iloa?

Ei todellakaan ole. pitää olla xbox versio vieres ja tihrutaa et huomaa erot. ja talot näkyy kauas eikä pöllähdä nenän eteen
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei todellakaan ole. pitää olla xbox versio vieres ja tihrutaa et huomaa erot. ja talot näkyy kauas eikä pöllähdä nenän eteen

Edelleen ihmettelen tätä piirtoetäisyyden ja pop-inin haukkumista PS3-versiossa... Tai no en oikeastaan. Taisivat pojat NeoFAGissa puhua täyttä paskaa PS3-versiosta. Kiinnittäkääpä seuraavalla pelikerrallanne huomiota pop-iniin. Niin vähäistä... Kyllä sillon sitä tapahtuu, kun vaikka kääntää kameran nopeasti taakse tms., mutta jos vaikka ratsastaa kohti auringonlaskua, niin ei mitään ilmesty tyhjästä, vaan ne tulee hiljalleen näkyviin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kultaiset aseet tulee automaattisesti, eka revilveri ja kivääri, asun saat tekemällä siihen vaaditut jutut, sitä asu challengea ei vaa oo ees tarjol ilman koodia

Itekin laitoin koodin ja säikähdin kun oli heti kultaset aseet.. En todellakaan halua pelata peliä millään tupla famella tai muilla avuilla. Ei kai kaikki aseet ole nyt kultasia. Muuten joudun varmaan tilaamaan uuden pelin, koska avuja ei saa itse laitettua joko päälle tai pois, kuten olin ajatellut :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Noniin, pari pulmaa, achihuorauksesta kyse :)

Mitenkäs tämä alla oleva achi saadaan? ei mitään käsitystä mitä tuossa pitää tehdä.

Buckin` Awesome

"Break the Kentucky Saddler, the American Standardbred, and the Hungarian Half-bred."

Toinen pulma on tuollainen Challenge "Collect 8 Prickly Pears...." ?

Jos joku jaksais neuvoa niin jees...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

"Break the Kentucky Saddler, the American Standardbred, and the Hungarian Half-bred."

Tekee tarpeeksi näitä "kesytys" tehtäviä joita on joillain rancheilla ja randomisti kesyttämällä villihevosia. Sitä ei voi tietää mitä rotua mikäkin hevonen edustaa.

Toinen pulma on tuollainen Challenge "Collect 8 Prickly Pears...." ?

Mehicossa on Prickly Pearseja Escaleran ympärillä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Sitä ei voi tietää mitä rotua mikäkin hevonen edustaa.
Itseasiassa voi:

The Kentucky Saddler = Kullan kellertävä (Wild Horses, Tamed Passions-tehtävä)
American Standardbreded = Musta (West Elizabeth)
Hungarian Half-bred = Valkoinen (Meksiko)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itseasiassa voi:

The Kentucky Saddler = Kullan kellertävä (Wild Horses, Tamed Passions-tehtävä)
American Standardbreded = Musta (West Elizabeth)
Hungarian Half-bred = Valkoinen (Meksiko)

Sama tulikin mieleen, että väreistä voi erottaa mutta en ollut varma ovatko samaa rotua edustavat aina saman värisiä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen ns. "jumissa" siinä bonnien tehtävässä, jossa
lassotaan ja kesytetään villihevonen.

Aina kun saan hevosen kiinni, ja nousen selkään se heittää minut pois. Vinkkejä miten voisi päästä läpi / miten te pääsitte? :eek: Vaikeustaso aika rankan oloinen. Niin, ja tasapainotellaanko sen selässä ainoastaan vasemmalle ja oikealle, vaan myös eteen ja taaksepäin?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Aina kun saan hevosen kiinni, ja nousen selkään se heittää minut pois. Vinkkejä miten voisi päästä läpi / miten te pääsitte? :eek: Vaikeustaso aika rankan oloinen.

Heh toihan on järkyttävän helppo, vääntelet vaan vasenta tattia edestakaisin.

Expert tasolla pelaan, jos se nyt mitenkään ratsastukseen vaikuttaa.

Elikkä aina kun meinaat tippua kyydistä niin käännä tattia vastakkaiseen suuntaan.

Täytyy tasapainotella ainoastaan sivuttain
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Uskoisin että oikeassa elämässä hevosen rotuja ei eroita pelkillä väreillä(täysi heitto, en oikeasti tiedä hevosista mitään)mutta pelissähän tämä on ihan looginen pelimäisyys.

Hitto että olen jäännyt koukkuun tuohon pokeriin. Onneksi pelissä ei pelata oikeilla rahoilla koska addiktio on viennyt jo vararikkoon useamman kuin kerran. Eikä henkien riistämiseltä olla vältytty koska hyvä henkinen Marston ei vain osaa huijata pelipöydässä ja kantaa tästä tietenkin vastuun. Thieves Landingistä onkin tullut paheiden pysähdyspaikka hurmioiden houkutuksille. Yön pimeillä kaduilla on mielenkiintoista seurata sekoilevia roistoja ja jakaa tarvittaessa oman käden oikeutta. Tässä mestassa on paahellinen tunnelma kohdillaan.

Niin ja pokeri on aivan pakko saada moninpeliin, aivan pakko!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hallou, uus olen tääl foorumeilla, ja aattelin vaa pistää tänne viestii, että kai sitte miun kaa pelaatte tätä onlines ku oon luultavasti hankkimas lähiaikoina:D. Siis tulis sit mielellää mukaa pelaa teijän kans(jos peli nyt positiivisesti yllättää), mitä ny oon teijän keskusteluja lueskellu:D.

Boksin sain tuossa pari viikkoa sitten, kaveriks saa pyytää:p. Luultavasti tulevaisuuden pelilistoilla kans CODia ym, nyt tällä hetkellä tossa pyörii tosin Halo 3, Pure ja pari muuta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Asd, en todellakaan hallitse tuota. Jo toista tuntia jumitan siinä ja huhhuh... Eikun yrittämään uudestaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Niin ja pokeri on aivan pakko saada moninpeliin, aivan pakko!

I shall agree!

Aloitiko muuten pelin alusta?

Hallou, uus olen tääl foorumeilla, ja aattelin vaa pistää tänne viestii, että kai sitte miun kaa pelaatte tätä onlines ku oon luultavasti hankkimas lähiaikoina:D. Siis tulis sit mielellää mukaa pelaa teijän kans(jos peli nyt positiivisesti yllättää), mitä ny oon teijän keskusteluja lueskellu:D.

Käy laittamassa gamertagisi tuonne peliseura ketjuun ja lisäile vaikka muutamia nimiä omalle kaveri listalle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

WUUT! en kertaakaan ole tippunut villihevosen selästä en edes ekal kerralla. YOU EPIC FAIL:p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä väliä on millä tasolla pelaa? Saako expertillä läpäisystä jonkun trophyn? Ite menen normaalilla, mut vahoin sen expert, että saan sen gunnslinger trophyn. Ihan loistava peli kyseessä. Yhtään liioittelematta paras peli, jota olen next gen konsolilla pelannut.
 
Ylös Bottom