Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Piti muka alkaa aikasemmin tehtäviä tekemään... 3 tunnin session aikana sain ainoastaan yhden wanted tehtävän tehtyä... :rolleyes:

Piti alkaa seikkailemaan ja testailemaan kaiken maailman systeemejä pelissä. Ja kyllähän ainakin viihdettä löyty...

Jostain sain päähän lassota kaverin hevosen selästä. Ja ensimmäinen yritys päättyi huonosti, kun lasso osui ratsastajan sijasta hevoseen. Siitähän omistaja ei tykänny ja lähti paahtamaan tuhatta ja sataa eteenpäin, ja mun sankari roikku vielä lasson kanssa hevosessa kiinni. Ajattelin ensiks et tuli vaan joku bugi vastaan, mut uuden yrityksen jälkeen paljastu että se on ihan(*lue* melkein) toimiva matkustustapa. Kannattaa kuitenkin varoa ettei edessä ole mitään raatoja tai vastaavaa, tai saattaa matka päättyä komeaan face plantiin(nimim. kokemusta on)..

Ja tulipahan sitä raahattua viatonta sivullista lasson kanssa junan perässä... :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tulipahan sitä raahattua viatonta sivullista lasson kanssa junan perässä... :D

V*ttu sä olet sairas paskiainen :D Tuohan lähentelee jo kaverin hirttämistä ja ihan sattumalta vaan otit jonkun sivullisen, kyl vähän pitäis lähimmäisen rakkautta olla, ettei tuommosia. Marston on kuitenkin kunnon mies, eikä mikään GTA-tyylinen rikollinen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jotenkin tuosta moninpelistä sai niissä ennakkohehkutuksissa vähän eri kuvan. Vielä ei tietenkään ole ihan kaikkiin hienouksiin tutustunut, mutta jotenkin sisältö uupuu.
Olisi hienoa jos pelaajia olisi free roamissa tosiaankin useita kymmeniä ellei satoja. Aina kun vaihat kaupunkia niin roomi vaihtuis... Kaupungissa vois pelata pokeria yms ja rahoilla vois ostaa kaikkea kivaa härpäkettä.

Toivotaan että rockstar kehittäis multia vielä lennosta...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hitto että olen jäännyt koukkuun tuohon pokeriin.

Heh sama. Laskin että koko pelaamastani ajasta yli 10 % on mennyt korttia lätkiessä. :D

Uhkapelit toimii tässä hienosti ja koukuttavasti! Liar's Dice on myös hauskaa puuhaa.
Kerran pelasin tätä Thieves Landingissa ja taustalla sälli juo itseään tuiteriin ja lähtee lopulta kaatumaan kohti pokeripelaajia rojahtaen keskelle pokeripöytää. Pelaajat eivät tästä tietenkään innostuneet vaan nousivat ja ottivat välittömästi revolverit esiin kohti iloisesti sammunutta urhoa. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

niin saako vaikeus tason määrätä? ja miten kaksintaisteluihin pääsee?

Mitään eri vaikeustasoja ei ole, ainoastaan aim assistiin liittyvä joka löytyy asetuksista. Ja kaksintaisteluihin pääsee kun on kerännyt tarpeeks famea ja siviilit alkaa haastamaan sua, eli itse ei voi haastaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eilisestä posseilusta tuli vielä toinen video tehtyä muistoksi upeasta pelistä. Free Roam on ideana mitä loistavin, mutta tällä kertaa saatiin aika ujo versio kuvitellusta. Enemmän saisi olle tekemistä, pelihahmoja ja ihmispelaajia (nyt max. 16).

KFIN Media: KonsoliFIN - Media - Red Dead Redemption (PS3) -
Youtube: YouTube - Red Dead Redemption (PS3 Online)

Kiitos porukoille hienosta peliseurasta! :)
 
Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö tuolla tosiaan voi tehdä muuta kuin tuhota jengien piilopaikkoja?

Ja noi ite moninpelit on jotenkin ihan samanlaisia, tuntuu kaikinpuolin todella huonolta moninpeliltä :/
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö tuolla tosiaan voi tehdä muuta kuin tuhota jengien piilopaikkoja?

Ja noi ite moninpelit on jotenkin ihan samanlaisia, tuntuu kaikinpuolin todella huonolta moninpeliltä :/

Eiköhän se ollut täysin selvää jo ennen julkaisua ettei R* osaa tehdä mitään "hitti" online peliä, mukavaa ajanvietettähän tuo kuitenkin on.

Pari levua vielä niin pääsee HC:n puolelle, ehkä sitten saa enemmän pelistä irti.

Onlinen suurimmat ongelmat:

-Pelaajien vähyys kenttien kokoon nähden
-mahdollisuus mennä esineiden taakse piiloon
-jos haluaa HC tai veteran puolelle täytyy kerätä levuja autoaim puolella
-Dead eye (vai mikä onkaan)
-Lataustauot matsien välillä
-huono matchmaking
-free froamin turhuus

Muuten on kyllä parhaita nextgen pelejä, tekemistä riittää aivan helkutisti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

V*ttu sä olet sairas paskiainen :D Tuohan lähentelee jo kaverin hirttämistä ja ihan sattumalta vaan otit jonkun sivullisen, kyl vähän pitäis lähimmäisen rakkautta olla, ettei tuommosia. Marston on kuitenkin kunnon mies, eikä mikään GTA-tyylinen rikollinen.

Ei Marston mun toisessa savessa ole tosiaankaan mikään kunnon mies... On vähän herkempi liipasinsormi ja vahinkoja tuntuu sattuvan.. ;)

Hienoa joo, tosin junassa ollessa ei voi käyttää lassoa... Yritin itsekin just samaa taktiikkaa, mut ei onnistunu.

Juju on et lassoat kaverin siinä laiturilla, ja sit pidät L2 painettuna ja kävelet junan kyytiin. Kumma kyllä ettei lasso toimi junan kyydistä. Siinähän vasta sitä viihdettä olis.. :D

Ja vielä tähän päälle, pankkia oon yrittäny ryöstää tässä eilen ja tänään. Eilen se jäi siihen kun aina joku pyys seriffin paikalle. Tänään pääsin murtamaan kassakaappia, sisältä löytyi huimat 47$. Sen jälkeen seriffi meni ihan sekaisin mikä johti noin 1700+$ palkkioon mun päästä..

Ei ole villissä lännessä kovin kannattavaa olla pankkiryöstäjä..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kerran pelasin tätä Thieves Landingissa ja taustalla sälli juo itseään tuiteriin ja lähtee lopulta kaatumaan kohti pokeripelaajia rojahtaen keskelle pokeripöytää. Pelaajat eivät tästä tietenkään innostuneet vaan nousivat ja ottivat välittömästi revolverit esiin kohti iloisesti sammunutta urhoa. :)

Haha :D. Red Dead luo kyllä koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä.

Liar's dice on kyllä todella mukavaa ajanvietettä ja mielestäni melko helppoa, vaikka säännöistä en vielä puoliakaan ymmärrä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hola!

Kylläpä oli muikeaa vääntää taas possella. Itsehänin tajusin vasta tänään, että multiplayeriin on oma switch mikä pitää vääntää expertille. Ihmettelin, kun tähtäin vaan liimaa ja liimaa.

Naurattaa jo pelkästään se kun alku-aulassa posse jahtasi hätääntynyttä vuohta silmät murhanhimosta kiiluen.

Tunnelmallista oli myös räiskiä el funky amigoilla armadillon laidalla olevilta hiekkadyyneiltä kohti puolustajia ja pikkuhiljaa ujuttautua kylään pensas pensaalta.

Ehdottomasti lisää kfinläisten sisäisiä matseja ja lisää porukkaa kinkereihin. Jotain sovittuja "sääntöjä" tai tehtäviä mukaan niin hauskaa tulee. Pitääpä käydä joku päivä ostamassa kuulokkeet, kun aiemmat säpäleinä ja muksu nukkuu viereissä huonessa niin joutuu aika hiljasella ääniä pitämään niin osa kanssapelaajien jutuista menee täysin ohi.

Yksinpelistä sen verran, että ompahan huikea kokemus jota jaksaa vääntää, olisikohan 15 tuntia takana ja yhä pyöritään armadillon huudeilla Ilman omaehtoista rikoksen rikosta (jos nyt ei lasketa, että oman rakkaan hevosen varastamista yrittävät laitetaan nätisti nippuun sidottuna kiskoille pötköttämään).

Ajatuksena olisi läpipeluun jälkeen aloittaa uudestaan täysin vastakkaisella tyylillä jossa jokainen aamukuseskelija saa lyijymyrkytyksen ja koko läänin lypsykarja nahkotaan pimeän turvin...

Codit, gta iv, battlefieldit ym.. kaikki jääneet yksinpelin osalta kesken, koska ovat yksinkertaisesti tylsiä. Tämä se vaan burnaa suohon kaikki (falloutit ja mass effectit toki pelaamatta)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huh, vihdoinki sain tapettuu 2 puumaa puukolla mitä tarvii master hunter challengeihi <.< oli yllättävän haastavaa...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Meikäläinenkin törmännyt useammin kuin kerran Thieves Landingissä juopuneihin kanssa kulkijoihin. Muissa kaupungeissa tähän ilmiöön ei törmää läheskään näin usein... Mitä lie litkuihin tunkeneet paikallisessa saluunassa, mestahan on 90-luvun versio piraattien paratiisi Tortugasta!

Itseasiassa, eikös se olekkin rommia mitä ne täällä tyrkyttävät? Näin ainakin baarinmikko uhosi kaatessaan kostuketa alas kurkustain...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä


Juu, empä minä olisikaan halunnut selvittää itse, mitä tuohon vaaditaan. Kiitos spoilerista. Kerro seuraavalla kerralla pelin viimeisestä tehtävästä.

thumbs_up.png
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, empä minä olisikaan halunnut selvittää itse, mitä tuohon vaaditaan. Kiitos spoilerista. Kerro seuraavalla kerralla pelin viimeisestä tehtävästä.

thumbs_up.png

Eipä mitään. Jos tuo spoilasi sinulta koko pelin, voi voi. Onhan täällä ollut random tapahtumista ilman Spoileri tageja, ja jos niistä alkaisin inisemään, menis elämä hukkaan siinä touhussa
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ja vielä tähän päälle, pankkia oon yrittäny ryöstää tässä eilen ja tänään. Eilen se jäi siihen kun aina joku pyys seriffin paikalle. Tänään pääsin murtamaan kassakaappia, sisältä löytyi huimat 47$. Sen jälkeen seriffi meni ihan sekaisin mikä johti noin 1700+$ palkkioon mun päästä..

Ei ole villissä lännessä kovin kannattavaa olla pankkiryöstäjä..


Mistä löydät pankin :O? Onko se siellä amardillossa vaik mikä ikinä onkaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huomaisko kukaan LE-version tilanneista lukea sitä lappua missä oli se koodi. Minulla ainakin oli siinä mainos et 6 uutta co-op tehtävää tulee pian. Eli jotain uutta sinne moninpeliin on tulossa piakkoin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kauankohan kestää verkonpuolella että saa hevosen laillisesti hankittua.
Itselläni kun ei valinnassa alussa näy olevan kuin aasi... (jotain 30 minuuttia free roamia kokeiltuna)
Vinkkejä (ei cheattejä) otetaan ilolla vastaan miten hevosen saisi parhaiten. Ei kehtaa Possessa liikua aasilla joten yksinään pitäisi siis mennä siihen asti. ;)
 
Ylös Bottom