Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuon suitin taisi saada tappamalla jonkun pokerihuoneesta, sai sen jollain muullakin keinolla mutta tuolla taisi saada ainakin. Muuten dueliin pääseminen on pelkkää tuuria, välillä kadulla kävelijät tulevat vain haastamaan sinut dueliin.

Jep, itelläkin kiesti aika pitkään, ennen ku pääsin dueliin. No, just äsken sain sen deadly assasin puvun.:) Onneks ei mulla bugannu se bounty, vaan se van borr tais olla mulla ihan ensimmäisenä bountynä.

En kyl tiiä miks sulla näin kovia ongelmia on. Itellä single playerinä pelattuna joku 25h, eikä kertaakaan ihminen tai eläin ole maan sisälle vajonnut.
Eikä lataukseenkaan kertaakaan ole jäätynyt, eikä muitakaan ongelmia paitsi yksi koko 25h:n aikana.
Eli kerran mystisesti peli sammui, aivan kuin olisi painanut PSN:n ja sieltä valinnut "lopeta peli".

sama tääl kertaakaan peli ei ole jäätynyt, eikä ladannut ylipitkään mp:stä siirtyessä singlee, eikä yhtään bugia ole näkynyt paitsi yks oli kun hevosel seinän vierest menin niin marstoni seiso tikkuna hevosen päällä :D

Joo, kun ensimmäisen 5 minuutin sisällä tuli ensimmäinen bugi vastaan niin tiesi että tämä peli tulee olemaan melkoinen kokemus... monella tapaa.

muutamia bugeja matkan varrelta:

-mies ratsastaa puoliksi maan sisässä
-mies piiskaa ratsuaan liikkeelle keskellä aavikkoa, mutta ratsu nytkähtää aina vain 10cm eteenpäin.
-kaukaisuudessa vaunut putoaa taivaasta, liikkuu 3m eteenpäin ja ilmestyy taas taivaista pudotakseen alas.... ja tämä jatkuu loputtomiin.
-välivideossa vaunujen toinen hevonen ravaa ja toinen chillailee... vaunut päätyy keskelle välivideota ja jää jumiin puuta vasten, hahmot kävelee rauhallisesti vaunuista läpi.
-"viinapiru" hyppää marstonista randomiin NPC:hen.. marston selviää hetkessä noustuaan maasta ja pokeripöydän jannu joka hetki sitten istui jalat pöydällä lätkimässä korttia onkin kuin riivattu... jalka lentää niskan taakse ja tulee hirveä kiire ulos, harmi ettei jalat kanna..
-hevonen kuolee yhtäkkiä alta vaikka mitään pudotusta ei ole ollut tai vihollisia lähimainkaan.

Sitten on ollut näitä hieman erikoisia tilanteita jotka ei välttämättä ole bugeja, mutta...

-mies hyökkää naisen kimppuun puukon kanssa, nopea heittolaukaus viseltää 3cm murhamiehen pään vierestä ja osuu johonkin kippoon tms. Seuraava laukaus pudottaa murhaajan ......... Sen sijaan että minua juhlittaisiin päivän pelastajana saan perääni 3 lainvalvojaa jotka jahtaavat lannistumatta maan ääriin... tämä tottakai sen takia koska rikoin kipposen ja sain vandalismista 1 dollarin bountyn. Onhan tää villiä länttä mutta kamoon, ne luoditkin joita ruiskittiin niskaan maksaa enemmän kuin toi bounty :D
-hevosen itsesuojeluvaisto on hieman erikoinen, etenkin vesistöjen lähellä.. thieves landingissa erehdyin laiturilla kutsumaan hevosta joka juoksee suu vaahdossa laituria pitkin ja suoraan vetiseen jorpakkoon. Onneksi oli omistuskirja jolla sai tuon takaisin.

Ihmetyttää nuo meksikon puolella tapahtuvat teloitukset, joissa muutama lainvalvoja teloittaa miestä. Mitä näissä pitäisi tehdä? kun se sininen pallo ilmestyy mutta mitään ohjeita ei anneta.

Ihmetyttää nuo meksikon puolella tapahtuvat teloitukset, joissa muutama lainvalvoja teloittaa miestä. Mitä näissä pitäisi tehdä? kun se sininen pallo ilmestyy mutta mitään ohjeita ei anneta.

Ite oon ihmetelly ihan samaa, kerran eksyin paikalle, tähtäsin jokaista, että näkisin hieman paremmin, että ketäs täällä on ja mitä tekee, no ne polliisit sitte telotti ukon ja musta parin tollarin bounty... ööö miks? :eek:
Kun en edes ampunut ketään :p

Jooh, näitä mäkin ihmettelen. Kerran jäin siihen viereen odottelemaan, jos ohjeita tulis, mutta nää päätti ampua mut siihen sit. Ekan kerran aattelin, että kyseessä on ryöstö tai jotain ja päätin ampua miekkosia, mutta wanted ja bounty siitä tulikin. Noiden kertojen jälkeen oon vaan mennyt ohi.

Sille, joka mietti elegant suittia. Sen saa ostettua kokonaisuudessaan thieves landingin räätäliltä.

Ammut ilmaan, teloittajat kääntyvät sinua kohti ja teloitettava pääsee karkuun -> maine kasvaa.

Jooh, näitä mäkin ihmettelen. Kerran jäin siihen viereen odottelemaan, jos ohjeita tulis, mutta nää päätti ampua mut siihen sit. Ekan kerran aattelin, että kyseessä on ryöstö tai jotain ja päätin ampua miekkosia, mutta wanted ja bounty siitä tulikin. Noiden kertojen jälkeen oon vaan mennyt ohi.

Joo, tähän mennessä paras ratkaisu ollut ohi hiippailu. Oon yrittänyt jopa hypätä miehen ja teloitusryhmän väliin "Leave britney alone!" -tyyliin mutta kuolohan siinä korjas :D

Edit: ^^ Ahaaaa, kiitoksia nisu =)

Nyt on pari tuntia takana ja AIVAN MAHTAVA PELI! Tämän kanssa tulee vietettyä vielä monen monta tuntia. Mites sen huivin saa ja missä vaiheessa peliä?

Joo, tähän mennessä paras ratkaisu ollut ohi hiippailu. Oon yrittänyt jopa hypätä miehen ja teloitusryhmän väliin "Leave britney alone!" -tyyliin mutta kuolohan siinä korjas :D

Edit: ^^ Ahaaaa, kiitoksia nisu =)
Ite oon aina dead eyellä apunu evans repeatirilla 22 luotii niihin 3 mieheen :P Ja honori on kasvanu

Nyt on pari tuntia takana ja AIVAN MAHTAVA PELI! Tämän kanssa tulee vietettyä vielä monen monta tuntia. Mites sen huivin saa ja missä vaiheessa peliä?
Täällä on pelikellossa 22t 40min = n.44%
Huivin saa ostettua
Thieves' Landingin räätäliltä.
edit. Huivi tuli tarpeeseen kun jäin meksikossa kiinni näpistyksestä (luostarissa) ja samalla jouduin eliminoimaan kaikki silminnäkijät. Honor tippuu ilman huivia -100 per nunna.

Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Olipas hieno lopetus pelille...

Varsinkin kun pääsi Jackillä ampumaan 6 luotia suoraan sitä FBI-agenttia ohtaan! :D

Nyt vähän yli tunti takana ja hyvä pelihän tää on

Eka bugi tuli vastaan heti, kun ratsastin ekankerran hevosella niin marstonhan ratsasti seisoen muutaman sekunnin ja istui sitten, veli vieressä "tee toi uudestaan":D

Armadillossa pääsin heti dueliin kun menin sinne :)

Mites tossa multiplayerissä jos haluaa metsätämään, niin onko se niin että senkun vaan menee free roamissa metsälle vai onko siihen joku erillinen pelimuoto?

Jos joku ei halua itse käyttää LE koodia niin YV:llä tänne suuntaan. :)

No tänään kävi itselle juuri se TNT random event. Hajoilin siinä kun kaveri oli sytyttääs tupakkaa, itte aattelin et jos ehdin ampuu sitä käteen.. No Dead Eye ja ruksi kätöseen.. PUUUM kymmenen metriä ilmaan ja Honour miinus 100.

Toinen hauska tapahtuma: tälläinen bugi tapahtui kun autoin yhtä naista saamaan vankkurit takaisin.. Noh lassosin varkaan ja hogtiesin ja nainen sai vankkurinsa takaisin.. Taisi olla aika iloinen saadessaan vankkurit takaisin kun rupesi hyppelemään vankkurien päällä.

Onko kukaan muuten yrittänyt lassota Chuparasan läheltä rautatiesillalta alikulkijoita? Itse yritin, mutta en oikein onnistunut. Meinaan huomasin että lassoa voi myös vetää, koitin siinä sitten vetää roikkumaan.. Long Range Sniping on kivaa varsinkin Bountyissa, etsii hyvän suojaisen paikan ja rupeaa snipuilemaan rikollisia ja sitten hepalla äkkiä Bounty kohteen perään. Hmm siitä kivääristä/haulikosta vielä, saako sitä ollenkaan pois selästä? Näyttää typerältä se Social Clubista ansaittu asuste kun on kivääri selässä.

32h pelattu ja reilu puolet pelistä läpäisty (päätehtäviä olen enimmäkseen tehnyt.. nyt kaikki alueet avanneena aionkin nauttia koko kartasta ja rientää sivutehtävien ja trophyjen pariin.) Melko tyhmä pelivinkki, (mutta itse olen nauttinut pahiksen roolista tällä tavalla. Kunniani ei painu näin yhtään huonommalle puolelle: ) Kun itse olet etsintäkuulutettu, pysää, pue huivi, tapa virkavallan edustajat (käy "maksamassa" bountysi pois Pardon Letterillä) ja nauti vapaudesta.

Mites tossa multiplayerissä jos haluaa metsätämään, niin onko se niin että senkun vaan menee free roamissa metsälle vai onko siihen joku erillinen pelimuoto?

Sen kun vain menee ja vielä parempi jos joku hunter challenge tukee tätä retkeä. Free Roamissa pääsee jo vähän edeltä katsastamaan tarinapuolella vielä näkymättömissä olevia alueita, mutta jonne juuri nämä em. challenget jo viittaavat.

Mä en ymmärrä miten tätä peliä haukutaan bugiseks joka paikassa. Itsellä 23 tuntia armotonta fiilistelyä takana, eikä yhtään bugia vielä tullut :) En tiä sitten onko vaan ollu hyvä tuuri tai jotain mutta netti on täynnä kaikkia bugivideoita ja glitchkuvia, eikä mun ruudulla jälkeekään sellasista :D Ei pienintäkää vajoomista tai mitään epäilyttävää, aivan mahtava peli! (Ja kyllä, olen RDR fanipoika henkeen ja vereen :rolleyes:)

Nyt vähän yli tunti takana ja hyvä pelihän tää on

Eka bugi tuli vastaan heti, kun ratsastin ekankerran hevosella niin marstonhan ratsasti seisoen muutaman sekunnin ja istui sitten, veli vieressä "tee toi uudestaan":D

Armadillossa pääsin heti dueliin kun menin sinne :)

sama bugi käynyt miulle ja sama dueli. meille eksynyt 100% sama versio :D

Sain tänään Mo Varrin puolenpäivän aikaan napattua, tuuri kävi. Pitäisiköhän käyttää toi Limited Edition latauskoodi vai kasvattaa jälleenmyyntiarvoa?

Ihmetyttää ku kaikki puhuu bugeista, meitsi pelannu ny joku 20h ja ei yhtään bugia tullu vastaa.
Jos vaik maanantaina kokeilis sitä MP:tä.

Ylös Bottom