Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä
On kyllä muuten tosi hieno detaili kun just tekee niin kuin Foeman mainitsi eli jättää jonkun sidottuna tai haavoittuneena preerialle, niin hyökkää villieläimet tämän avuttoman kohteen päälle.
Itse rankaisin kyseistä hevosvarasta vähän ilkeämmin:
Siinä minä ratsastin, mietiskelin omiani kun naikkonen tulee ja heittää minut hevosen selästä.. prkl! Kukaan ei vie mun Rusinantea!
Volcanic pistoolilla laukaus perään ja sattui osumaan jalkaan jolloin hupakko tippui aika ilkeen näköisesti ratsuni selästä. No ei mitään, viileesti kävelen sen perään lasso valmiina
Köytän naikkosen ja heitän ratsuni selkään, suunta kohti lähintä rautatietä. Heitän sen viheliään hevosvarkaan radalle ja jään odottamaan oikeuden toteutumista. Mutta piru! Mitenkän nyt tuntuu että alkoi haaskalintuja pyörimään ympärillä enemmän? Kuuma päivä ja naisen verta vuotava haava varmaan houkutteli ne paikalle, noh kohta on buffet avattu.
Samalla sitten kun virnistelen siinä niin penteleen puuma hyökkää selustasta päälle! Haulikolla puumaa feissiin ni jo hiljeni, mutta sitten alkaa tulee kojootteja jaolle! Siinä sai oikein kunnolla tappaa niitä elukoita kun kaikki halus päästä osingolle naisesta, ja musta.
Oli jotenkin kauhea tilanne, nainen kiemurtelee radalla, ammun eläimiä jotta ne ei tappais naista vain jotta lähestyvä juna voisi tehdä sen. Jotenkin voin kuvitella että tuohon aikaan tuollaista tapahtui oikeesti kohtuu usein.
Sen jälkeen menin vetää lärvit paikalliseen juottolaan, täytyi se kamala näky huuhtoa mielestä, tuli vedettyä niin paljon viskiä että sammuin kadulle ukkosmyrskyyn
Nyt suunnittelen Armadillon pankin ryöstämistä hehe