Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Laitoin kyssärin tänne, kun täälä tuntuu tuo keskustelu olevan vilkkaampaa. Eli kyse on Undead Nightmaren lopusta eli ÄLÄ LUE JOS ET OLE LÄPÄISSYT VIELÄ!!!

Kun lopussa saan palautettua maskin oikealle paikalleen ja Seth pöllii maskin ja John herää elävänä kuolleena, niin onko vielä jotain tehtäviä joita voisi tehdä? Mitään ei kartalla näy ja läpäisy prosentti näyttää 80 % joten onko vielä jotain jäljellä? :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Laitoin kyssärin tänne, kun täälä tuntuu tuo keskustelu olevan vilkkaampaa. Eli kyse on Undead Nightmaren lopusta eli ÄLÄ LUE JOS ET OLE LÄPÄISSYT VIELÄ!!!

Kun lopussa saan palautettua maskin oikealle paikalleen ja Seth pöllii maskin ja John herää elävänä kuolleena, niin onko vielä jotain tehtäviä joita voisi tehdä? Mitään ei kartalla näy ja läpäisy prosentti näyttää 80 % joten onko vielä jotain jäljellä? :)
Laitoin vastauksen spoileriin
Varsinaisia tarina tehtäviä ei ole, challenget ja missing personit. Itsekkin odotin että tulisi varsinainen loppu alkuperäisen pelin tapaan, vaan eipä tullut. Sata prosenttia on plakkarissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli hommattua tuo undead nightmare

Samoin, tai itse asiassa jo sunnuntaina. En vaan muistanut, että pelilevy on import, joten eipä toimi EU-storesta ostettu lisäri, ei. Harmittaa hiukan...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Samoin, tai itse asiassa jo sunnuntaina. En vaan muistanut, että pelilevy on import, joten eipä toimi EU-storesta ostettu lisäri, ei. Harmittaa hiukan...

Siis mitä jos paketin ostaa EU storesta? Eikö se toimi siis vaiko mitä? Entä US storesta ladattuna?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ostin eilen tuon collectors packin ja jätin yök lataamaan. Päivällä menin heti ekana kokeilee undead overrunia. Tasolle 21 pääs ja perhanan hauskaa. Lopussa alkoi käydä jo käydä tukalaksi kun tasolla 20 reviven mahdollisuus ja hauta-arkkujen tulo loppui ja haulikollakin meni 3 ammusta ampua zombi alas. Lopussa sit aloin kerää niitä zombeja mun perään lopulta heittäen dynamiitin niiden sekaan. Hymyilytti kyllä, kun räjähdyksessä zombeja lensi ympäriinsä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siis mitä jos paketin ostaa EU storesta? Eikö se toimi siis vaiko mitä? Entä US storesta ladattuna?
Jep, tuon kanssa saa pitää varansa. Itse pelit pyörivät aluevapaasti mutta ladattava lisäsisältö ei, joten se pitää ostaa saman maan storesta kuin mistä pelikin. Typerä ratkaisu, joka itsekin piti taannoin kantapään kautta kokea mutta Siperia opettaa :/

Edit: Pätee osin myös EU-alueen sisällä, PlayStation Store FAQ:n loppupuolelta voi lukea tarkemmin
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Undead Nightmare ja Seth:
Nauratti tämä Sethin kortinpeluu Mosesin (zombie) kanssa. Harmi etten itse päässyt mukaan. :) Siinä kävi sitten silleen ikävästi, että Seth osui kiväärin tielle.. Tarkemmin sen panoksen tielle ja pakeni sitten paikalta. Ajattelin mennä pelailemaan korttia Mosesin kanssa, mutta herra suuttuikin ja jouduin sitten tappamaan sen. No kokeilin, että voiko pakenevaa Sethiä ampua, niin näköjään onnistui. En tallentanut, ettei mene aivan poskelleen tehtävät. Ihmettelin, ettei missään vaiheessa tullut mitään "mission failed" ilmoitusta tuon Sethin ampumisen seurauksena.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siis mitä jos paketin ostaa EU storesta? Eikö se toimi siis vaiko mitä? Entä US storesta ladattuna?

Siis häh? Jos eu-storesta ostaa lisärin ja levy onkin import, niin ei toimi. Us-storesta ladattu toimii kyllä, jos on pohjois-ameriikasta ostettu peli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tuossa undead overrunissa voi käyttää sitä holy wateria? Välillä poiminut niitä arkusta, mutta ei ole koskaan ollut aikaa alkaa etsiä sitä pulloa valikoista, kun zombit alkaa päästä hieman liian lähelle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko porukka saanu pyydystettyä noita legendaarisia hevosia itselleen? (Undead nightmare)
Ja seuraavaksi tietoa omista kokemuksista..
Tänään sain pyydystettyä itselleni todella sisitin liekehtivän hevosen Armadillon lähistöltä, joka pisti mukavasti porukkaa kumoon ja sytytteli ne palamaan.:rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko porukka saanu pyydystettyä noita legendaarisia hevosia itselleen? (Undead nightmare)
Ja seuraavaksi tietoa omista kokemuksista..
Tänään sain pyydystettyä itselleni todella sisitin liekehtivän hevosen Armadillon lähistöltä, joka pisti mukavasti porukkaa kumoon ja sytytteli ne palamaan.:rolleyes:

Kyllä kaikki on läpi käyty:D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä ei ole vissiin erikseen tuota Undead Overrunia niin, että kaikilla olisi pakotettu Expert tähtäys? Menin päävalikosta multiplayeriin ja siitä hardcore, joka ohjautui sitten hc free roamiin. Sitä kautta sitten undead overruniin, mutta tähtäyksen sai siltikin normaalille. Ihmettelinkin, miten muilla on aina 20 tappoa mua enemmän.. :p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on paha ongelma. Olen läpäissyt pelin 99,7% mutta luulen etten voi saada sitä sataan. Statseista katsottuna minulta on 1 alue vielä löytämättä. Olen kuitenkin ostanut kaikki kartat ja myös koittanut pyöriä alueella mutta se alue ei vain "paljastu". Eli onko mitenkään mahdollista että saisin jollain tapaa tuon alueen paljastettua?

Lisäksi minulla on 3 bountya nappaamatta joten olisiko mahdollista että yksi bounty on tuo 0,1% ja prosentteihin on kirjattu kaikkien paikkojen löytäminen mutta ei statseihin?

Sitten vielä mietityttää miten voin liittyä johonkin rikollisjengiin kun statseissa crimes- sarakkeessa lukee montako prosenttia rikoksista on tehty jengissä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sitten vielä mietityttää miten voin liittyä johonkin rikollisjengiin kun statseissa crimes- sarakkeessa lukee montako prosenttia rikoksista on tehty jengissä?
[MUTU]Oiskohan se silleen että kun laitat jonkun jengin vaatteet päälle niin kuulut siihen jengiin sitte.[/MUTU]
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Lisäksi minulla on 3 bountya nappaamatta joten olisiko mahdollista että yksi bounty on tuo 0,1% ja prosentteihin on kirjattu kaikkien paikkojen löytäminen mutta ei statseihin?

Muistaakseni yksittäisen bountyn osuus oli juuri tuo 0,1%, joten koita tehdä ne ensin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen läpäissyt pelin 99,7% mutta luulen etten voi saada sitä sataan. Statseista katsottuna minulta on 1 alue vielä löytämättä. Olen kuitenkin ostanut kaikki kartat ja myös koittanut pyöriä alueella mutta se alue ei vain "paljastu". Eli onko mitenkään mahdollista että saisin jollain tapaa tuon alueen paljastettua?

Kato jos tost on jtn apuu
100% Guide - Red Dead Redemption | Red Dead Watch
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muistaakseni yksittäisen bountyn osuus oli juuri tuo 0,1%, joten koita tehdä ne ensin.

Jep,huomasin juuri että tuo on totta. Jotenkin omituisesti 100% checkeri on huomannut että olen alueet löytänyt mutta pelin statsit ja social clubin 100% lista eivät näytä oikein.


Katsottu on mutta sekin näyttää väärin.

[MUTU]Oiskohan se silleen että kun laitat jonkun jengin vaatteet päälle niin kuulut siihen jengiin sitte.[/MUTU]

Jengin vaatteet hyödyttää vaan ettei kyseinen jengi käy päälle vaikka menisi niiden tukikohtaan mutta rikokset pysyvät silti "yksityisinä" eivätkä kirjaudu jengin nimiin.


Huomasin juuri myös että jos esim. murhaa jonkun ja silminnäkijä ei näe tilannetta vaan kuulee laukaukset se silmä kartalla on ensin harmaa ja silminnäkijä tulee katsomaan paikan päälle ja sen jälkeen vasta menee sheriffille kertomaan. Eli onko tässä vaiheessa vielä mahdollista juosta piiloon ennen kuin silminnäkijä ehtii nähdä ketä rikoksen teki?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huh.. koko viestiketju tuli tämän päivänä luettua. Muutama seikka tuntuu toistuvan kommenteissa:

1. Buginen kuin mikä (joillain, eikä välttämättä häiritseviä)

2. Mahtava peli!

Nyt on kahden vaiheilla ostaakko vaiko eikö osta. Hommasin puol vuotta sitte GTA IV , pelasin pari kertaa ja jäi hyllylle pölyttymään. Jostain syystä ei napannu yhtään kyseinen peli. PC:llä pelasin San Andreasta päiväkaupalla ja tykkään tämän tyylin peleistä, jostain syystä vaa toi GTA IV ei isken ja vähä mietityttää onkoha tässäki sit sama homma.. :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli hankittua tämä jokunen viikko sitten. Single player oli loistava. Olin kuullut että pelin online on kuitenkin se paras osa, mutta jonkun ajan kokeilun jälkeen se tuntu suoraan sanottuna PASKALTA. En siis sano että se paska olisi, vaan että se ei sovi oikein omaan makuun.

Jännä juttu, vaikkei tuo GTA IV:n online ikinä myöskään iskenyt.
 
Ylös Bottom