Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En itse ole törmäillyt juurikaan bugeihin, varsinkaan päivitysten jälkeen. Mielestäni tämä on paljon parempi kuin Gta 4, joka oli itselle pienoinen pettymys.

Mukava kuulla jos nuo päivityksetkin on auttaneet joihinkin pikku bugeihin :)

Eiköhän tämä tilaukseen mene :) Lännen meininki kuitenkin kiinnostaa pirusti ja Huuliharppukostaja, Wyatt Earp sun muut kivenkovat länkkärit on kyllä säväyttäneet sen verran hyvin että eiköhän tämä teemansa puolestakin tyydytä =)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on kahden vaiheilla ostaakko vaiko eikö osta. Hommasin puol vuotta sitte GTA IV , pelasin pari kertaa ja jäi hyllylle pölyttymään. Jostain syystä ei napannu yhtään kyseinen peli. PC:llä pelasin San Andreasta päiväkaupalla ja tykkään tämän tyylin peleistä, jostain syystä vaa toi GTA IV ei isken ja vähä mietityttää onkoha tässäki sit sama homma.. :confused:

Ittellä kans sama tilanne ton GTA4:n kanssa. Poistin sen platinium version jossaa vaiheessa kaupasta jotta vähä sais vaihteluu tohon ainaseen netti-räiskintään (BF:t MAG yms.) GTA4:nen ei jaksanu napata yhtään, jääny hyllyy pölyttymään enkä ees tarinaa ole kerkeny loppuun asti pelaan. Aikasemmat GTA:t erityisesti Vice City ja San Andreas oli kumminkin itelle ihan kympin viihdettä vaihteluks sotimiselle, toi nelonen vaan jätti kylmäks eikä jaksanu kiinnostaa.

RDR on taas ihan toista maata. Ainakin itelle ollu joka sentin arvonen pläjäys. Välillä huomas illan pelanneensa eikä tarina ollu edenny yhtään kun oli niin paljon muuta puuhaa ja fiilisteltävää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itsekään en lämmennyt GTAIV:ään sitten yhtään, mutta RDR on ihan toista maata. Todella kauniskin vielä, verrattuna GTA:n sahalaitaan. Minulla ei ole esiintynyt bugeja kertaakaan, vaikka ihan julkaisusta asti olen pelin omistanut. Tai no, nyt zombipäkin mukana tuli ensimmäinen bugi, kun zombisudet olivatkin ulkonäöltään zombinaisia. Mutta sehän nyt oli vain hauskaa ja sopi sitä paitsi tunnelmaan!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Samaa kauraa, GTA4 ei uponnut sitten millään, aiempiin verrattuna pettymys ja läpi hammasta purren... RDR aivan briljanttia stuffia, läpi kesällä. Yksi ainoa bugi riivasi toisinaan eli polle jämähti paikalleen ja taustamaisemat alkoivat väpättää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos bugit häiritsee niin voin sanoa että kyllä GTA IV on monin verroin bugisempi. Ja jos pelisi bugittaa tosi pahasti tai usein, uudelleenasennus todella auttaa. Itselläni käy lähes joka kerta tietyissä asioissa samat bugit, kuten jos kärryt kaatuvat, Marston ei nouse ylös. Tai tiputuksista ei menetä lainkaan energiaa.

Alkoi epäilyttämään kun kaverille en voinut kyseisiä bugeja näyttää kun ei onnistunut. Asensin sitten pelin uudestaan ja en ole kertaakaan törmännyt samoihin bugeihin. Yksittäistapaus tämä ei ole koska toisella kaverilla oli sama tilanne kuin minulla.

Jos vähänkin länkkärit tai aikaisemmat GTA:t nappaa niin tämä on loistava valinta!!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pitkän pohdinnan jälkeen tilaukseen meni :) ensi viikolla sitten pääsee tutustumaan peliin. Viikollopun ja alkuviikon voiski kattella Western leffoja :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Eikö kukaan tosiaan pelaa enää free roamia? Nyt on parin viikon ajan tullut pelattua aika paljonkin kun ostin tuon Undead Nightmare Collectionin. Land Grab ainakin on ollut hauskaa free roamissa (tiettyä paikkaa koitetaan vallata tietyn ajan kuluessa, mitä enemmän valtaajia, sitä kauemmin peli kestää ja sitä enemmän saa rahaa) ja pokeria ja liar's diceakin on mukava pelata. Hevoskisat on aika mitäänsanomattomia ja tuo aseiden mukanaolo niissä on huono asia. Jos jollakulla on tuo Undead Nightmare Collection (eli Undead Nightmare + kaikki muut lisäosat) niin lisäilkää vaan kaveriksi ja tavataan free roamissa. ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Missäs kaikki pelaajat on kun nopsaan koitin vähän multia niin ei peleistä löytynyt populaa kuin pari hassua. Hienoa pelata 3vs1 kun on ite ihan käsi ja toisella puolella on jotain lvl 50 esoja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos bugit häiritsee niin voin sanoa että kyllä GTA IV on monin verroin bugisempi.
Mulla ei esiintynyt yhtäkään bugia GTA IV:n läpipeluun aikana. Red Dead Redemptionissa taas vähintään joka toisella pelikeralle sai ihmetellä erilaisia bugeja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mites, jos tuon uuden undead paketin ostaa itsenäisenä levynä niin peliä voi pelata vaikkein omistaisi alkuperäistä RDR:ää? Oman möin pois aikaa sitten, mutta kiinnostaisi tuo undead paketti ja muut lisärit siinä. Voiko tuolla pelillä pelata sitten myös niiden kanssa jotka omistavat orginaalin RDR:n ja lisärit?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Missäs kaikki pelaajat on kun nopsaan koitin vähän multia niin ei peleistä löytynyt populaa kuin pari hassua. Hienoa pelata 3vs1 kun on ite ihan käsi ja toisella puolella on jotain lvl 50 esoja.

Riippuu mitä muotoa pelaat. Free Roamissa on paljon pelaajia, yleensä vähintään about 6-10 pelaajaa itsensä lisäksi. Tavallisia muotoja sitten kukaan ei taidakkaan paljoa pelata, mikä on harmi. Välillä on esim. Gold Rushissa / TDM:ssä tollasia 5vs5 -kahakoita, mutta niitäkin vain harvoin. Yleensä just tollasta 2vs2-paskaa. ;F
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nonii peli tuli ja muutaman tunnin pelaamise jälkee tuntuu mahtavalta! Mites te muut pidätte tota " Targeting Modea " ? Casual/Normal/Expert . Itse olen yleensä peleissä (itseäni kehuen) hyvä ampumaan, mutta tässä tuntuu tuolla Expertillä olevan vaikea osua varsinkin jos vihollisia tulee monta päälle samaan aikaan. Pelaisin mieluummin kyllä sillä kuin tuolla "autoaimin" kanssa. Muilla vaikeuksia tähtäyksen kanssa? :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nonii peli tuli ja muutaman tunnin pelaamise jälkee tuntuu mahtavalta! Mites te muut pidätte tota " Targeting Modea " ? Casual/Normal/Expert . Itse olen yleensä peleissä (itseäni kehuen) hyvä ampumaan, mutta tässä tuntuu tuolla Expertillä olevan vaikea osua varsinkin jos vihollisia tulee monta päälle samaan aikaan. Pelaisin mieluummin kyllä sillä kuin tuolla "autoaimin" kanssa. Muilla vaikeuksia tähtäyksen kanssa? :confused:

Expertiä oon aina käyttänyt. Ja Dead Eye on ystävä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Expertiä oon aina käyttänyt. Ja Dead Eye on ystävä.

Joo! Sillä päätin itsekin pelata :) Noi automaattiset tähtäykset o joteki lapsellisia..


Edit: Sitten muuten vielä sellaista juttua olisin kysyny että "väriseekö" puut yms. maasto teillä? Oikestaan vaan esiintyy päiväsaikaan kun on kirkas kuva. Videoissa joita olen katsellu tätä ei esiinny joten onkohan joissain tv:n asetuksissa jotai vai olenkoha vaan turhan tarkka grafiikoiden suhtee ? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo! Sillä päätin itsekin pelata :) Noi automaattiset tähtäykset o joteki lapsellisia..


Edit: Sitten muuten vielä sellaista juttua olisin kysyny että "väriseekö" puut yms. maasto teillä? Oikestaan vaan esiintyy päiväsaikaan kun on kirkas kuva. Videoissa joita olen katsellu tätä ei esiinny joten onkohan joissain tv:n asetuksissa jotai vai olenkoha vaan turhan tarkka grafiikoiden suhtee ? :)

Saattaahan sellaista joskus tapahtua, voi johtua telkkarista, sen asetuksista tai vaikka HDMI- johdon huonosta laadusta. Toinen on sitten pleikkarin asetukset, laita ainakin näytön tarkkuus pelatessa asetuksista 720p:n koska 1080p tarkkuuden pelejä ei vielä taida olla(?) ja ainakin joissain peleissä tuo 1080p asetus aiheuttaa kuvalaadun heikkenemistä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen iso bugi tuli kohdattua. Perustin leiripaikan ja tallensin nii peli yllättäen sammui.. aha?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen iso bugi tuli kohdattua. Perustin leiripaikan ja tallensin nii peli yllättäen sammui.. aha?

Sammuiko pelkästään peli vai koko laite? Antoiko mitään virheilmoitusta? En ole kyllä koskaan tuon luokan bugista kuullut, luulenpa vain että itse konsolissa tapahtui jokin virhe.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sammuiko pelkästään peli vai koko laite? Antoiko mitään virheilmoitusta? En ole kyllä koskaan tuon luokan bugista kuullut, luulenpa vain että itse konsolissa tapahtui jokin virhe.

Sammui vain peli. Ei antanut virheilmoistusta. Ei ole käynyt toista kertaa ainakaa vielä :)

Pokeria kun pelaa nii joskus kanssapelaajat / saluunassa olevat menevät "mömmöksi" , eli kaikki yksityiskohdat häviää :D palautuu normaaliksi ku poistuu pokeripöydästä mut on aika hupaisan näköne
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pokeria kun pelaa nii joskus kanssapelaajat / saluunassa olevat menevät "mömmöksi" , eli kaikki yksityiskohdat häviää :D palautuu normaaliksi ku poistuu pokeripöydästä mut on aika hupaisan näköne
Marston tarttee silmälasit ku näkö alkaa samentua. :D

Omalla kohdalla yksinpeli alkaa olla viimeistä silausta vaille valmis, joten tarvinnee uskaltautua viikonloppuna online-puolelle. Tuon yksinpelin aikana kerran peli on hyytynyt tilaan, jossa kameraa pystyi ohjaamaan ja hevosta kutsumaan, mutta muuten ei voinut vaikuttaa mihinkään (liekö syynä ollut kärryillä kaatumisesta aiheutunut halvaantuminen). Muutenkin on toki näkynyt näitä lenteleviä laatikoita ja muuta "jännää", mutta nuohan vain piristävät pelisessiota kun koskaan ei voi olla aivan varma mitä tapahtuu. Ei siis todellakaan mikään häiritsevän buginen tapaus ja kokonaisuutena (yksinpelin perusteella) erittäin hieno peli.
 
Ylös Bottom