Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Marston tarttee silmälasit ku näkö alkaa samentua. :D

Omalla kohdalla yksinpeli alkaa olla viimeistä silausta vaille valmis, joten tarvinnee uskaltautua viikonloppuna online-puolelle. Tuon yksinpelin aikana kerran peli on hyytynyt tilaan, jossa kameraa pystyi ohjaamaan ja hevosta kutsumaan, mutta muuten ei voinut vaikuttaa mihinkään (liekö syynä ollut kärryillä kaatumisesta aiheutunut halvaantuminen). Muutenkin on toki näkynyt näitä lenteleviä laatikoita ja muuta "jännää", mutta nuohan vain piristävät pelisessiota kun koskaan ei voi olla aivan varma mitä tapahtuu. Ei siis todellakaan mikään häiritsevän buginen tapaus ja kokonaisuutena (yksinpelin perusteella) erittäin hieno peli.

Tuo kärryillä kaatumisen jälkeinen "halvaus" on tosiaan aika yleistä. Itselle se tapahtui joka ikinen kerta kun kaaduin mutta uudelleenasennus korjasi sen, vieläkin sitä tapahtuu mutta ei niin usein.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hämmentää tämä bugisoppa, itselleni ei meinaan läpipeluun aikana, johon käytin siis kymmeniä ja taas kymmeniä tunteja, tullut Mo Barr -wanted-tehtävän lisäksi yhtäkään bugia vastaan. Ei graafista, ei kaatumista, ei niin mitään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hämmentää tämä bugisoppa, itselleni ei meinaan läpipeluun aikana, johon käytin siis kymmeniä ja taas kymmeniä tunteja, tullut Mo Barr -wanted-tehtävän lisäksi yhtäkään bugia vastaan. Ei graafista, ei kaatumista, ei niin mitään.

Hyvä tuuri, taitaa kyllä olla rokkitähtien asennusohjelmissa vikaa kun kaikki bugit tuntuvat korjaantuvan uudelleenasennuksella. Voisi luulla että ainakin joka kolmannella on paljon bugeja ja toisilla taas ei yhtään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Erikoista tosiaan et joillai on eri bugeja kuin toisilla ja toisilla taas ei esiinny mitään. Itsellä ei tosiaan vielä ole kun tuo "pokerimömmö" :) . Mikä tää "Mo Barr - wanted" bugi on?

Onko muilla käynyt muuten sellaista että menee Thieves' Landingiin ja kun ylittää pientä siltaa niin porukka alkaa edestäpäin ampumaa :confused: . Mitään rötöstelyjä en ole tehnyt kaupungissa tai muutenkaan, olen noudattanut herrasmieslinjaa :rolleyes: . Huomasin että kun laittaa Bandanan kasvoille niin ampumisia ei tule :confused:


Edit: Jos asentaa pelin uudestaan nii häviääkö save gamet vai säilyykö tallessa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Thieves landing on ala-maailman kaupunki ja siellä otetaan agrea eri asioista kuin muualla.
 
Thieves landing on ala-maailman kaupunki ja siellä otetaan agrea eri asioista kuin muualla.

Muutenkin todella kummallinen paikka. Onnistuin nimittäin hukkaamaan yhden noista Undead Nightmaren erikoisenhepoista kyseiseen paikkaan. Jätin sen siihen yksikseen, kun käväisin itse toisaalla. Kun sitten aioin jatkaa matkaa, vihelsin hevoselle ja oletin kyseisen kauramoottorin ravaavan paikalle. No.. Toisin kävi, paikalle laukkasi puoliksi syöty hevonen. Omaa erikoisheppaa en löytänyt. Laitan vaikka spoileriin seuraavan näihin hevosiin viittaavan asian.
Olen onnistunut löytämään kolme noista neljästä hevosista ja kaikki ne olen myös onnistunut hukkaamaan. Yksi katosi sen aikana, kun vietin yöni (tallensin) yhdessä näistä pelin selviytyjäpaikoista (taisi olla muuten tuo Tall Trees'n alueella oleva paikka), jonka jälkeen tilalle juoksi tavallinen hevonen. Mustan erikoishevosen tappoi puuma ja liekkihevonen häipyi Thieves Landing'ssa.
Nyt mennään tavallisella hevosella sitten. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onnistuin nimittäin hukkaamaan yhden noista Undead Nightmaren erikoisenhepoista kyseiseen paikkaan. Jätin sen siihen yksikseen, kun käväisin itse toisaalla. Kun sitten aioin jatkaa matkaa, vihelsin hevoselle ja oletin kyseisen kauramoottorin ravaavan paikalle. No.. Toisin kävi, paikalle laukkasi puoliksi syöty hevonen. Omaa erikoisheppaa en löytänyt.

Etkä huomannut tekstiä mikä ilmesty yläkulmaa ennenkö heppasi tuli luoksesi. Siinä luki et kutsusi on houkutellut helvetin syövereistä jonkun toisen oman hevosesi paikalle. Näin ainakin mulle kävi. Ihan hauska juttu taas pelintekijöiltä ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Etkä huomannut tekstiä mikä ilmesty yläkulmaa ennenkö heppasi tuli luoksesi. Siinä luki et kutsusi on houkutellut helvetin syövereistä jonkun toisen oman hevosesi paikalle. Näin ainakin mulle kävi. Ihan hauska juttu taas pelintekijöiltä ;)

Joo se hevonen tulee aina kun on honor tarpeeksi alhaalla. Ja se bugittaa niin että se hevonen tulee aina kun vislaa vaikka olis toinen hevonen omistuksessa, ärsyttävää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Etkä huomannut tekstiä mikä ilmesty yläkulmaa ennenkö heppasi tuli luoksesi. Siinä luki et kutsusi on houkutellut helvetin syövereistä jonkun toisen oman hevosesi paikalle. Näin ainakin mulle kävi. Ihan hauska juttu taas pelintekijöiltä ;)

Huomasin huomasin. Lähinnä reaktio kuitenkin oli, että mitähän helvettiä. :D

Joo se hevonen tulee aina kun on honor tarpeeksi alhaalla. Ja se bugittaa niin että se hevonen tulee aina kun vislaa vaikka olis toinen hevonen omistuksessa, ärsyttävää.

Eihän tuossa Undead Nightmaressa ole sitä Honor -mittaria.. Vai?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo se hevonen tulee aina kun on honor tarpeeksi alhaalla. Ja se bugittaa niin että se hevonen tulee aina kun vislaa vaikka olis toinen hevonen omistuksessa, ärsyttävää.

Ai se on siitä riippuvainen. Aattelin et ihan satunnaisesti saattaapi käydä. Kerran tuli mulle läpipeluun aikana.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ai se on siitä riippuvainen. Aattelin et ihan satunnaisesti saattaapi käydä. Kerran tuli mulle läpipeluun aikana.

Joo ei sen pitäisi tulla ku sen yhden kerran jos käytössä on joku muu hevonen. Itellä bugittaa aina siten että se kamala ja hidas luuska tulee jostain.

Nyt vasta olen ehtinyt kokeilemaan tuota nettipeliäkin oikein kunnolla ja hyvinhän se iskee. Varsinkin nuo coop tehtävät ovat tosi mukavaa ajanvietettä. Mukavempaa tosin olis pelata suomiporukalla free roamia mutta kun ei niin ei...:mad:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hahah, tänään oli kerrankin(!) porukkaa onlinessa noissa tavallisissa pelimuodoissa, eikä vain Free Roamissa. Ja jopa hardcore-muodoissa! :o Pelattiin kaverin kanssa HC Gang Matcheja, eli siis kaikkia tiimipainotteisia HC-muotoja. Oli kyllä mukavaa pelailla 7vs7 esim. Diez Coronasissa Hold Your Ownia (eli "Capture the flag"). Kauheen iso välimatka "basesta" toiselle ja sieltä väleiltä löyty tykkiä sun muuta. Lisäksi kun vielä oon pelannut Undead Nightmarea nyt paljon (Expert-tähtäyksellä), niin tähtääminen luonnistu hyvin. Ownasin lähes joka pelissä, samoin kaveri.

Oli sen verran mukavaa, että nyt taas pelailemaan kohta saunan jälkeen. Hehe. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo se hevonen tulee aina kun on honor tarpeeksi alhaalla. Ja se bugittaa niin että se hevonen tulee aina kun vislaa vaikka olis toinen hevonen omistuksessa, ärsyttävää.

Miksi Paha arkkitehti sanoo, että Undead Nightmare-lisäosassa on honor-mittari, vaikka siinä ei ole?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nonii tuli tarina pelattua läpi. Pirun koukuttava! 5h pelisiessiot meni hujaukses ku ei vaa malttanu lopettaa tarinaa keske :D . Harva peli koukuttanu näi pahasti! .

Lopusta:

Loppu oli komea, karmea ja surullinen mutta kuitenkin vähä typerä.. Olisin mieluummin jatkanut metsästyksiä, aarteenmetsästystä yms. kivaa Johnin muodossa. Jotenkin uskottavampi ja rajumpi ku tuo poika. Mutta eipä kai vanhaa Johnia saa kuolleistakaan enää herätettyä :)
 
Nonii tuli tarina pelattua läpi. Pirun koukuttava! 5h pelisiessiot meni hujaukses ku ei vaa malttanu lopettaa tarinaa keske :D . Harva peli koukuttanu näi pahasti! .

Lopusta:

Loppu oli komea, karmea ja surullinen mutta kuitenkin vähä typerä.. Olisin mieluummin jatkanut metsästyksiä, aarteenmetsästystä yms. kivaa Johnin muodossa. Jotenkin uskottavampi ja rajumpi ku tuo poika. Mutta eipä kai vanhaa Johnia saa kuolleistakaan enää herätettyä :)
5 tuntia :eek: Nyt heti takaisin sinne villiin länteen! ;) Itsellä taisi mennä reilu 40 tuntia läpäisyssä ja nyt on Undead Nightmareakin takana jo toistakymmentä tuntia. Kyllä näiden parissa aikansa saa kulumaan helposti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

5 tuntia :eek: Nyt heti takaisin sinne villiin länteen! ;) Itsellä taisi mennä reilu 40 tuntia läpäisyssä ja nyt on Undead Nightmareakin takana jo toistakymmentä tuntia. Kyllä näiden parissa aikansa saa kulumaan helposti.

Viiden tunnin pelisessioT, sanoi hän. Pidän mahdottomana sitä, että tarinan voisi vetää läpi 5 tunnissa. 10 tuntiakin on jo siinä ja siinä... ehkä yksi sadasta tähän pystyisi. Itse vedin tarinan 20 tunnissa, mutta peliä olen pelannut 50 tuntia ja Undead Nightmarea vielä 10 tuntia. Omiin tapoihini kuuluu kriittisen polun pelaaminen ja sitten kaikenlainen sivutouhu(jota tästä kyllä löytyy:D).

Todella ihmeellinen peli. Suuri budjetti tosiaankin näkyy. Koska Heavy rain ei päässyt Vuoden peli-ehdokkaaksi, niin tämän on mielestäni voitettava se. Mass Effect 2 on pc:llä pelattuna ja omaan makuuni tämä hakkaa sen 100-0. Hakkaa myös minkä tahansa hiekkalaatikkopelin(okei, Assassin's Creed 2 on aika tiukka, Brotherhoodista en vielä osaa sanoa kun en pelaamaan ole päässyt).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

5 tuntia :eek: Nyt heti takaisin sinne villiin länteen! ;) Itsellä taisi mennä reilu 40 tuntia läpäisyssä ja nyt on Undead Nightmareakin takana jo toistakymmentä tuntia. Kyllä näiden parissa aikansa saa kulumaan helposti.


Ei kyl mul läpipeluusee meni reilu 40h :D ku pelailin sillee "sopivalla" tahdilla kaikenmaailman sivutehtäviä samalla suorittaen :)

Seuraavaksi pitäis alkaa aarteita taas etsimään. Taitaa olla viides kartta menossa. Kestää varmaa n. 40h etsiä se kiviröykkiö joka kartassa on :D
 
Ylös Bottom