Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuskin trophykeskustela tarvitsee spoilerieihin laittaa. Eli tehtävien välissä ei saa ottaa sitä war horsea? Ite nimittäin aina oon ottanu sen, joten ei ihme, etten pystiä ole saanut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuskin trophykeskustela tarvitsee spoilerieihin laittaa. Eli tehtävien välissä ei saa ottaa sitä war horsea? Ite nimittäin aina oon ottanu sen, joten ei ihme, etten pystiä ole saanut.

Ainut sallittu "hevosen vaihto" käsittääkseni on tuo minkä aiemmin laitoin spoiler-tageihin (jos siis "Spurred to Victory" -trophysta puhutaan). En edes tiedä mitä "war horse" tarkoittaa... Toki joskus täytyy ajaa vankkureilla ja kerran ainakin piti
varastaa jonkun lainvalvojan hevonen
. Mutta tehtävän jälkeen vain vislausta ja oma tuttu hevonen alle.

Ainakin itse pelasin vain ns. päätehtäviä, enkä mennyt esim. kesyttelemään tai varastelemaan muita hevosia *tehtävien ulkopuolella*. Nyt kun trophy paukahti, niin ei sitten niin väliä. Siitä en ole varma, että miten käy jos hevonen kuolee tehtävän aikana (eli voiko loudata saven - luultavasti). Mutta eipä hevosen kuolema ole ollut lähelläkään tähän mennessä.

Et oo koskaan käyttänyt Dead Eyetä yksinpelissä?

Tuohan on aivan "must" tiukkoihin tilanteisiin (ja toki muutenkin). Saa nopeasti etenevät tyypit hengiltä (eivät pääse karkuun) ja helpottaa jos esim. vankkurit joutuvat piiritetyksi. Ei sitä säästellä kannata. Nopeisiin eläimiin myös hyödyllinen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siitä spurred to victorystä vielä

voiko siinä ottaa sen hevosen aina minkä tahansa "safehousen" pihasta vai täytyykö se ottaa tasan sieltä mihin sen on jättänyt?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siitä spurred to victorystä vielä

voiko siinä ottaa sen hevosen aina minkä tahansa "safehousen" pihasta vai täytyykö se ottaa tasan sieltä mihin sen on jättänyt?

Tämäpä nyt hankalaa.. ;) Siis hevosenhan voit dumpata minne vain ja vislaamalla se tulee sun luo takaisin (tai jos ei tule, niin sitten se varmaan on jo siinä vieressä "parkissa" tms). Oman hevosen saat aina viereen vislaamalla - jätit sen minne tahansa.

Jostain luin, että jotkut huutelevat tyypit tien varressa voivat yrittää varastaa hevosen jos menee niiden luo, mutta itsellä ei tullut vielä ainakaan moista vastaan. Ja esim. puumat voivat tappaa hevosen.

Eli vielä "Spurred to Victorysta" (näin ainakin mulla):
Alussa sulla on hevonen, mutta sitten tulee vastaan tehtävä jossa sun täytyy napata ja "kesyttää" yksi villihevonen. Kun se tehtävä on tehty, niin siitä kyseisestä (kesytetystä) hevosesta tulee sun "päähevonen" (hevonen siis "vaihtuu" kerran). Sitten juuri sillä kesytetyllä hepalla tehdään niin kauan tehtäviä että trophy kilahtaa (mutta kuten jo sanottu, niin välillä ajetaan vankkureilla yms ja palataan sitten oman hevosen selkään myöhemmin). Tuo trophy ei tarkoita sitä, että oman hevosen selässä täytyy olla joka ainoa minuutti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jostain luin, että jotkut huutelevat tyypit tien varressa voivat yrittää varastaa hevosen jos menee niiden luo, mutta itsellä ei tullut vielä ainakaan moista vastaan. Ja esim. puumat voivat tappaa hevosen.

Itelle kävi noin eilen. No se äijä meni varmastamaan hevosen väärältä kaverilta;)

Itellä varmaan bugitti se master hunter rank9, kun mulle tuli se silleen, että ammuskelin siinnä abigailin tehtävässä missä pitää
ampua lintuja pois siitä siilolta niin mulle tuli se kun ammuin niitä lintuja:confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Jaa-a heititpä vaikean. Ainakin voin varmistaa että tuo ei ole se limited edition-hevonen vaan joku ihan muu pelistä löytyvä..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eikä se vaikuta siihen hevostrophyyn vaikka tehtävien välissä muilla hevosilla välillä ratsastelee, kunhan niitä ei lyö sillä neliönapilla minkään saluunan tai safehousen edessä liekaan, koska sillon se vaihtaa sitä hevosta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Toi näyttää siltä hepalta jonka saa kun sulla on se honor täysin miinuksella. Eli pitää ruveta pahaksi pojaksi. :p

Ei se kyllä ole minun mielestäni sekään koska se paljon surkeamman näköinen, sillä on arpia jaloissa ja piiskanjälkiä yms. Tuo näyttää ihan terhakkaalta..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hevonen on American Standardbred ja sitä löytyy mm. Tall Treen alueelta, West Elizabethistä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jottei ihan OT:ksi mene niin piti kysymän, että onko tässä mahdollisuutta moninpeliä pelata samalta ruudulta kahdella ohjaimella? Se vasta olisikin jotain. :) Menisi varmaan suurin osa peliajasta samalta ruudulta pelaillen ja tutkiskellen pelimaailmaa kaksisteen.

Eipä ole jaetun ruudun peliä, ja jos samalta ruudulta pitäisi vetää - niin aika siamilaisten kaksosten fiilis saattaisi nopeasti tulla :D Sieltä on tulossa 2-4 pelaajan cooppia kyllä, mutta sekin jokainen oman tölsynsä takaa pelaten. Splittaria on kyllä näkynyt aivan viimeaikoinakin muualla, mutta valitettavan harvoin. Saisi olla samanlaista vakiotavaraa kuin online-puolikin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä varmaan bugitti se master hunter rank9, kun mulle tuli se silleen, että ammuskelin siinnä abigailin tehtävässä missä pitää
ampua lintuja pois siitä siilolta niin mulle tuli se kun ammuin niitä lintuja:confused:
Ootko varma, että oli hunter 9 eikä sharpshooter 9 (Kill any 6 wild animals without reloading or changing weapons)?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itse taas pidin pelin loppua lähes "cooleimpana" mitä olen nähnyt. Ei sitä voisi parempaa ja yksinkertaisempaa tarjota kuin Red Dead Redemption -tekstin ilmestyminen ruutuun Jackin kävelessä pois Edgar Rossin ruumiin luota. Meni ihan iho kananlihalle tuossa. :D Vetää imo vertoja Gears 2:n lopulle, josta tuli samanlaiset fiilikset...

Mitäs piditte muuten lopputekstien musiikista? Omasta mielestäni ihan loistava ja sopii hyvin tuohon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hellou!

Mistäs saa ton komian mustan hevosen, kertokaa ja eikö tuo ole se paras hevonen???

http://static.gamesradar.com/images.../Everything else/BlogImage--article_image.jpg

tällä hetkellä löytyy se kinuskin värinen heppa

Laitetaan nyt varmuuden vuoksi sploilerit
Muistaakseni sen saa kesytettyä luonnosta kolmannelta alueelta eli missä on Blackwater. Sitten ostamalla General shopista sen hevosen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mulla on tainnut olla melko huono tuuri sillä olen missannut jokaisen biisin jossa on laulua. Hupsista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Noita satunnaistapahtumia tuntuu olevan pelissä kyllä melkoisesti. Toisella pelikerralla on tullut vastaa lukuisia tapahtumia joita en ensimmäisellä kerralla todistanut laisinkaan. Ennen niin yleisiin kannibaaleihin en ole vielä edes törmännyt. Mutta mielenkiintoisesti olen todistanut lukuisia ampumavälikohtauksia. Lukuisasti olen nähnyt miten kaksi länkkäriä jahtaavat toisiaan pyssyt laulaen. Olen myös todistanut tyylipuhtaita murhia joissa toinen vain teloittaa toisen kylmästi. Näihin en ensimmäisellä pelikerralla törmännyt kertakaan.

Eilen kävi Meksikon puolella tapaus, mitä olen vielä tänäänkin ihmetellyt. Ratsastelin hissukseen kartan eteläisimmillä kolkilla ihan tietä pitkin, kun kuulin ihmeellistä itkuvirttä. Pyörittelin hetken päätäni, kunnes huomasin tienpientareella penkan päällä naisen polvillaan. Laskeuduin ratsailta ja menin lähemmäksi. Nainen itki siinä maassa makaavan kuolleen miehen vierellä. Ajattelin, että mitäpä tuosta ja lähdin kohti hevostani, kun takaa kuului laukaus. Rykäisin reukun esiin ja käännyin. Nainen makasi revolverin kera miehen vieressä kuolleena. Oli sitten ampunut itsensä. Teki kyllä vaikutuksen...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Satunnaistapahtumista myös:

Pelis näyttäs olevan ohjelmoitu tuo aseen fysiikka loistavasti. Itsellä kävi sellanen tapaturma susien kanssa pelis kun lauma niitä hyökkäs mua kohti ja just kun olin aikees tulittaa niitä hyökkäs yks suoraa edesta kaataen hahmoni, mut samalla ase osoitti omaan päähän ja laukesi :D Tuon nopeempaa kuolemaa tuos pelis oo sit nähnytkään heh.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hmm, voi olla. En oo nimikkeestä ihan varma, mut seuraava on että 6disarmia ilman reloadia. En kyl tienny et sen saa tollee vaan lintui ampumalla, enkä ollu ees kattonu sitä lsitaa, että mitä piti tehä:D Mut joo sekaannus, ei se bugannutkaan. :)
 
Ylös Bottom