Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hmm, voi olla. En oo nimikkeestä ihan varma, mut seuraava on että 6disarmia ilman reloadia. En kyl tienny et sen saa tollee vaan lintui ampumalla, enkä ollu ees kattonu sitä lsitaa, että mitä piti tehä:D Mut joo sekaannus, ei se bugannutkaan. :)

Joo, sharpshooterhan tuo.

Itellä on nyt about 98%:a suoritettuna ja 43 tuntia pelikellossa. Ihan jees pelihän tämä on mut nyt alkaa vähän jo innostus lopahtamaan. Tosin olen pelannut lähes joka päivä sen 2-3 tuntia putkeen niin pieni tauko voisi olla paikallaan. Välillä tulee kyllä raivostuttavia bugeja vastaan..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tänne se 100% napsahti jo eilen. Alotin just äskön alusta ja meen tällä kertaa rikollisena läpi, eli Honor alas.

Kun tota Gang Shootouttia on tullut pelailtua niin aina matsin lopuks kun näytetään paras pelaaja, niin siinä täyttyy se XP-mittari. Siinä kun se täyttyy niin siihen tulee vain se 100xp jos voitti ja 50xp hardcore (hardcore jos pelaa hardcore playlistillä). Mutta eikö ne rahat jotka saa aina kun tappaa jonkun ole xp:tä? Mihis ne sitten menee? ei ainakaan näy että mittari täyttyisi. Vai täyttyykö se niin ettei se mittari tule alareunaan?

Olkaa onnellisia jos ymmärsitte. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Puuh, platina jo melkein plakkarissa, enää 3 leveliä multiplayerissä ja se on siinä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Puuh, platina jo melkein plakkarissa, enää 3 leveliä multiplayerissä ja se on siinä.

"How can you kill something that has no life?"

Ei vaan, onnea sinnepäin. Itsellä alkaa jo vähän innostus lopahtaa, pitäis vielä pari bountyä tehdä että sais 100% complete ja multiplayer vasta level 4. :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

"How can you kill something that has no life?"

Ei vaan, onnea sinnepäin. Itsellä alkaa jo vähän innostus lopahtaa, pitäis vielä pari bountyä tehdä että sais 100% complete ja multiplayer vasta level 4. :(

Siis minähän olen pelannut tämän ihan kaikessa rauhassa läpi. 100% tuli ilman suurempia ponnisteluja single playerissä samalla kun vedin tarinan läpi. Onlinessa saa leveliä ihan uskomatonta tahtia kun vaan tahkoo tuota Solomon's Follyä. Etsii vaan pelin, jossa on paljon porukkaa tekemässä tuota, ja voit itse tehdä mitä huvittaa kun kuitenkin pamahtaa se 700+ expaa per Folly tekemättä itse yhtään mitään. Aika lame keino pakko myöntää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siis minähän olen pelannut tämän ihan kaikessa rauhassa läpi. 100% tuli ilman suurempia ponnisteluja single playerissä samalla kun vedin tarinan läpi. Onlinessa saa leveliä ihan uskomatonta tahtia kun vaan tahkoo tuota Solomon's Follyä. Etsii vaan pelin, jossa on paljon porukkaa tekemässä tuota, ja voit itse tehdä mitä huvittaa kun kuitenkin pamahtaa se 700+ expaa per Folly tekemättä itse yhtään mitään. Aika lame keino pakko myöntää.

Yksin kun vetää Solomon´s Follya niin saa sen 2000+ xp parissa kolmessa minsassa kunhan vaan pitää kill chainin hengissä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Miten tässä voi napata noita wanted tyyppejä elävänä? Yrittää ampua jalkoihin ja käsiin niin ne vaan juoksee karkuun eikä tuu mitään capture alive juttua.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Miten tässä voi napata noita wanted tyyppejä elävänä? Yrittää ampua jalkoihin ja käsiin niin ne vaan juoksee karkuun eikä tuu mitään capture alive juttua.

Näinkin yksinkertanen homma, mut sama juttu täällä... :eek:

Oikeestaan aina vaan ainoot ohjeet on pelissä et lähestyt kohdetta, ja tapa kohde. Oonko liian alussa vasta? Lassollako ne sais? Tosin sen sain juuri ja hevosia käytiin Bonskan kanssa nappailemassa sillä, et josko nyt pystyy vasta?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ei se kyllä ole minun mielestäni sekään koska se paljon surkeamman näköinen, sillä on arpia jaloissa ja piiskanjälkiä yms. Tuo näyttää ihan terhakkaalta..

Joo, taitaapi olla.

Näinkin yksinkertanen homma, mut sama juttu täällä... :eek:

Oikeestaan aina vaan ainoot ohjeet on pelissä et lähestyt kohdetta, ja tapa kohde. Oonko liian alussa vasta? Lassollako ne sais? Tosin sen sain juuri ja hevosia käytiin Bonskan kanssa nappailemassa sillä, et josko nyt pystyy vasta?

Tapa kaikki sen henchmanit, sitten menet sen bossin perään. Ammut jalkaan jos se pakenee liian nopeasti tai alkaa ampumaan ja käytät lassoa (suosittelen Dead Eyen käyttämistä kun lassotatte jotain kohdetta, joskus lassottaminen bugaa hieman ja saatat kuolla sen takia). Sitten kävelet sen vihollisen lähelle samalla kun pidät sitä lassottuna, painat "Y" ja sen pitäisi sitoa se vihollinen. Sitten kutsut hepan paikalle, nostat sen ukon olkapäälle, lastaat sen hepan selkään ja lähde kuljettamaan paha-suista ystävääsi kohti lämmintä selliä. That's it. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Laitetaan ny spoilereihin jos vaikka ei niin suuresta "paljastuksesta" ole kyse.

Mutta ensikohtaaminen nallejen kanssa. Kolme niitä sieltä juoksenteli ja Mr. Marston oli kuollut ennenkuin ehdin edes asetta vetää. "Uijui, siistiä! Karhuja!!", oli fiilikseni tuosta tapaamisestani. Hymyssä suin lopettelin pelin ja jatkoin illemmalla. Uudestaan etsimään kukkia kokoelmiin ja nalle sieltä taas yllätti ja löi miehen maahan. "Ei hätää, tussari vain valmiiksi ja pum pum.", mutta pelipä päätti olla kusipää ja ennen kuin Mr. Marston kerkesi jaloilleen niin sama nallen perkele kävi tassullaan miehen maasta tappamassa... ei luoja, ei edes mahkuja päästä tussauttamaan kertaakaan! Kiitän ja kumarran! Ensi kerralla pitää ottaa lääkettä naamaan jos nalle yllättää ja sen jälkeen käydä tappamassa nuo helvetin otukset sukupuuttoon koko pelistä!

EDIT: Jo vain, kaheksan nallea putkeen, mutta tällä kertaa itse olin voitokas!! HAHAHhhahahahH!
Mutta ompahan vain maukas peli, vuoden kohokohtia!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Eilen kävi Meksikon puolella tapaus, mitä olen vielä tänäänkin ihmetellyt. Ratsastelin hissukseen kartan eteläisimmillä kolkilla ihan tietä pitkin, kun kuulin ihmeellistä itkuvirttä. Pyörittelin hetken päätäni, kunnes huomasin tienpientareella penkan päällä naisen polvillaan. Laskeuduin ratsailta ja menin lähemmäksi. Nainen itki siinä maassa makaavan kuolleen miehen vierellä. Ajattelin, että mitäpä tuosta ja lähdin kohti hevostani, kun takaa kuului laukaus. Rykäisin reukun esiin ja käännyin. Nainen makasi revolverin kera miehen vieressä kuolleena. Oli sitten ampunut itsensä. Teki kyllä vaikutuksen...

En omista peliä, mutta minusta tämä on sitä Rockstarin peleissä olevaa yksityiskohtaisuutta ja "love of detailia" parhaimmillaan. On mun helvetti pakko kaivaa jostai fyget tähän peliin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Miten tässä voi napata noita wanted tyyppejä elävänä? Yrittää ampua jalkoihin ja käsiin niin ne vaan juoksee karkuun eikä tuu mitään capture alive juttua.

Sanotaan nyt vielä ties kuinka monennetta kertaa: elävänä nappaaminen edellyttää lassoa ja sitomista. Lasson saa Bonnien tehtävistä ihan pelin alkupuolella.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki

Ne toimii vähän kuin prestiget mw2:ssa. Kun pääset levelille 50 niin aukeaa mahdollisuus valita “Pass Into Legend” vaihtoehto, joka aukasee sulle ensimmäisen legendary hahmon. Siinä kuitenkin nollautuu kaikki haasteet, aseet ja ratsut. Kaikki muu säilyy. Samalla aukee sitten mahdollisuus hankkia niitä legendary ratsujakin. Jokaisella legendary tasolla oma legendary ratsunsa. Tuota kun toistaa niin saa pikkuhiljaa auki kaikki hahmot.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten saa netti pelissä legendary hahmot auki

Kun olet noussut korkeimpaan leveliin (lv 50) voit aloittaa alusta Legendary levelillä. Sinulle siis jää kaikki avaamasi ukot mutta kaikki saamasi hevoset ja aseet häipyvät, haasteet nollautuvat ja levelit alkaa alusta eli lv 1...
Mutta! Legendary tasolla saat legendary hahmon ja levelien noustessa sinulle avautuu legendary hevosia.

Mulla ei ole vielä Legendary tasoa mutta näin olen lukenut.

Tossa vielä englanniksi kopioitu tuolta Redemption Multiplayer - Red Dead Wiki
Once at Rank 50, a player can choose to gain Legend status at any time afterwards. The following confirmation messages are displayed when gaining Legend status:

PASS INTO LEGEND

"Your rank will reset from 50 back to 1 in exchange for the benefits of becoming a Legend. All weapons and mounts you have unlocked through leveling up will be lost and all challenges are reset. Your access to playlists, titles, golden guns and characters will remain the same. Would you like to become a Legend?"

"There is no undoing this change once you commit to it. You will lose your weapons, mounts, and challege progress, but in exchange will get access to special Legendary characters and the right to earn Legendary mounts. Passing into Legend only occurs in Free Roam. Are you really sure you want to do this?"

E: ZanZu87 ehti ensin. No... Kertaus ei pahaa tee
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ei ole vielä Legendary tasoa mutta näin olen lukenut.

Ei mullakaan. :D Eilen sain pelin, leveleitä ruhtinaalliset 6! Kaverin kanssa 2 gangs hideouttia ja loppuaika kukkien keräilyä, metsästystä ja päätöntä räiskimistä. Oli oikeastaan alussa vaan tavoitteena saada taso 4, että ei tarvii enää aasilla ratsastaa. Se kun on koko ajan menossa ja sitten kun viheltää niin saa vielä juosta perässä, että pääsee selkään. Käytiin myös Tall Treesissa metsällä. Ensin ei näkyny missään mitään elonmerkkejä metsän elävistä. Hetki siitä eteenpäin niin olin ollut jo karhun, puuman ja hyvä etten jo jäniksienkin ruokalistalla. :/ Pitää vielä treenata puukon kanssa metsästystä...

Noi ratsut saa käyttöön noilla legend rankeilla sitten nopeempaa. Esimerkiksi minkä ratsun saa alussa tasolla 33, tulee se 1. legendissä sitten jo tasolla 22. Tason 50 ratsu on sitten se legend ratsu. Tällaista olen minä lukenut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Sneak on the train tehtävä meksikossa ja marston löytää sielt kassakaapist rahaa ja aseen mut sain pelkät rahat, mutta asetta en jostain syystä saanut??? enkä mitää honorii tai muuta vaan
pelkät rahat, nii olen tässä suorittanut tehtäviä mistä en ole saanut muuta kuin rahaa se vähän ihmetyttää??? Esim.Luisan tehtävät??
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olin äsken pelaamassa rdr netissä. Niin yhtäkkiä hevonen pysähty,ase hävis kädestä,tähtäys hävis,ei näkyny start valikkoa. Yritin käsin samuttaa konsolia. Ei sammunu millään mut yhtäkkiä se sammu ja käynisty uudestaan. Nyt sitten ei toimii mikään CD/DVD/BD. PS3 ei siis lue formaatteja. Kaikki muu toimii normaalisti. Eli taisi mennä blueray lukupää rikki? :mad: :confused: :mad: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Oma ex-ps3 hajos tasan samalla tavalla noin vuosi sitten kun olin pelaamassa LBP:tä. Onneksi meni vielä takuuseen.

BTW, mä olin pettynyt tohon moninpelin naishahmojen tarjontaan. :/ Jotain ihan kamalaa... Pakko vissiin sitten pelailla vaan mieshahmolla silläkin puolen. Mut tätähän se on vähän pelissä kun pelissä. Onko muuten enää nykyisin kfin iltamia moninpelin puolella? Olis kiva pelailla suomi-possessa isommalla porukalla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Moninpeliin semmoinen kysymys, että onko mitään tapaa free roamissa muuta kuin lopettaa pelaaminen pelastua ensimmäisistä 10 sekunnista? Joku finski otti mut heti tähtäimiin kun peli alkoi ja loppua ei näy.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ei taida auttaa muu kuin ottaa "search new free roam" jos tuollaista tapahtuu.. ja kun tuollaista tapahtuu.. Hämmentävän paljon idiootteja linjoilla tässä pelissä.
 
Ylös Bottom