Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä mahtava moninpeli tuo overrun. Tuli hakattua sitä viime yönä kolme tuntia putkeen parin brittikundin kanssa ja ytyy kyllä sanoa että koukuttavaa on :) Paniikinomainen selviämistunnelma on saatu hienosti mukaan ja yhteistyön merkitys korostuu jos haluaa yhtään pidemmälle selvitä.

Myös juoniosassa tuntuu olevan pelattavaa enemmän kuin puolessa nykyisistä "kokonaisista" täysihintaisista peleistä. Erittäin kannattava hankinta siis!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta onko tässä undead paketissa ollenkaan sellaista free roam tyylistä pelimuotoa jossa voi vaellella miten haluaa, vastaan tullen joku zombi sillon tällön. Yksin tai moninpelissä:confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta onko tässä undead paketissa ollenkaan sellaista free roam tyylistä pelimuotoa jossa voi vaellella miten haluaa, vastaan tullen joku zombi sillon tällön. Yksin tai moninpelissä:confused:

Free roam on vain yksinpelissä ja
moninpelissä on vain overrun
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä tosi hyvä paketti. Jo "tän päivän" peleistä on saanut rahoilleen vastinetta. Multiplayerin "Zombi-Mode" on todella koukuttava ja päästiin kolmestaan korkeimmillaan lvl 13 ja neljästään lvl 16. Hyvää fiilistelyä Black Opsin tulevaan zompiin.

Yksinpeliäkin tuli tahkottua aika huolella ja vaikuttaa tosi hyvältä! Uudet hepat vaikuttaa kivoilta ja dead eyella on siistiä paukutella zombien päitä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

oon kaikki paitsi ne ainoastaan on jäljellä niitten Survivors henkilöitten tehtävät eli ne jotka oli niillä kysymysmerkeillä.

Apu NRJ1993 Undead Nightmare jumitukseen! ÄLÄ lue jos et halua nähdä pientä juonipaljastusta!
Eli olet kerännyt Nigel West Dickensnille kaikki tavarat? Mä en tehny kaikkia survivors tehtäviä New Austinissa mutta silti pääsin mexicoon kun Nigel West Dickens tuli sieltä pois ja antoi viimeisen tehtävänsä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huoh! Taas kerran pitää muistuttaa spoilereiden oikeaoppisesta käytöstä.

Jotta keskustelu ei menisi pelkäksi spoilerisodaksi, muistutan taas yhdestä ihan pienestä asiasta, joka parantaa lukukokemusta huomattavasti. Yllä oleva viesti on malliesimerkki siitä, miten EI pitäisi vastata.

Lisätkää ennen spoileria pieni kuvaus siitä, mitä spoilerin alta löytyy!

Esimerkiksi näin:

<paljastus AC2:n loppuratkaisusta> // HUOM! ESIMERKKI ON TÄYSIN FIKTIIVINEN!

Da Vinci onkin Ezion isä!

Ja sama juttu tietysti, kun vastaa toisella spoilerilla. Näin muiden on helpompi pysyä kärryillä, mistä siellä napin alla keskustellaan ja kannattaako sinne edes kurkata.

Herrat Ton-Ton ja NRJ1993 voivat vielä lunastaa sielunsa takaisin tekemällä viesteihinsä yllä kuvatun laiset muutokset.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Apu NRJ1993 Undead Nightmare jumitukseen! ÄLÄ lue jos et halua nähdä pientä juonipaljastusta!
Eli olet kerännyt Nigel West Dickensnille kaikki tavarat? Mä en tehny kaikkia survivors tehtäviä New Austinissa mutta silti pääsin mexicoon kun Nigel West Dickens tuli sieltä pois ja antoi viimeisen tehtävänsä.
Älä lue tätäkään jos et halua nähdä pientä juonipaljastusta
No jos se on sen viimeinen tehtävä kun se antaa sen aseen niin sitten olen sen kaikki tehtävät tehnyt ja enää puuttuu se Filth and Other Entertainment tehtävä jossa pitää viedä se Retcher zombi sille joka tekee sitä elokuvaa, mut minkälainenhan se zombi on?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Laitelkaahan ystäväiset kommenttia kun ootte testaillut kyseistä dlctä. Jokin kampanjakin tuossa oli?

Mut ehkä tää on vaan hyvä juttu Johnin kannalta. Ihmisten kanssa se on täysi nössö, mut eläimiä teurastaa miljoona kiloa paljain käsin. Ehkäpä vähemmän puhetta ja enemmän äksöniä, kun John tunkeutuu laiduntavien zombilehmien rajamaille.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Älä lue tätäkään jos et halua nähdä pientä juonipaljastusta
No jos se on sen viimeinen tehtävä kun se antaa sen aseen niin sitten olen sen kaikki tehtävät tehnyt ja enää puuttuu se Filth and Other Entertainment tehtävä jossa pitää viedä se Retcher zombi sille joka tekee sitä elokuvaa, mut minkälainenhan se zombi on?

ÄLÄ Lue tätä! jos et ole päässyt mexicoon Undead Nightmare lisärissä!
Se ei ole viimeinen tehtävä Westiltä, missä saat aseen. Viimeinen tehtävä liittyy junaan, jolla pääset sitten mexicoon. Mä en ole vetäny tota Filth and Other Entertainment tehtävää. ootko tehnyt tehtävät Bonnie MacFarlanenille ja Leigh Johnsonille?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

ÄLÄ Lue tätä! jos et ole päässyt mexicoon Undead Nightmare lisärissä!
Se ei ole viimeinen tehtävä Westiltä, missä saat aseen. Viimeinen tehtävä liittyy junaan, jolla pääset sitten mexicoon. Mä en ole vetäny tota Filth and Other Entertainment tehtävää. ootko tehnyt tehtävät Bonnie MacFarlanenille ja Leigh Johnsonille?
Tässäkin on juonipaljastuksia älä lue!
Nyt aukes vasta se viimeinen tehtävä sille Westille, Se aukes kun olin tehnyt kaikki ne survivorssien tehtävät ja yhden niitä, että pitää etsiä kadonnut henkilö.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tässäkin on juonipaljastuksia älä lue!
Ei mene oikein vieläkään.

Sehän nyt on päivänselvää, että spoilerin alla on juonipaljastuksia, mutta olisi kiva saada hieman täsmennystä, mihinkä se liittyy. Mutta tarkkana sitten niiden kuvausten kanssa, ettei niissä itsessään ole mitään spoilaavaa!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei mene oikein vieläkään.

Ei siinäkään mielessä, että alkuperäinen (?) NRJ1993:n spoiler on vielä näkyvillä..

Milloin muuten tuo "Red Dead Redemption: Undead Nightmare" tulee levyversiona myyntiin? Nappaan se mielummin levyllä.
 
Ylös Bottom