Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Redfall

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirate fin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bethesda ja Arkane ovat julkaisseet tietoa pelin saavutettavuusasetuksista.

Löytyy muun muassa:
-Text-to-speech erilaisilla asetuksilla
-Äänen sisään ja ulostulo -valinnat
-Fonttien skaalaus
-värisokeus mode
-neljä eri vaikeusastetta, joista kolme saatavilla heti ja yksi pelin läpäisyn jälkeen
-kameran tärinät on/off
-pelimaailman objektien korostus on/off
-Field of Viewin säätö
-Motion blurrin säätö
-näppäintoimintojen uudelleen sijoittelu
-PC:llä myös täysi tuki Xbox adaptive controllerille

Viimeksi muokattu:
Bethesda ja Arkane ovat julkaisseet tietoa pelin saavutettavuusasetuksista.

Löytyy muun muassa:
-Text-to-speech erilaisilla asetuksilla
-Äänen sisään ja ulostulo -valinnat
-Fonttien skaalaus
-värisokeus mode
-neljä eri vaikeusastetta, joista kolme saatavilla heti ja yksi pelin läpäisyn jälkeen
-kameran tärinät on/off
-pelimaailman objektien korostus on/off
-Field of Viewin säätö
-Motion blurrin säätö
-näppäintoimintojen uudelleen sijoittelu
-PC:llä myös täysi tuki Xbox adaptive controllerille
Tuo Saavutettavuus-sana särähtää korvaan/huvittaa aina kun sen kuulee. :) Esteettömyys kuulostaa IMO paremmalta.

"saavutettavuusasetuksissa" ei ole mitään ihmeellistä, ND ja Ubi ovat valovuoden edellä. Mutta pakko kehua sitä että näppäimiä pystyy muuttamaan ja FOVia.

Olen kuvitellut Adaptive Controllerin toimivan ennestään PCllä, mitähän sekin tarkoittaa että on täysi tuki? Vai mainitaanko siinä vaan itsestäänselvyyksiä?

Tuo Saavutettavuus-sana särähtää korvaan/huvittaa aina kun sen kuulee. :) Esteettömyys kuulostaa IMO paremmalta.

"saavutettavuusasetuksissa" ei ole mitään ihmeellistä, ND ja Ubi ovat valovuoden edellä. Mutta pakko kehua sitä että näppäimiä pystyy muuttamaan ja FOVia.

Olen kuvitellut Adaptive Controllerin toimivan ennestään PCllä, mitähän sekin tarkoittaa että on täysi tuki? Vai mainitaanko siinä vaan itsestäänselvyyksiä?
Esteettömyys on tosiaan ehkä parempi. Saavutettavuus sanaa vaan kuullut ja nähnyt käytettävän.

Ei niissä tosiaan mitään ihmeellistä ole, lähinnä nyt siteerasin, että mitä siellä on tarjolla. Minulla ei ole kokemusta adaptive controllerista, niin en tiedä toimiiko kaikki sen palikat suoraan pelissä kuin pelissä, mutta kuitenkin se tuolla sivuilla erikseen mainitaan, niin ajattelin että on maininnan arvoinen.

Ihan näin yleisesti, FOVin säätö saisi kyllä tulla jäädäkseen niin pelissä kuin pelissä.

Esteettömyys on tosiaan ehkä parempi. Saavutettavuus sanaa vaan kuullut ja nähnyt käytettävän.

Ei niissä tosiaan mitään ihmeellistä ole, lähinnä nyt siteerasin, että mitä siellä on tarjolla. Minulla ei ole kokemusta adaptive controllerista, niin en tiedä toimiiko kaikki sen palikat suoraan pelissä kuin pelissä, mutta kuitenkin se tuolla sivuilla erikseen mainitaan, niin ajattelin että on maininnan arvoinen.

Ihan näin yleisesti, FOVin säätö saisi kyllä tulla jäädäkseen niin pelissä kuin pelissä.
Ihan vaan yleisellä tasolla pohdiskelin.

Sais joo, kehittäjät vaan kovin laiskoja sen suhteen et sitä ei konsoliversioihin oikeen tunnuta helpolla saavan ja sit ollaan jumissa sen ahtaan 60 FOV kanssa. PC:llä voi toki aina initiedostoa puukottaa sit viimeistään. Yleensähän toi johtuu kans siitä et noh, jos sitä saa kasvatettua niin näkökenttä laajenee ja luonnollisesti pelikin käy sit raskaammaks, plus käsien/aseiden viewmodelit on sidottu samaan FOV arvoon niin niistä sit saattaa tulla jotain yllätyksiä kun ne kädet ykskaks leijuukin ilmassa.

Noh oli miten oli, laitetaan peli koneelle valmiiks ja tyypataan sitten tiistaina. Huolettaa suorituskyky aika paljon, sillä toi konsoleilla lukittu 30fps on aika varma merkki siitä et kaikki optimoinnit ei oo menny miten pitäny. Toisaalta alkaa olemaan toistuva kaava jo Arkanen kanssa, Dishonored 2 lähtien on jokaikinen peli ollu enempi vähempi huonommin optimoitu PC:lle.

Hitto, että mä toivon tämän olevan hyvä.

Aika pahasti otti päähän se, että lykkääntyi viime vuonna ja nyt enää pari päivää julkaisuun, niin alkaahan tässä vähän innostumaan, mutta myös hieman pelkäämään :D

Melko neutraalisella mielellä itse olen tällä hetkellä, itseä ei studion edelliset pelit kiinnosta enkä niitä varmaan ikinä tule pelaamaan mutta tässä tuntuu että vampyyrit ovat pitkästä aikaa tuotu peleihin todella komeasti että ehdottomasti pitää testata.

Hitto, että mä toivon tämän olevan hyvä.

Aika pahasti otti päähän se, että lykkääntyi viime vuonna ja nyt enää pari päivää julkaisuun, niin alkaahan tässä vähän innostumaan, mutta myös hieman pelkäämään :D
Samaa toivon. Aihepiiri kiinnostaa ja näyttää todella mielenkiintoiselta. Ja olen pitänyt studion aikaisemmista peleistä kyllä. Ja on pitkästä aikaa sellainen peli mitä kiinnostaisi pelata jollain sakilla. :D

Itsekin otin game passin kun on luvassa enemmän vapaata ja laitoin tämänkin lataukseen. Aihepiiri myös kiinnostaa joten pidetään peukut pystyssä.

Löytyisiköhän tähän peliseuraa co-oppiin? Vaikka heti huomenna. Tällaiset pelit kun ovat aivan parhaimmillaan co-oppina. Boxin tunnukseni on yllättävästi: Ippenator

Näin se menee ;) eli joo Uusi-Seelanti kikka toimii. Eli ei muutakuin vaihtaan asetuksista sijainti Uusi-Seelanti. Just alottelin pelin.
Mitenkäs se nyt onkaan, tuliko tuosta kikkailusta joku väliaikainen haitta? Ja ilmeisesti täytyy sitten pitää siinä Uuden Seelannin sijainnissa siihen asti, kunnes on myös Euroopassa mahdollisuus virallisesti peliä pelata?

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom