Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Löytyisköhän täältä co-oppi peliseuraa Professional tasolle? Kaverin kans ehittiin split screeninä 3-1 chapterin alkuun asti, mutta ihan heti ei hänen kanssaan pääse jatkamaan joten toinen pelikaveri olisi tarpeen. :) Tarvittaessa voi alottaa vaikka ensimmäisestä chapterista alkaen. Mielellään semmonen kaveri jolta löytyisi mikki niin ei tartte tuppisuuna pelata.. Pistäkää vaikka priva viestiä jos peliseura kelpaa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Nyt on tullut pelattua kyseinen peli 6 kertaa läpi,eli kaikilla vaikeus asteilla ja muutama kerta päälle.

Lähes kaikki on jo kerätty ja muutenkin alkaa pursuamaan jo korvista.Hyvä peli,muttei ihan kuitenkaan näin ressa fanin näkökulmasta,vanhempien veroinen.Vanhempien osien hahmoista tietty plussaa+ zombit oli kyllä vaarallisempia.Ja toivon tosiaan ettei ne tee enää kutosta,katsoen miten peli päättyy.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Nyt on tullut pelattua kyseinen peli 6 kertaa läpi,eli kaikilla vaikeus asteilla ja muutama kerta päälle.

Lähes kaikki on jo kerätty ja muutenkin alkaa pursuamaan jo korvista.Hyvä peli,muttei ihan kuitenkaan näin ressa fanin näkökulmasta,vanhempien veroinen.Vanhempien osien hahmoista tietty plussaa+ zombit oli kyllä vaarallisempia.Ja toivon tosiaan ettei ne tee enää kutosta,katsoen miten peli päättyy.

Totta, mutta kyllä he sen tekevät. Mutta täytyy sanoa että RE5 upposi minuun aika kovasti, hyvä peli.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitenkäs tuossa pitäisi pärjätä?

Olen nyt kohdassa josta tulee ekan kerran moottorisaha äijä. Leijuen kuinka osaa sahata rautaketjun poikki.

Ekalla kerralla pääsin kohtaan jolloin se lesoilija kaatus ja sain siltä jonkun sateenkaaren väriseksi väritetyn avaimen. Mutta sitten tulikin zombia takaa kiinni ja moottorisaha heilahti leuan alta. Tuo kohtaus kuitenkin sen verran vaikea että joutuuko se oikeesti tappamaan? Vai voiko avaimen saatuaa juosta kipittää pakoon?

EDIT: Tuli tämä kohta päästyä tuossa läpi. Arkusta löysin 4kpl jotain aarretta. En tiedä olisiko siel pitänyt olla enemmän. Mutta ehdin ottaa vain 4 kpl. :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitenkäs tuossa pitäisi pärjätä?

Olen nyt kohdassa josta tulee ekan kerran moottorisaha äijä. Leijuen kuinka osaa sahata rautaketjun poikki.

Ekalla kerralla pääsin kohtaan jolloin se lesoilija kaatus ja sain siltä jonkun sateenkaaren väriseksi väritetyn avaimen. Mutta sitten tulikin zombia takaa kiinni ja moottorisaha heilahti leuan alta. Tuo kohtaus kuitenkin sen verran vaikea että joutuuko se oikeesti tappamaan? Vai voiko avaimen saatuaa juosta kipittää pakoon?

EDIT: Tuli tämä kohta päästyä tuossa läpi. Arkusta löysin 4kpl jotain aarretta. En tiedä olisiko siel pitänyt olla enemmän. Mutta ehdin ottaa vain 4 kpl. :/

Tapa kaikki zombit ennenkuin nostat avaimen, sitten vaan otat sen, juokse pois ja rupea ampumaan sitä kun se tulee sieltä heilutellen sitä sahaa. Ei sitä kauaa tarvitse ampua.

YouTube - Resident Evil 5 Part 12 - Epic Chainsaw Bitch Takedown!

Tossa on hyvä esimerkki... Kelatkaa kohtaan 1:30---> jos laiskottaa. :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Eilen latailin demon ja kokeilin niitä kahta pätkää mitä siinä oli. Itse tykkäsin kyllä paljon ja kontrolleihin tottui nopeasti. Ostoon menee, pitää alkaa tutkimaan noita britti kauppoja!
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Nyt tuli Pro-vaikeudella pelattua läpi, olipas aika veemäistä välillä, yhdestä osumasta tippuu "dying" tilaan ja siinäkin tilassa pysyy pystyssä tasan 3 sekunttia jos sitäkään. Ehkäpä eniten ärsytti 2 asiaa kuitenkin:

1. Pomojen välivideot: Ehkäpä en haluaisi katsoa jotain muodon-muutosta tai pomon super-isku valmistelua kun yritän vaikka piestä hänen apureitaan jotka henkivät iholle (ja siihen sitten kuolee kun ne vihut pääsevät liikkumaan videon aikana). Tai voisinpa haluta vaikka aloittaa juoksemisen silloin, tai sen liikkeen estämisen. Miksi näitä ei voi skipata aina? :S

2. Normaalilla ja veteranilla ei haittaa jos painat jotain toista nappia samalla hetkellä kun yrität tehdä jonkun reaktio painalluksen, esim ruutuun ilmestyy "neliö". Mutta pro vaikeudella jos vaikka ammut samalla niin peli tulkitsee sen virhepainallukseksi, todella turhauttavaa.

Ymmärrän että silloin et voi rummuttaa niitä nappeja miten haluat, mutta se on aika karua kun epäonnistut väistämään jonkun iskun vain siksi että satut ampumaan samaan aikaan, tai painamaan jotain muuta nappia, kuolemahan siinä tulee.

Hyvä peli vieläkin on, mutta taisi olla viimeinen kerta kun Prolla peliä vetelen läpi. :p
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Juu, itse sain hommattua tästä pelistä jo platinaa pari päivää sitten. Suhteellisen helppoja nuo saavutukset, jos minulta kysytään. Alkuun vähän huolestutti tuo, kun kaikki luvut pitää pelata S-rankilla läpi (jotta saa avattua viimeisen figuren), mutta ei sekään sitten niin vaikeaa ollut.

Ja profesionalissa riitti meikäläiselle ihan mukavasti haastetta, vaikka otinkin kaverin kanssa loputtomat ammukset käyttöön. Bossit ei niinkään tuottanut ongelmia, mutta muutamat suuremmat taistelut perusvihulaisten kanssa vähän laittoi nakertamaan. Etenkin, kun minulla ja partnerillani oli välillä hiukan erilaiset taktiikat kohtien läpäisyyn, niin homma ei oikein soinu yhteisillä sävelillä = kuolemia tuli. Melko paljon.

Mutta hyvä pelihän tämä kyllä oli. Pidin enemmän kuin nelosesta. En pettynyt peliin, kun en tältä mitään kauhuntapaista jaksanut odottaakaan. Ja eihän tämä pelottava peli olekaan, mutta toimintapleinä ihan mukava paketti. Ohjauksen kankeus pisti ärsyttämään tasan ensimmäisen luvun verran, mutta sittenpä siihen ehtikin jo tottua.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Onkos tähänkin tungettu hämähäkkejä mukaan? Meikäläisellä kun sattuu araknofobia olemaan sitä luokkaa, ettei aina haluaisi heittää pamia huiviin kun pitäisi pelata :eek: (juu, naurakaa vain).
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Onkos tähänkin tungettu hämähäkkejä mukaan? Meikäläisellä kun sattuu araknofobia olemaan sitä luokkaa, ettei aina haluaisi heittää pamia huiviin kun pitäisi pelata :eek: (juu, naurakaa vain).

On itse hämähäkkejä ja hämähäkkejä muistuttavia mörköjä. Myös suhteellisen kookas "hämppäri" löytyy.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mutta ne perus hämähäkit eivät yritä edes vahingoittaa sinua.

Kyllä ne kietoo hahmon hetkeksi tiukkaan otteeseen ja imee veret pihalle. Partneri voi tulla sitten avuksi/hämähäkit lopettavat itse hyökkäyksensä hetken kuluttua.

Jos tässä nyt niistä hämähäkeistä oli puhetta... En ole varma.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Kyllä ne kietoo hahmon hetkeksi tiukkaan otteeseen ja imee veret pihalle. Partneri voi tulla sitten avuksi/hämähäkit lopettavat itse hyökkäyksensä hetken kuluttua.

Jos tässä nyt niistä hämähäkeistä oli puhetta... En ole varma.

On siellä tavallisiakin joissain seinillä,mutta niitä ei edes huomaa taistelun tuoksinnassa.Eikä ne tee mitään hahmolle.Pelaajasta en sitten tiedä?;)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitä täälä jengi hankkii jotain loputtomia panoksia aseisiin? Eikös se pelin idea mee aika jorpakkoon siinä vaiheessa?

Ressa 3:kin meni heti alun jälkeen ihan mönkään ku huomas et "aha, mitä mä tolla pislalla enää ku o loputtomat konkun kudit"

Ite ainaki tähän saakka pislalla ja haulikolla pelaillu ja tuun varmasti kyllästymiseen saakka pelailemaan. (Modailen tietysti siinä sivussa muitakin aseita)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mitä täälä jengi hankkii jotain loputtomia panoksia aseisiin? Eikös se pelin idea mee aika jorpakkoon siinä vaiheessa?

Siinä vaiheessa kun pelin on jo kertaalleen tai pariinkin otteeseen mennyt läpi, eikä muuta haastetta pelistä enää löydä, niin luulis tuon olevan vähän yksi ja sama, vaikka loputtomilla ammuksilla rellestäisikin.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Siinä vaiheessa kun alkaa pelaa pro tasolla, niin tulee aika ikävä noita pyssyn panoksia kun isot mörököllit vyöryy päälle. Näin ainaakin luulisin, itse en vielä ole pro asteelle päässyt kun pitäs vielä veteranilla vetää läpi. Vielä 5 trophia puuttuisi.

Nyt muuten tulee tosi tyhmä kysymys, saatte nauraa kaikki. Eli siis jos mä alan pelaa esim nyt sillä veteran tasolla, niin täytyykö mun ottaa NEW GAME vai riittääkö se että aloitan pelin valitsemalla sieltä Chapter Selectista?:eek: Niin ja semmonen vielä että miten saan kaikkiin chaptereihin sen S merkinnän? Pitääkö mun pelata chapteri kuolematta kertaakaan vai mikä siinä on ehtona? Ja riittääkö se että kun saan kaikista chaptereista S merkinnän niin se takaa automaattisesti myös sen A merkinnän?. Meinaan kun puuttuu vielä ne 2 kpl Action Figurseja, niin eikai mun tartte vielä erikseen hommailla niitä A merkintöjä! Näin, eli tämmösiä alkuasukas kysymyksiä. Apu olisi tosiaan tarpeen, kun emmä viiti vetää turhaan totaa peliä 100 kertaa läpi, vaan olisi hyvää tietää mitä pitää tehää ettei menis nyt 2 vuotta sen perhanan platinum pystin tavoittelemiseen.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3]

Mutta ne perus hämähäkit eivät yritä edes vahingoittaa sinua.

Mitäs väliä sillä on, hyökkäävätkö vai eivät, jos ihminen joka tapauksessa kärsii hämähäkkikammosta?

Edit:
Vastaus OMI3R:n kysymykseen.
S-merkinnän saa, kun menestyy tarpeeksi hyvin yksittäisessä chapterissa. Menestyminen = tarkkuus, tapot, kuolemat, aika. S-merkinnän "loppuarvosanaksi" chapterissa saa, jos arvosanat ovat tyyliin "S,S,S,S" "S,S,A,A" tai "S,S,B,S". Tarkkuus on S, kun tarkkuus on parempi kuin 70% (muistaakseni), ja kuolemat on S, kun ei kuole kertaakaan. Tapot ja aika ovat chapter -kohtaisia.

Peliä voi pelata vapaassa järjestyksessä. Ei siis tarvitse aloittaa +New Gamea, vaan pelissä voi edetä Chapter selectin avulla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom