Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
OK! Kiitos, täytyy nyt lähtee kokeilee että miten onnistuu, kun nyt saisi ne Action Figursit niin loput saa vaan pelaamalla ja kiskomalla hiuksia päästä
Kyllä ne kietoo hahmon hetkeksi tiukkaan otteeseen ja imee veret pihalle. Partneri voi tulla sitten avuksi/hämähäkit lopettavat itse hyökkäyksensä hetken kuluttua.
Jos tässä nyt niistä hämähäkeistä oli puhetta... En ole varma.
Jos tarttet Reimo apua platinum metästykeen niin pistä mulle viestiä/peli inviä
Mutta varmasti veteran ja pro tasoilla alkaa kaveria ikävä.
Ei, en meinaa niitä. Meinaan ihan niitä perus hämähäkkejä jotka henggaa seinissä. Tiedätkö? Karvaisia tarantelloja jotka ovat lautasen kokoisia ja korkuisia?
Jos pelaa loppumattomilla paukuilla niin saako sitte ajat chaptereista ja trophyt?
Hei mitenkäs tuohon Mercaneries-moodiin saa lisää pelattavia hahmoja ja kenttiä auki??
Miten vaikeeta muuten on veteran ja etenkin pro tasolla peli? Onko täysin mahdottoman vaikeeta? Tarviiko esim pro tasolla ehdottomasti kaverin apua jotta selviytyy? Varsinkin noi pomotaistelut pro tasolla sekä veteran tasolla hieman mietityttää että menettääkö siinä turhaan paljon hermoja. Ois vielä yks S merkintä vikasta chapterista, niin sitten alkaa veteran ja sen jälkeen pro taistelu ja jos vaikka se platinum siitä sitten tipahtais tilille.
Joo no mä vähän arvelinki että pro tasolla on melkein turhaa mennä taistelmaan ilman loputtomia ammuksia, sain just tänään loputtoman sinkon. Itse käytän kaverina myös hydra haulikkoo loputtomilla ammuksilla ja snipua. Shevalle pitäs vielä sitten kai hommata se magnum 500 loputtomilla mutta ei vielä pisteet riitä. Noh kai tästä jotenki tullaan selviytymään.
Ja pyh S-arvosanat saa Veteranilla kevyesti kaikista paitsi siitä yhdestä kentästä (2-3) ilman kaveria (toki hyvä pelaaja saa siitäkin, mutta minähän en sellainen ole), jopa ilman loputtomia ammuksiakin. Itse hankin jokaisesta, paitsi siitä yhdestä kentästä (2-3) S-rankin aina kun oli aikaa mutta ei kaveria joka pelaisi kanssani peliä eteenpäin. Todella helppoa varsinkin jos antaa Shevalle kiikarikiväärin, sillä silloin nainen tuhlaa luoteja vähemmän IMO.
Selvästi (pää)sarjan huonoin peli, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. Keskinkertainen räiskintä, normaalia huonommilla kontrolleilla (suhteessa toiminnan määrään, sillä Resident Evil 4:ssa ne toimivat vielä vallan mainiosti) ja ehkä vuosituhannen huonoimmalla tarinalla, ei kiitos. Toivottavasti ulkoistavat seuraavaan osan kehityksen Shinji Mikamin Straight Storylle, tai ehkä mielummin lopettavat sarjan tähän.
Ihan kuin muut RE pelit olisivat olleet jotain tarinallista riemuvoittoa.
Ihan samalla tasolla se tarinan laatu tässä on kuin muissa osissa, aivan yhtä ylivedettyä se on. .
- HURRAA RASISMI! Ei ole pitkiin aikoihin tullut minkään mainstream tuotannon parissa näin usein loksautettua leukoja lattiaan röhönaurun parissa kun ihmettelee tälläisä wtf-meininkiä. On se ihme miten Capcomilla joko ei vaan tajuta, tai sitten ei välitetä minkälaista kamaa sieltä julkaistaan. Huh huh pojat.
Ei hyvää päivää... Jos peli tapahtuu jossain päin Afrikkaa, niin se olisi sittten vähemmän rasistista korvata paikallinen väestö valkoisella miehellä? Vai mikä ihme pelistä tekee rasistisen?