Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]
Tämä on itse asiassa näiden demojen ongelma.
Kontrolleista ei ole mitään tietoa ja pelaaja heitetään keskelle vihollislaumaa. Tokihan demoissa halutaan pelaaja heti keskelle toimintaa, mutta kiinnostus peliin voi rapista samalla kun rämpyttelee umpimähkään nappeja.
Valmiissa peleissä kontrollit hinkataan pelaajan muistiin tutoriaalimeiningillä, joskus jopa niin rautalangasta vääntämällä, että hommaan tylsistyy. Ohjaus on kuitenkin hanskassa ennenkuin joutuu tulilinjalle. Dead Spacen demossa oli tätä samaa ongelmaa.
Aseen vaihdosta en todellakaan tuota tiennyt, sillä missään vaiheessa ei pelissä tullut eteen moista tietoa - nyt kun tieto on niin demoa voisi kokeilla uudestaankin uteliaisuudesta miten se vaikuttaa.
Tämä on itse asiassa näiden demojen ongelma.
Kontrolleista ei ole mitään tietoa ja pelaaja heitetään keskelle vihollislaumaa. Tokihan demoissa halutaan pelaaja heti keskelle toimintaa, mutta kiinnostus peliin voi rapista samalla kun rämpyttelee umpimähkään nappeja.
Valmiissa peleissä kontrollit hinkataan pelaajan muistiin tutoriaalimeiningillä, joskus jopa niin rautalangasta vääntämällä, että hommaan tylsistyy. Ohjaus on kuitenkin hanskassa ennenkuin joutuu tulilinjalle. Dead Spacen demossa oli tätä samaa ongelmaa.