Vastaus: Resident Evil 5 [X360]
Muutaman kerran demoa testanneena seuraavanlaisia kokemuksia:
Jos kontrollien monimutkaisuutta perustellaan vaikeustason nostamisella, niin silloin kyllä mennään mielestäni metsään. Mieluummin tehdään vihuista kestävämpiä, nopeampia ja suurempilukuisia.
En pysty tajuamaan, mikä idea on laittaa veitsen käyttö tai aseen lataaminen kahden napin taakse, kun ohjaimessa riittää kuitenkin painikkeita. Liikkumisen puute ammuttaessa alkaa nyppiä viimeistään moottorisahahepun kanssa tapellessa.
Valikon käyttö on myös vähintäänkin takertelevaa, kun porukkaa alkaa kuhista ympärillä. Eikö Capcom olisi voinut tehdä esim. d-padiin toimivaa useimmiten käytettyjen esineiden pikavalintaa?
Co-oppina varmasti ihan toimivaa viihdettä, alelaarista napataan kunhan sen aika tulee.
Muutaman kerran demoa testanneena seuraavanlaisia kokemuksia:
Jos kontrollien monimutkaisuutta perustellaan vaikeustason nostamisella, niin silloin kyllä mennään mielestäni metsään. Mieluummin tehdään vihuista kestävämpiä, nopeampia ja suurempilukuisia.
En pysty tajuamaan, mikä idea on laittaa veitsen käyttö tai aseen lataaminen kahden napin taakse, kun ohjaimessa riittää kuitenkin painikkeita. Liikkumisen puute ammuttaessa alkaa nyppiä viimeistään moottorisahahepun kanssa tapellessa.
Valikon käyttö on myös vähintäänkin takertelevaa, kun porukkaa alkaa kuhista ympärillä. Eikö Capcom olisi voinut tehdä esim. d-padiin toimivaa useimmiten käytettyjen esineiden pikavalintaa?
Co-oppina varmasti ihan toimivaa viihdettä, alelaarista napataan kunhan sen aika tulee.