Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [X360]

Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Dino Crisis onkin sitten varmaan ainoa capcomin survivor kauhupeli,missä hahmo osaa ampua liikkuessaan.

Eipä tuo liikkumattomuus niin haittaa ainakaan minua.Kunhan ottaa hyvän aseman ja täräyttelee,niin homma hoituu.Tiimityötä unohtamatta.Kyllä odotukset vain nousee,kun nyt näki uuden trailerin ja paljastuksia.Itse asiassa minua ei koskaan pahemmin ole kiinnostanut pelien muut osa alueet,vain tarina.Vaikka kova ressa fani olenkin.Sama juttu on MGS sarjan kanssa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

entiset re:t eivät olleet lähellekään niin nopeatempoisia kuin kaksi uusinta :eek:

Siinä oot kyllä iha oikeessa, mutta eipä tuo haitannu RE4:ssa, vaikka joutu pysähtymään ampumaan. Ja kun joutuu pysähtymään ampuakseen, antaa mahdollisuuden strategioida, kun taas ampuminen ja liikkuminen antaa mahdollisuuden pistää aivot narikkaan ja juosta karkuun majineja samalla, kun ampuu. Mutta ittelleni kelpaa iha kumpi tahansa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Varmaan toinen boksi ja peli lainataan kaverilta jotta kokoruutu-kuuppi onnistuu broidin kanssa. On se helvetin karseeta jaetulla ruudulla karsia lisää pikseleitä kutistamalla ruutuja pienempään tilaan! Gearsin jaettu kuuppi toimii kuin junan vessa. Ohjelmoinnin puute Capcomilla?
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Varmaan toinen boksi ja peli lainataan kaverilta jotta kokoruutu-kuuppi onnistuu broidin kanssa. On se helvetin karseeta jaetulla ruudulla karsia lisää pikseleitä kutistamalla ruutuja pienempään tilaan! Gearsin jaettu kuuppi toimii kuin junan vessa. Ohjelmoinnin puute Capcomilla?

Joo toivottavasti se olis korjattu lopullisessa versiossa, koska kuten sanoit, gearsissa se toimi aivan hyvin.

Uusi viral campaign -video: http://www.residentevil.com/5/kijuju/?fbid=Bf6DeAjUkOy#
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Jotenki minusta tuntuu että joku näistä kahdesta on kaavun alla:

Jill, Sherry birkin.

Ja jompaan kumpaa uskoisin että on laitettu Steve Burnsidel:ta saatua virusta jota weskers siltä otti Codename veronicassa... Tuntuisi että sille olisi käyttöä tässä osassa :). Tai ehkä Williamilta otettu G-Virus on käytössä myös.. voi tätä arvailun ja odottamisen tuskaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

En ole mitenkään erityisesti perehtynnyt RE sarjaan. Onneksi nuo Retrospectivet auttavat ymmärtämään sarjaa. Varsinkin nyt kun olen nuo 3 katsellut niin tahdon tämän 5. osan heti saada. Wesker on niin mystinen hahmo, että pitää heti saada mehut siitä ulos :p
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

En ole mitenkään erityisesti perehtynnyt RE sarjaan. Onneksi nuo Retrospectivet auttavat ymmärtämään sarjaa. Varsinkin nyt kun olen nuo 3 katsellut niin tahdon tämän 5. osan heti saada. Wesker on niin mystinen hahmo, että pitää heti saada mehut siitä ulos :p

Korniuden voima on Weskerissä niin väkevä että ukko ei kuole millään. :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Itse toivoisin ettei Weskeri muuta muotoaan jättimöykyksi. Yleensä RE-peleissä pomojen viimeinen muoto on kliseisen ruma jättimöykky.

Ja lopuksi, lyön vetoa että RE5:ssa löytyy RE-peleissä tyypillistä 5-minsaa-aikaa-poistua-räjähtävästä-labrasta:rolleyes:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Itse taas toivon, että Wesker pysyisi iha omassa muodossaan, ja että se olisi vielä tulevissa RE-peleissä mukana.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Kyllä! Ja yhtä kornina kuin ennenkin! :D

indeed!:cool: Wesker: Tulen muuttamaan maailman ja kohta kaikki puhuvat kornilla hovimestari aksentillani.Tarjoilen maailman lautaseltani ja levitän lautasliinani sen ylle.Buhahaa..

Minusta ressa 5 saisi olla sarjan viimeinen peli,että tarina pysyy edes joten kuten koossa vielä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Ei ole vika Resident Evil. Ja kaikenlisäksi, Degenerationin lopusta voi saada pientä vihjettä seuraavaa Resident Eviliä varten.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Ei ole vika Resident Evil. Ja kaikenlisäksi, Degenerationin lopusta voi saada pientä vihjettä seuraavaa Resident Eviliä varten.

Leffan loppu on itseasiassa pohjustusta RE5:lle.

Mutta RE-sarja jatkuu satavarmasti vielä ainakin RE6:lla.
 
Ylös Bottom