Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 6 [PS3/X360]

Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Pitääkö peli data siis poistaa ja asentaa uudestaan ? Onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa ?
Pikainen Google-haku löysi useita kohtalotovereita ympäri maailmaa, eli et ole ainoa. Valitettavasti tarkoittaa juuri sitä, että joudut poistamaan pelin asennustiedoston, ja asentamaan (ja päivittämään) sen jälkeen pelin uudestaan. Pelin asennustiedosto on Game Data Utility/Pelitiedon työkalu -valikossa.

HOX! ÄLÄ POISTA ITSE PELITALLENNUSTA Saved Data Utility (PS3™)/Tiedon tallennustyökalu (PS3™) -VALIKOSTA! HOX!
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Pikainen Google-haku löysi useita kohtalotovereita ympäri maailmaa, eli et ole ainoa. Valitettavasti tarkoittaa juuri sitä, että joudut poistamaan pelin asennustiedoston, ja asentamaan (ja päivittämään) sen jälkeen pelin uudestaan. Pelin asennustiedosto on Game Data Utility -valikossa.

HOX! ÄLÄ POISTA ITSE PELITALLENNUSTA! HOX!

Joo, löysin kans useita kirjoituksia, mutta ajattelin varmuudeksi kysäistä täältä, jos jollain muulla suomalaisella olisi vastaava ongelma. Pitääpä testata miten käy.

Kiitos !
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Joo, löysin kans useita kirjoituksia, mutta ajattelin varmuudeksi kysäistä täältä, jos jollain muulla suomalaisella olisi vastaava ongelma. Pitääpä testata miten käy.

Kiitos !

Itsellä tuli sama ilmoitus Chrissin kampanjan puolivälissä jahka olin Leonin ja Jaken kampanjat mennyt läpi, tuo auttoi silloin ainakin itseä että poisti juurikin tuon game datan, tallennustiedostoa ei siis kannata missään nimessä poistaa! :)
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Eilen meni cooppina hirvittävän prologin lisäksi Leonin kamppiksesta chapterit 1-3. Jos demossa esiintyvän tehtävän tilalle olisi laitettu pelin alussa tuleva pakollinen prologiosuus, olisi lätty jäänyt kaupaan. Luojalle kiitos, varsinaisessa pelissä ei ole yhtä tiuhaan QTE-meininkiä. Leonin kamppis vaikutta ihan kelvolliselta vaikka alussa touhu onkin silkkaa tunnelmaa latistavaa räiskintää. Myöhemmin on tullut eteen vähän rauhallisempaakin menoa, joka on ainakin omaan makuun huomattavasti oikeampaa Resident Evil-meininkiä.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Local ja online cooppi eroavat kyllä toisistaan sillä että local coopissa kaikki itemit jaetaan toisinkuin onlinessa, ja kaverille voi antaa itemeitä myös. En tiedä mistä moinen ratkaisu mutta tästä johtuen local cooppi on paljon vaikeampi kun jatkuvasti panokset ja herbit loppu.

Joo, tämä pitää kyllä täysin paikkansa. Ihmettelinkin tuossa hieman kun lueskelin täältä ja muualta netistä, että parannustarvikkeita ja panoksia jaetaan suhteellisen avokätisesti, ja todellisuus olikin sitten hieman erilainen. Noh, se tuo omalla tavallaan lisää tunnelmaa mukaan kun joutuu hieman miettimään omaa ammusten käyttöään. Aika paljonhan tässä on toki tullut meleelläkin vihollisia mäiskittyä, oikeastaan aina kun on vaan ollut mahdollista. Tosin jos kovin monta kaveria meinaa noin hoidella kerralla, niin siinä tulee taas stamina vastaan.

Hyvin on kyllä pitänyt otteessaan edelleen. Ollaan menty edetty kaverin kanssa tässä vähän rauhallisemmalla tahdilla ja nyt on menossa ilmeisestikin neljännen chapterin loppupuolisko. Edelleen kuvailisin menoa intensiiviseksi. Toimintaahan tässä on reilunlaisesti, mutta äänimaailma luo omalta osaltaan hyvin tunnelmaa. Mörköjen joukosta löytyy myös ihan vinkeitä tapauksia, eli tuolla puolella suunnittelu on ollut ihan kekseliästä. QTE-kohtauksetkaan eivät ole päässeet hajottamaan naamaa sen kummemmin. Innolla tässä väännetään ainakin Leonin kampanja loppuun, ja sen jälkeen täytyy ihmetellä, että olisiko Jaken vai Chrisin vuoro.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Joo, tämä pitää kyllä täysin paikkansa. Ihmettelinkin tuossa hieman kun lueskelin täältä ja muualta netistä, että parannustarvikkeita ja panoksia jaetaan suhteellisen avokätisesti, ja todellisuus olikin sitten hieman erilainen. Noh, se tuo omalla tavallaan lisää tunnelmaa mukaan kun joutuu hieman miettimään omaa ammusten käyttöään. Aika paljonhan tässä on toki tullut meleelläkin vihollisia mäiskittyä, oikeastaan aina kun on vaan ollut mahdollista. Tosin jos kovin monta kaveria meinaa noin hoidella kerralla, niin siinä tulee taas stamina vastaan.

Hyvin on kyllä pitänyt otteessaan edelleen. Ollaan menty edetty kaverin kanssa tässä vähän rauhallisemmalla tahdilla ja nyt on menossa ilmeisestikin neljännen chapterin loppupuolisko. Edelleen kuvailisin menoa intensiiviseksi. Toimintaahan tässä on reilunlaisesti, mutta äänimaailma luo omalta osaltaan hyvin tunnelmaa. Mörköjen joukosta löytyy myös ihan vinkeitä tapauksia, eli tuolla puolella suunnittelu on ollut ihan kekseliästä. QTE-kohtauksetkaan eivät ole päässeet hajottamaan naamaa sen kummemmin. Innolla tässä väännetään ainakin Leonin kampanja loppuun, ja sen jälkeen täytyy ihmetellä, että olisiko Jaken vai Chrisin vuoro.

Ongelma vaan korostuu noissa kahdessa muussa kampanjassa kun zombit korvataan uusilla vihollisilla jotka kyllä pistää sut äkkiä matalaks jos meinaa paljon meleetä käyttää. Chrisin kampanjassa local coopissa oli ammukset melkeen kokonaan loppu ja vihollista pukka joka paikasta, yritä siinä nyt sit selvitä hengissä :D
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Ainakin Leonin kampanjassa perinteinen "avoid if possible" etenemistapa tuntuisi olevan varsin toimiva. Yksittäisille örmyille meleetä tai sitten kierretään. Säästyy panokset tiukempiin paikkoihin. Liven välityksellä coopitellessa Amateur -tasolla ei tosin ole ammuksista pulaa. Saa nähdä kuinka vaikeimmalla.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Ongelma vaan korostuu noissa kahdessa muussa kampanjassa kun zombit korvataan uusilla vihollisilla jotka kyllä pistää sut äkkiä matalaks jos meinaa paljon meleetä käyttää. Chrisin kampanjassa local coopissa oli ammukset melkeen kokonaan loppu ja vihollista pukka joka paikasta, yritä siinä nyt sit selvitä hengissä :D

Hmm... toi kuulostaa kieltämäättä jo vähän ikävältä. Mitenhän ton Jaken kampanjan kanssa, onko minkäänlaisia mahdollisuuksia selviytyä local coopissa? Chrisin kamppis on ilmeisesti muutenkin se heikoin ja epätasaisin esitys. Ainakin näin kuulopuheiden perusteella.

E: Joissain kohdissa on tosiaan tullut käytettyä myös tuota noosen mainitsemaa tapaa. Tosin jossain kohdissa se on oikeastaan pakollistakin, koska mörköä syntyy muuten loputtomiin mestoille. Vaikeustasona on tosiaan ollut normal.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Veteraanilla tuli ite pelattua kaikki kampanjat läpi ja ei kyllä missään vaiheessa ollut puutetta panoksista tai lääkkeistä. Aika helppo vaikeustaso tuo oli loppujen lopuksi. Yhteenkään kohtaan ei tullut jäätyä jumiin ja useampia kuolemia kertyi ainoastaan niistä QTE äkkikuolema kohdista.

Leonin kampanja oli tosiaan ihan hyvä, lukuunottamatta varsin köykäistä 3 chapteria. Adan ja Jaken kampanjat olivat kans ihan jees vaikka joukkoon mahtui paljon huonoja pätkiä (esim Jaken chapter 3). Chrisin kaksi ekaa chapteria oli ihan hyviä, mutta loput olivat kyllä kauheeta kuraa.

Ihan ok peli loppujen lopuksi, mutta huonoin kyllä näistä pääsarjan peleistä.
 
Hmm... toi kuulostaa kieltämäättä jo vähän ikävältä. Mitenhän ton Jaken kampanjan kanssa, onko minkäänlaisia mahdollisuuksia selviytyä local coopissa? Chrisin kamppis on ilmeisesti muutenkin se heikoin ja epätasaisin esitys. Ainakin näin kuulopuheiden perusteella.

E: Joissain kohdissa on tosiaan tullut käytettyä myös tuota noosen mainitsemaa tapaa. Tosin jossain kohdissa se on oikeastaan pakollistakin, koska mörköä syntyy muuten loputtomiin mestoille. Vaikeustasona on tosiaan ollut normal.

No jaken kampanja on paljon parempi joten ehkä se kannattaa pelata ensin läpi, ei se muutenkaan ole niin räiskintä painotteinen kun chrisillä. Kyllä siitä selviää mutta välillä meinaa ärräpäitä lennellä kun mörköä tulee loputtomasti jos ei ensin keksi mitä pitää tehdä ja panokset vähissä.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Siinä olis jollekki koodi High Seas Fortress mappiin boxille.

RHQYM-VPC7H-24F3J-2FVM7-2MF6Z
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Voisin viimein saada aikaiseksi laittaa edes vähän jotain kommenttia tästä pelistä, kun se on viimein läpäistykin. Avokin kanssa pelattiin peliä Normaalilla ja ihan hyvin sujui, ei ollut liian vaikea. Loppuvihollisten kanssa sai vähän miettiä, että kuinkas tämän nyt saisikaan päättymään, mutta ei niihin todellakaan liian kauan jäänyt "jumiin". Välillä loppuivat panokset, mutta sitten ei auttanut kuin siirtyä toiseen aseeseen, niin pärjäsi ihan hyvin, ei tullut hätää. Minun pelitapani nyt oli muutenkin aika melee/puukko painoitteinen, varsinkin alussa, missä on helpompia vastustajia, niin tavaraa alkoi pikkuhiljaa kerääntyä liiaksikin.

Tästä voisi siis sanoa yhden suuren valituksen aiheen, nimittäin inventaario on ihan liian pieni! En saanut kerättyä loppupuolella enää mitään. Kasveja ei voinut laittaa pikanäppäimeen, koska siellä oli jo täyttä ja aseet oli ladattu tilan saamiseksi, mutta ei auttanut. Jotkut aseet pysyivät jatkuvasti nollilla, kun ei saanut kerättyä niihin mitään. Kasveja oli kerääntynyt paljon, koska olimme niin laiskoja käyttämään niitä. Peliä on helpotettu siinä mielessä ehkä vähän liiaksikin, että jos kuolee, niin saa taas täydet energiat. Minulle ei sillä rankingilla ole niin väliä, että kuolenko kerran vai viisi kertaa, niin sama antaa hengen mennä, niin säästää kasveja. Peli ei liiemmin rankaise hengen lähdöstä.

Me aloitimme pelaamalla Leonin kaksi ensimmäistä chapteria ja sitten siirryimme pelaamaan kronologisesti. Tällä tavalla pelaaminen ainakin tasapainottaa peliä hyvin. Ei tule ähky yhdenlaiseen pelaamiseen. Ensin mennään Chrisin kanssa räiskien, sitten vähän lyödään ja potkitaan Jaken avulla ja sitten edetään rauhallisemmin Leonin seurassa. Pysyi kiinnostuskin hieman paremmin ja samalla oli juonessa selvemmin mukana.

Kommentteja lukiessa oli pieni pelko Chrisin kampanjasta, mutta se ei ollut läheskään niin kauhea kuin mitä odotin. Vähän turhan toimintapainoitteinen kyllä, avokin sanojen mukaan Gears of Resident Evil. Ihan liian hankalaksi tehty siinä mielessä, että turhan monesti, kun koettaa tähdätä vihollista, niin ukko päättääkin liimautua seinään kiinni. Ei kuitenkaan mitään ylitsepääsemättömän hirveää.

Minä tykkäsin kovasti Jaken kanssa pelaamisesta, paljon hauskempaa pistää potkien vihollisia kasaan kuin ampumalla. Kauheasti ei tullut tartuttua aseeseen, vaikka niitä olisikin ollut tarjolla. Potkiminen toimi tehokkaasti vielä loppupuolellakin ja jos pääsi vihu liian lähelle, niin kaveri ampui tai tuli muuten apuun, nou hätä.

Olin yllättynyt siitä, miten paljon pelissä jouduttiin erilleen toisesta pelaajasta ja piti pärjätä itsekseen. Ei tosin todellakaan negatiivisessa mielessä, sinänsä ihan hauskaa koeta pärjätä itsekseen tai koettaa auttaa toista pelaajaa selviämään hengissä omalla puolellaan. Minä pelasin päähahmoilla koko ajan, joten ei ole mitään hajua, mitä toisella puolella tapahtui tai mitä siellä kuuluu tehdä, keskityin omaan pelaamiseeni sen verran tarkkaan. Saapahan enemmän irti sitten myöhemmin, kun meinasimme avokin pelata easyllakin vielä jossain vaiheessa ja silloin minä tartun sidekickin ohjaksiin.

QTE:ien määristä valitin aikaisemmin, mutta ei niitä loppujen lopuksi onneksi rasittavuuteen saakka ehtinyt tulla. Vähän liikaa turhia kuolemia ne kyllä tarjosivat, mutta checkpointit olivat yleensä sen verran lähellä, ettei päässyt liiaksi ärsyttämään. Lisäksi QTE-nappulat eivät koskaan muuttuneet, niin oli helppo tietää, miten toimia seuraavaksi. Tätäkin olisi sinänsä voinut vaikeuttaa muuttamalla painalluksia, mutta luulen, että sitten pelaajilla vasta olisikin mennyt hermot peliin ja reagoimiseen :D

Veljen kanssa aloitettiin Veteranilla pelaaminen, mikä ei myöskään ole ollut kovin vaikea, mutta se voi johtua siitäkin, että tietää jo, mitä on tulossa ja osaa varautua tilanteisiin ihan eri tavalla kuin ensimmäisellä kerralla. Chrisin viides chapter puuttuu vielä, muut on hoidettu. Adankin kampanjaa aloitin, mutta kärsimättömänä ihmisenä meni hermot heti, kun pitää koettaa mennä hiljaa ja kamera on Adan perseessä kiinni, enkä näe tarpeeksi kauas missä viholliset liikkuvat. Joten hälytyshän siitä seurasi :D

Kokonaisuutena kuitenkin pidin, kaksinpelinä oikein hauskaa, ainakin tutun kanssa. En tiedä, miten tuntemattomien kanssa sujuu, enkä ole selvittämässä asiaa, heh.

Lopuksi voisin myös mainita, että kiesus oli rasittavia ne loppupuolen viholliset, Rasklapanje. Raaaaah!

Rasklapanje - Resident Evil Wiki - The Resident Evil encyclopedia
 
Nyt olis sit ilmainen patchi saatavilla joka tuo uusia kamera asetuksia(3 eri asetusta muuttaa kameran etäisyyttä hahmoon ja kuinka sivussa se on tähdätessä), adan coop kampanjan, uuden mercenaries hahmon ja uuden vaikeustason jossa ei ole käytössä skillejä eikä healthit palaudu.

Tuosta adan coop hahmosta sen verran ettei sitä voi käyttää yksin pelatessa, ei saa mitään merkintöjä kampanjan läpäisystä eikä hahmolla voi tehdä muuta kun ampua. Eli ei availla ovia eikä tehdä puzzleja tai mitään muutakaan kun ampua vihollisia.

edit: niin ja sen verran vielä ettei noita kamera säätöjä voi tehdä pelin aikana vaan optionseista säätää ne ja katsoa vaikutus pelissä, sen jälkeen quit game ja säätää lisää jos ei miellytä ja mennä takas peliin.

Miksi asioita ei voi tehdä loppuun asti kunnolla.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

...
Tuosta adan coop hahmosta sen verran ettei sitä voi käyttää yksin pelatessa, ei saa mitään merkintöjä kampanjan läpäisystä eikä hahmolla voi tehdä muuta kun ampua.

edit: niin ja sen verran vielä ettei noita kamera säätöjä voi tehdä pelin aikana vaan optionseista säätää ne ja katsoa vaikutus pelissä, sen jälkeen quit game ja säätää lisää jos ei miellytä ja mennä takas peliin.

Miksi asioita ei voi tehdä loppuun asti kunnolla.

Samaa tuli manattua juuri itsekin :(. Varsin rasittavaa edes kokeilla eri asetuksia. Tuosta Agent hahmosta vielä sen verran että mikäli sillä pelaa läpi kappaleita saa merkinnät Adan sarakkeisiin. Tälle hahmolle voi myös kerätä aseet ja tavarat jotka tallentuvat.
 
Samaa tuli manattua juuri itsekin :(. Varsin rasittavaa edes kokeilla eri asetuksia. Tuosta Agent hahmosta vielä sen verran että mikäli sillä pelaa läpi kappaleita saa merkinnät Adan sarakkeisiin. Tälle hahmolle voi myös kerätä aseet ja tavarat jotka tallentuvat.

Ouh no hyvä tietää että edes saa merkinnän läpäisystä. Joo aseita ja ammuksia ja herbejä voi toki keräillä mutta ei mitään millä edetään pelissä,eli katsot vaan vierestä jos ei ole vihollisia..
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Mä sain tän pelin sit joululahjaksi yllättäen ja tuli tuossa aloiteltua Leonin kampanjaa. Tyhmä kysymys, voiks noita skillpointseja jotenkin ostaa muulloinkin kun vain noissa chapterien väleissä?? Peli ilmoitti jo aika nopeesti että "Nyt voit ostaa skillpoinstseja!!" mutta en kyllä löytänyt mitään valikkoa miten niitä sais ostettua. Eli pitääkö aina odottaa chapterin loppuun ennenkuin noita voi ostaa?

Muutenkin noi valikot on kyllä aika p...stä ja todella rumat ja epäselvät.
 
flimplay: Pisteitä tosiaan pääsee käyttämään vain chapterien välissä.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Leonin kampanjaa tässä nyt pelaillut ja lopputunnelmissa ollaan mutta alko puuduttaa että jäi ainakin toistaiseksi kesken. Muuntautuuks toi kaveri tosta
kärpäsestä
vielä johonkin muotoon? Ei nimittäin tunnu loppuvan ikinä tää loppuhuipennus. On kyllä tekijöillä vähän karannut mopo käsistä.

Pari eka chapteria oli kyl ihan hyviä ja tunnelmallisia. Erityisesti hyvä oli kun tultiin tuolta metrosta ulos kadulle niin tuo kadulla oleva sekasorto oli kyllä hyvin tehty ja tarttui hyvin pelaajaankin. Hienosti toimi myös pieni mutta erittäin tärkeä yksityiskohta eli alussa ei ollut mitään musiikkia lainkaan. Sitten kun päästiin tonne kadulle niin tuli ekaa kertaa musiikki mukaan ja se korosti hienosti tota sekasorron tunnetta. Mutta näiden hienojen alkuhetkien jälkeen, kuten joku jo täällä mainitsi, parin ekan chapterin jälkeen tuntuu kuin koko tekijätiimi olis vaihtunut. Aika todella puuduttavaa menoa nämä pari vikaa chapteria. Sankarimusiikki pauhaa ja meno ja vauhti on sitä luokkaa että ei enää tiedä itkeäkö ja nauraa. Mikä toi
laukkaava hevoszombiekin
on muka olevinaan? Aika noloa...

Välivideoita on ihan liikaa, koko ajan hypitään liikaa gameplayn ja välivideoiden välillä. Ammut pari laukausta ja cutscene. Samoin noi pomotaistelut on ihan liian helppoja ja tuntuu että niissäkin jos vaan pyörit ja patsastelet tarpeeksi kauan niin seuraavaan checkpointiin (eli uuteen cutsceneen) pääsee tekemättä juuri mitään. Joissain pomotaisteluissa oli niin että taistelu alkaa, ammut pari kertaa ja CUTSCENE ja kaveri jo muuttaa muotoaan ja paikka vaihtuu ja ties mitä. Siellä asekaupassakin eipä tarvinnut paljoa tehdä kun noi muut tyypit hoiteli zombiet. Sen kun pyörit ympäriinsä ja keräilet muiden tarjoamat skillpointsit. Hyvin ansaittu!

Ehkä tästä on haluttu tehdä mahdollisimman elokuvallinen kokemus mutta mua ainakin häiritsee toi meininki. Toi lopussa oleva köydellä kiipeäminen oli kyllä aikamoinen pelattavuuden antikliimaksi. Alkupuolella sai sentään pelata rauhassa mutta lopussa ei anneta hetken rauhaa.

Itse pelasin Veteran tasolla ja valikot oli koko ajan täynnä ja piti jättää ammuksia ja herbejä aika paljon tien päälle. Ei kyllä mitään haastetta ollut ainakaan tällä vaikeusasteella. Onneksi tässä toimi myös nelosesta tuttu taktiikka eli pari kertaa ammut päähän tai jalkaan ja loppu sitten meleellä. Näin säästää ammuksia kyllä paljon ja on muutenkin mukavampi pelata. Itse asiassa tossa alkupuolella Leonin kampanjaa oli kyllä aika monta kohtausta melkein kuin suoraan nelos-osasta, hautausmaa, kirkko, toi junarata ajelu jne. Ilmankos ne olikin pelin parasta antia! Ei ihme jos alkaakin jo ideat loppumaan, noi pomotkin on kyllä niin nähty paitsi että tässä pelissä ne on vielä paljon helpompia ja tylsempiä kuin aiemmin.

Pitää varmaan tota Adan kampanjaa vielä kokeilla mutta jos tämä on se "slow pace" kampanja niin en uskalla edes kuvitella mitä menoa toi Chrisin ja Jaken kampanja on. Voi olla että jää pelaamatta. Vähän liian pompöösiä menoa tämä on kyllä mun makuun.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Kaikki aiemmat ressat aika pirun monta kertaa läpi vetäneenä tuli tääkin sit hommattua, vaikka demo olikin melko kehno esitys. Aika samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kans:

-naurettavat bossit (ja ei kyllä mitään haastetta), okei olihan re5 jo melko överiä, mutta tää re6 on ihan kahjoa irvikuvaa
-tyhmä juoni/juonet
-putkijuoksua putkijuoksun perään
-skillpointsisysteemi, re4&5 raha ja pyssyjen kehitys oli parempi
-ihan susipaskat perusviholliset, siis mitä helv... Kaiken maailman kärpäsparvia ja koin toukkaa, kaasunaamarimiehiä sitä vastaan tulikin
-miks tästä piti tehdä paikoin niin helv***** pimeä, ettei nää mitään vaikka brightnessin laittais täysille
-tyhmä life gauge, paljon järkevämpi olla aina vaan 2-3 pykälää laiffia, jos lataa täyteen niin joku vihu iskee sen laakista vähille vs. jos on jo vähissä niin ei kuole kuitenkaan
-ihan sairaan paskasti tehty esim. autoajelu hummerilla tai sit se hävittäjällä laivaa vastaan hyökkäys,siis ei jumankekka ihan täys vitsi :D Vähän eri tasoa ku re5...
-liian pieni asevalikoima
-miks esim chrisin kampanjassa javot ei kuole meleellä kovinkaan herkästi, mut sit yhtäkkiä laivalla tai jossain kun on tilanne päällä tai bossfight niin ne kuolee yhdestä meleeiskusta?
-periaatteessa vihut tyhmiä ku mitkä, voi ihan yhtä hyvin juosta ohikin monin paikoin, koska ei oo mitään väliä ja ne kuoleekin niin laimeasti
-hae 3 avainta/korttia sillä aikaa kun joku todella typerä vihu ja irtokäsi jahtaa sua

Leonin kampanja oli kyllä aikalailla ainoa, jossa oli jotain hyvää välillä (erityisesti alkupuoli, loppu nyt oli ihan pelleilyä). Ei helvetti voi olla sama porukka tekijöinä ku aiemmissa tekeleissä, olihan se re4 ihan loisto tunnelmaltaan jne, miksei vitonenki ihan jees. Tässä ei kutosessa oo mitään fiilistä, ihan perusräiske.
 
Ylös Bottom