Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil, Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil, Wii

Tommi sanoi:
Pikainen kierros maanantaina Tampereen/Pirkkalan alueella:

Gamelife: kaikki meni perjantaina.
Player One (tai mikä Tilt-kauppa onkaan nykyjään): ei ole tullut koko peliä vielä.
Keskustan Anttila: ei havaintoa pelistä.
Verkkokauppa.com: ei havaintoa pelistä.

:(

Jos jollain on tietoa jostain putiikista Tampereen tienoolla mistä RE4 Wii:tä löytyy niin kertokaa ihmeessä.

Pirkkalan Verkkokauppaan niitä pitäisi saada kun tilaat pelin sinne netin kautta, sivuilta lainattua: "Pirkkalan myymälään voit tilata tämän tuotteen netin kautta noutoon arv. seuraavaksi arkipäiväksi."

Kysyitkö Gamelifestä, koska sinne olisi tulossa niitä lisää?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Zuor sanoi:
En ole ennen Ata's PC:n palveluita käyttänyt, hyvä luotettavuus?

Ohan tuo ihan suomalainen verkkokauppakin että eiköhän tuolta voi hyvin mielin tilata. :)

Oon joskus tilannut Ata's Pc:stä ja homma toimi muistaakseni hienosti. Ei valittamista.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Kyllä. Toimitus tosin voi kestää päivän-pari enemmän kuin GameLifellä, mutta täysin luotettava firma.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Jaaha, verkkokauppa.comiin lähti varaus, toivon mukaan saisivat niitä Pirkkalan putiikkiin jo huomiseksi.

Gamecube-version alkua vain jonkin matkaa pelanneena sormet syyhyää aika lailla :)
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Hmm, en kyllä tajua, miksi tätä sanotaan niin mahtavaksi peliksi. Hyvä tää kyllä on, mutta muutama asia ottaa niin paljon päähän. Pelkästään kyläläiset ottaa monta luotia päähän ilman kuolemista ja haulikkokaan ei tapa yhdestä vartaloon. Lisäksi tolla kauppiaalla saisi olla edes muutama ammus myynnissä, kun tuppaa katoamaan noi vihujen pudottamat ammukset (sun muut jutut) aika nopeesti. Paha mennä niitä keräilemään ajoissa, kun yläpuolelta paiskitaan räjähteitä niskaan. Suurin miinus on kyllä siitä, että ei voi ottaa sivuaskeleita. Ainakin omassa tapauksessa se ois tärkeintä tän tyylisessä pelissä, ennen tottumista ainakin.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
Hmm, en kyllä tajua, miksi tätä sanotaan niin mahtavaksi peliksi. Hyvä tää kyllä on, mutta muutama asia ottaa niin paljon päähän. Pelkästään kyläläiset ottaa monta luotia päähän ilman kuolemista ja haulikkokaan ei tapa yhdestä vartaloon. Lisäksi tolla kauppiaalla saisi olla edes muutama ammus myynnissä, kun tuppaa katoamaan noi vihujen pudottamat ammukset (sun muut jutut) aika nopeesti. Paha mennä niitä keräilemään ajoissa, kun yläpuolelta paiskitaan räjähteitä niskaan. Suurin miinus on kyllä siitä, että ei voi ottaa sivuaskeleita. Ainakin omassa tapauksessa se ois tärkeintä tän tyylisessä pelissä, ennen tottumista ainakin.

Turhan helppo jos aina putoaa kun päähän osuu?! Omaan makuuni peli helppottuisi liikaa, jos saisi vielä liikkua samalla kun pudottelee headshoteilla vihuja. Kun muutenkin motella tähtääminen "helpottaa" (lue: parantaa) peliä huomattavasti mitä se oli Cubella. Noh, makuasioista on turha kiistellä.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
Hmm, en kyllä tajua, miksi tätä sanotaan niin mahtavaksi peliksi. Hyvä tää kyllä on, mutta muutama asia ottaa niin paljon päähän. Pelkästään kyläläiset ottaa monta luotia päähän ilman kuolemista ja haulikkokaan ei tapa yhdestä vartaloon. Lisäksi tolla kauppiaalla saisi olla edes muutama ammus myynnissä, kun tuppaa katoamaan noi vihujen pudottamat ammukset (sun muut jutut) aika nopeesti. Paha mennä niitä keräilemään ajoissa, kun yläpuolelta paiskitaan räjähteitä niskaan. Suurin miinus on kyllä siitä, että ei voi ottaa sivuaskeleita. Ainakin omassa tapauksessa se ois tärkeintä tän tyylisessä pelissä, ennen tottumista ainakin.

Pahh, ammusten rajoittaminenhan tekee pelistä juuri Residen Evil:n.
Lisää huomattavasti tunnelmaa kun piipussa on enään yksi laaki ja kuulee rapinaa jostakin suunnastana, niin sanotusti tiivistää tunnelmaa ja oleellinen osa jo ensimmäisestä ressistä lähtien! itse oisin pettynyt josko ammuksia olisi yltäkylläisesti.

Mutta sivuaskeleen suhteen voin olla samaa mieltä.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

jenssode sanoi:
Pahh, ammusten rajoittaminenhan tekee pelistä juuri Residen Evil:n.
Lisää huomattavasti tunnelmaa kun piipussa on enään yksi laaki ja kuulee rapinaa jostakin suunnastana, niin sanotusti tiivistää tunnelmaa ja oleellinen osa jo ensimmäisestä ressistä lähtien! itse oisin pettynyt josko ammuksia olisi yltäkylläisesti.

Mutta sivuaskeleen suhteen voin olla samaa mieltä.

En mäkään siis tarkoita mitään supermääriä ammuksia, kauppiaalla sais olla vaikka joku 10 ammusta per ase myynnissä. Tylsäähän se on, jos on liikaa/liian vähän ammuksia. Esimerkiksi mun tilanne: 5 ammusta kivääriin, pari haulikkoon ja 20 pistooliin. Ei sillä määrällä kovin pitkälle selviä, vaikka vasta alussa olenkin. Terveyttäkin on 2 palkkia jäljellä ja vain yksi first aid spray tms.
Jos vielä realistisesti ajatellaan, niin kuinka moni "salainen agentti" lähtee liikkeelle muutenkin niin pienellä määrällä ammuksia? Eikös sillä alussa ollut pistooli 20:llä ammuksella ja haulikko 6:lla ammuksella(ainakin helpoimmalla tasolla)?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Itse olen kyllä saanut ammukset riittämään. Tuttuun RE tyyliin räiskintäähän ei kannata harrastaa :) Ja sivuaskeleesta olin aluksi samaa mieltä, mutta sitten huomasin että juuri se tekee tästä pelistä Resident Evilin. Eli jos ammusten määrä ja sivuaskel häiritsevät, Resident Evilit eivät ole ko. henkilön peli. Itse pidän juuri kyseisistä ominaisuuksista pelissä. :)
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
En mäkään siis tarkoita mitään supermääriä ammuksia, kauppiaalla sais olla vaikka joku 10 ammusta per ase myynnissä. Tylsäähän se on, jos on liikaa/liian vähän ammuksia. Esimerkiksi mun tilanne: 5 ammusta kivääriin, pari haulikkoon ja 20 pistooliin. Ei sillä määrällä kovin pitkälle selviä, vaikka vasta alussa olenkin. Terveyttäkin on 2 palkkia jäljellä ja vain yksi first aid spray tms.
Jos vielä realistisesti ajatellaan, niin kuinka moni "salainen agentti" lähtee liikkeelle muutenkin niin pienellä määrällä ammuksia? Eikös sillä alussa ollut pistooli 20:llä ammuksella ja haulikko 6:lla ammuksella(ainakin helpoimmalla tasolla)?

Et ole tainnut paljoo Resident Evil-pelejä pelata.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
En mäkään siis tarkoita mitään supermääriä ammuksia, kauppiaalla sais olla vaikka joku 10 ammusta per ase myynnissä. Tylsäähän se on, jos on liikaa/liian vähän ammuksia. Esimerkiksi mun tilanne: 5 ammusta kivääriin, pari haulikkoon ja 20 pistooliin. Ei sillä määrällä kovin pitkälle selviä, vaikka vasta alussa olenkin. Terveyttäkin on 2 palkkia jäljellä ja vain yksi first aid spray tms.
Jos vielä realistisesti ajatellaan, niin kuinka moni "salainen agentti" lähtee liikkeelle muutenkin niin pienellä määrällä ammuksia? Eikös sillä alussa ollut pistooli 20:llä ammuksella ja haulikko 6:lla ammuksella(ainakin helpoimmalla tasolla)?

Se että on resurssit tiukoilla on tämän pelin suola. Aina pikkaisen jännittää että mitenkä käy. Normi FPS-peleissä en edes muista milloinka on jännittänyt se että riittääkö kudit vai nou.

RE4:sessa ei käy laatuun silmitön räiskiminen :cool:
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Juu, ei taida olla mun peli. Tykkään vissiin sen verran realistisesta otteesta, että pääosuma tappaa ihmisen varmasti 99% ajasta, vaikka pyssynä olisikin 9mm pistooli. Olisikin eri asia, että ammukset olisivat tiukoilla, mutta tietäisi, että pistoolissahan on vielä 3 kutia jäljellä eli 3 ihmistä saisi sillä määrällä vielä tapettua. Osumatarkkuudesta riippuen. Ei se luo jännitystä, että sulla on 10 kutia jäljellä, sillä saan tapettua tuurilla 2 ihmistä. Se luo vaan turhautumista.

Zombien kanssa olisikin eri asia. Niitä, kun ei voi enää luokitella ihmiseksi, niin voisi perustella pääosumien kestämisen.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
Juu, ei taida olla mun peli. Tykkään vissiin sen verran realistisesta otteesta, että pääosuma tappaa ihmisen varmasti 99% ajasta, vaikka pyssynä olisikin 9mm pistooli. Olisikin eri asia, että ammukset olisivat tiukoilla, mutta tietäisi, että pistoolissahan on vielä 3 kutia jäljellä eli 3 ihmistä saisi sillä määrällä vielä tapettua. Osumatarkkuudesta riippuen. Ei se luo jännitystä, että sulla on 10 kutia jäljellä, sillä saan tapettua tuurilla 2 ihmistä. Se luo vaan turhautumista.

Zombien kanssa olisikin eri asia. Niitä, kun ei voi enää luokitella ihmiseksi, niin voisi perustella pääosumien kestämisen.


Nämä jätkäthän on jo saastuneita, eli he eivät ole sinällään enää ihmisiä vaan jotain välimuotoja. Kait olet huomannut kun osalta ihmisistä tulee pään tilalle lonkerot jotka yrittävät listiä sinut....

Eli se realistisuus loppuu siihen ensimmäiseen viholliseen kun se onkin joku mutantti eikä ihminen.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Snydenthur sanoi:
Juu, ei taida olla mun peli. Tykkään vissiin sen verran realistisesta otteesta, että pääosuma tappaa ihmisen varmasti 99% ajasta, vaikka pyssynä olisikin 9mm pistooli. Olisikin eri asia, että ammukset olisivat tiukoilla, mutta tietäisi, että pistoolissahan on vielä 3 kutia jäljellä eli 3 ihmistä saisi sillä määrällä vielä tapettua. Osumatarkkuudesta riippuen. Ei se luo jännitystä, että sulla on 10 kutia jäljellä, sillä saan tapettua tuurilla 2 ihmistä. Se luo vaan turhautumista.

Zombien kanssa olisikin eri asia. Niitä, kun ei voi enää luokitella ihmiseksi, niin voisi perustella pääosumien kestämisen.

Niin no, kuten joku jo mainitsi, peli on Resident Evil.

Itse naputin pelin läpi 4 aseella (Red 9, Broken Butterfly, perus haulikko ja pulttilukko kivääri), näistä kahta käytin aktiivisesti (Red 9 ja hale), kertaakaan ei panokset meinannut loppua. Vinkki, laukaus polveen -> Suplex/kick -> säästyy luoteja. Niin ja tietty se puukko, kun ganado kyntää maata -> "swish swish" -> säästyy luoteja.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Niin, Resident Evil ei tosiaankaan ole mikään sinkohippa, jos sellaista haluaa niin kannattaa suunnata katseensa XO:n puolelle.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Noniin, 10h takana ja saarella ollaan oltu jo reilu tovi. Loisopeli on ollut kyllä, mutta pelottanut ei ole yhtään. Ei edes säpsäyttänyt kertaakaan. Ennen tätä. Peli on muuttunut todella karmivaksi saarella, en tiedä onko vai pelaajakohtaista vai mikä, mutta minua nuo regeneratorit henkäisyneen ovat todella karmivia, samoin koko ilmapiiri tuolla, kaikkineen sairaalatunnelmineen :o Ja vieläkun nuo regeneraattorien tappaminen on niin tarkkaa puuhaa.
 
Ylös Bottom