Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil, Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil, Wii

Aivan vitun tuhruisen näköistä vaan meno on. Wiin starttivalikko ja play näyttää vitusti paremmalta kuin komposiitillä, residenttiä en ole kokeillut edes komposiitillä.. Peli vaan näyttää sumuisen lasin läpi pelatulta Resin alkuvalikoista lähtien.

Kusetettu olo. Varsinkin kun 16:9-tilakin on täysin vituillaan.- Miksi en siis olisi ostanut Cuben versiota ja ohjainta?

Kai tän tappelee läpi. Millon ja mille konsoleille seuraavat uudet resin on tulossa? Mitään hajua milloin?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Sumeushan on kyllä pelikohtaista, kuten tässä aiemmin on jo mainittu. Mutta kun meikällä on noita sahalaitoja ihan Wiin starttivalikoissakin olevissa teksteissä ja muissa, niin pystyykö noita mitenkään lieventämään, kun HD-töllö on kyseessä :confused:
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Olen vain TODELLA pettynyt. Lisäksi taidan olla ainoa ihminen, jolle Resident Evil 2 ja Code X:n kamerointityyli on se ainoa oikea. Voipi olla että aika kultaa muistot, mutta se on varma että ensimmäistä kertaa yhdenkään Resident Evil-pelin kohdalla on vituttanut ensimmäisen tunnin aikana tasan yhden tunnin ajan.

Voivoi. Piuhankin ostin tätä varten.

Se on seuraavaksi RE 5 pleselle tai boxille.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

cchaou sanoi:
Olen vain TODELLA pettynyt. Lisäksi taidan olla ainoa ihminen, jolle Resident Evil 2 ja Code X:n kamerointityyli on se ainoa oikea. Voipi olla että aika kultaa muistot, mutta se on varma että ensimmäistä kertaa yhdenkään Resident Evil-pelin kohdalla on vituttanut ensimmäisen tunnin aikana tasan yhden tunnin ajan.

Voivoi. Piuhankin ostin tätä varten.

Se on seuraavaksi RE 5 pleselle tai boxille.
Tuota... Et muuten ole ainoa :)

Mielestäni alkuperäiset RE:t ovat yksiä parhaita pelejä edelleen, joku rakkaus niitä kohtaan vain on säilynyt, ja niitä jaksaa pelata läpi uudestaan ja uudestaan vieläkin. Resident Evil 4:en kohdalla kävi aikoinaan mulla sama tunne kuin ilm. sulla nyt. Kun RE4 julkaistiin Cubelle, en jaksanut pelata sitä kuin n. 3h. Se vain ei iskenyt ollenkaan. Nyt piti Wiille hommata ihan vain juonen takia, halusin nähdä miten edistyy, mutta nyt peli veikin mennessään täysin. Mutta alkuperäisiä se ei kuitenkaan voita :D Code Veronica on muuten yksi parhaita pelejä ikinä btw.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Beza sanoi:
Wiin pelit olivat kyllä PAALJON paremman näköisiä putkitöllössä

Putkitelkkarit ja -näytöt rulez, ongelmat vähenee kertaheitolla! :) Sitten vasta siirrytään littuihin kun hd:t yms. on oikeasti olemassa eikä vaan myyntikikkana ja värit näyttävät järkeviltä. (Mielipide, ei fakta :D)
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Telkkuna 26-tuumainen Panasonic LCD HD-ready ja erikseen ostettu Wiin RGB-kaapeli ja sekä Wiin sekä sillä pelatut Gamecube-pelit näyttävät hyviltä:) En tiedä, mikä tämä juttu komponenttikaapelin kanssa on:confused: RGB:llä näyttää tosiaan ainakin hyvältä:p
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Ehdottomasti paras peli wiille, vaikken yleensä tälläisista räiskintäpeleistä paljoa ole kiinnostunutkaan. Ohjaus toimii loistavasti wiin kapuloilla. Peliä takana yhteensä n. 50 h, kaksi kertaa pelattu läpi easy tasolla ja nyt normal taso häämöttää loppua. Kuinka monta kertaa olette jaksaneet pelata pelin läpi?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Paha RE4Wii-putki on nyt päällä. Cubella pelasin aikoinaan pari kertaa läpi, nyt menin ensin normaalilla (pääkampanja + assignment ada + separate ways) ja professional menossa. Pakkohan se on vielä kerran veivata että pääsee sitten rankaisemaan godmode-aseilla. ;)

Onhan siinä grafiikassa sahalaitaa ja suttua, mutta ei paljon kiinnosta kun kokonaisuus on niin järjettömän hieno. Tähtääminen on silkkaa nautintoa rasittavaan padinysväykseen verrattuna (jos kerron rehellisen mielipiteeni tikkuohjauksesta räiskinnöissä niin alkaa maailmansota).
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Mullon nyt jotain 25h peliä pelattu ja ei ole vielä läpi. Ajatus on kyllä pelata vielä kaikki mahd lisäoperaatiot mitä tulee. Wiin paras peli tähän mennessä!
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

uuh, muutama tunti intensiivistä pelaamista takana, ja pakko sanoa ettei mikään peli ole innostanut näin sitten KOTORin.

Ja itse peli näyttää varsin hyvältä minun silmiini :cool:
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Onhan tuota hakattu noin 90% läpi kuutiolla aikoinaan. Ainut mikä jäi tekemättä on mercenaries tehtävien läpimeno. Kaikilla vaikeustasoilla peli kuitenkin pelattu läpi useita kertoja. Täytyy mainita että vieläkin peli jaksaa innostaa niinkuin "wanhana" hyvänä aikana kuutiolla. Sama tuskaisuus on edelleenkin tallella panosten säännöstelyssä ja taktikoinnissa. Odotan innolla pääseväni takomaan näitä minulle uusia bonustehtäviä. Ja kontrolleista vielä että kyllä pieksee kuution kontrollit mennentullen.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Juoksin piruuttani pro-levelillä ja überaseilla (CT, PRL, infinite RL) pelin läpi aikaan 2:41:33. Saishan siitä paljon vielä pois, mutta enpä tuota hirveästi suunnitellut. Overkill-rankaisu on äärimmäisen vapauttavaa ja hauskaa sen jälkeen kun on ensin tuskaillut normipelin läpi. Suosittelen. :)

Separate Ways oli oikein hieno pätkä, mutta Mercenariesia ei kyllä jaksa vääntää niin paljon että saisi handcannonin. Muutenkin voisi välillä taas pelata jotain muuta - uskomattoman paljon tästä riittikin riemua.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Onko porukka hinkannu mercenariesia viidelle tähdelle? Ite oon Krauserilla kaikki mutta esim HUNKillahan se varmaan mahdotonta kun ei sillä räkäsellä uzilla millekkään moottorisahahirmuille pärjää. Ja Ada kaipaa jotain vähän tykimpää asetta. Noh, jauhamallahan niitä tähtiä sitten saa
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Ötzi sanoi:
Onko porukka hinkannu mercenariesia viidelle tähdelle? Ite oon Krauserilla kaikki mutta esim HUNKillahan se varmaan mahdotonta kun ei sillä räkäsellä uzilla millekkään moottorisahahirmuille pärjää. Ja Ada kaipaa jotain vähän tykimpää asetta. Noh, jauhamallahan niitä tähtiä sitten saa

Krauserilla on kyllä helppo saada viisi tähteä jokaisessa kentässä (kiitos sen ylivoimaisen käden), mutta muilla hahmoilla tekee välillä kyllä tosi tiukkaa. Kun noita youtube-videoita katselee, niin osa hc-pelaajista menee kyllä ihan pro-tatsilla ne läpi, mutta itse en ole valitettavasti niin hyvä. HUNKilla pärjää hyvin siinä kyläkentässä, helppo napsauttaa niskoja poikki niiltä normi-moottorisahatyypeiltäkin ja näin saada paljon row-tappoja ja hyviä pisteitä. Mutta jos menee siihen "waterworld" -kenttään, jossa on tämä jumalattoman iso moottorisahaäijä, niin en mahda sille mitään. Linnassa sama juttu näiden sokeiden piikkikäsien kanssa, hankala tappaa...

Pitäisi vain pelata enemmän ja enemmän ja löytää parhaat kikat ja taktiikat... Krauserin lisäksi olen saanut Leonilla (kiitos haulikon) ja Hunkilla (kiitos niskojennapsauttamisen) viisi tähteä parissa kentässä, mutta muilla jää melkein aina siihen neljään.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Olen nyt kuutisen tuntia Wiin versiota pelannut ja toistaiseksi en ole huomannut muuta ekstraa kuin uuden ohjauksen (joka toimii hienosti). Mitä ekstraa tässä on, ellei sellaiseksi nyt lasketa aitoa laajakuvaa ja HD-TV-tukea?
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

FelisLeo sanoi:
Olen nyt kuutisen tuntia Wiin versiota pelannut ja toistaiseksi en ole huomannut muuta ekstraa kuin uuden ohjauksen (joka toimii hienosti). Mitä ekstraa tässä on, ellei sellaiseksi nyt lasketa aitoa laajakuvaa ja HD-TV-tukea?
No ainakin tässäkin ketjussa mainuttu PS2 version Separate Ways, joka aukee läpipeluun jälkeen.

Mjoo äskettäin tuli läpi vedettyä normal vaikeusasteella ja hauskaa oli. Tuo ohjaus jotenkin parantaa pelaamista älyttömästi ja jossain joku sanoikin, että tulee rambo-fiilis, kun pudottelee vihuja oikein olan takaa. Ja eipä oikein paniikkikaan iske pomoja vastaa taistellessa, kun ohjaus on niin tarkka.
Separate ways menossa 4 chapterissa. Aika vaikea ainakin alussa, kun aseet ei tunnu tehoavan ja kudit loppuu. Kuolemiakin on tullut kiittettävästi. Loisto peli vaikka Cubella tuli jo tahkottua tätä riittämiin.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Onkos tuossa oikeasti noin paksut sururaidat kuvan ylä- ja alalaidassa kuin mitä kuvissa näkee? Kuinkahan on varsinaisen laajakuvan kanssa, että ovatko vaan lisänneet nuo palstat hämäykseksi. Täytynee tönkiä jotain verrattavissa olevia kuvia joista näkee onko oikeasti laaja kuvakulma.

Jotenkin laittaa mietityttämään ostaminen kun on jo eräät sarjan pelit tullut ostettua ties kuinka moneen kertaan, mutta hitto vieköön, pakko olisi saada Wiille hyvää pelattavaa.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

No kait sitä vois nyt tänne tulla avautumaan, että eiliseen mennessä en ollut vielä ikinä pelannu Resident Evil 4:sta... Oikiasti!
Mutta teinpä sitten ehkä yhden elämäni parhaista heräteostoksista eileen ja voi juma voi juma kuulkaas!!!

Eniten "harmittaa" kyllä se ku se ihme jätkä ei myy ollenkaan noita panoksia noihin aseihin, tiedä sitten tulevaisuudessa ku ei tätä peliä vielä montaa tuntia oo takana.

No jäipä Super Paper Mario nyt sitten hankkimatta, mutta ei kyllä haittaa enää yhtään.
 
Vastaus: Resident Evil, Wii

Jos olet kovassa panosten tarpeessa niin myyjältähän saat panoksia ostamalla isomman lippaan, samalla saat lippaan täyteen
 
Ylös Bottom