Willennium
New Member
Eihän tuo Nintendon syy olekaan, mutta kai niilläkin on jonkilaiset näppinsä pelissä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Hyvin on tolla mukana tulleella muuntajalla toiminut.. Liksangista ostin koneen mukana Roguen ja japsiwaven, mutta nykyään tilailen pelit www.dvdboxoffice.com :ista. Lähettävät tuolta ilman postikuluja, ja kun ne pelit lähetetään ensin Eurooppaan ja sieltä sitten eteenpäin, ei tule tulleja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Tietenkin jää tulliin. Tullimaksujen määrän saat yhtälöllä: pakettisi hinta (postikuluineen) jaettuna kahdella ja kerrottuna 0.22. Sitten tietysti tullivero joka on jotain 1.5% Jako kahdella johtuu siitä, että Liksang merkkaa puolet paketin oikeasta hinnasta. Paitsi tietysti minulle kävi niin, että Liksang merkkasi ihan koko hinnan joten maksoin 111e tullejaEli jos tilaat niin muista lähettää Liksangille postia, että varmasti merkkaavat sen puolihintaa. Tilasin koneen + muistikortit Liksangista ja pelit boxofficesta, koska se oli muistaakseni halvin tapa tai jotain.
minun ensimmäinen PS1 peli oli RE2Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Täytyy sanoa, että Resident Evilin odotus kasvaa päivä päivältä. Mitä RE-pelejä te itse olette pelanneet?
Itse olen pelannut Resident Evil 3:n ja Code Veronican läpi Dreamcastilla, mutta aiempia versioita en ole liiemmin kokeillut, joten ne tulevat ihan uusina ja mieluisina kokemuksina.
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
3 levyä..? Aika nopeesti tuli se raja vastaan..?
Eh, eikös tuo pelin laajuus kuitenkin loppupäässä vaikuta levyjen määrään, vaikka tilaa levyllä olisikin vähemmän kuin kilpailijoilla...vai olisitko tyytyväisempi, mikäli RE mahtuisi yhdelle kiekolle?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
3 levyä..? Aika nopeesti tuli se raja vastaan..?