Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Lueppas tuo Esan toiseksi viimeisin viesti tässä threadissa... :rolleyes:

Kyseessä on Japanin julkaisu. Mutta kai se on näin nähtävä, että täälläkin tulee ensiksi ykkönen ja sitten nolla.

Päivää, minä en ole ikinä pelannut mitään Resident Evil peliä. En sano että ne olisivat huonoja, ei vain ole tullut ostettua yhtään. Kuulin kerran, että on joku toinenkin joka ei ole pelannut. Sivistyksessäni on porsaan mentävä aukko.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"Kaksi viikkoa myöhemmin Eurooppalaiset pelaajat saavat myös nauttia peleistä Super Smash Bros ja Resident Evil .
Onko tällä jutulla mitään perää!?!?!
:confused:

Resident Evil julkaistaan Capcomin mukaan MAAILMANLAAJUISESTI kaikkialla SAMANAIKAISESTI.. Jos olisit lukenut uutispalstaa niin tämäkin olisi selvä. Ja on siinä siis perää... tämän vuoden puolella nähdään vielä monta Resident Evil-peliä.

- Esa

Kiitos, Kiitos,Kiitos,Kiitos,Kiitos,Kiitos!!!! :D
Pitäneee jatkossa kiinnittä hieman enemmän huomiota boardin aikaisempiin juttuihin.

http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_redvd.htm
--
Capcom on vahvistanut, että sen tuleva GameCube-kauhupeli Resident Evil tulee kahden DVD:n paketissa, joista kumpikin DVD sisältää yhden pelihahmon seikkailun eli toisessa ohjastetaan Jilliä ja toisessa Chrisiä. Näin RE:stä tulee ensimmäinen kahden DVD:n peli GameCubella ja tätä varten peliin tehdään jonkinlainen erikoispakkaus, jotta molemmat levyt saadaan mahdutettua mukaan.

Pelin hintaan tämä ei tietojen mukaan vaikuta mitenkään ja tekijöiden mukaan päätös kahden DVD:n käyttämisestä tehtiin sen jälkeen, kun kaikkia pelin elokuvia ja visuaalista toteutusta ei millään saatu mahdutettua yhdelle DVD:lle.
--

No tässäpä teille uutinen. Mitä mieltä?

- Esa

Noniin, tulihan se raja vastaan ja vielapa nain aikaisessa vaiheessa... Oli kylla virhe Nintendolta tehda noin pieni formaatti.. Toisaalta, onhan Nintendo laittanut N64:n kaseteillekin uskomattoman maaran dataa, esimerkiksi pelin Ocarina of Time.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Noniin, tulihan se raja vastaan ja vielapa nain aikaisessa vaiheessa... Oli kylla virhe Nintendolta tehda noin pieni formaatti.. Toisaalta, onhan Nintendo laittanut N64:n kaseteillekin uskomattoman maaran dataa, esimerkiksi pelin Ocarina of Time.

Niinpä! Mutta kasetithan oli tosi nopeita ja voitiin käyttää semmoisia pakkaustekniikoita joita cd:llä ei voi millään käyttää! Mutta piratismin kannalta tuo on varmaan hyvä ratkaisu tuo mini-dvd!

On ehkäpä hieman aikaista vielä väittää mitään tälläistä, että mini-DVD:n tila ei välttämättä riittäisi GameCube-peleille.. sanotaan nyt vaikka huterana puolustuksena, että viehän Final Fantasy 7:kin PSX:llä neljä CD:tä.. no joo.. :rolleyes:

Ja muutenkin esim. Resident Evil: Code Veronica vie 2CD:tä jne.. ehkäpä nämä ovat huonoja esimerkkejä, mutta tässä aika hyvä lainaus jenkkiboardilta asian tiimoilta:

"it costs very little to add more disks

a dual layer GCN disk has yet to be used

a dual ps2 and xbox dvd cost more to make(look at the price for tekken 4 I think)

RE is a special case because the backgrounds are prerendered not polygons so compression is not an option

who cares as long as the games are fun"

- Esa

Mieluummin vaikka kymmenen levyä, kuin että alkaisivat poistamaan jotain.

Ja mielestäni 2 levyä on melkein parempi kuin yksi. Kaksi levyä suorastaan sanoo "tämä peli on NIIN hyvä, ettei se mahdu yhdelle". Ja siitä tulee jotenkin hyvä tunne, kun on ensimmäisen pelannut läpi ("katsokaa, olen jo toisella levyllä). Ja kaksi levyä on jotenkin paljon komeampi siinä erikoispakkauksessa kuin yksi.

Ja korjauksena, Cube ei käytä CD-levyjä, vaan mini-DVD-levyjä. Ihan vain väärinkäsitysten välttämiseksi, sillä CD on paljon pienempi kuin mini-DVD. EDIT: Siis mini-DVD on fyysisesti pienempi kuin CD, mutta mini-DVD:lle mahtuu enemmän tavaraa. Vaikka kyllähän kaikki tämän jo tietävätkin.

Hetkinen, eihän ykkösessä edes päässyt ohjaamaan Rebeccaa? En nyt ole varma, mutta kuitenkin näin muistaisin. Ehkä tämä on niitä uudistuksia, ja kieltämättä hyvä sellainen.

Onko muuten tietoa RE: Zerosta, onko se graafisesti yhtä upeaa jälkeä kuin 1, vaiko vähän vaatimattomampi "käännös" (peliähän tehtiin alunperin N64:lle?)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Hetkinen, eihän ykkösessä edes päässyt ohjaamaan Rebeccaa? En nyt ole varma, mutta kuitenkin näin muistaisin. Ehkä tämä on niitä uudistuksia, ja kieltämättä hyvä sellainen.

Kyllä, Rebeccaa pääsee wanhassa RE:ssä ohjaamaan Chrisillä pelatessa (Siinä vaiheessa, kun käärme on purrut sinua, ja sinun on haettava vastamyrkky ja kun Plant-42 on napannut Chrisin ja sinun on tehtävä se V-Joltti), joten tämä ei ole mikään uudistus, mutta täytyy sanoa että tulee oikein tippa linssiin kun katselee noita kuvia.

Täytyy sanoa, että Resident Evilin odotus kasvaa päivä päivältä. Mitä RE-pelejä te itse olette pelanneet?

Itse olen pelannut Resident Evil 3:n ja Code Veronican läpi Dreamcastilla, mutta aiempia versioita en ole liiemmin kokeillut, joten ne tulevat ihan uusina ja mieluisina kokemuksina.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Täytyy sanoa, että Resident Evilin odotus kasvaa päivä päivältä. Mitä RE-pelejä te itse olette pelanneet?

Sain synttärilahjaksi aikoinaan PSX-Residentit 1 ja 2, mutta kummastakaan en pitänyt... Tuo GC-versio kyllä tekisi mieli ostaa upean ulkomuotonsa takia, mutta koska en ole sarjan fani muutenkaan, niin jätän välistä kaikki RE:t GameCubella. "Peli on pääasia, ei grafiikat" kuuluu minun jonkinlainen mottoni :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Itse olen pelannut Resident Evil 3:n ja Code Veronican läpi Dreamcastilla, mutta aiempia versioita en ole liiemmin kokeillut, joten ne tulevat ihan uusina ja mieluisina kokemuksina.

- Esa

Kaikki REssat olen kolunnut läpi. Moneen kertaan. Ja paras niistä on Resident Evil 1.

Olen pelannut RE ykköstä melko pitkälle, mutta peli loppui kun tuli niitä inhottavia vihreitä ötöjä. Kakkonen pelattu läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Kaikki REssat olen kolunnut läpi. Moneen kertaan. Ja paras niistä on Resident Evil 1.

Mäkin oon pelannu kaikki läpi ja kyllä se ykkönen on paras. Ja Code: Veronica on melkein yhtä hyvä.

Henkilökohtaisesti RE: Code Veronica on miellyttänyt minua eniten, mutta olihan se ensimmäinen Resident Evil-peleistä jonka ylipäätänsä menin läpi tai ylipäätänsä pelasin. :)

RE3: Nemesis ei enää miellyttänyt niin paljon, mutta itse ainakin aion vakaasti "keräillä" kaikki GameCuben Resident Evilit hyllyäni komistamaan.

- Esa

"A rumor that Biohazard (Overseas name: Resident Evil) may be supplied to platforms other than Nintendo GameCube has started on overseas web sites recently. This has no basis and is not true at all. Biohazard, Biohazard 0, Biohazard 2, Biohazard 3 - Last Escape, Biohazard Code :Veronica Complete, and Biohazard 4 are due to be put on the market for Nintendo GameCube exclusively as we announced on September 13th, last year. Our plans have not changed"

Siinä Capcomin virallinen vastaus koskien huhuja, joiden mukaan RE-pelit olisivat sittenkin menossa muille formaateille.

Tsekkaa myös http://cubemedia.ign.com/media/news/image/cube/residentevilpromo.jpg

- Esa

Itsekin taidan kaikki sarjan osat kerätä. Ykköstä ja kakkosta olen pelannut, ykkönen jäi kuitenkin kesken.

Toivottavasti tuovat Eurooppaan sen erikoispaketin, jossa mukana tulee myös hieno(?) RE-muistikortti.

Ylös Bottom