Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Lueppas tuo Esan toiseksi viimeisin viesti tässä threadissa...![]()
Kyseessä on Japanin julkaisu. Mutta kai se on näin nähtävä, että täälläkin tulee ensiksi ykkönen ja sitten nolla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Lueppas tuo Esan toiseksi viimeisin viesti tässä threadissa...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"Kaksi viikkoa myöhemmin Eurooppalaiset pelaajat saavat myös nauttia peleistä Super Smash Bros ja Resident Evil .
Onko tällä jutulla mitään perää!?!?!
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Noniin, tulihan se raja vastaan ja vielapa nain aikaisessa vaiheessa... Oli kylla virhe Nintendolta tehda noin pieni formaatti.. Toisaalta, onhan Nintendo laittanut N64:n kaseteillekin uskomattoman maaran dataa, esimerkiksi pelin Ocarina of Time.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Hetkinen, eihän ykkösessä edes päässyt ohjaamaan Rebeccaa? En nyt ole varma, mutta kuitenkin näin muistaisin. Ehkä tämä on niitä uudistuksia, ja kieltämättä hyvä sellainen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Täytyy sanoa, että Resident Evilin odotus kasvaa päivä päivältä. Mitä RE-pelejä te itse olette pelanneet?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Täytyy sanoa, että Resident Evilin odotus kasvaa päivä päivältä. Mitä RE-pelejä te itse olette pelanneet?
Itse olen pelannut Resident Evil 3:n ja Code Veronican läpi Dreamcastilla, mutta aiempia versioita en ole liiemmin kokeillut, joten ne tulevat ihan uusina ja mieluisina kokemuksina.
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kaikki REssat olen kolunnut läpi. Moneen kertaan. Ja paras niistä on Resident Evil 1.