R2zapiN
Well-Known Member
Tässä pelissä tökkii tuo yhden previewin maininta tuosta että aina kuolon korjatessa joutuu alkuun olipa missä kentässä menossa tahansa, tämä häiritsi tuota previewin tekijääkin.
Sama sitten että ao. tilanteesta lähdetään tyhjin käsin.. mahtaa ahdistaa loppupäässä että pitää juosta joko 6 kenttää läpi kun kuoli vikassa..vaikka kuin avautuisi lyhempiä reittejä.
Tämän käsityksen siis sain, tiedä sitten onko tosiaan noin tyhmästi.. ja ei, älkää mainitko että rogue sitä ja tätä.. peli on peli, tyhmiä logiikoita ei hyväksytä.
Mainitsen nyt kuitenkin, että kyllä, tämä on roguelite tyylin peli, jossa kuoleminen ja alusta aloittaminen on olennainen osa kokemusta. Käsittääkseni tässäkään ei aivan tyhjistä aina uudelle kierrokselle lähdetä, vaan sieltä aukeaa uusia kykyjä ym. matkan varrella, jotka eivät nollaannu kuolon korjatessa.
Palkintoja kahminut Hades antoi viime vuonna esimerkin siitä, kuinka rogulitenkin ympärille voi kasata mielenkiintoisen ja toimivan tarinan, ja saada sen toimimaan hyvinkin loogisella tavalla, jossa kuoleminen ei ole uhka, vaan väistämättömyys ja samalla mahdollisuus.
Hyvältä näyttää nähdyn perusteella, ja saattaa olla että itsekin haen tämän ensi viikolla jo peluuseen, en taida kuitenkaan malttaa alennuksia.