Itse en jaksa platinaa metsästää erikseen. Jonkin verran pelasin peliä secret endingin jälkeen ja keräilin glyphejä ja audiologeja, jne, mutta ei platinaa jaksa erikseen kerätä, kun nurkkien nuohoaminen ei enää jaksa kiinnostaa uusilla pelikerroilla. Etenkin, kun ei ole edes taattu, että uusia kerättäviä spawnaa runilla (mielestäni todella erikoinen ratkaisu). Audiologeista puuttuu yksi, glyphejä muutamia. Nuo tulee sitten aikanaan, jos peliä tulee vielä pelattua esim lisäsisällön ansiosta lisää.
Daily Challenget ovat hyviä, mutta olisi kiva, jos tulisi jonkinlainen esim arcade-muoto, jossa voi mättää ja oppia lisää mekaniikoita. Olisi motivaatiota pelata peliä enemmän ja sitten olisi tuntuma aina kohdillaan varsinaista dailyä pelatessa. Nythän ne ovat yksittäin aika nopeita rykäisyjä kerran päivässä.
Oletteko muuten lukeneet keskustelua pelin tarinasta tai pohtineet sitä itse sen enempää? Täällä ihan hyvää keskustelua ainakin:
www.resetera.com
Jotkut ovat kyllä melkoisia lankojen yhdistelijöitä.
Vaikuttavia teorioita, sellaisia "miten joku voi pohtia noin monen mutkan kautta", vaikkei aina välttämättä ihan "totuus" olisikaan. Eikä Returnalissa välttämättä edes ole totuutta. Mielenkiintoinen on tarinakin kyllä joka tapauksessa.
Daily Challenget ovat hyviä, mutta olisi kiva, jos tulisi jonkinlainen esim arcade-muoto, jossa voi mättää ja oppia lisää mekaniikoita. Olisi motivaatiota pelata peliä enemmän ja sitten olisi tuntuma aina kohdillaan varsinaista dailyä pelatessa. Nythän ne ovat yksittäin aika nopeita rykäisyjä kerran päivässä.
Oletteko muuten lukeneet keskustelua pelin tarinasta tai pohtineet sitä itse sen enempää? Täällä ihan hyvää keskustelua ainakin:
![www.resetera.com](https://www.resetera.com/styles/resetera/resetera/images/resetera-brandmark.png?_v=92b3d4c7)
Returnal Plot Discussion [Unmarked Spoilers]
So was the final boss meant to be Selene's mother? When shooting the floating orbs you blinding the boss, made me think of white shadow / blinding light that distracted Selene while driving.
Jotkut ovat kyllä melkoisia lankojen yhdistelijöitä.
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)