Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka en tätä rumaksi sanoisi niin heti ensimmäisen videon minkä pelistä näin niin tuli mieleen, että tämä on ulkoasultaan PS4 peli, ei PS5 peli.isoin huolen aihe on tosiaan tuo pelin graafinen ilme eli moni sanoo että peli on suhteellisen ruma
Ninja Gaiden jää itelläni usein unholaan, mutta olihan se rautainen pelisarja mahtavalla pelattavuudella.
noniin Rise of the Ronin preview embargo päättyi 00.00, laittelen myöhemmin kommenttia kun ehtinyt niitä enemmän katselemaan.
Kiitos previkoiden jakamisesta! Mulla lörpähti jossain määrin kiinnostus peliin näitä katseltuani. Aikakausi ja valittu tyylilaji vetelivät minua oikeista naruista, mutta prev-geniltä haiskahtava graafinen ulosanti, luuttitouhut ja se, että huipputerävällä katanalla pitännee kurmottaa rivivastustajiakin kymmeniä kertoja saa minut suosiolla odottamaan arvosanoja. Vähän väkisin tulee verrattua Ghost of Tsushimaan, joka teki kaikki nämä asiat paremmin -- sikäli kun previkoiden perusteella voi vielä mitään arvata. Mutta mahdollisuus on edelleen yllättää positiivisesti.
Enpäs tiedä. Tuosta Gamesradarin jutusta löytyvä kohta "Attacks with my dual blades raised, I was able to keep most low-level bandits at bay; whereas my high-energy parry move, Counterspark, was the jewel in my fighting crown. Where parrying in games like Dark Souls and Elden Ring is largely optional, getting through even the first 120 minutes of Rise of the Ronin without Counterspark I reckon, would be nearly impossible" – nostaa kyllä tuskanhien otsalle.
Kuulen kuinka Sekiro nauraa ilkeästi tuolla jossain. Kun mulla vaan ei ole minkäänlaista parry-geeninpätkää. Missään. Lieeneköhän syytä vielä pohtia tämän hankkimista.
![]()
Rise of the Ronin sits somewhere between Assassin's Creed and Nioh, but the action RPG's rhythm combat took me back to a 27-year-old PS1 classic
Preview | Team Ninja's latest PS5 exclusive is the studio's most ambitious yet – can it pull off everything it hopes to achieve?www.gamesradar.com