HideoMiyamoto
Well-Known Member
DF pikainen katsaus pelin tekniseen puoleen. Ilmeisesti säteenseuranta modi pyörii paremmin kuin performance mode. Resoluutio ero todennäköisesti ja säteenseuranta on sen verran heiveröistä ettei se tuhoa fps.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuskin, muistaakseni aiemmissa Team Ninjan peleissä ei ole ollut niin tuskin tässäkään.Onko pelissä myös Suomi tekstit?
Tälläisen löysin ja Suomi ois mukana tiedä sit pitääkö kutinsa.Tuskin, muistaakseni aiemmissa Team Ninjan peleissä ei ole ollut niin tuskin tässäkään.
Kumma kun Ubi sai aikanaan paskaa niskaa, kun torneista avattiin lisää merkkejä kartalle ja tätä sitten toistettiin läpi pelin mutta nyt kun muut tekevät samaa tyyliin 10v sen jälkeen niin se on jotenkin ihailtavaa. Itellä muutenkin nousee karvat pystyyn siitä, että kartta on täynnä markkereita joihin sitten aivottomana waypointtia seuraten kuljetaan. Onneksi on Elden Ringin ja TOTK kaltaisiakin pelejä nykyään.itse en antaisi FightinCowboyn previewille hirveesti painoa arvoa ja perustelinkin sen aiemmin, Hänellä on Capcomin kanssa deali hän oli jopa esittelemässä Dragon Dogma 2 viimeisintä pressiä, joten pakostikkin se vaikuttaa hänen mielipiteeseensä kilpailijan pelistä, hän siis oli capcomin pressin toinen Hostaaja, toinen on sitten se että peli vastaa alkaa sen previewin jälkeen kunnolla, että kartta on alussa tyhjä kun mikä, mutta sitten bond suhteet avaavat missioneja ja lisää sisältöä sinne kartalle, eli jos Rebirthissä avataan lisäsisältöä Tornien avulla niin tässä sitten avataan solmimalla Suhteita eri Liittoumien ja ihmisten kanssa. tuo kävi hyvin ilmi siitä yhdestä podcastista mistä linkkasin.
kukas se siellä Hostaa, tiedän kyllä että Fightincowboy on kova Nioh fani ja myöskin että hän on kova Souls like fani mutta tässä tapauksessa ainakin itse sivutan hänen mielipiteensä aikalailla kokonaan.
Näytä liitetiedosto 15868
Kumma kun Ubi sai aikanaan paskaa niskaa, kun torneista avattiin lisää merkkejä kartalle ja tätä sitten toistettiin läpi pelin mutta nyt kun muut tekevät samaa tyyliin 10v sen jälkeen niin se on jotenkin ihailtavaa. Itellä muutenkin nousee karvat pystyyn siitä, että kartta on täynnä markkereita joihin sitten aivottomana waypointtia seuraten kuljetaan. Onneksi on Elden Ringin ja TOTK kaltaisiakin pelejä nykyään.
Ei hän vaikuta sellaiselta joka olis rahapussin perässä varsinkin kun on Team Ninjan fani muutenkin. Ja kyllä tosta videon pelikuvasta näkee ne ongelmat ilman että kukaan selostaisi.itse en antaisi FightinCowboyn previewille hirveesti painoa arvoa ja perustelinkin sen aiemmin, Hänellä on Capcomin kanssa deali hän oli jopa esittelemässä Dragon Dogma 2 viimeisintä pressiä, joten pakostikkin se vaikuttaa hänen mielipiteeseensä kilpailijan pelistä, hän siis oli capcomin pressin toinen Hostaaja, toinen on sitten se että peli vastaa alkaa sen previewin jälkeen kunnolla, että kartta on alussa tyhjä kun mikä, mutta sitten bond suhteet avaavat missioneja ja lisää sisältöä sinne kartalle, eli jos Rebirthissä avataan lisäsisältöä Tornien avulla niin tässä sitten avataan solmimalla Suhteita eri Liittoumien ja ihmisten kanssa. tuo kävi hyvin ilmi siitä yhdestä podcastista mistä linkkasin.
kukas se siellä Hostaa, tiedän kyllä että Fightincowboy on kova Nioh fani ja myöskin että hän on kova Souls like fani mutta tässä tapauksessa ainakin itse sivutan hänen mielipiteensä aikalailla kokonaan.
Näytä liitetiedosto 15868
Luin eikä kuulosta ainakaan paperilla yhtään sen kummemmalta. Sama idea ja lopputulos, eri tapa avata.Mut luitko sen viestin, vai tarkoititko yleisesti, esim vaikka juuri Rebirthia siinä tosiaan on hyvin ubisoftmainen rakenne sen maailman kartan suhteen, mutta tosiaan "Rise of the Roninissa ei avata Markkereita ja Questejä Tornien avulla vaan luomalla suhteita liittolaisten kanssa" eli kyllä se aika paljon eroaa Ubisoftin rakenteesta, eli teet itse vähän niin kun sen oman maailman karttasi noiden keskusteluiden, valintojen ja liittoumien avulla.
Välillä kyllä todella hankalaa saada tekstistä mitään selvää, kun kirjoitetaan suomea, englantia jopa finglishiä sekaisin. Kai tämä on sitä "new age"-juttuja mistä en mitään ymmärrä.DestiZille tiedoksi, että "playthrough" on suomeksi läpipeluu.
tämähän siis peli missä sä voit päättää jätätkö bossit henkiin vai tapatko ne ja keräät heidän lootin, jos jätät heidät henkiin niin myöhemmin ne voivat sitten liittyä ryhmääsi, tai kohtaat heidät myöhemmin vahvistuneena tai he voivat kouluttaa sinulle uusia taistelutaitoja yms, pelin voi myös ilmeisesti pelata läpi tappamatta ketään koko Playtroughtn aikana. peli myös sisältää monia eri loppuja, ja se vaatii useita eri playtroughta nähdäkseen ne kaikki. uskoisin että vähintään 3 eri jokaisella liittoumalla ja peli tosiaan onneksi sisältää ne new game+:t jotka on tulleet selväksi pelin trophy listalta.
DestiZille tiedoksi, että "playthrough" on suomeksi läpipeluu.
Famitsu antoi pelille 9/10/9/9, mikä on paremmin kuin odotin.
Ja boss on pääpomo tai päävastusVälillä kyllä todella hankalaa saada tekstistä mitään selvää, kun kirjoitetaan suomea, englantia jopa finglishiä sekaisin. Kai tämä on sitä "new age"-juttuja mistä en mitään ymmärrä.
Kattellu paljon FightingCowboyn juttuja sillo ku aikanaa Nioheja ja Wo Longia pelailin, Cowboy on kans Team Ninjan pelien fani ja pelaa paljon noita. Hän ei ollu kauheen suurissa fiiliksissä pelin suhteen kun sitä pääsi kokeilemaan, pelit joilta tämä lainaa tekee paljon tekee ne asiat paremmin ja taistelu tässä ei pääse Nioh:n tasolle. Pelissä ei periaatteellisesti ole vikaa mutta jotain vain puuttuu. Maailma on myös todella eloton.
Jukoliste on muuten rujon näkönen peli PS5 yksinoikeudeksi, tossa tube-videossa joissaki kohdin näkee aika rajuja pop-in:jä, ja taustalla olevat hahmot liikkuu töksähdellen. Onkohan tää alkujaan ollu puhdas PS4 peli mut sit ovat päättäneet jossai kohden portata puhtaasti PS5:lle, onhan tää ollu kehitykses joku 7 vuotta. 7 vuotta?!
Eiköhä tää jää mulla alelaaripeliks sitte joskus, maailman elottomuus ja se ettei se taistelu pääse NIoh:n tasolle on aika iso turn off.