Rogue cityn pc versio pelattu läpi vr laseilla uevr:n kanssa ja vaikka mun oli pakko heittää kaikki asetukset minimiin niin oli tämä silti paljon kivempi kokemus mitä telkkarin kautta.
Se yks kuulustelu kohta nimittäin bugasi vr:n kanssa ja aina kun heitin äijän seinään niin se meni siitä läpi että sujahti joten kolmen yrityksen jälkeen oli tuo kohta pakko pelata ihan pannukakku moodissa ja kyllä siinä tuli heti tunne, että jotain tärkeää puuttuu.
Pelinä kyllä varsin jees vaikka se eka vapaampi tutkiminen siellä hub alueella tuli ehkä liian aikaisin sillä räjähtävän alun jälkeen tuntui kuin pelin tyyli olisi muuttunut kokonaan kun kävelläänkin pitkin kaupunkia laittamassa sakkolappuja ja muuta vastaavaa.
Ne myöhemmät kerrat tuo toimi hyvin ja toikin hyvää vaihtelua räiskinnän jälkeen.
Niitä sivutehtäviä sais kyllä olla helpompi löytää sillä mä onnistuin melkein aina missaamaan jotain.
Olisko ollut toinen kerta kun tuonne kaupungille mennään ja sen jälkeen sain tietää missanneeni jonkun panttivanki tilanteen oikeustalolla ja mä olin jopa käynyt siinä kohtuu lähellä joten olis luullut jonkun huutaneen, että tuu tänne perkele
Aseen päivityksen suhteenkin onnistuin missaamaan ilmeisesti pelin parhaan piirilevyn ja ihmettelin kun jotkut sanoi kuinka sen loparin voittaa alle minuutissa ja mulla se vaan kestää ja kestää enkä varmaan olis edes päässyt läpi ellei mulla olis ollut armor päivitetty maksimiin kun se vaan jahtaa ja ampuu jatkuvasti ihan sama mihin menet ja mä pelasin vielä easylla.
Mulla myös meni joku 18-19 tuntia kun oikeasti koitin käydä aina sen kaupungin läpi etten missaa mitään, mutta silti aina missasin jotain.
Jos joskus pelaan new game+ moodissa läpi niin sitten kyllä tsekkaan jonkun oppaan ennen alueelta poistumista sillä olishan se ollut ihan kiva kokea kaikki sisältö mitä on tarjolla.