Pelitunteja takana 24, vieläkin ekalla (Lesser Zone) alueella, käynyt tonkimassa stashejä aarteiden perässä, tyhjentänyt vihollisleirejä aarteiden perässä, taistellut mörköjä vastaan, mennyt jotain tappavaa sääilmiötä vastaan sisätiloihin suojaan, olen tykännyt joka ikisestä sekunnista!
Tämä vain kolahtaa, olen siis muutenkin suuri ns. maailmanlopun/selvitymis peleistä nauttiva, mutta tässä mukana sitä meikäläiselle joka nostaa tätä pelon tunnetta entisestään juuri se kun kaikesta tuntuu (vielä) olevan pulaa, toki luulen että jossain vaiheessa tämäkin helpottuu mutta ei maailmanlopussa kuulu olla mikään miljonääri jolla rahaa äärettömästi ja varastot pursuaa tavarasta ettei tiie mitä sillä kaikella tekis.
Tiedän, varsinkin hamstraaja kuten minä näinkin tulee käymään, mutta itse asiaan. Tykkään aivan hulluna tän pelin tunnelmasta ja kaikki tämä selviytymisen meininki kun pitää syödä, pitää juoda, paino repussa merkitsee miten kevyesti ja kauan ukkosi jaksaa juosta, jopa invertoryn selaaminen ja järkkääminen on mulle sitä hauskaa puuhasteltavaa leirissä kun tulee tavaran kanssa reissulta, myy osan sit hieman päivittää aseita jne.
Aseitaki joutuu välillä vaihtaa sillä joskus on vain sille kyseiselle aseelle paljon ammoja kun ei toiselle yhtään jne, ikinä ei ole liikaa ammoja joten jokaiseen taisteluun ei tarvitse lähtee takki auki aseet paukkuen.
Peli on aivan uskomattoman hienon näköinen, toki siel on niitä jotain outoja graafisia outoksia mutta niin pieniä ettei se haittaa. Vaikkei tämä kai virallisesti ole kauhupeli, on tässä aina semmonen kevyt painostava tunnelma että aina voi jotain tapahtua tai jokin hyökätä. Ampuminen on myös mielestäni tarpeeksi toimiva, raskasta hieman taktisempaa kun perus 1st person räiskinnät.
Kaiken lisäksi (koputtaa puuta) peli on toiminut performance modes täydellisesti perus pleikalla ilman mitään droppeja ym outouksia eikä peli ole kaatunut kertaakaan, ylipäänsä että tämä peli on saatu valmiiksi ja että mä istun sohvalla tätä pelaamassa on hatun noston arvoinen saavutus, eikä pelkästään tätä nyt pelata tukeakseen tekijöitä vaan ovat oikeesti saaneet aikaiseksi laatupelin josta meitsi nauttii aivan täysillä ja seikkailu on vasta alussa ja edessä varmasti upeita hetkiä.
Jos jotain miinusta pitää antaa, niin tämän takia taas muut pelit unohtuu joita aloitin ennen tätä, ei vaan malta, mutta jos tulee hetki että haluaa taukoa niin sit pelaa muita ja tämä menee tauolle, tää on näitä pelaajan ja backlogin worlds first problem.
Jotka vähänkin ovat tästä kiinnostuneita, mars kauppaan ja ostoksille, ei edes ole paha hinta näin niiku uudeksi peliksi.