Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SBK X [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SBK X [PS3]

Onks siitä demosta mihinkään? Nyt kun sulla peli on niin, osaatko sanoa? Ajatko muuten "perusohjaimella"? Entäs, oletko oikean prätkän omistaja? Mä mietin noita kontrolleja (etu- ja takajarrut erikseen) että onko esim. jarrutus vaikea oppia, kun ei ole kokemusta prätkällä ajosta.

Demo antaa hyvän kuvan pelistä, mutta itse peli on jopa vaikeampi.

Ajan ihan pädillä, demoa koiton myös ratilla joka oli yllättävän mukavaa mut ei ollut prätkä fiilistä.
Ikinä en oo ajanu oikeaa prätkää mutta kyllä ton jarrutuksen oppii. Etujarrullahan käytännössä pyörä pysäytetään.

Pelissähän on arcade tila jota osaa ajaa kuka vaan. Sit on simulaatio puoli jossa on low medium ja full asetukset joten jokainen löytää ihan taatusti sopivan hallittavuuden itselleen.

Edit: Nyt on koko eka kausi ajettu noin kuudessa tunnissa :) Hiukan lisää mietteitä.

Täällä oli puhetta et moto gp:ssä on kauden puolivälissä pyörä jo aivan ylivoimainen..no tässä ei.

Kehitystä tapahtuu moottorissa, ECU:ssa, jarruissa ja alustassa. Uran alussa kun joutuu pikkutalliin niin lähdetään liikenteeseen siitä et kaikki on päivitysnumeroltaan 1.0.
sit ne kehittyy siitä 1.1:een ja mulla kerki ekan kauden aikana moottori ja alusta kehittymään 2.0:aan, siltinkään ei suora nopeus kärkitalleille riittänyt alkuunkaan.

No kauden päätyttyä tuli aika päättää jatkosopimuksista (oli 1v soppari). Ducati ois toki halunnu mun jatkavan tallissa koska ajoin yli odotusten, mutta vaihtelu virkistää eli ei kiitos...
Tämän lisäksi oli tarjolla kaksi muuta paikkaa tuolta samaisesta superstockista (jota siis voidaan verrata 125 kuutioisiin moto gp:ssä luokkana, sillä erolla et täs on 1000 kuutioisia :D, mut tehotomin luokka siis) tuli kaksi muuta tarjousta, hondalta ja yamahalta, nämä kaks tallia olikin sit jo ihan eri maata, tavoitteet sarjassakin oli kolmas ja neljäs, ja pyörä sarjan parhaimmistoa, toisen kauden alkuun oli pyörä jo edellisellä kaudella kehittynyt 2.0:aan monelta osin, ja siitä mentäis vielä eteenpäin!...todella houkutteleva tarjous kummaltakin, yhden vuoden sopparitkin vielä niin vois edetä kauden jälkeen isompiin luokkiin.

Tarjolla oli kuitenkin kaksi eri Triumhin tallia Supersport luokasta, molemmat aivan häntäpään talleja ja kummatkin kahden vuoden sopimuksia. Eli joutuis kehittää taas pyörän alusta, ajamaan kisoissa häntäpäässä ilman mainetta ja mammonaa, ja vieläpä pyörällä jota on raivostuttavan vaikea ajaa ja hallita.

Olin jo ruksaamassa sopparia superstokkiin hondalle, kun muistin että ainiin, superstock on "halpis luokka", eli ne ei aja kuin euroopassa, pelissä on 10 radan sijasta 14 rataa, joten vaaka kallistui kuitenkin Triumphiin ja supersport luokkaan koska siellä tuli 4 rataa lisää kalenteriin.

Noilla triumphin talleillakin oli eroja, kummatkin oli edellisellä kaudella kehittäneet aivan eri juttuja, joten toinen oli parempi ajaa ja paremmat jarrut, kun taas toisessa oli keskitytty moottorin tehoihin.

Seuraava kausi siis alkaa luokkaa korkeammalta, mutta häntäpäästä. En tiedä sitten, että jos olisin mennyt vielä vuodeksi superstockkiin kärkitalliin ja voittanut mestaruuden, niin olisinko päässyt supersporttiin suoraan parempaan talliin, nyttenhän kidun kaksi kautta huonossa tiimissä :S

Muuta pikkuhuomiota, kun pelaajalle antaa luodessa myös lempinimen niin se näkyy persuksessa kuten Rossilla on "the doctor", siistiä :D ja kuskia luodessa voi viidestä eri ajoasennosta valita mieleisensä, en tiedä onko sillä pienintäkään merkitystä ajoon, mutta kuski kaarteissa on siis eri asennossa, löytyy max biaggin ajo asentoa, viimevuoden mestarin ben spiessin ajoasentoa jne, itse ajan "90-luvun" tyylillä jossa roikutaan kokonaan maassa.

Kerätääs nyt ekan kauden jälkeiset plussat ja miinukset:

+pyörät näyttää upeilta
+ajomallinnus loistava, on todella vaikea
+uratila on todella todella monipuolinen ja kiintoisa ja luokseen vetävä
+monet vihaamani radat ja tylsät radat tuntuvat mielenkiintoisilta ja vaikeilta tässä
+sadekeli ja kuivuva rata, ja rengasvalinnan merkitys tässä (välikelin renkailla on lopussa kuivalla radalla todella nopea, mutta aluks on liukasta)
+lisenssin kattavuus
+kerrankin jotain muuta kuin arcadea
+vauriomallinnus kun kaatuu, pyörä ei kulje läheskään niin kovaa ja lopulta voi joutua keskeyttämään kuskin loukkaantumiseen tai pyörän hajoamiseen
+pyörän säätömahdollisuudet
+jos et halua itse säätää niin kisainssin kanssa neuvottelulla se onnistuu

-ratojen grafiikat todella vanhentuneita
-ei lentäviä katteita vaikka vauriomallinnus onkin
-lataustauot, periaatteessa itse lataus quick raceen on aivan äärimmäisen nopea (demossa 15sek menu->lähtöviiva), mutta urassa lataillaan vähän joka välissä lyhyitä aikoja

eipä oikeen muuta moitittavaa löydy, on kerrassaan mahtava peli...

edittiä lisää..

Että oli äsken upee fiilis, ekaa kautta nyt supersporteissa surkeimmas tallis mitä on...ekassa kisassa aika-ajoissa 18:sta ja kisassa 21. Talli oli tyytyväinen ku tavote oli 26. Toises kisas olin koko viikonlopun perässä qatarissa enkä vaa saanu kulkemaan pyörää ja tosi vaikee ajaa, kisa inssin kans kävin monta keskustelua ja viel warm upissa sain paremmaks pyörää. Lopulta aika-ajojen viiminen, eli 28:s ja kisassa 26, eli tallin tavote sija ja talli oli tyytyväinen. Käytin kaiken ajan harjotuksissa ja jopa aika-ajoissa siihen et sain pyörää säädettyä paremmaks. Kokoajan huomas erot ja aika parani, mut ei vaan riittäny, jäin toisiks viimisesta 0,1sek ja kärkeen 2sek, pääsuoralla tuli jo se sekuntti melkeen ja ekas mutkas toinen ku ei meinannu taittua.

toi säätäminen on kyl kivaa ku meen sanoo inssil et "pyörä ei oo oiken hyvä suorilla" miksi?.."no se on liian hidas"..johtuuko se nopeudesta vai siit ettei se oo stabiili?..."ei riitä nopeutta"..sit ne säätää pyörän noiden kysymysten jälkeen. Tai sitte et "mul on ongelmia mutkasta ulostulon kanssa"..mistä se johtuu?....sit vaihtoehtona on et se menee sladiin liian herkästi, tai sit on epästabiili jne"

siel on mutkiin tulosta, mutkakäyttäytymisestä, mutkasta ulos tulosta ja suoralla ajosta noit kohtia, jokases sit tulee noin 4 eri vaihtoehtoa mihin vastaillaan ,ja sit ne kyselee pari lisä kyssäriä mihen on kans tollee vaihtoehtoja, ja sit ne säätää pyörän. toki aikaa menee noin 15-25min ku ne säätää, et harjotuksista puolet heti, et jos ite osaa säätää ni jää aikaa ajaa

Ihan eri fiilis säätää pyörää ku tuntuu et on kuski, eikä mekaanikko

Viimeksi muokannut moderaattori:

haha, sain potkut tallista. Tavote oli olla 26:s ja ku ekal hitaal radal voitinki kisan, ni sit nousi tavote 4:sijaan..no tasasesti tulin 4-8:ksi maaliin ja pisteis olin neljäntenä. kolme kisaa jäljel ni talli nostaa tavotteet ykkös sijaan..vaikka voitin kaik loput kisat ni eroa oli niin paljon et jäin pisteissä neljänneks, eli en voinu saavuttaa edelläolevia enää. sit tuli et sain potkut. No sinällää hyvä kun oli 2v soppari ja tosi huono talli...nyt tuli tarjous Hondalta ja Kawasakilta jotka oli huipputiimejä, mut hondalla oli 3v soppari tarjolla, ni otin nyt 2v sopparin ja kawan alle.. jos voittais mestaruuden ens kaudella :)

Kyllä edelleen on mahtava peli...Koitin tossa yhtä pikakisaa oikeilla kierroksilla, eli 25kierroksen kieppeillä kisasta riippuen... Muutamia kertoja koitin ja ennätys on et sarjan parhaalla pyörällä pysyin kuivalla radalla 9 kierrosta pystyssä ja keskeytin :D Yleensä noutaja tuli jo 4-5 kierroksen kohdalla, on se vaa vaikee ku ei voi hellittää yhtään kaasusta jos on hiuka vaikeempi taso :)

Oli kyllä taas misanon kisa semmosta kieli keskellä suuta ajelua sateessa ettei mitään määrää ja muut hiillosti kokoajan perässä, tunnelmasta ei puuttunu muu kuin se et vaimo ois kastelukannulla kaatanu vettä niskaan koko kisan ajan :D

No mutta hei toi tois sitä realismin tuntua mukaan lisää :D

Peli kuulostaa kyllä varsin pätevältä ja eritoten toi uramoodi vaikuttaa fiksusti luodulta. Eri tallien erilaiset tavoitteet ja menestyksen myötä niiden muuttuminen jne kuulostavat aika hienolta. Pitänee kokeilla kuitenkin ensin sitä demoa. Sitten vasta mahdollisesti tilaukseen...

joo ja tossa on hienoo sekin et vaikka on saman merkin pyörä ja tasoltaan talli suht samaa, eli esim huonoin ja toisiks huonoin talli niin ne kehittää pyöriä eri tavalla...toises voi olla paremmat jarrut ja alusta, kun taas toises panostetaan moottoriin ja moottorinohjausjärjestelmiin...

kattoo nyt jos huome/ylihuomenna pääsis aloittaa potkujen jälkeen tuolla kawasakilla ja kattoa millanen huipputiimi on :) Tosin kawallakin oli mootori ja alusta jo 3.0 kehitysvaiheessa kun jarrut 1.0:ssa :D Talli josta sain potkut niin iso syy potkuihin oli myös se, etten pystyny läpäisemään testejä viidessä vikassa kisassa, joten pyörän kehitys junnasi paikallaan, muutenkin oli vuoden muita perässä, ja sit loppukaudesta oltiin jo lähes 2v muita perässä

Enkä ees tiedä mistä johtui ettei onnistunu testit, vaikka ajoin mun mielestä puhtaita kierroksia niin ei kelvannut tallille, tosin en kyl niin tarkkaan lukenu ees niit mitä testeis vaaditaan, ku aikasemmin riitti et vaan ajo rauhassa puhtaan kierroksen, nyt ilmeisesti sit tarttis jo saada jarrutettua tietyllä tavalla jarrutesteis ja saatua tietty huippunopeus moottoritesteis jne.

Nyt tästä kaudesta jäi kuitenkin positiivinen juttu siin mieles et sain käytännössä joka radalta aika-ajo ja kisa asetukset talteen, niin ei mee jatkossa 80%:ia ajasta kun talli säätää kisainssin ohjeiden mukaan pyörää, vaan saan ladattua ne suoraan.. Jossain kisoissa loukkaannuin siten et jäi jompikumpi säädöistä saamatta talteen.

Tuohan menee siis siten et aika-ajot ja vapaat harjotukset kestää tunnin, ja jos kisa inssille sanoo et pistäkää parhaat säädöt pyörään ni siinä menee 26min ajasta..sit jos haluaa säätää pyörää lisää niin joka säätöön menee noin 5-20min riippuen mitä tehdään.

Kun taas jos itse säätää niin aika kuluu normaalisti, ja jos on säädöt tallennettu niin ne saa parissa sekunnissa, joten on tunti ajoaikaa vielä.

Toisaalta tyhmää, mut toisaalta siinä kannustetaan säätämään itse pyörä, kun ei aika kulu loppuun sen takia.

Nyt tein niin et ekaissa vapaissa harjoituksissa laitoin aika-ajosäädöt kuntoon ja tallensin..tämän jälkeenhän tulee tässä suoraan aika-ajo samana lauantai päivänä, siellä sit ajaa ajan. Sit vielä samana päivänä tulee toiset vapaa harjoitukset jolloin laitan pyörään kisasäädöt. Seuraavana sunnuntai aamuna on Warm up, jossa voi sit hienosäätää pyörää. useasti kyl hyppään suoraan kisaan.

Tuossa ei voi loukkaantua koko viikonlopuksi, mutta esim ekaissa harjoituksissa voi ekassa mutkassa jo lentää niin pahasti et on koko lauantai päivän sivussa, eli kummatkin harjoitukset ja aika-ajon, jolloin joutuu hyppäämään suoraan warm uppiin joka on vain 19minuuttia, ja siinä ajassa ei kerkeä kisainssin avustuksella pyörää säätämään enää. Säädöillä kuitenkin saa jopa 5 sek kierrosajoista pois, ja ilmeisesti itse säätämällä lähtis vielä enemmän pois, koska nyt jo tekee tiukkaa olla kärjen mukana vaikka olisi vaikeustasoja vielä 3 enemmän :D

Se tuossa on hienoa myös että ensin voi olla lauantai päivä sadetta ja säädät pyörän sateelle, sit sunnuntain warm upissa voi olla jo kuivaa, tai osittain märkä rata...siinä täytyy sit tehdä pyörään viimeiset säädöt, koska sadekelin pyörä ei kulje juuri minnekkään, joten nopeilla radoilla on ongelmissa..toisaalta jos on märkä rata niin kisa voi olla ihan mitä vaan, kuivaa, märkää tai sadetta, joten on riskipeliä valita säädöt. Kisassa sit taas välikelin tai sadekelin renkaat on myös aika olennaisesti eroavat, jos pystys pysyy niin välikelillä on loppukisasta todella vahvoilla.

Ehdottomasti kannattaa demoa koittaa, vaikkakaan se ei niin vaikea ole kuin nuo huonot pyörät täys versiossa, mut kyl siit ajomallin ymmärtää vaikka säädöt on ihan päin prinkkalaa siinä :)

Kummankin demoviestiin liittyen. Itse en ainakaan löytänyt demoa PSN-storesta. :(

Olisikohan niillä joku karanteeni (n. määrä viikkoja) ennen kuin se palaa sinne varsinaisen pelin julkaisun jälkeen?

Olisikohan niillä joku karanteeni (n. määrä viikkoja) ennen kuin se palaa sinne varsinaisen pelin julkaisun jälkeen?
Ei. Käytännössä syitä on kaksi:

1) Demosta on löytynyt vakava virhe, jonka vuoksi se on pitänyt ottaa jakelusta.

TAI

2) Julkaisija ei ole halunnut jakaa demoa pidempään jostain syystä (esim. eivät ole halunneet maksaa enempää; PSN:ssä kun julkaisijan pitää maksaa jokaisesta demolatauksesta).

en oo varma poistinko itse jo tuon demon, mutta jos en niin onko sitä mahdollista jakaa jollekkin?

en oo varma poistinko itse jo tuon demon, mutta jos en niin onko sitä mahdollista jakaa jollekkin?
Periaatteessa, jos jaat PSN-tunnuksesi jollekulle (mitä en todellakaan suosittele), voi sen ladata 5-n konsoliin, jossa n on PSN-tunnuksellasi aktivoitujen PS3-järjestelmien lukumäärä.

Joo, tosiaan mä en ainakaan rupea kinuamaan, että noin tekisit. Mä en ainakaan jakais tunnustani sun asemassa. :)

jaahas, en sit taas tajunnut...

Kerroin tossa edellises viestis miten sain viime kaudelta joka radalta pyörän säädöt tallennettua...sain joo, sille triumphin tallille. Nyt ku ajan kawasakilla, niin eri pyörä...eri säädöt, joten niitä ei voi ladata tähän pyörään ollenkaan. turhaa työtä tein viime kaudella.

On kyllä todella iso ero häntäpään tallilla (triumph tässä tapauksessa) ja nyt kärkipään tallilla (kawasaki)..

Australian kisassa viimekaudella aika-ajoissa vika 4,5sek kärkeen ja kisassa 21, nyt kawalla aika-ajojen neljäs vain 0,1sek kärkeen ja kisasta voitto.

qatarissa viimekaudella viiminen ja 26:s kisassa, nyt paalu ja voitto kun kulkupuolta on tarpeeksi..

Muutenkin vaikka kawassa alusta on kivikautinen, niin pyöränä se on siltin paljon parempi kuin triumph, ja ajo on paljon helpompaa eikä kaatumisia tule kuin murto-osa aikaisemmasta. Triumphilla kun joutui yliyrittämään, nyt pystyy kamppailemaan voitosta "perusajolla", jos ensikaudella sit viel voitto kawalla myös, ja sen kauden jälkeen jos SBK häämöttäis?

No niin, nyt oli jalkapallo huumalta hieman aikaa taas ajella. Vihdoin ja viimein pääsin SBK luokkaan :)

Eka kausi meni surkeassa tallissa Superstockissa ja kaikkien yllätykseksi voitin, joten oli siitä oikotie Supersporttiin ja sinne surkeaan talliin 2v sopparilla. Tavoite kauden alussahan oli surkea, jonka jälkeen mun loisto suoritusten kautta tallilla nousi pissahattuun ja en voinut edes päästä heidän tavoitteisiinsa joten sain potkut. Kawasaki oli huomannut kykyni ja palkkas 2 vuodeksi, ja oli sarjan parhaimpia pyöriä, noh sillä sit alko tulee voittoja kisassa kuin kisassa, ja lopulta voitin jokaisen kisan kauden aikana, useasti kyllä tiukalla erolla, mut kuitenkin. En jaksanut kesken kauden vaikeustasoa muuttaa kun halusin niin kovin Superbikeihin.

Toinen vuosi olisi vielä ollut jäljellä, ja se olisi ollut kolmas kausi Supersporteissa. Yllätys oli suuri kun minulla olikin mahdollista purkaa sopimus ja ottaa vastaan muita tarjouksia..Vielä suurempi yllätys oli kun kaikki tarjoukset olikin Superbikeista. Tämän jälkeen tuli todellinen pommi...ilmeisesti minun ylivoimaisuuteni ansiosta vain kärkitallit kiinnostuivat minusta...

Oli Apriliaa, hondaa jne ehdolla ja tavoitteina oli kolmella tallilla 2-3 sija. Yksi talli oli laittanut tavoitteeksi 5, koska pyörä ei ihan kärkikahinoihin kyllä pystyisi. Tämä talli oli BMW. Pelin alusta asti uralla tavoitteena on ainoastaan ollut päästä BMW tiimiin ja nyt tuli mahdollisuus joten nimeä paperiin ja pian!!

Pelissähän ura kestää 8 kautta ja mulla on kolme takana, kolme muuta tiimiä ois tarjonnut 5v sopparia, ja bemari 4v sopparia, eli loppuajan voi käytännös ajella samas tallis...varmaan tulee tarjouksia taas kausien päätteeks muilta jos haluaa vaihtaa tiimiä, tai jos pärjää liian huonosti ni joutuu toiseen talliin, tiedä sit voiko tippua takas supersporttiin enää.

En nyt yöllä sen kummemmin jaksanut sit enää ajaa, et menin vain kauden avauskilpailun vapaisiin harjoituksiin ajamaan pari kierrosta nyt kun vihdoin pääsin bemarille :)
Supersportissa tolla paremmalla pyörällä opin ajamaan rajulla takajarrun käytöllä, se oli niin hyvä ajaa et se onnistu, sillä voitti paljon aikaa kun oppi vetämään sladissa. Nyt kuitenkin meno on niin paljon rajumpaa et onkin heti ongelmia kun takajarrua tulee käytettyä ihan liikaa, samoin vauhti yleensä on niin paljon kovempaa et ongelmia on joka mutkassa. Muutaman kierroksen testin jälkeen olin testeissä noin 0,4sek kärkeä perässä ja sijalla 7, eli aika likellä tavoite vitos sijaa...

Tästä on jokupäivä hyvä jatkaa, kyllä tuntuu et uurastus palkittiin nyt kun sai kunnon pyörän alle. On toi uramoodi kyl loistavasti tehty :)

ps. Jokos joku muu on uskaltautunut hommata tämän hetken parhaan pärräpelin? Monessa paikassa tuntuu ulkomailla saaneen tasaisesti 8/10 pisteet, ihan jees siis....itselle on tällähetkellä vielä tämän vuoden peli (f1, gt5, mafia 2, driver, ?pes? saattaa mennä toki edelle, mut siltin.)

Pitäisköhän sitä itseä raapia jostain sellaiset rahat kasaan, että tämän voisi ostaa. Kiitos Mäksän infojen ainakin mielenkiinto peliä kohtaan kasvanut, tuo uramoodi himottaisi aivan hirveästi! Eihän missään ole noin tarkkaa ja realistista uraa, aivan loistavaa tuollainen!

Pitää varmaan alkaa seurailemaan jos tämän jostain saisi sellaiseen hintaan että tyhjätaskullakin riittäisi roposet :rolleyes:

ps. Jokos joku muu on uskaltautunut hommata tämän hetken parhaan pärräpelin? Monessa paikassa tuntuu ulkomailla saaneen tasaisesti 8/10 pisteet, ihan jees siis....itselle on tällähetkellä vielä tämän vuoden peli (f1, gt5, mafia 2, driver, ?pes? saattaa mennä toki edelle, mut siltin.)

Tuli hommattua ja piiitkien vaiheiden jälkeen spessuversio löysi vihdoin itsensä postilaatikkoon eilen. Aika lailla yksi yhteen menevät kommentit sinun kanssasi eli uramoodi vetää todellakin puoleensa! Ja hostasin eilen illalla kokonaisen online championshipin. Homma toimi erinomaisesti, porukka liittyi pitkin kautta mukaan ja lopuksi taisi olla 13 kuskia viivalla. Kerrassaan mahtavaa! Tasoerot ovat tosin luonnollisesti näin realistisessa pelissä melkoisia. Usko meinasti loppua kun Viper mikä lie veti melkein 10s parempia kierroksia, mutta tuskaa lievitti jälkeenpäin katsaus leaderboardseihin. Kaveri oli maailman ykkönen! :D Itselle suurin osa radoista (tämän pelin tiimoilta) tuntemattomia, mutta fiilis pysyy silti katossa kun ajotuntuma on niin loistava.
Joten lämpimät suosittelut myös täältä suunnasta. :)

Ainoa kritiikki kohdistuu toistaiseksi karuun ulkoasuun, mutta tämäkin seikka oli jo tiedossa etukäteen notta eipä haittaa.

millanes se spessu versio on? Eikös siin oo kaikkien aikojen parhaat yhdes sarjassa? Onko se suoraan auki siinä, vai täytyykö avata jotenki? Voiko niil pelata koko kauden, voiko uralla loikata sinne? vai miten se toimii

Mäksän kertomukset lukeneena alkaa kyllä polttelemaan tämä peli! :) Itse moottoripyöräilyä harrastavana peli luonnollisesti kiinnostaa muutenkin ja kun katselin YouTubesta videoita kun kaverit ajelee Full Simulation-asetuksilla niin erittäin realistiselta näyttää kyllä! Ainoa asia joka häiritsi niin kilpakumppaneja sai aika surutta kiilailla eikä kumpikaan kaatunut ja lisäksi jarrutuksessa pääsi vähintään viiden koneen ohjastaman tyypin ohi, liekö sitten vaikeustaso ollut easy? Toivottavasti.

Mäksän kertomukset lukeneena alkaa kyllä polttelemaan tämä peli! :) Itse moottoripyöräilyä harrastavana peli luonnollisesti kiinnostaa muutenkin ja kun katselin YouTubesta videoita kun kaverit ajelee Full Simulation-asetuksilla niin erittäin realistiselta näyttää kyllä! Ainoa asia joka häiritsi niin kilpakumppaneja sai aika surutta kiilailla eikä kumpikaan kaatunut ja lisäksi jarrutuksessa pääsi vähintään viiden koneen ohjastaman tyypin ohi, liekö sitten vaikeustaso ollut easy? Toivottavasti.

Itsellä vaikeustasona on toiseksi helpoin, ja vasta nyt alkanut pysymään kärjen tahdissa...vaikka jarruissa menis ohi, niin kyl ne tulee suoralle lähdettäes takasin..tekoäly täs on kaikenkaikkiaan todella haastava, eikä tunnu olevan kauhean kuminauhamainen..

Full simu asetuksilla saa kyl kohtuu tarkkana olla, sillä kyl suht pienestä tulee ilmalento jos toiseen osuu. Tietyissä tilanteissa pystyy vähän liikaa kyl nojailee toisiin, mut neki tilanteet on semmosia et jos niist lentäis niinku oikeesti, ni alkais peli menemään liian vaikeaksi hallita pädillä, ja söis peli-iloa...hienosti ovat löytäneet sen kultaisen keskitien. Tuli ekalla kaudella kyl keskeytettyä pari kisaa sen takia kun osui toiseen suht heppoisesti ja lensin pellolle :)

Täähän kuulostaa helvetin lupaavalta, saman firman(?) MotogP 09/10 oli kyl pettymys et...:D:confused:

Ylös Bottom