Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

sega gt 2002

Onko Burnout 2 tulossa boksille??? Se ainakin näytti lupaavalta kun pelasin kaverin luona:D

Ja on toi Sega GT 2002 hienon näköinen, mut taitaa olla vähän lyhyt...:mad:
 
GT3 on vain edellisten Gran Turismojen kierrätystä. Esimerkiksi ratoja on olevinaan paljon, mutta todellisuudessa lähes kaikki radat ovat tuttuja jo aiemmista osista, grafiikkaa myöten. Ja radoistahan oli monia eri versioita, jolloin saattaa joistakin tuntua, että ratoja on paljon. Kaksi ensimmäistä GT:tä olivat loistavia pelejä, mutta kolmosesta ei ainakaan minulla ole mitenkään erinomaisia muistoja.

Toivottavasti tuo Sega GT nyt paikkaa kaahailujen puutetta Xboxilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan codename x
GT3 on vain edellisten Gran Turismojen kierrätystä. Esimerkiksi ratoja on olevinaan paljon, mutta todellisuudessa lähes kaikki radat ovat tuttuja jo aiemmista osista, grafiikkaa myöten. Ja radoistahan oli monia eri versioita, jolloin saattaa joistakin tuntua, että ratoja on paljon. Kaksi ensimmäistä GT:tä olivat loistavia pelejä, mutta kolmosesta ei ainakaan minulla ole mitenkään erinomaisia muistoja.

Toivottavasti tuo Sega GT nyt paikkaa kaahailujen puutetta Xboxilla...

Ensinnäkin, radat ovat GT3:ssa osittain samoja, mutta: niiden ajaminen on uuden fysiikkamallin ja joidenkin muutosten, esim kanttareiden muodon, vuoksi erilaista. Ja sama rata peilikuvana on todellakin aivan erilainen ajaa, kuin "oikeinpäin".

Outo juttu, että GT3, jossa kaikki on paremmin kuin aiemmissa osissa (ehkä joitain valikkojuttuja...) olisi heikompi peli.

Niille, jotka eivät ole aikaisemmin sarjaan tutustuneet, on toki vielä enemmän uutta, mutta myös minulle joka on sarjaa pelannut ensimmäisestä osasta saakka se tarjoaa paljon enemmän kuin yksikään kilpakumppani toistaiseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Ensinnäkin, radat ovat GT3:ssa osittain samoja, mutta: niiden ajaminen on uuden fysiikkamallin ja joidenkin muutosten, esim kanttareiden muodon, vuoksi erilaista. Ja sama rata peilikuvana on todellakin aivan erilainen ajaa, kuin "oikeinpäin".

Outo juttu, että GT3, jossa kaikki on paremmin kuin aiemmissa osissa (ehkä joitain valikkojuttuja...) olisi heikompi peli.

Niille, jotka eivät ole aikaisemmin sarjaan tutustuneet, on toki vielä enemmän uutta, mutta myös minulle joka on sarjaa pelannut ensimmäisestä osasta saakka se tarjoaa paljon enemmän kuin yksikään kilpakumppani toistaiseksi.

Asiasta voi olla montaa mieltä..makuasioista ei voi kiistellä. Itse en ole pelannu GT3:sta, todennäköisesti onkin hyvä mutta kun itselläni ei ole ps2:sta niin minua kiinnostaakin Sega gt 2002,onko kellään kokemusta pelistä? millainen on ajotuntuma,toivon että joku viitsisi eritellä + ja - puolet pelistä. kiitos jo etukäteen..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sminkkinen1
millainen on ajotuntuma,toivon että joku viitsisi eritellä + ja - puolet pelistä. kiitos jo etukäteen..

Lyhyen kokeilun perusteella, ei siis mikään tarkka arvio ja virheitä voi olla:

+realistinen ajotuntuma (vrt. Gran Turismo -tyylinen)
+upean näköinen
+vanhat autot... mmm... Mustang... :)
+mielenkiintoisia ratoja: kaupunkia, lumi-/jäärataa, kilparataa...
-vauhdin tuntu saisi olla parempi

Ratojen vähyydestä en tiedä kun kokeilin vain paria, ja omasta mielestäni radoissakin ratkaisee laatu, ei määrä. Myöskään tekoälystä on paha sanoa mitään, tosin ei ne vastustajat koittaneet kylkeen ajaa.
 
en itse tykkää pahemmin vanhoista autoista,mutta NFS:porsche unleashedissa vai miten se kirjotetaan mutta kuitenkin tuli "tunnearvoa" noita vanhoja autoja kohtaan ja en raaskinu myydä niitä :D Nviper0 on siinä oikeessa ei määrä vaan laatu (ja eikä tartte opetella niin montaa rataa) :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Ensinnäkin, radat ovat GT3:ssa osittain samoja, mutta: niiden ajaminen on uuden fysiikkamallin ja joidenkin muutosten, esim kanttareiden muodon, vuoksi erilaista. Ja sama rata peilikuvana on todellakin aivan erilainen ajaa, kuin "oikeinpäin".

Outo juttu, että GT3, jossa kaikki on paremmin kuin aiemmissa osissa (ehkä joitain valikkojuttuja...) olisi heikompi peli.

Niille, jotka eivät ole aikaisemmin sarjaan tutustuneet, on toki vielä enemmän uutta, mutta myös minulle joka on sarjaa pelannut ensimmäisestä osasta saakka se tarjoaa paljon enemmän kuin yksikään kilpakumppani toistaiseksi.

En sanonut, että GT3 on huonoin GT, vaan että kaikki on jo nähty edellisissä osissa. Olen pelannut kaikkia GT:tä (kaksi ekaa suurinpiirtein läpi) niin ei GT3:ssa ollut samanlaista hohtoa enää... Mutta sovitaanko nyt niin, että hyvä peli se GT3 on, vaikka en itse niin kauheasti pitänytkään.
 
Mikä auto kannattaisi ostaa heti aluksi tässä gt 2002 -pelimoodissa, että pärjäisi kisoissa edes jotenkuten? Aloitin tässä Peugeot 206:sella, mutta en pärjää sitten mitenkään!! Kenties joku Hondan Type-R olisi hyvä valinta (siis sitten, kun saa rahaa vähän kasaan)? Tässä pelissä on tehty rahan ansaitseminen vähän liian hankalaksi...
 
Ostin sen yhdeltä kaverilta, hän kun halusi pelkän koneen eikä sitä pelilevyä... Joten annoin tyypille 80 euroa levystä ja hän sai koneen halvalla :D
 
aloitin eilen ton pelaamisen ostin kans peugeot 206 ,ajelin sillä event kisoja niin kauan että sain siihen kaikki herkut ostettua,sitten jatkoin vielä samalla kaaralla event kisoja ja c-lisenssiin asti,illalla olikin rahaa jo n.80 000 jolla ostin toyota supran,eli kärsivällisyyttä vaan.
 
Yks kysymys! löytyykö pelistä Citroen Xsara???
Perkele peli on jo tilattu mutta eipä tullut tänään . No ehkä huomenna
 
Kuka nyt jonkun perkuleen räkäsen Xsara sinne haluaa???

Lambo sen olla pitää :)

(ei vaineskaan)
 
Mitäh!?!?

Kai siellä nyt Rytsölöitten keltanen Lamborghini Countatshi vilahtaa, vai mikälie olikaan! Jumantsuikale, millä ne oikein ajelee, pappiksillako :)
 
mustangii löyty ,ite pelasin sen läpi corvetella ja dodge viperkin oli kovas käytös:p
 
Ylös Bottom