Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Rautanyrkki-miitti

Onhan noita kerhohuoneita muuallakin. Ja voihan saunabaarin aina vuokraa. Hinnasta en sitten tiedä, mutta eiköhän ole aika pieni pussitus/hlö jos ihmisiä tulee tarpeeksi.
 
Ei ole varmaa tullaanko, mutta laita mut ja Tsiisus sinne listalle varmuuden vuoksi... Voidaan sitten perua jos ei olla tulossa.
Jos tullaan, niin PS2, näyttö ja X2 tuleepi luultavasti mukana.
Ja turnaushan on tietenkin järjestettävä X2ssa, jos tarpeeksi väkeä on kiinnostunut, joku eukon-kahden osallistumismaksu. Helvetti, ilmankin entry feetä kelpaisi jos vain tarpeeksi väkeä osallistuu. ;)
Tosin, näyttää kyllä vähän ankealta tuo kokoontumispaikan saantikin tässä vielä... :/

Tuohonhan on helppo ratkaisu, joku vain nopeasti muuttaa sinne ja toimii vastuuhenkilönä. Entomohan voisi uhrautua, hehe. :D
Eri asia onkin tietenkin se, että onko siellä asuntoja vapaana. :p

Noista turnauksista voisi kyllä tosiaan pistää erillisen pre-osallistumiskaavakkeen, tai ilmoittelun... tai vastaavaa... näin näkisi alustavasti olisiko tarpeeksi väkeä jotta voisi turnauksen järjestää.
En nyt sano omaan turnaukseen osallistumiseeni mitään muuta kuin sen, että jos tullaan Tsiisuksen kanssa, niin kyllä sitten sellaiseen heti suostutaan.
Hyvä olisi jos alkaisi puhumaan jo reilusti ennen seuraavaa R:ää (kevät-kesä?) turnauksista ja niiden mahdollisuudesta olla olemassa, kuten myös osallistumismaksuista ja sensellaisesta, niin väki pystyisi joissain peleissä harjoittelemaan enemmän, eikä se voisi tulla yllätyksenä mitenkään.
 
Ok, pistän teidät listalle. Vakoilin muuten hieman keskustelujanne GCC:ssä. Kannattaa muistaa että tapahtumaa ei ole näiden tilahäröilyjen takia vielä mainostettu juuri missään, tätä boardia lukuun ottamatta. Eli uusia ihmisiä saattaa paikalle hyvinkin ilmestyä kunhan saan sanan kiertämään.

Kasumille kiitos linkistä, pitääpä katsastaa jos tuo pelastaisi tilanteen. :) Ja on tässä muutenkin vielä muutama kortti hihassa, mutta Pasila pitänee unohtaa.

Edit: Tyypillinen julkinen laitos tuo Saunabaari: Ensin neuvotaan soittamaan tunnin päästä numeroon A, ja myöhemmin numerossa A neuvotaan soittamaan tunnin päästä numeroon B. Numerossa B on vastaaja koko päivän. :rolleyes: Huomenna uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu tuolla edellisellä sivulla kirjoittelin tällaista:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Edit: TKK:n kautta järjestyy ainakin tilava kerhohuone, jossa voi yöpyäkin, mutta ei tietenkään GW2003-viikonlopuksi vaan edellisen viikonlopun lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Menipäs taas harmillisesti vähän sähläilyksi mutta eiköhän tässä jotakin keksitä...

Edit2: Noita mahdollisia tiloja onkin ainakin kolme kappaletta ja älysin kysellä vain tuosta yhdestä. Huomenna selviää.

Edit78: Eivätpä olleet ne muut tilat vapaina juuri lainkaan.
 
Sain varattua tilan! :cool:

Soukan nuorisotalo on vapaana kys. viikonlopun lauantaina ja sunnuntaina. Tilaa on noin 150 neliötä ja nukkuminenkin onnistuu. Paikalle pääsee tietääkseni melko kätevästi bussilla (seutumaksu) keskustasta. Harmi vain että perjantaille mitään vastaavia tiloja ei voi varata koska nuorisotaloilla on omaa ohjelmaa iltaan asti. Bonuksena tila on todennäköisesti ilmainen, koska meidät laskettaneen nuorisoryhmäksi. Maksimissaan laskua tulee kuulemma 40e, joka olis sitten pari euroa per pää. Eli tila on kuitenkin kaikinpuolin pätevä. Parempaakin voisi tietysti yrittää etsiä, onhan noita nuorisotiloja vaikka kuinka, mutta jos kellään ei ole valittamista tämä saanee kelvata. :)

Perjantain osalta järjestely vois sitten olla vastaavanlainen kun viimeksikin, eli ulkopaikkakuntalaiset voivat halutessaan nukkua mun luona ja miitti alkais sitten varsinaisesti lauantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Loistavaa! Milloin se sitten tarkasti ottaen vapautuu, lauantaiaamuna kello jotain? Antaisitko tarkan osoitteen.. Soukka kuulostaa olevan ikävän kaukana. Itse tulen kuitenkin autolla. Kai sinne pääsee autolla lähelle?

Ja... Entomo, entäs se tv-kortti?

Edit: Nyt muuten kannattaa varautua kunnolla kuvankaappauksiin, sillä Guilty geareista ja soul calibureista ja ties mistä tekee jonkun kuitenkin mieli ottaa kuvaa talteen.

Edit2: Kantsisko signatureesi laittaa linkki tälle UUdelle miitti-sivulle?

- Manji
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minä ainakin nauroin ihan kunnolla kun ekan kerran ton näin. :)

Mutta asiaan. Voipi olla etten pääse paikalle ollenkaan...lauantai oli alunperinkin epävarma, ja nyt tuli ilmi että sunnuntaina pitää olla kokouksessa. Yritän järjestellä noita menoja, mutta kannattaa varmuuden vuoksi ruveta sitä MultiTapia kalastelemaan muualtakin... 2vs2 TTT rulettaa. Jos ei muualta löydy niin pistän tietty vaikka postissa tulemaan - olettaen siis etten itse paikalla ole.
 
Ookei.. Nyt täytyy vähän katsoa, nimittäin minun pitää ilmeisesti käydä Venetsiassa työasioissa jossain vaiheessa marraskuuta, en tiedä tarkkaa päivämäärää vielä.. Nyt sormet ristiin ettei se mene rautanyrkin kanssa päällekkäin. Luulisin kuitenkin kysymyksessä olevan arkipäivien..

- ManjiMaru
 
Heh, olikohan tämä sittenkään niin hyvä ajankohta miittille: aika monella onkin mahdollisesti muuta menoa ja Peliplaneetan ketjuunkin tullut lähinnä "en ole tulossa"-viestejä. :rolleyes: Nooh, katsotaan mitä tapahtuu.


ManjiMaru: Paikka on Soukan nuorisotalo, osoite Soukantie 13, tietääkseni sinne ajaa melko helposti länsiväylää pitkin. En tiedä moneltako vapautuu, mutta käyn ensi viikolla tarkastamassa paikan ja kysyn samalla kaikki tarpeelliset asiat. Tarkoitus olis muuten sitten sun autolla toimittaa paikalle televisoit sun muut, toivottavasti sopii. :)

Tosiaan tuo tv-kortti pääsi vähän unohtumaan. Onhan se toki edelleen myytävänä, jos haluat ostaa. Ja tarkoitus olis saada paikalle ainakin yksi kone (tai ntsc-videot jos joltain sattuu löytymään) kaapauksia varten. Kai se on minun taas uhrauduttava, kunhan ei vaan menis taas kovalevy tai muutkaan osat päreiksi.

Mites muuten ne ruotsalaiset onko heitä informoitu ja kyselty jos haluavat/voivat tulla?

illu: Tekkeneitä aktiivisesti pelaavia, varsinkin TTT:tä, olis hauska nähdä mahdollisimman paljon, mutta tietysti menot on menoja. Toivottavasti aikataulu antaa myöten ja pääset tulemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Heh, olikohan tämä sittenkään niin hyvä ajankohta miittille: aika monella onkin mahdollisesti muuta menoa ja Peliplaneetan ketjuunkin tullut lähinnä "en ole tulossa"-viestejä. :rolleyes: Nooh, katsotaan mitä tapahtuu.

ManjiMaru: Paikka on Soukan nuorisotalo, osoite Soukantie 13, tietääkseni sinne ajaa melko helposti länsiväylää pitkin. En tiedä moneltako vapautuu, mutta käyn ensi viikolla tarkastamassa paikan ja kysyn samalla kaikki tarpeelliset asiat. Tarkoitus olis muuten sitten sun autolla toimittaa paikalle televisoit sun muut, toivottavasti sopii. :)

Tosiaan tuo tv-kortti pääsi vähän unohtumaan. Onhan se toki edelleen myytävänä, jos haluat ostaa. Ja tarkoitus olis saada paikalle ainakin yksi kone (tai ntsc-videot jos joltain sattuu löytymään) kaapauksia varten. Kai se on minun taas uhrauduttava, kunhan ei vaan menis taas kovalevy tai muutkaan osat päreiksi.

Mites muuten ne ruotsalaiset onko heitä informoitu ja kyselty jos haluavat/voivat tulla?

illu: Tekkeneitä aktiivisesti pelaavia, varsinkin TTT:tä, olis hauska nähdä mahdollisimman paljon, mutta tietysti menot on menoja. Toivottavasti aikataulu antaa myöten ja pääset tulemaan.

Auton saa kyllä jollei se keksi hajota.

Ruotsalaisten threadiin VFDC:ssä olen laittanut jo aikoja sitten viestin, mutta mitään reaktiota en ole vielä havainnut. Lau.VF sanoi Nyköpingin gatheringikutsussaan tosin, että "teilläkin on näköjään gatheringi", niin että kai se viesti ainakin jonkun silmät on tavoittanut. Ruotsalaisten threadi on kylläkin VFDC:ssä tosi aneeminen verrattuna meidän suomalaisten threadiin..

Tulevaisuutta ajatellen kantsis ehkä ajatella nimenomaan niitä "katselijoita" jotka sitten toivottavasti ensi kesänä tai keväällä olisi pelaamassa. Tyypillinen suomalainen vastaushan on "En mä viitti kun kuiteskin saa turpaan". Tulisivat edes katsomaan jos kiinnostaisi.. Sitäpaitsi, mitä enemmän aloittelijoita tulisi paikalle, sitä suurempi todennäköisyys on että aloittelija saisi vertaistaan peliseuraa. Lisäksi mielestäni hyvä pointti on se, että pelaaminen on miitissä kuitenkin ilmaista sisäänpääsymaksun jälkeen..

Seuraavaksi Pelit-lehteen pieni kuva ja vähän tekstiä..

dont doubt that I didn't have fun guys...I had a blast. Loved every minute of gettin my keester whipped. Next time I hope I can turn the odds a bit more in my favor, like say, a 10% win ratio instead of 1% :0D

Mistä saamme tällaista asennetta?

- ManjiMaru
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Huomasin ilmoituksenne Peliplaneetassa ja piti tulla tänne katsomaan hieman tarkemmin, että mistä on kyse.

Itseäni ei Tekken kokemuksen puutteesta johtuen kauheasti kiinnosta mutta muut tappelupelit kylläkin. Kuinkas hyvin tapaamisessa on 2d mätöt edustettuna? Vai kiinnostavatko ne enää ketään?

Itseltäni löytyisi DC, kaksi Segan Arcade tikkua ja kasa vanhan koulukunnan 2d-mättöjä.
 
Ainakin Guilty Gear -klaani on (todennäköisesti) tälläkin kertaa vahvasti mukana. Ja käsittääkseni moni pelaa muitakin 2D-mätkintöjä, eli kai siellä vastusta saa.
 
Mielestäni rautanyrkissä pääsee pelaamaan vähintään niitä pelejä, joita itse tuo. Joten eikun sekaan vaan! (Nimestä huolimatta miitti on käytännössä KAIKILLE taistelupeliharrastajille. Varmaa on tosin vasta se, että Tekken ja VF-sarjat (ilmeisesti myös GGX2) ovat vahvimmin edustettuina.)

Minulla on myös DC, vain yksi arcade-stick tosin. Taidan tuoda ne mukanani tämän perusteella..
Pelejä DC:lle mulla on Marvel vs. Capcom 1, Street Fighter Alpha 3, Virtua fighter 3 team battle, Dead or Alive 2, Soul Calibur.

Mikään edellämainituista ei nyt hirveämmin minua innosta ottaen huomioon muun tarjonnan, mutta pelaan kyllä, jos sillä keinoin saadaan ihmisiä paikalle.. Otan sitäpaitsi varmaan vähällä vaivalla turpaan noissa..

EDIT: Niin, ja sitäpaitsi käsittääkseni Mezatte ja muut "GG-klaanilaiset" ovat käsittääkseni paljonkin 2d-pelien perään.

- ManjiMaru
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Noh, eipä meikeläinenkään mikään mestari noissa peleissä ole. On ollut hieman pulaa peliseurasta ja yksinpeliä tahkotessa ei oikein pysty huippupelaajaksi kehittymään.

DC:lle löytyy Street Fighter 3: 3rd Strike ja Mark of the Wolves. Postissa pitäisi vielä kohta tulla KOF'99 Evolution ja tarkoitus olisi lähiaikoina hankkia ainakin Capcom vs SNK 2 ja Last Blade 2. Ja muita hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, sillä äkkiäkös noita eBaysta saa lisää. ;)

Tokihan olen aina valmis ottamaan turpaan myös Tekkenissä ja Virtua Fighterissa. Myös tuo Guilty Gear kiinnostaa. Jos sekin on tällä kertaa edustettuna. Onkos näitä "GG-klaanilaisia" paljonkin osallistumassa?
 
Tokihan olen aina valmis ottamaan turpaan myös Tekkenissä ja Virtua Fighterissa. Myös tuo Guilty Gear kiinnostaa. Jos sekin on tällä kertaa edustettuna. Onkos näitä "GG-klaanilaisia" paljonkin osallistumassa?

Jäänemme odottamaan että itse ilmoittavat. Tässä joku aika sitten olivat nimittäin vähän epävarmoja tulostaan.

Pelaan myös itse GGX2:hta, tosin vasta vähän aikaa olen pelaillut (VF4Evo on selkeä ykköspeli minulla) ja Helsingistä ainakin West pelaa myös. Jos kaksinpeliseuraa löytyy niin kyllähän sitä lisää treenaa. Tosin valitsin hahmokseni näköjään vähän vaikean tapauksen (Johnny), mutta se on ilmeisesti minun tyylini.. :)

Itse yritän vähän T4:ääkin opetella ettei aivan 6-0 ota turpaan siinä väistämättömässä T4-turnauksessa..

Tuo toki kaverisi mukanasi!

- ManjiMaru
 
Ylös Bottom