Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Rautanyrkki-miitti

Ja tuokaa nyt joku se NHL-perkeleenne niin homma onkin sitten siinä. Tosin, tuo tanssimatto voisi olla aika kiva, ei vain taida mennä huvista ihan pienillä promilleilla.
 
ManjiMaru: Eli nähtävästi tieto on ainakin mennyt perille ruotsailasille (tai ruotsalaiselle). Tuskinpa olis kuitenkaan haitaksi pistää vielä mailia tai privaviestiä vaikka tuolle Lau.VF:lle ja varta vasten pyytää informoimaan kavereitaan ja pyytää vastausta ovatko tulossa? Tuo muuten mitä sanoit perussuomalaisesta "en tuu, saan vaan turpiini"-asenteesta on ihan totta, pitäis varmaan mainostaa seuraavaa tapahtumaa ihan puhtaasti näytöspohjalta ja periä maksua yleisöksi tulevilta. Ja bonuksena yleisökin pääsis vähän pelaamaan. :D No, vitsi vitsinä, mutta aloittelijoita olis kyllä myös mukava saada paikalle. Sama se mitä osaa, kunhan vaan tykkää pelata. Pelit-lehteen olis kyllä hienoa saada jotain juttua, mutta taitaa olla uutiskynnys hivenen korkeammalla. :(

Maitomies: Tervetuloa mukaan. Kuten Manji tuossa jo sanoa niin eiköhän sieltä 2D-pelienkin pelaajia löydy, vaikka Tekken ja VF ovatkin pääpelit. "GG-klaaniin" kuuluu epämääräinen joukko Mezatten tuttuja, mutta Rautanyrkkiin on toistaiseksi ilmoitaunut vain Mez ja Tsiisus. Ja hekään eivät siis ole varmoja tulemisestaan.

Pexi: Itse asiassa saa tuoda DDR-pelejä. :) Yoshilta jo tuossa yksi päivä kysyinkin jos viitsii sitten tuoda mattonsa tuonne miittiin. Vähän vain vaihtelua mättämiseen, ei siitä mitään Rautajoraajaa ole kuitenkaan tulossa.

Eikä Rautahokkaria. :p
 
Jos pelit-juttua haluat niin kannataisi varmaan pistää asiallinen sähköposti toimitukseen. Tosin juttu ehtisi vasta joulun lehteen :-/
 
Joo ite oon jäänny aika ulos tästä keskustelusta, koska oli verkko kaatunu. Juu siis joku snoukkatalo ois tilana. No ei kai tolla niin väliä mikä se on mutta vois taas tehä sen tapaamisen vaikka siinä rautatieasemalla. Joopajoo... No itselläni on kyllä tekken jäänny iha nollaan, mutta sc 2:sta on tullu hakattua senkin edestä tosin boxilla, mutta eipä noi taida hirveesti erota. Kerkeehän tota tekkeniäkin pari peliä harjotella ennen miittiä vielä. Joo pari erkkiä per nuppi kuulostaa hyvältä maksulta. Hmmm mites tota otetaanko jo perjantaina entomon luona matsia. Oon muutes kohta tulossa taas hesaan ois toi maidenin konsertti ja sitten isovelin synttärit ja tietty kuun lopussa sitten pelimessut ja se tekken turnaus. Aika kiirettä pitää hesareissujen kanssa. No eipä maha mitään. Joo kyllä mä ainakin vielä oon mukana.
:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maitomies
Huomasin ilmoituksenne Peliplaneetassa ja piti tulla tänne katsomaan hieman tarkemmin, että mistä on kyse.

Itseäni ei Tekken kokemuksen puutteesta johtuen kauheasti kiinnosta mutta muut tappelupelit kylläkin. Kuinkas hyvin tapaamisessa on 2d mätöt edustettuna? Vai kiinnostavatko ne enää ketään?

Itseltäni löytyisi DC, kaksi Segan Arcade tikkua ja kasa vanhan koulukunnan 2d-mättöjä.

Minua kiinnostavat 2D-mätötkin, mutta kuulun valitettavasti tuohon "en oo tulossa"-jengiin, koska junalippuun menisi rahaa kuin kroisoksen alusvaatteisiin. Olisipa meillä teleportit käytössä. Tai netissäpelaamis-vaihtoehtoja...
 
Harkitaan sitä Pelit-lehdelle mainostamista tosiaan sitten seuraavan miitin yhteydessä. Silloin voisi tosiaan suunnittelemisekin aloittaa hyvissä ajoin.

ManjiMaru: Uh, en ole käynyt. :( Jos sitä huomenna toivon mukaan ehtis.

bryanfury80: Soukka, ei snoukka. ;) Ihan tavallinen nuorisotalo sen pitäis olla ja totta kai huolehdin että porukat sinne löytää, Rautatieasemalla vois tosiaan kerätä porukan kasaan. Perjantaina ja muulloinkin kun oot täällä käymässä voidaan pelailla, ilmottele vaan hyvissä ajoin pari päivää ennen.

Paraloop Zwei: Ehkäpä sitten ensi kerralla? Ja jos nettipelaaminen kiinnostaa niin katso toki Tekken3 online -ketju. 2D-mätöt muuten kuulemma toimivat emulaattorin kautta nettipeleinä varsin hyvin, paremmin kuin 3D-pelit. Tietääkseni ainakin KoF:it on suosittuja.
 
Missäpäin soukkaa tuo paikka sijaitsee? Asun ihan kävelymatkan päästä soukasta, ehkä 10 minsan kävely. Pääsee yöksi kotiin nukkumaan :D
 
Taisin tuolla aiemmin kirjoittaa jotta: "Paikka on Soukan nuorisotalo, osoite Soukantie 13"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
...Pääsee yöksi kotiin nukkumaan :D
Ai kiva. :p Paljos sun asunto vetää porukkaa?

Ei vaineskaan, pitänee jäädä sinne joka tapauksessa pitämään yllä lakia ja järjestystä: "To protect and to serve."
 
Tanssimatot on sebun, lainoin siltä. Matot toimii iha jees, täytyy teipata maahan tai lähtee jalat alta. Meenpä tästä Sailor Moon Live Actionin pariin :D :rolleyes: :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minä ja kaveri ollaan tällä kertaa mukana! :D Pitää verrata vähän omaa tasoa oikasti hyviin pelaajiin kun ei kaveriporukasta yhtä lukuunottamatta kukaan oikein osaa pelata Tekkeniä hyvin. Pääsee vihdoin nöyryyttämään itseään. :D
 
Mä voisin siällä tulla ainaski käväseen jos kerkeen..Niiin missä se on ja koska. tarviiko tuoda jotain ?
en jaksa katsoa noita kaikkia sivuja
 
Ylös Bottom