Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Rautanyrkki-miitti

Tapahtuma lähenee ja porukkaa vain tippuu kyydistä enemmän tai vähemmän.

Rautanyrkki on oiva tilaisuus tosiaan mitata oma taitotasonsa, oli kyseessä sitten turnaus tai ihan casual-pelit niin joka tapauksessa. Tappelupeleistä (joita ei luonnollisesti voi vielä pelata netin välityksellä tms.) kiinnostuneet ihmiset joutuvat joko teorisoimaan itsensä hengiltä netissä tai hajottavat päätään pelatessa selvästi oman taitotasonsa alapuolella olevia vastaan, niin johan nyt luulisi tämän kaltaisilla tapahtumilla olevan niin paljon kysyntää, että se kalenteri revitään vapaaksi muilta menoilta sen ajaksi. Jos ei kiinnostusta ole sitten ottaa osaa itse tapahtumaan niin ei varmaan kiinnostusta ole sitten itse peleihinkään. Mitä talouspoliittisiin kyssäreihin tulee niin itse olen rahatilanteineni kyllä loistava todiste siitä, ettei rahakaan tunnu olevan este, kun halua vain riittää.

Ei mitään pointtia, kunhan yritän vain boostata vähän osallistumismoraalia. Kerrankin niitä tekoja sanojen sijaan -- tottapa tosiaan. Ja onhan sitä porukkaa kyllä kelkassa aika paljon tälläkin hetkellä..
 
Joo kyllä alkaa pahasti näyttää siltä että en varmaan tule, koska mulla on ens viikolla kuitenkin menoa eli viikoksi en mitenkää voi jäädä ja kaikenlisäksi tulin taas kipeeksi. Eli antibioottikuurin sain poskiontelotulehdukseen ja ne yleensä vetää vähä veteläksi. Kyllä mä varmaan muuten oisin tullu, mutta nyt tuskin, kun on niin paljon menoa ja muutenkaa olo ole paras mahdollinen. :rolleyes:
 
Hehe, Entomonhan idea tuo alunperin oli... minä vain mukailin sitä. :p
Mutta joo, ehkä tuo toimisi paremmin jos olisi reilusti isompi (tai periaatteessa tunnetumpi) miitti ja väelle olisi jonkinlainen kunnia voittaa se turnaus siinä. Se, tai suurempi palkinto.
Tuollahan tavalla Evolutionit ja muut jättitaistelupelitapahtumat muualla toimivat (eli finaalit + ehkä semit viimeisenä tapahtumapäivänä), mutta taitaa olla Rautanyrkki vielä niin pieni ettei tuolla mitään aikaa pahemmin säästetä.

Yöturnauksista... hyvä idea, tiedän ainakin että itse olen viimeisten joukossa menossa nukkumaan (kuten viime kerralla). Toisaalta, en usko että yöllä järjestetään mitään turnausta mistään sellaisesta pelistä, mihin olisin kiinnostunut osallistumaan. :)

Entomo: et vastannut siihen nauhoitusasiaan... Katsotaan miten aikaa on, eh?

Tordragon puhuu kyllä aivan asiaa, tiivisti luultavasti aika hyvin useimpien osallistujien ajatukset (ainakin minun).
 
Äääh, ei me sit päästäkkään tulemaan jo perjantaina (jos se nyt olis ollu edes ylipäänsä mahdollista), koska Lynxillä on karaten tekniikkaleiri lauantaipäivällä.

Mutta vaikka rahatilanne näyttää reilusti miinusta niin pois ei jäädä vaikka henki menis perkele.

Tosiaan se keittiötilanne ois kiva tietää ettei sinne tarvi ottaa pelkkiä saarioisten roiskeläppäkumipitsoja mukaan ja neki vetää kylmänä, koska kyllä mulle mielummin joku vähän enemmän ruoan tapainen kelpais...

Hei te viime rautanyrkissä olleet, mitä te söitte siellä? :)

Ja tavote ois et yritän olla nukkumatta koko eventin ajan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan McJake
Riittääkö tekken advancen kaksinpeliin pelkästään toinen GBA ja linkkikaapeli? Aina on tehnyt mieli testata tuota Tekken advancea.

Eiköhän tuo toinen Tekken advance ja ja kaveri ole vielä tarpeen jos haluaa nauttia kaksinpeleistä GBA:lla... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Tapahtuma lähenee ja porukkaa vain tippuu kyydistä enemmän tai vähemmän.

Rautanyrkki on oiva tilaisuus tosiaan mitata oma taitotasonsa, oli kyseessä sitten turnaus tai ihan casual-pelit niin joka tapauksessa. Tappelupeleistä (joita ei luonnollisesti voi vielä pelata netin välityksellä tms.) kiinnostuneet ihmiset joutuvat joko teorisoimaan itsensä hengiltä netissä tai hajottavat päätään pelatessa selvästi oman taitotasonsa alapuolella olevia vastaan, niin johan nyt luulisi tämän kaltaisilla tapahtumilla olevan niin paljon kysyntää, että se kalenteri revitään vapaaksi muilta menoilta sen ajaksi. Jos ei kiinnostusta ole sitten ottaa osaa itse tapahtumaan niin ei varmaan kiinnostusta ole sitten itse peleihinkään. [/SIZE]

Jotkut kuule sattuu asumaan niin kaukana että oksat pois noista turnauksista. Suuri astraalitasoinen kung fu-henkeni on tietenkin paikalla, syyttäkää minua kaikista WTF-tapahtumista (-:

Tuo tasojuttu pitää aivan paikkansa, vain joku VF Evo kykenee jotenkin kouluttamaan yksinpelissäkin (edes jotenkin) live-eksperttejä vastaan, mutta kuten aina, vain pinnallisesti. Joustavuus ja yllättävyys taktiikoissa ovat aina tärkeimpiä elementtejä... .:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sharppi
Hei te viime rautanyrkissä olleet, mitä te söitte siellä? :)
Nuolin kuivuneet hikikerrokset arcade-tikustani -- ihan vain ennenaikainen ruostesuojaus mielessä -- ja purin ohjainpiuhat nuo katkenneet. Toisin sanoen, makaronilaatikkoa (á la Saarioinen) ja KAHVIA!1

Aika jännää miten viime Rautanyrkin eri henkilöiden henkilökohtaiset ateriat korreloituvat nyt tulevan tapahtuman eri henkilöiden henkilökohtaisten eväiden kanssa :p No joo -- that's about it, go for the makaronilaatikko.


Alkujaan ja ihan näin muuten poikkitaiteellisesti irti konteksista raiskattu pätkä tuli Neolta
Jotkut kuule sattuu asumaan niin kaukana että oksat pois noista turnauksista.
Tampere tai Jyväskylä olisi periaattessa ihanteellinen noin maantieteellisesti, kun pelaajia haalitaan, mutta ottaen huomioon, että valtaosa osallistujista tulee pk-seudulta tai sen tuntumasta niin vaihtoehdot myös menevät sinne suuntaan aika rankasti, jo se olisi kummaa ajatella toisin. On minullakin ~300km pelkästään yhteen suuntaan matkaa ja aikuisen hinnoituksella kyse ei ole aivan pienestä rahasta. Se, että tulee jostakin Rovaniemeltä asti aikuisen taksoilla on tietenkin vähän hankalaa ja loppujen lopuksi ei auta muuta kuin todeta, että pitää tyytyä pohjoisen taistelupeliskeneen (mikä siellä jossakin Kuusamon perukoilla tuntureiden takana kuitenkin on) -- Rautaporo 2003.

On kyllä tosin ihme, että jokainen pohjolasta tuleva yrittää henkilökohtaisesti ja omin avuin matkasta selvitä ja varsinkin niistä kustannuksista..


Suuri astraalitasoinen kung fu-henkeni on tietenkin paikalla, syyttäkää minua kaikista WTF-tapahtumista (-:
Tuo on vähän kuin kaverini joka melkein käytännössä ampuu EMP-aaltoja aina kun elektroniikan kanssa on tekemisissä, joten wtf-ilmiöt on tuttuja ja hommasta selviää pienemmällä kivistyksellä, kun lähde on selvillä. Asia siis pihvi ja palautelaatikko sitten auki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Joustavuus ja yllättävyys taktiikoissa ovat aina tärkeimpiä elementtejä... .:D

Paaskat. Valitaan yksi hyvä liike, mitä huorataan niin paljon että itseäänkin hävettää (ss+2, AOP, Tudo takedown) ja kas perhana, sitten voitetaan vaikka ihmisiä vastaan pelaaminen onkin jäänyt aika mitättömän vähälle. :)
 
Kävin Soukassa tänään.

Todella hieno paikka. Muuten kuin sijainniltaan, joka sekään ei ole huono, käytännössä parempaa ei voisi toivoa. Tässä pientä listaa varustelusta:
- Kaksi televisiota ja yksi PS2
- Erillinen kokoushuone, jossa videoprojektori ja äänentoisto
- Siirrettävä valkokangas (Manjin videoprojektoria varten)
- Stereot (äänentoisto Manjin projektorille)
- Pari sohvaa joista nukkumapaikat saanee viritettyä neljälle
- Keittiö tärkeimpine laitteineen ja tarvikkeineen
- Suihku
- Kaksi biljardipöytää
- Kaksi tietokonetta surffaamista varten
- Vieressä kauppoja, kioski, pizzeria, ravintoloita ja otto-piste

Tila on käytännössä yksi varsin avara sali, jonne televisiot saa halutessa sijoitettua seinien viereen siten että keskeltä näkee kaikki pelit. Tämä voisi olla hyvä ratkaisu sen sijaan että ripottelee pelipisteet sinne tänne. Toivottavasti vain toisten pelien äänet ei häiritse pelaamista.

Tämä kaikki on siis käytössämme lauantaiaamusta sunnuntai-iltaan ja vieläpä ilmaiseksi. Osallistumismaksu ei siis todellakaan tule päätä huimaamaan, jos sellainen edes peritään. Riippuu hieman muista kuluista.

Vielä kun saisi lisää sitä porukkaa nyt kun puitteet miitille on kohdallaan... :rolleyes:
 
bryanfury80: Deja vu? Oli vähän sama tilanne viimeksi. No eipä mahda mitään, pikaista paranemista nyt kuitenkin. :(

Mezatte: Aivan, pääs unohtumaan. Eiköhän tuo aika helposti järjestyne, kunhan kone pysyy toimintakuntoisena. Tilaa on levyllä vaikka kuinka ja koneessa polttava (viimeksi ei ollut), joten saatte jopa matsit saman tien mukaan. Tyhjät CD:t mieluiten omasta takaa. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Kävin Soukassa tänään.

Todella hieno paikka. Muuten kuin sijainniltaan, joka sekään ei ole huono, käytännössä parempaa ei voisi toivoa. Tässä pientä listaa varustelusta:
- Kaksi televisiota ja yksi PS2
- Erillinen kokoushuone, jossa videoprojektori ja äänentoisto
- Siirrettävä valkokangas (Manjin videoprojektoria varten)
- Stereot (äänentoisto Manjin projektorille)
- Pari sohvaa joista nukkumapaikat saanee viritettyä neljälle
- Keittiö tärkeimpine laitteineen ja tarvikkeineen
- Suihku
- Kaksi biljardipöytää
- Kaksi tietokonetta surffaamista varten
- Vieressä kauppoja, kioski, pizzeria, ravintoloita ja otto-piste

Tila on käytännössä yksi varsin avara sali, jonne televisiot saa halutessa sijoitettua seinien viereen siten että keskeltä näkee kaikki pelit. Tämä voisi olla hyvä ratkaisu sen sijaan että ripottelee pelipisteet sinne tänne. Toivottavasti vain toisten pelien äänet ei häiritse pelaamista.

Tämä kaikki on siis käytössämme lauantaiaamusta sunnuntai-iltaan ja vieläpä ilmaiseksi. Osallistumismaksu ei siis todellakaan tule päätä huimaamaan, jos sellainen edes peritään. Riippuu hieman muista kuluista.

Vielä kun saisi lisää sitä porukkaa nyt kun puitteet miitille on kohdallaan... :rolleyes:

Siis mitä HIIVATTIA?! Siellä on valmiiksi kaksi telkkua, projektori, äänentoisto ja koko roska?? Miksi me ei oltu tuolla viime kerralla?? :eek:

Voihan vempaus.. Nyt jos ei tyypit ilmaannu paikalle niin..

- ManjiMaru

ps. Entomo, kai ne mun privaviestini tuli silloin joskus perille?
 
Voi luoja, siellähän on per****... saa****... kaikki! Tarvii ku ittensä heittää paikalle ni sehä on siinä. :eek:

No mutta sehän sopii.

Tosiaan, jos ja kun kirby ottaa sen smash brossin mukaan niin pelaahan sitä joku muukin kuin me kolme? ::confused:
 
Kuulostaa hyvältä paikalta tuo soukka!

Entomostracan:Moneltas rautanyrkki 2 olisi tarkoitus startata? Kun todennäköisesti tulee mentyä kotiin nukkumaan niin osaisi vähän suunitella aikataulua.

Tordragon: Maksalaatikko on parempaa kuin makaronilaatikko. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sharppi

Tosiaan, jos ja kun kirby ottaa sen smash brossin mukaan niin pelaahan sitä joku muukin kuin me kolme? ::confused:

West väitti pelaavansa kaikkea mitä eteen tuodaan. Katsotaan pitääkö sanansa.

Se mun projektori tosiaankin tarvitsee äänentoistoa. Siinä on sellainen ps2-kaapeli jonka toinen pää on s-video josta erikseen on jaettu audio. Jaettu pää on niin lyhyt että vahvistimen pitää olla ihan vieressä projektoria, jollei sitten jostain keksitä jatkoa RCA-kaapelille..

- Manji
 
Tota joo oishan tonne tietty hyvä tulla koska Sepi joka on mulle 90 euroa velkaa taitaa myös tulla sinne. Ois hauska nähä maksaako se sielläkää, vaikka lupas. Jos ei vois tulla irl tekkeniä. Siitähän se on kiinni tietty, miten mä käyttäydyn sitte. En oo väkivaltanen sielu, kuten moni varmasti tietääkin viimetapaamisesta. Mielestäni käyttäydyin ihan hyvin siellä. :)
 
Aika hieno paikka. Jos osallistumismaksu on todellakin se 0 euroa niin saisin ehkä pari kaveriakin paikalle, vaikeivät mitenkään älyttömästi mätkintöjä pelaa.

Niin ja kyllä minä meleetä ainakin kokeilen :)
 
Asia on nyt päätetty ja osallistuminen ei maksa mitään! \o/
Julkisilla kulkeville seutulippu tosin maksaa iästä riippuen 2-3 euroa yhteen suuntaan. Jos nuo hinnat on jollekulle liikaa, niin keksitään jotain. Kyydilläkin nimittäin saattaa päästä, koska tavaroita roudatessa tulee kuitenkin ajeltua sinne tänne.

Paikalle ei ole vaikea löytää, mutta laitan tarkat ohjeet miittisivulle lähipäivinä. Lisäksi, jos on tarvetta, voin tulla hakemaan julkisilla kulkevat keskustasta tietystä paikasta tiettyyn aikaan. Esim rautatieasemalta klo 12.00, mutta tästäkin tulee infoa miittisivulle myöhemmin. Autolla tulevat voivat tarvittaessa soittaa ja kysyä tarkempia ajo-ohjeita, mutta ottakaa ihmeessä joku kartta mukaan koska en tunne noita seutuja juurikaan.

-----------------------------------

Sharppi: Jaa-a paha mennä sanomaan kuinka suosittuja noi "ekstra-pelit" tulee olemaan. Eiköhän niitä useampi ainakin kokeile, muuta en osaa sanoa.

McJake: Aloitusajankohta on vielä auki mutta puolelta päivin on aika hyvä veikkaus. Jos sinne voi viedä tavaroita jo perjantaina, homma helpottuu lauantaiaamun osalta huomattavasti ja paikalle sopii tulla aikasemmin.

ManjiMaru: Jatkojohto RCA-kaapelille? Löytyy. :)

bryanfury80:: Juu kaikkihan siellä viime miitissä käyttäyty ihan asiallisesti. Siinä tulis sitten ainakin rahotuspuoli jotenkin hoidettua jos saat Sepiltä ne rahat. Tosin Sepi oli kyllä tulossa viime miittiinkin mutta eipähän vaan miestä paikalla näkynyt. :rolleyes: Noh, eipä siinä mitään, ehkä tällä kertaa.
 
Entomo, Sebu pääse tödennäköisesti miittiin.

West, sul modattu/adapteri SNES? Voin tuoda SSF2 :cool: Paljon paree kuin SF2.
 
Pal SNES ja adapteri löytyy, mutta tuskin jaksan sitä mukaan ottaa, jos olen tuomassa pleikkarin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Paaskat. Valitaan yksi hyvä liike, mitä huorataan niin paljon että itseäänkin hävettää (ss+2, AOP, Tudo takedown) ja kas perhana, sitten voitetaan vaikka ihmisiä vastaan pelaaminen onkin jäänyt aika mitättömän vähälle. :)

Kunnes tulee joku joka huoraa vielä pahemmin
Lei: d+PKG, P, P+K- repeat like hell... :D
 
Ylös Bottom