Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo. Loistava ilmestys kaikin puolin. Peli itse on silkkaa timangia. Ainakin allekirjoittaneen mielestä siitä löytyy kaikki, mitä toivoinkin siinä olevan. Peli on kaunis, mutta samalla se huokuu vihamielisyyttä. Loistavaa.
Jopa pakkaus on hienosti suunniteltu, tulee aivan mieleen Fight Clubin spesiaaliversion pakkaus. Niin, Extra-DVD:llä tosiaan on piilovideo, ja se sijaitsee samassa valikossa Creditsien ja muiden kanssa, se löytyy kun naputtelee alaspäin sen verran, että oikeassa reunassa olevat kasvot muuttuvat punaisiksi, sitten painaa X. Salavideo on Castlevania: Chronicles- aiheinen, taisi olla Director's interview. Kannattaa katsoa, sitäpaitsi Castlevania: Chronicles kannattaa myös hommata, mikäli vanha kunnon Castlevaniahenki yhtään innostaa.
Silent Hill 2:n crediteissä on muuten aivan loistava kappale, kuunnelkaapas.
 
En ole vielä kovinkaan kauaa ehtinyt SH2:sta pelata, mutta pakko myöntää, että selkäpiitä karmiva peli on!! Kokeilkaapas pelata siinä klo 02 yöllä, niin menee yöunet :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
En ole vielä kovinkaan kauaa ehtinyt SH2:sta pelata, mutta pakko myöntää, että selkäpiitä karmiva peli on!! Kokeilkaapas pelata siinä klo 02 yöllä, niin menee yöunet :D
Juu en taida, tai no huomenna vois koittaa.;)
 
Tänään pelataan yöllä kun kaveri tulee yöksi...
Katotaan selvitäänkö yöstä henkissä...
Aika sairas kohta pelissä se kun James menee siihe kaappii.
heh...pyramidi-pää.:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Releaser
Joo. Loistava ilmestys kaikin puolin. Peli itse on silkkaa timangia. Ainakin allekirjoittaneen mielestä siitä löytyy kaikki, mitä toivoinkin siinä olevan. Peli on kaunis, mutta samalla se huokuu vihamielisyyttä. Loistavaa.
Jopa pakkaus on hienosti suunniteltu, tulee aivan mieleen Fight Clubin spesiaaliversion pakkaus. Niin, Extra-DVD:llä tosiaan on piilovideo, ja se sijaitsee samassa valikossa Creditsien ja muiden kanssa, se löytyy kun naputtelee alaspäin sen verran, että oikeassa reunassa olevat kasvot muuttuvat punaisiksi, sitten painaa X. Salavideo on Castlevania: Chronicles- aiheinen, taisi olla Director's interview. Kannattaa katsoa, sitäpaitsi Castlevania: Chronicles kannattaa myös hommata, mikäli vanha kunnon Castlevaniahenki yhtään innostaa.
Silent Hill 2:n crediteissä on muuten aivan loistava kappale, kuunnelkaapas.

On siinä ainaki toinen piilovideo kans...
Älä kerro kaikkia.
 
Täytyy sanoa että olen mäkin ihastunu siihen biisiin. Eiks se oo se sama biisi mikä on siinä introssa?

Kuinka kauan tossa suunnilleen kestää kun sen vetää ekalla kerralla lävitte? Ja onks se pidempi ku ykkönen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kuinka kauan tossa suunnilleen kestää kun sen vetää ekalla kerralla lävitte? Ja onks se pidempi ku ykkönen?

Mulla meni 9 tuntia 49 minuuttia ku pelasin ekalla kerralla läpi, toinen kerta menossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Ajattelin kysyy että olisko tää ostamisen arvonen?

No nyt oon ostanut tän pelin....ja on kyllä ihan v*tun hyvä:D. ! Silent Hill2:nen pieksee pelottavuudella Resident Evilit.

Kuulin juttuu että kun pelin vetää läpi niin saa sellasen optionin että saa suhinan pois, mutta kuka nyt haluiskaan sitä pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Etsin viikonlopun ajan Jyväskylästä.

Pelikeskus:
"Joo, oli meillä mutta kaikki meni. Uusi satsi maanantaina."

HOT:
"Ei oo" [[jatkaa Colin McRae 2:n pelaamista, mitä onkin tehnyt sen puoli tuntia minkä olen kaupassa ollut]]

Suomalaisen kirjakaupan alakserrassa sijaitseva Dose:
"Ei oo sitä tullut vielä tänne."

Free Record Shop:
"Joo, se on ihan hollilla. Ens viikolla ilmestyy."

Ja lopulta suuntaan Anttilaan:
"Häh?"

Eläköön Jyväskylän pelitarjonta ;)

Päätin tilata lopuksi VPD:stä suosiolla. Eli venataanpa tiistaihin.
 
On se kyllä aika sumuinenpeli.. varsinkin ulkona
makeet savuefektit.. kyllä sitä yöksikin pitää ostaa pelattavaa ja dää dunduu loistavalda
 
huomennako?

Tilasin playeronesta hintaan 399 ennakolla - tuliskohan jo huomenna? perjantainahan se ilmesty joten onkohan lähteny jo silloin? ... todellakin toivon niin .... Hitto en MALTA ODOTTAA.. ihmiset kun kehuu sitä niin pirusti täälläkin ni tulee ihan sellanen fiilis että "MOOOM!!! I WANT SILENT hill twoo-oooo!! MooooooooM!!!" (cartman imitaatiota - näin IHAN BTW nauroin ihan hulluna kun pelattiin GTA3 ja kaveri sanoo ihan yöstä "MAAAAM!!! I WAANT A TAA-ANK!! ... MOOO-OOOOM!!" ihan aidolla cartman äänellä - naurua riitti)

Älkää nyt piru tänne niitä kailottako mistä ne salavideot löytyy - ainakaan VIELÄ! Tahdon itse löytää kaiken pelissä jne...

eikös ykkösessä ollut ihan samanlainen ohjattavuus ja valikot ja muut ja kyllä se hyvin siinä pelitti... Must - get - silent hill 2

*kuolaa!* :p

Ei mun mielestä sh1:sen ääninäyttelykään pahasti kussut... joten eipä kai tämänkään.. tarinahan siinä on mun mielestä ihan r0x...

mutta onko se muka SAMA äijä kuka sinne silent hilliin taas menee ja millä seikkaillaan? Onko se jätkä TYHMÄ tai jotain ... vittu mä en palais sinne ikinä varsinkaan jos saan kirjeen KUOLLEELTA vaimoltani... fucking idiet :D

jeps - toivottavasti tulee huomenissa

vähän raivostun jos playeronesta on menny ne kaikki ja saan sen vasta jostain parin viikon päästä ... that would suck
 
Kestosta

Te jotka olette Hiljaisen Kukkula II:sen pelanneet jo läpi niin kauanko meni? Oliko mielestäsi liian lyhyt?

Jollain oli mennyt vajaa kymmenen tuntia, siis onko kyseessä aktiivinen peliaika? Eli jos kuolemiset ja uudelleen pelailut seivauksista lasketaan mukaan niin olisiko mennyt paljon pidempään?

Vähän sekavasti asettelin kysymykset, mutta toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitin.
 
Eka sivulla joku kysyi miten äijän saa lyömään suoraan alas. Kerkesin kokeilemaan peliä ja minusta se lyö alas halonhakkumalliin kun painaa x:ää kovempaa ja taas huotoo puolelta toiselle kun painaa herkemmin.
Onko tuo muuten noin?
Maassa ryömiviä ötököitä tuntuu kuitenkin olevan mahdoton lyödä, saattaa olla harjoittelun puutetta.
GTA3:en jälkeen liikkumisen rajallisuun kyllä hieman häiritsee.
Pelin alussa oleva vaikeustason valinta olisi voitu jättää pois, koska vaikeimmalla aloittaminen on varmaan hankalaa ja helpoimmalla taas peli lyhenee, eikä sitä voi muuttaa kesken pelin. Pikkuseikka.
Muuten peli vaikuttaa hyvältä:eek:
 
Re: huomennako?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali


Ei mun mielestä sh1:sen ääninäyttelykään pahasti kussut... joten eipä kai tämänkään.. tarinahan siinä on mun mielestä ihan r0x...


Hmm.
Olenkohan liian kriittinen, mielestäni nimittäin ykkösen ääninäyttely on ahterista. Eritoten Cybilin ja Harryn kahvilakeskustelu kuulosti sairaan teennäiseltä:

"Huh..."

--- pitkä tauko ---

"Mmm-hmm?"

--- pidempi tauko ---

"Excuse me, have you seen a little girl around here? Hair about this tall...?"

--- TOSI pitkä tauko ---

Ja silleen.
 
Re: huomennako?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali
mutta onko se muka SAMA äijä kuka sinne silent hilliin taas menee ja millä seikkaillaan? Onko se jätkä TYHMÄ tai jotain ... vittu mä en palais sinne ikinä varsinkaan jos saan kirjeen KUOLLEELTA vaimoltani... fucking idiet :D

Ei oo sama äijä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zame
Maassa ryömiviä ötököitä tuntuu kuitenkin olevan mahdoton lyödä

Meet semmosen vieree ja painat pelkkää x:ää ni se potkasee sitä.
 
Olen pelannut SH2:sta nyt vasta puolitoista tuntia ja ei ole vielä tullut yhtään "oikeaa ongelmaa" eteen. Pelkästään "hae avain jostain hevon kuusesta ja avaa portti toiselta puolelta kaupunkia". Kahta sorttia vastustajia tullut vastaan: niitä ihme örkkejä ja sitten niitä pikkusia mitkä näyttää radio-ohjattavilta autoilta (!). Missä on koirat ja lentävät örrimöykyt? Toivottavasti tulee myöhemmin(!?) Kontrollit on kyllä aika aunarista. En ole vielä kokeillut 2D-kontrolleja, mutta ainakin tolla 3D-ohjauksella menee hermot kun yrittää vauhdista mättää vihollisia.

Ei nyt ainakaan vielä ole yltänyt SH1:n tasolle pelattavuudeltaan, mutta jahka nyt pääsis pähkinöiden kimppuun niin voi ääni kellossa muuttua. (muutenkin oli vähän lauantai-illan huumaa, eli Goa soi taustalla ja häppää tuli otettua. Ei oikein päässyt vielä fiilikseen :-)
 
Hei miten sen kassakaapin saa auki siinä kohdassa kun pitää eka kaivaa sieltä vessanpäntöstä se wallet jossa on se koodi siihen kaappiin. Mutta se koodi on vähän hämy, niin siis miten siinä pitää käännellä se lukko auki.
 
Noista pelivinkeistä vaan sen verran että muistakaa sitten laittaa viestin alkuun isoin kirjaimin se SPOILEREITA-varoitus, joohan? En halua pilata vahingossa itseltäni tätä peliä :)
 
Ylös Bottom