Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Noista pelivinkeistä vaan sen verran että muistakaa sitten laittaa viestin alkuun isoin kirjaimin se SPOILEREITA-varoitus, joohan? En halua pilata vahingossa itseltäni tätä peliä :)

Okei..pitää laittaa tästä lähtien

Niin sen "noise" filtterin saa pois kun pelin on mennyt kerran läpi
( noise filtteri tekee ns.graaffisen "häiriön" siihen grafiikan päälle)
menette vaan option valikkoon ja painatta L1 ja R1 pohjaan jolloin aukeaa yllättäen extra options valikko (kuten SH1:ssä)
sieltä voi säädellä veren väriä,ase controllia,etc. mutta sitten kun
pelin on mennyt läpi sinne ilmestyy kaksi uutta vaihtoehtoa, noise filtter päälle/pois ja Luoti kerroin...

!!! !!! SPOILEREITA ! ! ! ! !

Elikä se kassakaappi aukeaa pyörittämällä rullaa viestissä näytettyyn suuntaan.. elikkä jos se olisi vaikka 10>>18<<11
niin ensin valitset kymmenen sitten pyörität oikealle painamalla
18:sta sitten vasemmalle painamalla 11:sta. Se kannattaa avata
koska sieltä saa semmoiset 50 handgun ammoo :)

!! !! LISÄÄ SPOILEREITA ( Pelin läpi menneet lukekaa )! ! ! ! !

Minkäs loppunäytöksen saitte ? Itse sain ekalla kerralla In the Water , jossa James tekee huonon ratkaisun :(

Mutta nyt olen saanut kaikki 5 loppunäytöstä että jos on jotain kysyttävää tänne vaan messagee..

Kaikille ketkä ootte kyselly mitä siinä ja siinä tehdään, niinku itsekkin olen tehnyt, nii käykääpä tästälähtien osoitteessa http://www.gamefaqs.com/

Tuolta saatte kaikki infot kyseiseen peliin ja näytti saavan kaikkii muihinki.
Mut älkää innostuko kattomaa kaikkia ongelmia tuolta, voi nimittäis käydä houkuttelee ku ei meinaa joku homma onnistua.:D

Onko muita vastaavia paikkoja, tietääkö kukaan?

Mo!
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,437029,00.html

Tosta sivulta ku valkkaa alimman vaihtoehdon ni saa läpipeluuohjeet ym mutta ei kannata luovuttaa liian äkkiä!!! Arvoitukset ovat osa peliä ja arvoituksen ratkaisusta saa kyllä parhaimmillaan hyviä kiksejä;)

Kyllä sitä itse kannattaa ainakin jonkun aikaa mielellään koittaa ratkaista ongelmaa , ennen kun menee joihinkin peliopas palveluihin....

Mutta kyllä tuo edellämainittu www.gamefaqs.com on paras
mitä löytyy.

SPOILERIVAROITUS! SEURAAVA VOI SISÄLTÄÄ ERITTÄIN LIEVIÄ JUONIPALJASTUKSIA!

Siitä bonusdvd:stä, aiemmin täällä varoiteltiin ettei sitä kannata katsoa ennenkuin on läpäissyt pelin spoilereitten varalta.

No, katsoin sen eilen vaikken ole peliä läpäissytkään. Ei siinä mitään pahoja spoilereita ole, mutta jotain pientä kumminkin. Eli jos on täysin ennaltatietämätön SH2 pelistä niin sitten kanattaa jättää katsominen pelin läpäisyn jälkeen, tai ainakin siihenasti kun on pelannut peliä muutaman tunnin.

VAROITUS: LIEVIÄ SPOILEREITA!!!!
Jos on katsonut trailereita pelistä niin niissä paljastetaan suunilleen samanverran, ja jos vähänkään on kuullut pelin hahmoista (Mary / Maria, Eddie, Angela) niin dvd:llä ei oikeastaan paljasteta sen kummempia kuin mitä trailerien perusteella voi itse päätellä.

Making of dokkari on erittäin kiinnostavaa katsottavaa, varsinkin graafikojen ja animaattoreitten haastattelut on hyviä.

Kannattaako tätä nyt ostaa? Minulla on demo ja ihastuin peliin täysin.
En ole ykköstä pelannut kuin pari tuntia kaverilla... Onko pelissä paljonkin viittauksia ykkösosaan? Paitsi että pitää käydä etsimässä "someone, who is very important"...

Ei, kakkososassa ei oo MITÄÄN ykköseen viittaavaa. Gamespotin arvostelussakin sanotaan että unohdat ykkösosan täysin ja kaikki mitä siinä tapahtuu. Eli uusi tarina, uudet äijät, uudet aseet, uusi juoni, uudet grafiikat, uudet örkit mutta sama kaupunki.

Just pelasin läpi ja sain "leave" lopun...
Mitä muuten saitte siihe rankingin kohtaa "enemies killed by shooting tai jotain sellasta" ja "enemies killed by fighting" mä sain ekaa 12 ja tokaa 99 keltasella (mitäköhän se meinaa)
4 pientä tähteä ja 5 pientä muistaakseni 9 yhteensä, onkohan se hyvä?

PARAS PS2 PELI TÄHÄN MENNESSÄ!!!!!!!!!!

Tekeekse panos-kerroin jotain ihmeellistä?:D :D

Pelikokemuksia

Kerkesin pikasesti kokeilla n. puoli tuntia alkujuoksentelua ja sen perusteella se alku tuntuu todella pitkästyttävältä. Toisaalta gta3:sten sun muiden jälkeen tarvitsee pienen totuttelun taas tuohon alone in the dark ohjaukseen.

Olenkin erittäin luottaivainen (varsinkin lukemani perusteella) siihen että tunnelma alkaa tästä vasta tiivistymään. Jotenkin tuntuu että peliä ei kannata aloittaa pelaamaan hard vaikeustasolla (enemies hard, ei riddle) koska ainut mitä se tekee on, että joutuu puolet enemmän vaan hakkaamaan ölliäisiä kepillä, mikä voi taas olla puuduttavaa.

Ehkä se mitä tähän jos mihin peliin olisin odottanut, on 5.1 ääni eikä mikään "3dsurrealpseudo2speaker3dlookalike". Voisi vain kuvitella ne väreet selkäpiihin kun tuon sumusta kuuluvan örinän laittaisi kuulumaan selän takaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador

Ei oo. Ykkösessä on Harry Mason ja kakkosessa James Sunderland tai jotain.

No, joo tarkistin tuon itsekkin ja huomasin olevani väärässä.

Minkälaisen tarran saitte paketin mukana, jos käsitin oikein niitä on neljä erillaista. Itselläni on siinä on teksti "Welcome back" ja vieressä zombi hoitajan kuva, kuin tulossa halaamaan.

ps. kannattaa vaihtaa ohjaus siihen 2d:en

Ostamisen arvoinenko?

No sanokaas nyt mielipide, onko tämä peli todellakin ostamisen arvoinen
Nyt olis lähiaikoina tulossa jokunen hyvä peli kuten:

-Jak&daxter
-Devil may cry
-Ace combat4(no sen mä ostan joka tapauksessa)

Eli sijoittaako rahansa SH2:een vai edellä mainittuihin?
Siinäpä pulma kun raha ei kasva puissa!#"¤%%¤&/"!?

:o :confused:

Re: Ostamisen arvoinenko?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
No sanokaas nyt mielipide, onko tämä peli todellakin ostamisen arvoinen

Riippuu minkälaisista peleistä tykkäät. Jos tykkäät kauhupeleistä ni lähe samantien ostamaan. Tää on meinaa paras kauhupeli mitä on koskaa tehty.

Graffat kuule perseestä!

Juuri kuulin kaverilta et oli ostanu sh2:sen ja se sano että grafiikka on ihan WC:stä!
Ei kuulema eroa paljoa psx:n sh1:stä, ainoastaan varjot&sumu on cool...
No ratkesipa tämäkin ongelma
-->SH2 tipahti ostoslistalta kun ankka!

:mad: :mad: :mad:

Erittäin pettynyt, snif

No eipä kuule oo!

Kaverillasi näyttää olevan ongelma:
Hän ei tajua grafiikasta mitään. :confused:

Käyppä itse katsomassa miltä peli näyttää,
äläkä usko kaveriasi.

Hän ei ehkä ymmärrä, että filtteri nimeltään "Noise effect"
Tekee grafiikasta "suttuisen" näköistä.
Se sattuu kuulumaan pelin ideaan. :rolleyes:
Ja tekee pelin tunnelmasta yhä synkemmän...

No johan on. Jos tätä peliä en olisi ostanut olisin jäänyt kyllä paljosta paitsi.
En voi kyllä yhtyä tuohon mielipiteeseen että " Graffa on WC:stä " ei se ole kyllä mitään maailman parasta grafiikkaa, mutta so what.
Itse pelissä on kyllä sen verran ainutlaatuinen tunnelma / lataus että kun menen kotiin ja pistän pleikkarin hurisemaan niin alkaa jo tässä vaiheessa semmoinen epämiellyttävä olo tulla pintaan.

Mietin juuri että itse asiassa mikään peli ei ole saanut tälläistä tuntemusta ennen aikaan, kyllähän joku GTA3 säväytti omalla tavallaan(vapauden tunne), mutta tämä peli oli minulle täysin uutta peligenreä edustava hankinta, enkä kadu pätkääkään. Omasta mielestäni peli on varsin loistava, äänet tekee tähän peliin "sen" mitä grafiikalla ei ikinä tulla peliin saamaan. En ymmärrä toisten jauhantaa siitä miten hyvä peli on graafisesti?
Eihän sillä luulisi olevan mitään väliä jos itse peli on hyvä, eikö se ole näin, Häh?

Ylös Bottom