Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
hmmmm,ennen hotellia vai.......
yep.jos oikein muistan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
hmmmm,ennen hotellia vai.......
Saako sen Pyramid headin miekan jostain,kuulin vain huhua että saisi.....oon tällä hetkellä siellä hotellissa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Joo, sulla on kuule vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika ennenkuin saat sen miekan. Sen kun saa nimittäin vasta viimeisessä mestassa, labyrinteistä
ahaa,joo huomasin siellä pyramidipään ja melkein kuolinkin sinne....ei kyllä tekisi mieli mennä sinne uudestaan,onneksi oon savettanu sen vaiheen alkuun,täytyy käydä kokeileen uudestaan
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Mistä vois ostaa SH2:sen soundtrackin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mnc
Vittu olen kolmatta tuntia juossut pitkin taloa ja mistään ei löydy tuota saatanan garbagepaikkaa, joten voisikko joku kertoa että MISTÄ TUO TARKALLEEN LÖYTYY. Rupeaa menemään koko pelin kanssa hermot helevetti vie kun ei löydy.
----
Head up to 3F, down the north stairs, through Room 209, through the room with the clock and dead man and to the laundry area by the stairs you first used to get to 2F.
There is a garbage tunnel there. After about 10 minutes of figuring, the realized the heavy thing you needed to drop into there was the Canned Juice you found.
Now I ponder where do we go next? Outside. This took me an hour to find, but outside, near the gate you first entered from, is a garbage dump. Examine it to get an Old Man Coin.
----
Ei juuri paljoa valaise läpipeluuohjekkaan paikan suhteen. Joten APUA.