Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
Saako sen Pyramid headin miekan jostain,kuulin vain huhua että saisi.....oon tällä hetkellä siellä hotellissa

Joo, sulla on kuule vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika ennenkuin saat sen miekan. Sen kun saa nimittäin vasta viimeisessä mestassa, labyrinteistä

Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juonipaljastuksia jne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Joo, sulla on kuule vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika ennenkuin saat sen miekan. Sen kun saa nimittäin vasta viimeisessä mestassa, labyrinteistä

Sori, mutta olet väärässä :)

SPOILERI ALKAA

Labyrintit tulevat nääs ennen Hotellia ja sen kääntöpuolta, eli toisin sanoen jos siinä vaiheessa ei ole great knifea, missasit sen labyrinteissä. Se löytyy paikasta jossa pyramidipää kiertää. En enää hae sitä toista kertaa, oli meinaan koko pelin kammottavin paikka.

SPOILERI LOPPUU

Edit: Spoilerit paremmin piiloon.

Viimeksi muokannut moderaattori:
ahaa,joo huomasin siellä pyramidipään ja melkein kuolinkin sinne....ei kyllä tekisi mieli mennä sinne uudestaan,onneksi oon savettanu sen vaiheen alkuun,täytyy käydä kokeileen uudestaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
ahaa,joo huomasin siellä pyramidipään ja melkein kuolinkin sinne....ei kyllä tekisi mieli mennä sinne uudestaan,onneksi oon savettanu sen vaiheen alkuun,täytyy käydä kokeileen uudestaan

Jooh, luulin PP:tä ensin tyyneksi hoitsuksi tai jotain. Kun se tuli lähemmäs, taisivat kaikki herätä kirkumiseeni... :)

Joo, sori kaikille, eihän ne labyrintit olleetkaan viimeiset mestat. Sori, pelasin itsekkin just tonne hotellille. Mutta miten mä en nähny missään vaiheessa sitä pyramidipäätä siellä labyrinteissä vaikka löysin kyllä sen Great Knifen?

Perhana kun oon tainnu pelata nopeinta tapaa eteenpäin kun en edes löytäny metalliputkea,aseina ovat: käsiase,puukeppi,riffle,shotgun...onko se "Greatknife" tehokaskin,kannattaako pelata Maze uudestaan sen takia?

Great knife on ainakin meikäläisen mielestä aivan liian kömpelö ja hidas käyttää, joten eipä sen kanssa kannata yrittää hosua.

Great knife kaataa normaalin "zombien" yhdestä ja taitaa kaatua
nursetkin yhdestä , mutta kun se on niin hidas. Ei mielestäni kannata mennä takaisin sen takia..

Onko tuo "Silent Hill" julkaistu jo Suomessa?

Mistä siitä löytäis arvostelun? ( mieluiten suomenkielinen mutta enkkukin käy.)

Kiitos vastauksista!

SPOIL

Jep,nyt on sit pelattu läpi.....Leave lopulla,olin kyllä vähän pettynyt pelin ehkäpä nopeasta lopusta...kannattaako pelata uudestaan eri vaikeusasteella että saa eri lopun,onko vaivan arvoista....mun mielestä pelin vaikein "Örvelö" oli sairaalassa se katossa olevat häkkimonsterit

SPOIL loppuu

APUA !

Vittu olen kolmatta tuntia juossut pitkin taloa ja mistään ei löydy tuota saatanan garbagepaikkaa, joten voisikko joku kertoa että MISTÄ TUO TARKALLEEN LÖYTYY. Rupeaa menemään koko pelin kanssa hermot helevetti vie kun ei löydy.

----

Head up to 3F, down the north stairs, through Room 209, through the room with the clock and dead man and to the laundry area by the stairs you first used to get to 2F.

There is a garbage tunnel there. After about 10 minutes of figuring, the realized the heavy thing you needed to drop into there was the Canned Juice you found.

Now I ponder where do we go next? Outside. This took me an hour to find, but outside, near the gate you first entered from, is a garbage dump. Examine it to get an Old Man Coin.

----

Ei juuri paljoa valaise läpipeluuohjekkaan paikan suhteen. Joten APUA.

Re: APUA !

Maalaa spoileriteksti näkyviin (sisältää juonenpaljastuksia)

SPOILERI ALKAA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mnc

Vittu olen kolmatta tuntia juossut pitkin taloa ja mistään ei löydy tuota saatanan garbagepaikkaa, joten voisikko joku kertoa että MISTÄ TUO TARKALLEEN LÖYTYY. Rupeaa menemään koko pelin kanssa hermot helevetti vie kun ei löydy.

----

Head up to 3F, down the north stairs, through Room 209, through the room with the clock and dead man and to the laundry area by the stairs you first used to get to 2F.

There is a garbage tunnel there. After about 10 minutes of figuring, the realized the heavy thing you needed to drop into there was the Canned Juice you found.

Now I ponder where do we go next? Outside. This took me an hour to find, but outside, near the gate you first entered from, is a garbage dump. Examine it to get an Old Man Coin.

----

Ei juuri paljoa valaise läpipeluuohjekkaan paikan suhteen. Joten APUA.

Ei tuon niin vaikeaa luulisi olevan. Tutki talojen välit etupuolella tarkkaan ja löydät kujan jossa on roskiksia. Tunget kätesi sinne ja --- ta-daa :)

SPOILERI LOPPUU

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom