Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 Remake

Tuntuu olevan sellainen projekti että sieltä varmaan tulee jotain perus Blooper keskiverto höttöä joka kusee alkuperäisen muistolle. Toivottavasti olen väärässä.
 
Viitteitä siitä että pelin kehitys on lähestymässä loppuaan. Steam saavutukset on lisätty pelin tiedostoihin, sekä Brazilian, Portugalin että Ukrainan subit.Tagit on päivitetty ja kauppasivun assetit ja kuvat on päivitetty.

 
The Mediumia tässä pelaillut, niin toivon että ovat tässä Silent Hill 2 remakessa saaneet kontrollit paremmiksi, koska hitto että tuon hahmon ohjaus on paskaa Mediumissa.
 
Huhuissa peli saamassa bonus tarinan joka kertoo pyramiidipään syntymästä. Kuulostaa katastrofaalisen huonolta idealta ottaen huomioon mistä pyramiidi päässä on kyse.


Äh, kuulostaapa todellakin huonolta idealta. Muutenkaan en lähtisi antamaan Bloober Teamille liikaa vapauksia. Jo The Medium osoitti, että tiimi on parhaimmillaan silloin, kun se yrittää apinoida jotain muuta peliä. The Mediumin parhaat hetket olivat niitä, kun se muistutti Silent Hilliä. Ne muut osuudet eivät sitten olleetkaan niin onnistuneita. Joutuu tämänkin pelin osalta odottamaan varmaan arvosanoja ja ensifiiliksiä joltain muulta, ennen kuin uskaltaa itse raottaa lompakkoaan.
 
^Mun mielestä sitten taas medium oli varsin heikko esitys ihan kokonaisuudessaan ja mulle bloober teamin paras peli on blair witch vaikka en ole koskaan katsonut edes ekaa leffaa. Siinä vaan oli vr lasien kanssa kaikki kunnossa.
Jos observer saisi psvr 2 tuen niin se olisi vieläkin parempi.

Joutuu tämänkin pelin osalta odottamaan varmaan arvosanoja ja ensifiiliksiä joltain muulta, ennen kuin uskaltaa itse raottaa lompakkoaan.

Tämähän on nykyään itsestäänselvyys ihan jokaisen pelin kohdalla.
 
Nyt Konamilta peliliike ja paljastavat, että kyseessä on Born from a wish -lisäri ja fanit on tyytyväisiä.
 
Virallista julkaisupäivää ei taida olla vieläkään tiedossa, mutta jostain syystä esim. Coolshop ja Amazon UK ovat laittaneet pelin ennakkotilattavaksi vuoden 2024 viimeiselle päivälle.

 
Virallista julkaisupäivää ei taida olla vieläkään tiedossa, mutta jostain syystä esim. Coolshop ja Amazon UK ovat laittaneet pelin ennakkotilattavaksi vuoden 2024 viimeiselle päivälle.

Tuo on ihan normaalia, että laittavat tuon päivämäärän peleille, jolla ei ole virallista päivämäärää. Tuo ei siis ole oikea julkaisupäivä.
 
Joo jotenki kököltä näytti, näin kärjistetysti ihan kun ois otettu PS2 versio ja siihen vaa heitetty parempi resoluutio päälle ja vähän siloteltu sieltä sun täältä. :D

Varsinki toi päähahmo oli jotenki tosi vanhanaikaisen kökkö. Mut siitä huolimatta tämä tulee varmaa hommattua koska silent hill, viimeistään sitten alennuksest.
 
Nyt kun tuli tuo katsottua uudestaan niin näyttäähän se ihan törkeen hyvältä, pelillä on potentiaalia liittyä siihen samaan kerhoon DS ja RE4 kanssa jotka saa erinomaisen remaken. Ainoastaan Jamesin uusi naama tökkii edelleen mutta eiköhän siihenkin totu. Blooper tiimi näyttää sittenkin onnistuvan tekemään vihdoin erinomaisen pelin.

Pientä vertailua alkuperäiseen.

 
Viimeksi muokattu:
Yksi googlaus ja julkaisupäivä löytyy.


Nojoo, eihän tähän voi luottaa mutta jostain tuo päivä on tuonne revitty. Ja menee siis pitkälle vielä
 
Ylös Bottom