HideoMiyamoto
Well-Known Member
Tuntuu olevan sellainen projekti että sieltä varmaan tulee jotain perus Blooper keskiverto höttöä joka kusee alkuperäisen muistolle. Toivottavasti olen väärässä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joutuu tämänkin pelin osalta odottamaan varmaan arvosanoja ja ensifiiliksiä joltain muulta, ennen kuin uskaltaa itse raottaa lompakkoaan.
Tuo on ihan normaalia, että laittavat tuon päivämäärän peleille, jolla ei ole virallista päivämäärää. Tuo ei siis ole oikea julkaisupäivä.Virallista julkaisupäivää ei taida olla vieläkään tiedossa, mutta jostain syystä esim. Coolshop ja Amazon UK ovat laittaneet pelin ennakkotilattavaksi vuoden 2024 viimeiselle päivälle.
Silent Hill 2 Remake
Koe psykologisen selviytymiskauhun mestariluokka - jota on kehuttu sarjan parhaaksi - uusimmalla laitteistolla hyytävillä visuaalisilla kuvilla ja sisäeli…www.coolshop.fi
Juu, on revitty. Nimittäin suoraan hatusta. Verkkokauppojen keksimät päivämäärät ovat yhtä tyhjän kanssa eivätkä perustu yhtään mihinkään.Nojoo, eihän tähän voi luottaa mutta jostain tuo päivä on tuonne revitty.
No eikai noi mitään quicktime eventtejä oo nähnykkään jos kiinnitarrattuna joutuu X rämpyttämään. Sama homma on noin 90% peleistä tänä päivänä. Ei kyllä haittaa yhtään tommoset. Itse käsitän QTE:t enemmän Heavy Rain tai alkuperäinen RE4 tyyppisinä missä kesken välivideon pitää nopeasti reagoida johonkin random napin painalluksella.Ah, quick time event -rämppäystaistelua Silent Hill 2:een, just sitä mitä kaivataan.