Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SingStar PS3

Mulla on Jenkki-PS3, joten vanhat PS2-Singstarit eivät toimi.

Ei kai tässä muutenkaan voisi heittää PS2-levyä sisään kesken PS3-Singstarin? Siis samaan tapaan vaihtaa levyä kuin PS2:lla Singstarista toiseen konetta sammuttamatta.

Langallisiin mikkeihin on varmaan sama syy kuin Guitar Hero 3:n dongleen. Olin lukevinani jostain että kehitystyökalut erillisille bluetooth-peliohjaimille (kitarat, mikit jne) olisi kesken ja tähän olisi jossain vaiheessa tulossa päivitystä.

Linkkiä tiedolle en voi antaa, ja sitä myötä tätä tietoa ei voi pitää varmana.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hex sanoi:
Mulla on Jenkki-PS3, joten vanhat PS2-Singstarit eivät toimi.

Ei kai tässä muutenkaan voisi heittää PS2-levyä sisään kesken PS3-Singstarin? Siis samaan tapaan vaihtaa levyä kuin PS2:lla Singstarista toiseen konetta sammuttamatta.

Ei onnistunut.

Arvosteluja alkanut tipahtelemaan nyt julkaisun myötä. Kovin saa peli kiitosta, erityisesti tästä verkkopuolesta. Voit luoda oman profiilisivun, jonne siirrät Playstation Eye -kameran napsimia kuvia ja videoita lauluillan kohokohdista. Muut pääsevät näkemään nämä ja antamaan palautetta sekä pisteitä.

Wonderwallweb.com antoi tälle:

9.4

Kuinka hyvin muilla pelaa tuo online tässä singstarissa. Eilen sain pelin käsiini ja yritin päästä onlineen käsiksi, niin ei saatu luotua yhteyttä palvelimiin tai yhteys katkesi. Tänään samanlaista tarjolla, no jopa kerran pääsin omaan online profiiliin käsiksi, kun tulee se profiilin muokkaus vastaan ekaa kertaa käynnistäessä online puolen. Joko on hirmuista palvelin säätöä menossa tai sitten jokin muu mättää tässä pelissä.

yksi niistä peleistä joita en tule hommaamaan. ps2:lla on joutunut kuuntelemaan aivan liikaa tätä kun kaverit joka perjantai ilta kaljan kera alkavat pelaamaan = en kestä enää :o

Lince sanoi:
Kuinka hyvin muilla pelaa tuo online tässä singstarissa. Eilen sain pelin käsiini ja yritin päästä onlineen käsiksi, niin ei saatu luotua yhteyttä palvelimiin tai yhteys katkesi. Tänään samanlaista tarjolla, no jopa kerran pääsin omaan online profiiliin käsiksi, kun tulee se profiilin muokkaus vastaan ekaa kertaa käynnistäessä online puolen. Joko on hirmuista palvelin säätöä menossa tai sitten jokin muu mättää tässä pelissä.
SingStoressa tuntui todellakin olevan jotain mätää illalla ja vaikutti olevan vielä aamullakin. Kyllä se vielä alkuviikosta ihan hyvin toimi, joten toivottavasti kyseessä oli jokin väliaikainen häiriö.

Lince sanoi:

Jep, täällä myöskin on ollut tökkimistä online puolella. Olen huomannut sen että päivällä jonnekin 18-19 asti toimii ihan hyvin jonka jälkeen alkaa tökkiä, johtuu varmaankin singstarin palvelinkuormasta... Toivottavasti saavat nopeasti kuntoon.:(

TomasFIN sanoi:
Jep, täällä myöskin on ollut tökkimistä online puolella. Olen huomannut sen että päivällä jonnekin 18-19 asti toimii ihan hyvin jonka jälkeen alkaa tökkiä, johtuu varmaankin singstarin palvelinkuormasta... Toivottavasti saavat nopeasti kuntoon.:(

Kyllä,

pahasti tökkii täälläkin. Kovasti tekis mieli filmata, uudella kameralla, uus menestys video maailmalle, mutta toivottavasti kohta... alkaa kassakone kilisee.;)

Eilen tuli käytyä Myllyssä ja siellä oli joku oma tiski jossa kaupattiin näitä singstarsseja. Mä kysyin siltä "edustajalta" että löytyykö noi kaikki ps2 singstarien biisit sieltä storesta. Vastaus oli että löytyy. Suomenkielisetkin? Kyllä... Sitten myyjä lisäsi että myös ps2 singstarit toimivat 40gb ps3:ssa... Voiko muka pitää paikkaansa vai jauhoko täyttä paskaa?:confused:

EpiSode1 sanoi:
Eilen tuli käytyä Myllyssä ja siellä oli joku oma tiski jossa kaupattiin näitä singstarsseja. Mä kysyin siltä "edustajalta" että löytyykö noi kaikki ps2 singstarien biisit sieltä storesta. Vastaus oli että löytyy. Suomenkielisetkin? Kyllä... Sitten myyjä lisäsi että myös ps2 singstarit toimivat 40gb ps3:ssa... Voiko muka pitää paikkaansa vai jauhoko täyttä paskaa?:confused:

Ei ja ei.

Luulisi, että vanhat SS-biisit päätyvät storeen jossain vaiheessa.

EpiSode1 sanoi:
Se myyjä tuntui olevan valitettavan pihalla. PS2-Singstarien kappaleet varmaan tulevat aikaa myöten myös Singstoreen, mutta toistaiseksi siellä on vain n. 65 biisiä. Suomenkielisiä kappaleita siellä ei ole vielä alkuunkaan. Ja 40 gigan PS3:ssa ei toimi mitkään PS2-pelit, ei mitenkäänpäin.

Tuleeko muilla äänet jäljessä tässä pelissä? Pakko pitää mikin ääntä pienimmällä asetuksella, kun muuten rupee häiritsemään niin pahasti. Sama homma jos laittaa ps2 singstar legendat pelin ps3:seen. En ainakaan muista että ps2lla ois ollu samanlaista viivettä mikin äänissä? :confused:

Kuinka nämät kappaleet jotka haluan ostaa SingStoresta niin pitää maksaa. Visalla? Nettipankilla? vai miten?

zemilon sanoi:
Kuinka nämät kappaleet jotka haluan ostaa SingStoresta niin pitää maksaa. Visalla? Nettipankilla? vai miten?
normaalisti kuten muutkin storesta ostetut: Visa, Electron, pankkikortti(?)

t4paju00 sanoi:
Tuleeko muilla äänet jäljessä tässä pelissä? Pakko pitää mikin ääntä pienimmällä asetuksella, kun muuten rupee häiritsemään niin pahasti. Sama homma jos laittaa ps2 singstar legendat pelin ps3:seen. En ainakaan muista että ps2lla ois ollu samanlaista viivettä mikin äänissä? :confused:

Itse ostin tämän PS3- SingStarin ja tämä on myös ensimmäinen sarjan peli, mitä testaan. Täytyy kyllä ikäväkseni todeta että tuo viive on tällä hetkellä pelissä aikamoinen ongelma. Ajattelin tämän johtuvan osittain siitä että ajan kuvan ja äänen HDMI:llä Pioneerin vahvistimen läpi, mutta muillakin on näköjään ongelmia. Eli nuottien alut jää usein osumatta viiveestä johtuen. Parhaiten tämän huomaa kuitenkin jos tekee sen virheen että yrittää kuunnella laulettua biisiä. Kokeilkaapa vaikka All the Small Thingsin "Na na na na na naa"- kohtaa.

Olen laulanut keikkailevassa bändissä n.10 vuotta ja studiossakin, joten tiedän että taimini ei todellakaan ole näin pusikoissa :) Tuo olisi varmasti korjattavissa, jos pelissä voisi säätää lagia, Guitar Hero- pelien tyyliin. Toivottavasti päivityksessä tulisi.

Ylös Bottom