Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hex sanoi:Mulla on Jenkki-PS3, joten vanhat PS2-Singstarit eivät toimi.
Ei kai tässä muutenkaan voisi heittää PS2-levyä sisään kesken PS3-Singstarin? Siis samaan tapaan vaihtaa levyä kuin PS2:lla Singstarista toiseen konetta sammuttamatta.
SingStoressa tuntui todellakin olevan jotain mätää illalla ja vaikutti olevan vielä aamullakin. Kyllä se vielä alkuviikosta ihan hyvin toimi, joten toivottavasti kyseessä oli jokin väliaikainen häiriö.Lince sanoi:Kuinka hyvin muilla pelaa tuo online tässä singstarissa. Eilen sain pelin käsiini ja yritin päästä onlineen käsiksi, niin ei saatu luotua yhteyttä palvelimiin tai yhteys katkesi. Tänään samanlaista tarjolla, no jopa kerran pääsin omaan online profiiliin käsiksi, kun tulee se profiilin muokkaus vastaan ekaa kertaa käynnistäessä online puolen. Joko on hirmuista palvelin säätöä menossa tai sitten jokin muu mättää tässä pelissä.
Lince sanoi:Kuinka hyvin muilla pelaa tuo online tässä singstarissa. Eilen sain pelin käsiini ja yritin päästä onlineen käsiksi, niin ei saatu luotua yhteyttä palvelimiin tai yhteys katkesi. Tänään samanlaista tarjolla, no jopa kerran pääsin omaan online profiiliin käsiksi, kun tulee se profiilin muokkaus vastaan ekaa kertaa käynnistäessä online puolen. Joko on hirmuista palvelin säätöä menossa tai sitten jokin muu mättää tässä pelissä.
TomasFIN sanoi:Jep, täällä myöskin on ollut tökkimistä online puolella. Olen huomannut sen että päivällä jonnekin 18-19 asti toimii ihan hyvin jonka jälkeen alkaa tökkiä, johtuu varmaankin singstarin palvelinkuormasta... Toivottavasti saavat nopeasti kuntoon.![]()
EpiSode1 sanoi:Eilen tuli käytyä Myllyssä ja siellä oli joku oma tiski jossa kaupattiin näitä singstarsseja. Mä kysyin siltä "edustajalta" että löytyykö noi kaikki ps2 singstarien biisit sieltä storesta. Vastaus oli että löytyy. Suomenkielisetkin? Kyllä... Sitten myyjä lisäsi että myös ps2 singstarit toimivat 40gb ps3:ssa... Voiko muka pitää paikkaansa vai jauhoko täyttä paskaa?![]()
Se myyjä tuntui olevan valitettavan pihalla. PS2-Singstarien kappaleet varmaan tulevat aikaa myöten myös Singstoreen, mutta toistaiseksi siellä on vain n. 65 biisiä. Suomenkielisiä kappaleita siellä ei ole vielä alkuunkaan. Ja 40 gigan PS3:ssa ei toimi mitkään PS2-pelit, ei mitenkäänpäin.EpiSode1 sanoi:Eilen tuli käytyä Myllyssä ja siellä oli joku oma tiski jossa kaupattiin näitä singstarsseja. Mä kysyin siltä "edustajalta" että löytyykö noi kaikki ps2 singstarien biisit sieltä storesta. Vastaus oli että löytyy. Suomenkielisetkin? Kyllä... Sitten myyjä lisäsi että myös ps2 singstarit toimivat 40gb ps3:ssa... Voiko muka pitää paikkaansa vai jauhoko täyttä paskaa?![]()
normaalisti kuten muutkin storesta ostetut: Visa, Electron, pankkikortti(?)zemilon sanoi:Kuinka nämät kappaleet jotka haluan ostaa SingStoresta niin pitää maksaa. Visalla? Nettipankilla? vai miten?
t4paju00 sanoi:Tuleeko muilla äänet jäljessä tässä pelissä? Pakko pitää mikin ääntä pienimmällä asetuksella, kun muuten rupee häiritsemään niin pahasti. Sama homma jos laittaa ps2 singstar legendat pelin ps3:seen. En ainakaan muista että ps2lla ois ollu samanlaista viivettä mikin äänissä?![]()