Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kyllä niin alkaa meneen hermot tän kanssa. Paljon pikkusia, ärsyttäviä asioita jotka ottaa niin saakutisti nuppiin. Tässä muutama:

- Tehtävät pitää tehdä millintarkasti. Esim. jos vaikka pitää grindata kolme peräkkäistä railia niin pitää aloittaa alusta, jos menee ja kämmää vaikka viimisen railin.
- Tehtävät alusta lähtien ihan sairaan vaikeita.
- Peli ei aina neuvo tehtävien yhteydessä miten jokin tricki suoritetaan.
- 3s laskuri joidenkin tehtävien alussa.
- Siviilit tulee usein tielle.
- Poliisit tönimässä ja vaikka pistää sen ison herran suojeleen itteään niin sitten ne levyttelee tielle ku pitäs tehä joku setti.
- Hahmo kaatuilee omia aikojaan / helposti. Kävely kömpelöä ja kaatumisia tulee randomisti.
- Pieniä bugeja siellä täällä, jää esim. kiinni johonkin tyhjään.
- Tuntuu, että tässäkin pelissä on käytössä joku EA:n AI huijauspelimoottori. Konetta vastaan pelattessa ne hyppii pienistäkin vauhdeista hirveitä hyppyjä ja pisteitä niille tulee ihan helpoista trickeistä paljon.

Ei ole kyllä koskaan mikään peli tuottanut näin paljoa harmaita hiuksia mitä Skate2 on nyt saanut aikaan. Joskus saattaa hyvinkin mennä tunti yhtä kuvaussessiota tehdessä. Ei kenenkään hermot voi kestää sellasta. Minulle ehkä liian realistinen peli ku joutuu kaikkea harjotteleen samalla tavalla ku olis ite skeittilaudan päällä. Suosittelen peliä pitkähermosille ja haasteita kaipaavalle pelaajalle.

Tällä hetkellä pohdiskelen miten voi ländätä hyppyjä korkealta... Olen plarannut pelin oman manuaalin ja koittanut googlettaa vastausta, mutta ei ole tärpännyt. Peli ei tietenkään tehtävän yhteydessä neuvo miten korkealta voi laskeutua siten, että ei kaadu.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kyllä niin alkaa meneen hermot tän kanssa. Paljon pikkusia, ärsyttäviä asioita jotka ottaa niin saakutisti nuppiin. Tässä muutama:

- Tehtävät pitää tehdä millintarkasti. Esim. jos vaikka pitää grindata kolme peräkkäistä railia niin pitää aloittaa alusta, jos menee ja kämmää vaikka viimisen railin.
- Tehtävät alusta lähtien ihan sairaan vaikeita.
- Peli ei aina neuvo tehtävien yhteydessä miten jokin tricki suoritetaan.
- 3s laskuri joidenkin tehtävien alussa.
- Siviilit tulee usein tielle.
- Poliisit tönimässä ja vaikka pistää sen ison herran suojeleen itteään niin sitten ne levyttelee tielle ku pitäs tehä joku setti.
- Hahmo kaatuilee omia aikojaan / helposti. Kävely kömpelöä ja kaatumisia tulee randomisti.
- Pieniä bugeja siellä täällä, jää esim. kiinni johonkin tyhjään.

Ei ole kyllä koskaan mikään peli tuottanut näin paljoa harmaita hiuksia mitä Skate2 on nyt saanut aikaan. Joskus saattaa hyvinkin mennä tunti yhtä kuvaussessiota tehdessä. Ei kenenkään hermot voi kestää sellasta. Minulle ehkä liian realistinen peli ku joutuu kaikkea harjotteleen samalla tavalla ku olis ite skeittilaudan päällä. Suosittelen peliä pitkähermosille ja haasteita kaipaavalle pelaajalle.

Tällä hetkellä pohdiskelen miten voi ländätä hyppyjä korkealta... Olen plarannut pelin oman manuaalin ja koittanut googlettaa vastausta, mutta ei ole tärpännyt. Peli ei tietenkään tehtävän yhteydessä neuvo miten korkealta voi laskeutua siten, että ei kaadu.

Ainoa oikeasti kusinen tehtävä on tossa mun postauksessa ylempänä. Kaikki muut mitä oon pelannu, niin on tehtävissä, mutta vaatii vaan sen oikean linjan hokaamista(esim Dyrekin tehtävät).

Itellä tuli ainakin sellanen olo et se ketä teki ton yhden tehtävän pitäis viedä saunan taakse lopetettavaksi. Aivan siis naurettava...

Trikkien suhteen pitää aikalailla itseopiskella. Eli katella sieltä trick bookista/guidesta(mikälie) et miten ne tehdään. Kieltämättä ei haittais yhtään siinä haasteen alussa joku video missä hieman näytetään mitä pitää tehdä.

Ei noi vartijat oo niin pahoja mitä ykkös osassa. Tai no ainakin mun mielestä. Ainakaan ne ei tässä vedä sua kylmäks heti kun ne näkee sut.

Ja toi ländääminen riippuu että mihin sä yrität laskeutua. Jostain tornin katolta asfaltille ei varmaankaan onnistu. Mutta esim(varmuuden vuoksi spoilereihin)

siinä yhdessä tehtävässä jossa pitää hypätä sen kämpän pihalta toisen kämpän pihalle(tehtävän nimi tais olla "Loft to Loft" tjsp). Sun pitää laittaa se ramppi alastuloksi sen alemman talon pihalle.

Kannattaa koittaa ohjata oikeella tatilla se lauta oikeeseen kulmaan ennen kuin laskeudut. Ja paikoissa kuten Mega Compound ei kannata tehdä ollieta oikeastaan ollenkaan keskimmäisessä ja vasemmalla reunassa olevassa rampissa.

Kun pääset siihen rampin reunaan painat oikeeta tattia eteenpäin niin pitäis toimia.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Stone, oletko mahd. läpäissyt Vamper tehtävän siinä pitää tehä no foot air, ja pari muutakin. Ja siinä lukee että pitää hypätä jostain helvetin ikkunasta. Ensin pitää seurata sitä Vamperia sisälle skeittiramppiin ja sitten tehdä se tehtävä, ja jos joku toinenkin sen tehtävän on tehnyt niin olisiko neuvoja. Itse ainakin aika hyvillä mielin tämän pelin suhteen paria tehtävää lukuunottamatta.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo kiitos vaan neuvosta, kyl se nyt onnistui. Tää oli taas yks näistä tehtävistä joissa pitää olla luova ja sen tempun / laskeutumisen pitää osua millilleen kohilleen. Saa yrittää yli 50 kertaa ennen ku onnistuu joka laittaa ärsyttämään. On muutes trophyt aika tiukassa.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kyllä niin alkaa meneen hermot tän kanssa. Paljon pikkusia, ärsyttäviä asioita jotka ottaa niin saakutisti nuppiin. Tässä muutama:

- Tehtävät pitää tehdä millintarkasti. Esim. jos vaikka pitää grindata kolme peräkkäistä railia niin pitää aloittaa alusta, jos menee ja kämmää vaikka viimisen railin.
- Tehtävät alusta lähtien ihan sairaan vaikeita.
- Peli ei aina neuvo tehtävien yhteydessä miten jokin tricki suoritetaan.
- 3s laskuri joidenkin tehtävien alussa.
- Siviilit tulee usein tielle.
- Poliisit tönimässä ja vaikka pistää sen ison herran suojeleen itteään niin sitten ne levyttelee tielle ku pitäs tehä joku setti.
- Hahmo kaatuilee omia aikojaan / helposti. Kävely kömpelöä ja kaatumisia tulee randomisti.
- Pieniä bugeja siellä täällä, jää esim. kiinni johonkin tyhjään.
- Tuntuu, että tässäkin pelissä on käytössä joku EA:n AI huijauspelimoottori. Konetta vastaan pelattessa ne hyppii pienistäkin vauhdeista hirveitä hyppyjä ja pisteitä niille tulee ihan helpoista trickeistä paljon.

Ei ole kyllä koskaan mikään peli tuottanut näin paljoa harmaita hiuksia mitä Skate2 on nyt saanut aikaan. Joskus saattaa hyvinkin mennä tunti yhtä kuvaussessiota tehdessä. Ei kenenkään hermot voi kestää sellasta. Minulle ehkä liian realistinen peli ku joutuu kaikkea harjotteleen samalla tavalla ku olis ite skeittilaudan päällä. Suosittelen peliä pitkähermosille ja haasteita kaipaavalle pelaajalle.

Tällä hetkellä pohdiskelen miten voi ländätä hyppyjä korkealta... Olen plarannut pelin oman manuaalin ja koittanut googlettaa vastausta, mutta ei ole tärpännyt. Peli ei tietenkään tehtävän yhteydessä neuvo miten korkealta voi laskeutua siten, että ei kaadu.

Nyt kuulostaa kyllä ihan siltä että et vaan osaa.

Tehtävät ovat alussa lähes liiankin helppoja. Onneksi vaikeusaste nousee hieman eteenpäin mentäessä. Josset osaa jotain temppua, katso trickbookista, ei siinä nyt mitään järkeä että jokainen tehtävä neuvotaan kädestäpitäen. Vähän omaa ajattelua kehiin! 3s laskuri on aika ärsyttävä.
Siviilit ei tule tielle mitenkään ärsyttävästi, toki jos koko ajan niitä päin ajat niin onhan ne tiellä mutta hyvä juttu on että siviilit osaavat nykyään jopa väistää skeittaria. Jos siviilejä olisi vähemmän, kaupunki ei olisi niin elävä, ja peli tylsempi.
Hahmo kaatuilee sillon kun sen pitääkin kaatua, ei yhtään liian helposti. Realistisuutta.
Yhtäkään bugia en ole vielä huomannut.

Muutama tehtävä ollut suht vaikea ja saanut yrittää parikymmentä minuuttia. En kyllä ymmärrä tätä stonecoldin valittamaa koriskenttä handplant tehtävää. Tai siis sitä että mitä vaikeeta siinä oli. Helppo kun mikä. Ramppi paikoilleen,handplantti tauluun ja pisteet kotiin.

Itse kaipaisin ainakin lisää vaatteita, ja lähinnä erivärejä samoille paidoille. Esim miksi DC:n Star tpaitaa on vain rumana vihreänä.

Tähän asti peli on täyttänyt kaikki odotukset ja vielä enemmän. Ehdoton vuoden peli vaikka mitä sieltä tulisi, 10/10.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Stone, oletko mahd. läpäissyt Vamper tehtävän siinä pitää tehä no foot air, ja pari muutakin. Ja siinä lukee että pitää hypätä jostain helvetin ikkunasta. Ensin pitää seurata sitä Vamperia sisälle skeittiramppiin ja sitten tehdä se tehtävä, ja jos joku toinenkin sen tehtävän on tehnyt niin olisiko neuvoja. Itse ainakin aika hyvillä mielin tämän pelin suhteen paria tehtävää lukuunottamatta.

Se tehtävä meni mulla ekalla yrityksellä läpi...

Kato sieltä trikki bookista/guidesta miten se 'no foot' ja muut temput tehdään. Ja siihen ikkuna systeemiin, ite ainakin vedin olliella ikkunan korkeudelle ja se meni sillä...

Muutama tehtävä ollut suht vaikea ja saanut yrittää parikymmentä minuuttia. En kyllä ymmärrä tätä stonecoldin valittamaa koriskenttä handplant tehtävää. Tai siis sitä että mitä vaikeeta siinä oli. Helppo kun mikä. Ramppi paikoilleen,handplantti tauluun ja pisteet kotiin.

Itse kaipaisin ainakin lisää vaatteita, ja lähinnä erivärejä samoille paidoille. Esim miksi DC:n Star tpaitaa on vain rumana vihreänä.

Tähän asti peli on täyttänyt kaikki odotukset ja vielä enemmän. Ehdoton vuoden peli vaikka mitä sieltä tulisi, 10/10.

En tiedä mikä siinä oli, mut se ei vaan menny millään läpi...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ehkä se on sitten vaan niin että en osaa. Vaikeusastetta voisi kyllä laskea tällaselle amatöörille mitä ite olen. Ei tullut lainkaan Skate1:stä pelattua joten vähän hakusessa kaikki. Minkäänlaista tutorial-pelimuotoa ei Careerin alussa ollut, joku hikinen video vaan jossa näytettiin kuinka tehään ollie. Tässä joutuu nyt ite opiskeleen kaikki nätit temput ja lueskeleen trick bookkia. Minusta parempi vaihtoehto olisi, että aluksi opetellaan ne temput kädestä pitäen ja sitten lähetetään raitille skeittaan. Eikä tuolta trick bookista ees löydy kaikkia trickejä, miten esimerkiksi tehään transfer? Tuolla vaan kerrotaan mikä on transfer, ei sitä miten se tehään.

Omasta mielestä peli voisi olla vähän enemmän aloittelijaystävällisempi. Olis ees joku valinta, että millä tasolla / neuvoilla haluaa pelata. Harjotus varmaan tekee mestarin myös tässä lajissa.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Sellanen tähän väliin. Itelläni on 1 ja melkein vedinläpi kunnes ei enää ollu tehtävii vaan jotain sellasii boonuksii vaan, käpy palo, poistin kaikki savet ja pelin ja annoin serkuille "lainaan" pariks vuodeks :D Mut onko tämä parempi kuin 1 ? Tykkäsin muuten 1 mut en kuitenkaan oo mikään skeittari, enemmän lätkä boi. Onko ostamisen arvonen jos on Skate.1?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

No onkos kokoversio ollut tyydyttävä? Paraniko fps yhtään demosta?

Ei ainakaan Xboxilla parantunut, eikä kuulemma PS3:llakaan. Ensin ketutti, että ostin Xbox version, mutta "onneksi" kaveri kertoi samoista ongelmista PS3:lla. Eli ei todellakaan ole "steady 60fps", tai sitten minä ja kaverini ollaan ostettu jotkut urhomatti -versiot :(
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Itse kaipaisin ainakin lisää vaatteita, ja lähinnä erivärejä samoille paidoille. Esim miksi DC:n Star tpaitaa on vain rumana vihreänä.

Testaa tätä, jos vaikka toimis...

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=483436&tstart=0

BizzyBox/EA Foorumit sanoi:
Aight here goes:

1. Get your desired shirt on first. Make sure you buy it and leave the CAS store.
2. Now go back to the store and go to "Custom Tshirt". Edit: No graphic required!
3. Press start to go to your cart and then go "Edit Receipt" and uncheck the custom tshirt.
4. Now select "Go Back to the Store" and you should still see the colour and graphic options on the screen.
5. Just select your colour, press start and you're done :)

Found this like 2 minutes ago.
I've tried hats but they didn't work... hats are lame anyway.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ei ainakaan Xboxilla parantunut, eikä kuulemma PS3:llakaan. Ensin ketutti, että ostin Xbox version, mutta "onneksi" kaveri kertoi samoista ongelmista PS3:lla. Eli ei todellakaan ole "steady 60fps", tai sitten minä ja kaverini ollaan ostettu jotkut urhomatti -versiot :(
No sama urhomatti ps3 versio löytyy sitten täältäkin :) ...meinasin ostaa XO versionkin kokeilu mielessä mutta jos siinäkin on samat ongelmat niin enpä taida rahoja tuhlata :) Muutoin on kyllä loisto peli...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tämän tyylisiä bugeja aika monessa paikkaa. Juuttuu joko kiinni tai sitten lähtee liitoon ku jostain katapultista. Tollaset sais kyl mun puolesta korjailla pois meinaan joissain tehtävissä alkaa kyrsiin pahasti, jos kaatuu koko homma yhteen pelin bugiin. Toivottavasti linkki toimii.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tämän tyylisiä bugeja aika monessa paikkaa. Juuttuu joko kiinni tai sitten lähtee liitoon ku jostain katapultista. Tollaset sais kyl mun puolesta korjailla pois meinaan joissain tehtävissä alkaa kyrsiin pahasti, jos kaatuu koko homma yhteen pelin bugiin. Toivottavasti linkki toimii.

Mulla on toi tapahtunu pari kertaa... Kerran tuli yhdessä Dyrekin grindi tehtävässä... Lensi muutamat voimasanat sen jälkeen... :D
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

miten esimerkiksi tehään transfer? Tuolla vaan kerrotaan mikä on transfer, ei sitä miten se tehään.
Öö transfer on 'temppu' jossa siirryt obstaakkelista toiseen. Miten sen tekemistä voisi enempää neuvoa kuin kertomalla mikä se on? En kyllä yhtään ymmärrä mitä ajat takaa. Transferin tekeminen riippuu joka kerta spotista ja sen tekeminen on joka kerta erilainen, yleisimmin ollie toimii pohjana transferille.

Kiitos vinkistä stonecold, pitää kokeilla!
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mitä nyt demon perusteella voi sanoa, niin... ovat melkein menneet kusemaan tämän yhtä lahjakkaasti kuin kaikki se ylimääräinen turha häsläys pilasi Tony Hawk -sarjan.

1) täysin turhanpäiväiset ja liian usein pyörivät juonipätkät
2) keskinkertainen tekninen toteutus
3) juokseminen ympäriinsä on toteutettu sanalla sanoen paskasti
4) pelaamiseen on lisätty täysin turhia "vedä tämä hyppyri tuohon, jotta pääsisit korkeammalle reilille" kohtia. Tämä on skeitti-peli, ei Zelda: Skate Edition. KUKAAN EI HALUA VETÄÄ JOITAIN STNAN LAATIKOITA YMPÄRIINSÄ

Onhan siellä pinnan alla edelleen se sama hyvä skeitti-peli, mutta tuollainen ylimääräinen kakha on vain hyvän pelikokemuksen tiellä eikä niinkään lisää pelikokemukseen mitään positiivista. Laski melko tehokkaasti minun intoa hankkia tämä. Ehkä ale-laarista sitten.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ei ainakaan Xboxilla parantunut, eikä kuulemma PS3:llakaan. Ensin ketutti, että ostin Xbox version, mutta "onneksi" kaveri kertoi samoista ongelmista PS3:lla. Eli ei todellakaan ole "steady 60fps", tai sitten minä ja kaverini ollaan ostettu jotkut urhomatti -versiot :(

EI TODELLAKAAN PYÖRI:mad: välillä pysähtyy melkeen kokonaan
niinkuin pelais nettipeliä jollain sota-aikasella modeemi yhteydellä:p
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ei ainakaan Xboxilla parantunut, eikä kuulemma PS3:llakaan. Ensin ketutti, että ostin Xbox version, mutta "onneksi" kaveri kertoi samoista ongelmista PS3:lla. Eli ei todellakaan ole "steady 60fps", tai sitten minä ja kaverini ollaan ostettu jotkut urhomatti -versiot :(

On se kumma, kun itellä pyörii hieman paremmin kuin demossa. Siis jo siellä samassa Slappyn parkissa pyöri demoa paremmin. Sitten vaikka kaupungilla skeitatessa on todella sulavaa meininkiä enkä parempaa vois pyytää. Hidastelua ei oo tapahtunut vielä kertaakaan ja kun Hall of Meat -hidastus tulee, se on tällä kertaa ihan oikea hidastus eikä diashow, niin kuin demossa. Tiedäpä oliko sitten tarkoituksellisesti sellanen diashow'mainen.

Mutta kaveri sitten pelaili samaan aikaan tätä kuin minäkin ja kerto, että kaupungilla skeitatessa tällä pätki vissiin aika paljon. Kumma. Onkohtan jotain vaikutusta, kun ite pelaan 32" HD-Readyllä ja 720p-resolla ja kaverilla on 42" HDTV, en tiedä onko ihan Full HD, mutta saattaisko telkkarin koko vaikuttaa fps:ään.

Kuitenkin, onnellinen olen, että itelläni pyörii näin unelmasti. :)

Bugeihin en ole itse törmännyt muuten kuin, että esim. yhdessä spotissa koitin laittaa sellaseen suihkulähteeseen pöytiä. Ne pysy siinä, koska se suihkulähteen vesitaso oli kai niin matala. Mutta kun pistin ne kahden sellasen tasanteen väliin, niin jos sitä työnsi liikaa sinne, pöytä katos. Eipä mikään kamala juttu, ihan ymmärrettävää, kun monikaan ei varmaan tunge pöytiä suihkulähteiden väliin.

Muita bugeja nyt ihan sellasia, että siellä S.V. Damilla (padolla) hypin alas sieltä ja yritin murtaa luita, että sais sen yhen trophyn, että 15 luuta murtaa kerralla. Niin tipuin välillä johonkin tasanteiden väliin johonkin pimeeseen, jossa ukko jäi vähän bugittamaan ja tuli Hall of Meatissa muutamia pisteitä. Mutta ei mitään kamalaa, eikä peli oo jäätnyt kertaakaan.

Täytyy vielä mainita, että mm. XMB toimii pelin päällä loistavan sulavasti. Chattailtiin koko ajan kaverin kanssa, kun ostettiin molemmat tää sama peli. Myös fps on demoakin sulavampi ja pätkimistä ei esiinny lainkaan. Koko uusi San Vanelona on myös paljon siistimpi paikka. Aurinkoinen, sellanen kellertävä, josta tulee hyvä fiilis verrattaessa skate.:n sinertävään ja melko pilviseen vanhaan S.V.:hen. Todella siistejä paikkojaki uudesta paikasta löytyy. Tuo edellä mainittu pato, uusi Downtown on todellakin paljon siistimpi ja vartijoita on hauska paeta. Sitten kävin siellä alun koululla ja siellä alueilla ja kaupungista pääsin kans jonnekkin beachin läheisyyteen. Suihkulähteitä, aurinkoinen hiekkaranta vieressä ja palmuja ympärillä. Tuli ihan mieleen joku Miami.

Uudet temput, paljon sulavampi, realistisempi ja parempi pelattavuus, uudet eksoottiset paikat, paljon tehtävää ja tutkittavaa ja lukuisat ominaisuudet... Upea peli. Ja vielä on paljon pelattavaa. Sain äsken kerrätyä 10 % trophyistä. Niitä on varmasti hauska kerätä, kun siellä on kaikkia hauskojakin. Esim. pitää murtaa yhteensä 100 luuta uramoodissa tai pitää saavuttaa maksiminopeus ja pitää se viiden sekunnin ajan... Molemmat tuli äsken saatua.

Hahmostakin sai todella mieleisen ja vaatteita, dekkejä ym. oli paljon enemmän demoon verrattuna. Löyty jopa mieleiset, lyhyet hiukset, kun demossa ei sellasia ollut (piti siis laittaa lippis päähän). Huomenna, tai vähän myöhemmin tänään pitää testata peliä vielä onlinessa ja koitan säätää tolla Graphics Editorillakin jotain, että vois liittää sen sitten paitaan. Yritän tehdä jotain AC/DC-tekstiä. :p

Mahtava peli, suosittelen.

E: SIiS MITÄ HITTOA? Onko mulla kerrankin joku unelmaversio, joka ei pätkikään? Katsokaas ylempi viesti. Voin vannoa, että fps on ollut itelläni aina vähintään sen 40, mutta tuntuu ainakin, että se on koko ajan siellä 50-60. Tosi sulavasti pyörii. Vai alkaako tuo diashow jossain vaiheessa peliä? Kovin pitkällä en oo. Viimeksi tein vasta ihan ekan Deathracen.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ja tässä noita näkymättömiä seiniä parhaimmillaan. Näyttää varmaan, että mukamas jarruttaisin tossa, mutta uskokaa tai älkää niin tyssää johonkin näkymättömään seinään. Auta armias ku tulee kesken tehtävän tollasia.

Joo no enköhän ole jo tarpeeksi sättinyt peliä. Paljon löytyy kaikkea hyvääkin.

- Musiikki ihan mukiinmenevää.
- Onnistumisen tunne on valtava.
- Free skate todella hauskaa, ei tarvi ihan tosissaan vääntää.
- Grafiikat on hienoa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
- Aitoa skeittausta, joka kuitenkin välillä menee yli hilseen.
- Tavaroita voi siirrellä ja tätä kautta rakentaa uusia linjoja.
- Hahmon luonnissa todella paljon eri vaihtoehtoja.
- Pelin äänistä vielä plussat.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Heh, kai olen ainoa joka rakastui peliin täysin.
Teknisessä toteutuksessa ei ole muuta vikaa kuin se, että EA ilmeisesti halunnut pelin julkaisuun vähän aiemmin, pieniä FPS:n pudotuksia siellä täällä mutta OOGEE Skate plekellä pelailtuani oon siihen jo tottunut. Kettumaista tietty kun tasasta 60 fps:ää luvattiin..

Graafisia virheitä nyt on, mutta tarpeeksi laadukasta mulle, oikeesti haen vaan sitä skeittifiilistä.
Ja sitä tässä on. Skeittarin painon tunne on niin uskomattoman hyvä lisä mielestäni että oksat pois.

Itse vain tykästyin siihen tavaroiden siirtelyyn, vaikka se ärsyttävän kömpelöä onkin. Pirun siistejä spotteja mahdollista vääntää tuon avulla.

Mitäpä vielä.. Ei mulla kai muuta. Itse ainakin pidin, ja niin piti kaveritkin, ekstaasissa kaikki ja jahka hekin saavat pelinsä niin pääsee Livessä tykittään Free Skatea =)
Boxin version tosiaan omistan.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Öö transfer on 'temppu' jossa siirryt obstaakkelista toiseen. Miten sen tekemistä voisi enempää neuvoa kuin kertomalla mikä se on? En kyllä yhtään ymmärrä mitä ajat takaa. Transferin tekeminen riippuu joka kerta spotista ja sen tekeminen on joka kerta erilainen, yleisimmin ollie toimii pohjana transferille.

Kiitos vinkistä stonecold, pitää kokeilla!

Itellä toi paidan värin vaihto ei onnistu. Johtuu ilmeisesti siitä että oon ostanu sen "customi" t-paidan jo... :(

@Execta

Me kaks taidetaan olla ainoita jolla peli toimii sulavasti... :D

Itellä ei oo tullu kuin vissiin kaks kertaa sellanen lyhyt "nykäsy" tämän parin päivän pelaamisen aikana...
 
Ylös Bottom