Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

skate.-vinkit

Vastaus: skate.-vinkit

ATomiH sanoi:
Kun keplottelet itsesi ilmaan, niin laitat spinnin pyörimään vasemmasta tatista ja sen lisäksi vielä oikeasta. Tämän tempun avulla pääsee Careerin S.K.A.T.E.-tehtävät läpi helposti.

Itse olen tuskaillut kahden filmauksen kanssa, kun pitäisi tehdä No-Skate Zonella. Ei millään ehdi tehdä tarvittavaa määrää raileja ja sen lisäksi vielä pitäisi pisteitä kerätä.
Mitkä ovat tarkat määritelmät? Itse tein lähes kaikki no-skate zone -videot Matrix plazan alakerrassa, ja monet ovat tehneet niitä myös yläkerrassa vastakkaisella puolella vartijasta. Pisteiden hankinnassa helpottaa, kun hankkii 3x-pistekertoimen esim. advanced flip trick + asteita -> grindi -> advanced flip + asteita ulos.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mikähän mahtaa olla vialla kun en pääse nettipeleihin mukaan ollenkaan olen yrittänyt noin 30 kertaa ja joka kerta kun on se lataus ruutu niin heittää minut pois pelistä. Tätä ennen nettipelit toimivat 100% hyvin.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Nollie 360 flip, miten se oikein tehdään? Katsoin Trick Bookista, mutta en vaan silti osaa. Ainoa "Pro Skater" -tehtävä mitä en ole vielä onnistuneesti suorittanut sisältää kyseisen tempun tekemisen samalla kun tullaan "portaita alas". Sitä kohtaa olen vääntänyt jo todella pitkään, mutta jumissa olen, kun en vaan osaa. Turhauttavaa.
 
Vastaus: skate.-vinkit

R1ku sanoi:
Nollie 360 flip, miten se oikein tehdään? Katsoin Trick Bookista, mutta en vaan silti osaa. Ainoa "Pro Skater" -tehtävä mitä en ole vielä onnistuneesti suorittanut sisältää kyseisen tempun tekemisen samalla kun tullaan "portaita alas". Sitä kohtaa olen vääntänyt jo todella pitkään, mutta jumissa olen, kun en vaan osaa. Turhauttavaa.
Nollie 360 flipin kanssa on sama tilanne kuin mistä jo ylempänä puhuttiin, eli kontrollit menee sen mukaan et ootko gooffina vai reguna. Ja jos ymmärsin ton tekstin oikein niin, siinä ei tosiaan pidä dropata rappuja alas. Vaan nollie 360 flipistä grindiin siihen rappujen oikeanpuoleiseen tasanteeseen, kaiteeseen vai mikä olikaan. Aika pitkälti ajoituksesta kiinni, Ite runkkasin samaa kohtaa reilun puolituntisen.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Mä en tajuu miten ette tajuu tota tehtävää, itellä meni vissiin tokalla tai kolmannella. Siis trickbookissa on ihan selvät ohjeet, sen mukaan teet ja vedäät siihe ledgeen.
 
Vastaus: skate.-vinkit

HEI!! kertokaa mulle mistä löydän ton alex chalmerin?? sen pro challengen. oon vetäny pelin läpi nyt. kaikki filmingit ja photot oon vetäny ja muut pro challenget ja karttaan ei ilmesty mitään? tai siis kartas ei näy mitää. oon tehny 16 pro challengee ja niit on seittemäntoist ja kartta ei anna tietoo mis olis alex chalmers.jelppikää! vastatkaa mieluiten privaa
 
Vastaus: skate.-vinkit

Jotta voi vetää ees tota Chalmer's transfer-challengea, pitää olla ekaksi trucks-sponsorijuttu.

Se Allun haaste on DIY parkissa, joten jos ei löydy niin sulla on fibaa varmaan tossa sponsorshipissä!
 
Vastaus: skate.-vinkit

vastaus oli nopsakka mutta ei oikee auta.. :( ku mul on kuitenki kaikki skede,rengas,trukki ja rengas sponsorit ja oon skedenny siel DIY parkis mut ei siel näytä olevan ku jotai muit skedeejii ainoostaa. ei ilmesty mitää nuolii mihkää sinne
 
Vastaus: skate.-vinkit

Kertokees miten v*tussa pystyy vetämään 360 flip to fs crook. Mulla siitä tulee yleensä 360 flip to nosegrind. Varmaan 4h jauhanu samaa kohtaa ja v*tutus on suuri.
 
Vastaus: skate.-vinkit

OxyG sanoi:
Kertokees miten v*tussa pystyy vetämään 360 flip to fs crook. Mulla siitä tulee yleensä 360 flip to nosegrind. Varmaan 4h jauhanu samaa kohtaa ja v*tutus on suuri.
Mulle meni tuossa kans vaikka kuinka 'tun pitkään ja noseslide ja nosegrindi tuli yllättävän tutuiksi.

Sitten älysin että crooksi lähtee helpoiten kun ajaa viistoon siihen curbiin, ikään kuin valmiiksi "crooked-kulmassa" Itse vedin regu-äijälläni tuon 360 flipin switchinä, koska 360 flipin flickaaminen peilikuvana (goofy-tyyliin) on itselleni mielekkäämpi ja helpompi tapa.

Mikäli oikein muistan, ajoin curbiin vinossa kulmassa ja painoin tattia vain eteenpäin, niin sieltähän se crooksi sitten tupsahti.
 
Vastaus: skate.-vinkit

eiks kukaa osaa kertoo mulle et onko se vaikka siitä johtunu etten oo saanu alex chalmersia ku pelasin pelin läpi enkä beatannu sitä?? vittu ku ärsyttää. kai se on pakko pelaa läpi alust
 
Vastaus: skate.-vinkit

Onks tossa Rattrayn tehtävässä joku jippo? Eli toi hyppylaudan yli hyppääminen gräbillä. Oon päässyt sen laudan yli jo ainakin 4 kertaa, mutta se ei hyväksy sitä. Eli kaikki muut tulee paitsi se "over the diving board" -kohta. Alkaa loppua kärsivällisyys. :mad:
 
Vastaus: skate.-vinkit

airedoion sanoi:
Onks tossa Rattrayn tehtävässä joku jippo? [- -] Alkaa loppua kärsivällisyys. :mad:


Siitä pitää tulla yli 500 pistettä. Eli vetäse joku nollie kickflip siihen alkuun, sit pyörität 540 gräbillä.
Siitä rävähtää :)

Toivottavasti ohjain ei ehtinyt lentää jo seinään. ;)


Opastaa,
-Healtti

airedoion sanoi:
Kyl se 500 pistettä tulee. Se ei siltikään sitä hyväksy. Argh.

Paha kurki! En kyllä tiedä mikä siin fibaa sittenMikä lie system faEl. Sorry, ettei musta ollut apua. >_>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: skate.-vinkit

Healtti sanoi:
Siitä pitää tulla yli 500 pistettä. Eli vetäse joku nollie kickflip siihen alkuun, sit pyörität 540 gräbillä.
Siitä rävähtää :)

Toivottavasti ohjain ei ehtinyt lentää jo seinään. ;)


Opastaa,
-Healtti

Kyl se 500 pistettä tulee, mutta vaikka lennänkin hienosti sen hyppylaudan yli, ni se ei siltikään sitä hyväksy. Argh.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Joo taitaa jäädä tämä peli läpäisemättä. :mad: Se ei hyväksy tota, ei sitten millään. Oon jo vähintään kymmenen kertaa vetänyt sen omasta mielestä oikein, mutta ei hyväksy. Prkl :mad:

E: lopultakin hyväksyi. Oli näköjään väärä kulma millä ylitin sen, mikä tuntuu kyllä hölmöltä.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Oikeasti aika masentava tuo 360 flip to FS Crooked missio. Yrityskerrat lähentelevät varmasti jo sataa, mutta ei vaan auta. Tiedä sitten olenko niin nakkisormi, mutta 360 flip ei irtoa lähes koskaan, johtuen lähinnä siitä, että se liike muistuttaa niin hemmetin paljon 360 pop-shuvitia. Ja silloin kun se 360 flip irtoaa, grindiin on hemmetin vaikea päästä, koska hyppy ei koskaan tunnu olevan tarpeeksi korkea. Kerran sain tuon combon tehtyä, mutta Crooked tulikin BS eikä FS.
 
Vastaus: skate.-vinkit

Jos osaa 360Flipin paikaltaan, niin toi 360Flip to FS Crooked ei pitäis olla mahottomuus. Menee vain sen gurbin päälle ja siitä heittää ton combon (kannattaa pistää session markker siihen).
 
Vastaus: skate.-vinkit

peippo sanoi:
Trickbookissa on sellanen pikku juttu joka iteltäkin jäi aluksi huomaamatta, niitä listoja voi kelata alaspäin! ;)

Heh, mul kävi sama joskus oblivionis, joutu alottaa alusta ku kaikki skillit päi persettå. :rolleyes:
 
Vastaus: skate.-vinkit

henkari sanoi:
ärärär, mitä ihmettä. Miksen saa achia own the spot tehtävistä vaikka kaikki on ownattu, ja kaikki tehtävätkin on tehty mutta achia ei tule? :(

Mulla puuttuu kolme spottia biblestä, ei näy kartalla niitä. Pitääkö noi ite löytää vai mikä tossa nyt on? Bent Ledge Park, Claustrophobia ja Hellavator puuttuu.

Edit: Ei enää mitään, löyty jo. Se oli sit siinä :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: skate.-vinkit

Miten helkkarissa ton PJ Laddin pro challengen pääsee läpi? Siis FS 5-0 to FS TAIL grinditehtävä. Mulle tulee aina vaan nosegrindia tai bs 5-0 ja tailissa en oo vielä edes onnistunut. :mad:
 
Ylös Bottom