Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smackdown vs RAW

Vastaus: Smackdown vs RAW

Podu sanoi:
Litan loukkaantumisen muistan kyllä, mutta että eugene loukkaantui myös :I.. Huanoa tuuria. Ketä vastaan Eugene otteli?
Muistin jopa ppv:n väärin =), nuo tapahtuivatkin jo yhtä aikaisemmassa eli New Years Revolutionissa (siinä Puerto Ricossa pidetyssä ppvssä). Eugene & William Regal puolustivat tagteam mestaruuttaan Tyson Tomkoa ja Christiania vastaan. Eugene selätti lopulta Tomkon.

Maxx sanoi:
Muistin jopa ppv:n väärin =), nuo tapahtuivatkin jo yhtä aikaisemmassa eli New Years Revolutionissa (siinä Puerto Ricossa pidetyssä ppvssä). Eugene & William Regal puolustivat tagteam mestaruuttaan Tyson Tomkoa ja Christiania vastaan. Eugene selätti lopulta Tomkon.

Aa.. Okei, kiitos tiedosta. Ja William Regal joutui jossain vaiheessa puolustamaan tagteam mestaruutta Jonathan Coachman parinaan. Vai muistanko väärin?

La Resistance voitti RAW:n World Tag Team Championship mestaruustittelit itselleen sunnuntain houseshowssa. The Coach tuurasi loukkaantunutta Eugenea, mikä edesautti ranskalaisten voittoa.

Eli muistin sentään jotain oikein.

Huhuh Wrestlemania tulee kestää ainakin jotain 4 tuntia :eek:
En tiedä kauan noi aikasemmat on kestänyt, mutta kivasti jengi joutuu istuu nyt siel monia tunteja... no kyl se kannattaakin :)

[FIN]Scorpion sanoi:
Huhuh Wrestlemania tulee kestää ainakin jotain 4 tuntia :eek:
En tiedä kauan noi aikasemmat on kestänyt, mutta kivasti jengi joutuu istuu nyt siel monia tunteja... no kyl se kannattaakin :)
Viime vuotinen Wrestlemania XX tais kestää 4½h ja edellis vuotinen oli 4h. Jenkit on sentää tottunut tuollaisiin pitkiin tapahtumiin, kun jenkkifutis ja baseball matsit voivat venyä todella pitkiksi.

Toisaalta kyllähän sitä mielellään katteleen neljä tuntia Wrestlemaniaa ku kolme tuntia muuta pay-per-viewta, matsit ja produktio ovat sen verran tasokkaampia. Tänähän vuonna siellä pitäisi olla mm. Motörhead soittamassa livenä Triple H tunnaria :)

Totta :)
------------------

Ei liity aiheeseen, mutta itse varmaan katsoisin kyllä jenkkifutista jos sitä täällä suomessa alettaisiin näyttämään :p

Maxx sanoi:
Viime vuotinen Wrestlemania XX tais kestää 4½h ja edellis vuotinen oli 4h. Jenkit on sentää tottunut tuollaisiin pitkiin tapahtumiin, kun jenkkifutis ja baseball matsit voivat venyä todella pitkiksi.

Toisaalta kyllähän sitä mielellään katteleen neljä tuntia Wrestlemaniaa ku kolme tuntia muuta pay-per-viewta, matsit ja produktio ovat sen verran tasokkaampia. Tänähän vuonna siellä pitäisi olla mm. Motörhead soittamassa livenä Triple H tunnaria :)

Kyllä 4h jaksaa katsoa hyvää showta, varsinkin kun on muutakin kuin pelkkiä matseja.

Maxx sanoi:
Tänähän vuonna siellä pitäisi olla mm. Motörhead soittamassa livenä Triple H tunnaria :)

Onhan Motörhead aikaisemminkin ollut livena soittamssa Triplan tunnarin, Wrestlemania X7 taisi olla tapahtuma. Kyllähän se teitenkin lisää tunnelmaa tuo, kun vetävät tunnarin livena. Ja nyt varsinkin, kun HHH on kasvannut itselleen Lemmy-parran :).

Mutta tämä WMXXI pitää webcastina katsoa, maksaahan se, mutta kyse on kuitenkin Wrestlemaniasta. Ja itselleni se suurin matsi tuossa on Angle vs. HBK, siinä on se main-event joka saa polvet väpättään. Toivottavasti vain pistävät matsille tarpeeksi pituutta, sellaiset 20-30 min. Ja salainen unelma on, että tämä johtaisi vielä seuraavassa PPV:ssa Angle vs. HBK Iron Man matsiin, joka vasta olisikin unelmien täyttymys (saisi tulla samanlainen klassikko kuin Bret Hart vs. HBK Iron manista)..

Teemu Uotila sanoi:
Mutta tämä WMXXI pitää webcastina katsoa, maksaahan se, mutta kyse on kuitenkin Wrestlemaniasta. Ja itselleni se suurin matsi tuossa on Angle vs. HBK, siinä on se main-event joka saa polvet väpättään. Toivottavasti vain pistävät matsille tarpeeksi pituutta, sellaiset 20-30 min.
Ootkos ennen kattonu noita webcasteja, eli onko tietoa mikä tasoista kuvaa ne lähettää? Vois meinaan harkita webcastia jos ei ihan tikkuaskin kokoinen kuva ole. Toisaalta tv-ripit tulee jakoon yleensä jo seuraavana päivänä.

Pitää todellakkin toivoa että Angle on semmosessa kunnossa että pystyy kunnon matsin pistämään pystyyn. Sillähän on viime aikoina taas ollut ongelmia niskansa kanssa.

Maxx sanoi:
Ootkos ennen kattonu noita webcasteja, eli onko tietoa mikä tasoista kuvaa ne lähettää?

Olen vasta tuon yhden webcastin katosnut, ja se oli tämä viimeinen PPV eli No Way Out. Kaikki toimi kyllä varsin moiteetta, eikä kuva tökkinyt tai muuta vastaavaa. Resoluutio on sama kuin näissä tv-kaappauksissa. Suositteln kyllä, jos tuon livena haluaa katsoa, kyllä se NWO:nkin kolmituntinen meni kuin siivillä, vaikka monitorin ruudulta katsoin. Olisihan se tietenkin idelaalista, jos lähettävisivät webcastit hd:na, mutta ei taida kaistat riittää :). No, ehkä muutaman vuoden kuluttua.

Sinänsä hauskaa, että kuuluttajat aina mainostavat kuinka monessa maassa ohjelma näkyy satelliitin kautta. Yleensä tuo luku on sadan paremmalla puolella. On se nyt perhana ihme, että Suomea ei saada mahtuun tuohon sataan.

Teemu Uotila sanoi:
Mutta tämä WMXXI pitää webcastina katsoa, maksaahan se, mutta kyse on kuitenkin Wrestlemaniasta. Ja itselleni se suurin matsi tuossa on Angle vs. HBK, siinä on se main-event joka saa polvet väpättään. Toivottavasti vain pistävät matsille tarpeeksi pituutta, sellaiset 20-30 min. Ja salainen unelma on, että tämä johtaisi vielä seuraavassa PPV:ssa Angle vs. HBK Iron Man matsiin, joka vasta olisikin unelmien täyttymys (saisi tulla samanlainen klassikko kuin Bret Hart vs. HBK Iron manista)..
Tosiaan itsekin odotan innolla tuota Angle vs. HBK matsia. Angle on kuitenkin ehkä WWE:n paras painija (paino sillä sanalla) ja HBK puolestaan puhdas legenda, joka ei jätä kylmäksi, joten kunnon vääntöä pitäisi olla luvassa.

Webcast on itselläkin ollut harkinnassa ja positiiviset kokemukset rohkaisevat ehkä itseäkin kokeilemaan WM21:n kanssa. Vielä kun vahvistaisivat sen hinnan, niin selviäisi onko ylimääräistä rahaa sen verran käytettävissä.

NviperO sanoi:
Tosiaan itsekin odotan innolla tuota Angle vs. HBK matsia. Angle on kuitenkin ehkä WWE:n paras painija (paino sillä sanalla) ja HBK puolestaan puhdas legenda, joka ei jätä kylmäksi, joten kunnon vääntöä pitäisi olla luvassa.

Itseasiassa Michaels on paljon muutakin kuin legenda. HBK ja Angle ovat WWE:n monipuolisimmat painijat. Heiltä sujuu painiminen, brawlaus, high-flying...

Aikanaan puheltiin tuossa Benoitista ja Anglesta vertaavaan sävyyn ja mainitsin, että Angle on huomattavasti monipuolisempi, johon kaveri tokaisi, että monipuolisuudessa hänelle pärjää vain HBK. Näiden kahden matsia ei voi yksinkertaisesti odottaa. Todella mahtavaa nähdä se viimein, koska semmoista ei ole ikinä käyty.

Myös Money in the Bank kiinnostaa suunnattomasti WM21:n kortista ja tietenkin itse Main Event eli Batista vs. HHH.

btw. jos joku on ostamassa web-castia niin tuon ilon voi jakaa myös kavereiden kanssa ja pitää kunnon valvojaiset. Samalla tuon hinta laskee vähän, kun se jaetaan osiin katsojien kesken. Itse tapahtumaa odotellessa voi tietenkin vähän pelailla jne... Pistäkää privaa jos haluatte kuluja osiin, olen kiinnostunut.

Podu sanoi:
Tässä ehdottomasti yksi sairaimmista matseista joista olen lukenut, löytyy myös vapaapaini.comista. Jos kiinnostaa niin löytyy sieltä vielä jotain muutakin.

Ei mikään mukava tapaus. Hieman on muuttunut paini ECW:n ajoilta

Nyt vasta huomasin kun lueskelin topikkia. Minun tekstini nimittäin tuo ja kyseinen matsi löytyy DVD:ltä. Kyllä se vaan on aika sairas, uskokaa pois.

Solid Snake sanoi:
Itseasiassa Michaels on paljon muutakin kuin legenda. HBK ja Angle ovat WWE:n monipuolisimmat painijat. Heiltä sujuu painiminen, brawlaus, high-flying...

Aikanaan puheltiin tuossa Benoitista ja Anglesta vertaavaan sävyyn ja mainitsin, että Angle on huomattavasti monipuolisempi, johon kaveri tokaisi, että monipuolisuudessa hänelle pärjää vain HBK. Näiden kahden matsia ei voi yksinkertaisesti odottaa. Todella mahtavaa nähdä se viimein, koska semmoista ei ole ikinä käyty.

Myös Money in the Bank kiinnostaa suunnattomasti WM21:n kortista ja tietenkin itse Main Event eli Batista vs. HHH.

Kyllähän Benoit taidoiltaan on monipuolinen, hieno painija, mutta jotain jää kuitenkin puuttumaan, jäppistä ei pahemmin näe mikkiin puhumassa, joten jotkut eivät välttämättä muista Benoita yhtä hyvin kuin Anglea (esim minä). Ja mitä tulee matsiin HBK - Angle, en malta odottaa, siltä matsilta odotan paljon, luultavasti tulee olemaan hienoa vääntöä. Matsi varmaan tullaan muistamaan pitkään.

Main Event HHH - Batista kiinnostaa myös todella paljon, ei välttämättä kovin tulla näkemään paljon kummoisempia paini liikkeitä, enemmänkin mätkimistä, mutta itselle kelpaa mikä vain, kunhan jotain tekevät, sen verran pitkään olen matsia odottanut..

Solid Snake sanoi:
Nyt vasta huomasin kun lueskelin topikkia. Minun tekstini nimittäin tuo ja kyseinen matsi löytyy DVD:ltä. Kyllä se vaan on aika sairas, uskokaa pois.

Uskon kyllä, matsia en ole nähnyt (onneksi?), mutta kyllä teksti oli sen verran tiukkaa että se riittää. Miltä DVD:ltä matsin voi bongata?

Podu sanoi:
Uskon kyllä, matsia en ole nähnyt (onneksi?), mutta kyllä teksti oli sen verran tiukkaa että se riittää. Miltä DVD:ltä matsin voi bongata?

Ei yhtikäs miltään, koska kyseessä oli ECW:n järjestämä House Show eli tapahtumaa ei kuvattu. Minun DVD:lläni on fanin kuvaamaa materiaalia, joka on tilattu Englannista ja poltettu DVD:lle. Tämän matsin kyllä löytää myös p2p ohjelmilla.

Teksti on käännetty suoraan englannista, joten pieniä kielivirheitä siitä löytyy eikä tuossakaan ole ilmoitettu kuin pääkohdat asiasta. Vapaapaini.com keräili aikanaan tietoja kaikista eri wrestling asioista, joista ihmiset kysyvät aina vain uudelleen ja uudelleen niin kysyin olisiko tarvis kirjoittaa juttua Mass Transit Incidentistä ja vihreää valoa näyttivät ja minä kirjoitin tuon.

Mainitsit tuolla, että paini on muuttunut ECW:n jälkeen. New Jack on kylläkin edelleen vauhdissa. Viime syksynä hän puukotti erään paikallisen painijan kehään, löi useita kertoa kun vähän innostui. Eikä tässä todellakaan ole mitään uutta, mies on täysi hullu. 4 murhaa tehnyt ja kaikista selvinnyt vain sanomalla niitä itsepuollustukseksi.

Podu sanoi:
Kyllähän Benoit taidoiltaan on monipuolinen, hieno painija, mutta jotain jää kuitenkin puuttumaan, jäppistä ei pahemmin näe mikkiin puhumassa, joten jotkut eivät välttämättä muista Benoita yhtä hyvin kuin Anglea (esim minä). Ja mitä tulee matsiin HBK - Angle, en malta odottaa, siltä matsilta odotan paljon, luultavasti tulee olemaan hienoa vääntöä. Matsi varmaan tullaan muistamaan pitkään.

Benoit on todella tekninen ja todella taitava, mutta pääasiassa kuitenkin painija. Ei siis ollut tarkoitus vähätellä Benoitia. Elimination Chamberissa hihkuin ilosta kun Benoit nousi kammion päälle ja Triple H sai maistaa Diving Head-Buttia niin korkealta. Hullua, mutta niin hienoa. Mutta pointti siis, että Benoit on taitava painija, muttei niin monipuolinen kuin Angle ja HBK. Taitavimpia WWE miehiä silti.

Solid Snake sanoi:
Mainitsit tuolla, että paini on muuttunut ECW:n jälkeen. New Jack on kylläkin edelleen vauhdissa. Viime syksynä hän puukotti erään paikallisen painijan kehään, löi useita kertoa kun vähän innostui. Eikä tässä todellakaan ole mitään uutta, mies on täysi hullu. 4 murhaa tehnyt ja kaikista selvinnyt vain sanomalla niitä itsepuollustukseksi.

Pahoitteluni, itse en kaikkia faktoja tiedä, joiltakin sivuilta seurailen uutisia, mutta jotkut jutut jäävät välistä. Jotain olen lukenut New Jackista, ja tullut siihen tulokseen että äijä on hullu. Olenko aivan väärässä jos väitän lukeneeni jostain että New Jack on EHKÄ menossa RAWiin, Daivarin ja Hassanin henkivartijaksi.

Solid Snake sanoi:
Benoit on todella tekninen ja todella taitava, mutta pääasiassa kuitenkin painija. Ei siis ollut tarkoitus vähätellä Benoitia. Elimination Chamberissa hihkuin ilosta kun Benoit nousi kammion päälle ja Triple H sai maistaa Diving Head-Buttia niin korkealta. Hullua, mutta niin hienoa. Mutta pointti siis, että Benoit on taitava painija, muttei niin monipuolinen kuin Angle ja HBK. Taitavimpia WWE miehiä silti.

Taitava on kyllä. En ajatellutkaan sinun mitenkään vähätelleen Benoita (ainakaan hirveästi).. Ja olen samaa mieltä että Angle ja HBK ovat taitavampia. Karismaattisempia?

Podu sanoi:
Pahoitteluni, itse en kaikkia faktoja tiedä, joiltakin sivuilta seurailen uutisia, mutta jotkut jutut jäävät välistä. Jotain olen lukenut New Jackista, ja tullut siihen tulokseen että äijä on hullu. Olenko aivan väärässä jos väitän lukeneeni jostain että New Jack on EHKÄ menossa RAWiin, Daivarin ja Hassanin henkivartijaksi.

Itse olen kuullut SD:stä, ja John Cenan kanssa feudaamisesta. Noh, kuitenkin nämä eivät pidä paikkaansa. New Jackia ei tulla näkemään WWE:ssä ja hyvä niin. Tiedä vaikka ottaisi jonkun hengiltä.

Ylös Bottom