Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smackdown vs RAW

Vastaus: Smackdown vs RAW

[FIN]Scorpion sanoi:
Perhana smackdowniin ei jää kohta ketään :p
Oli muuten aika paha se carliton voitto heti depyytti päivänä jälleen... saiko se sillon cenalta US vyön kanssa huijaamalla niin kuin tänki vyön nytten? (nyt piti köysistä kiinni)

Juu eiköhän se cenalta viety mestaruus ollut huijauksella viety, heti tuli carlitosta fiilikset etten tykkää, enkä ole tykännytkään :)

Podu sanoi:
Onkos kukaan katsonut ECW One Night Standia?

Katsottu on, hyvä show oli. Huippumatseja ei juurikaan nähty, mutta tunnelma oli katossa. Ja Sandmanin sisääntulo \,,/

Tämän vuoden draft lottery on kyllä ollut ihan mielenkiintoinen. Carlito Intercontinental champpina, that's cool.

Pistetääs vielä Vengeancen (lopullinen?) card:

World Heavyweight Championship - Hell in a Cell match:
Batista (c) vs Triple H

WWE Championship match:
John Cena (c) vs Chris Jericho vs Christian

WWE Intercontinental Championship match:
Carlito Caribbean Cool (c) vs Shelton Benjamin

Kurt Angle vs Shawn Michaels

Kane vs Edge

Christy Hemme vs Victoria

Angle vs Michaelsia odotan eniten. Näiden herrojen WM-kohtaamisessa oli sitä jotain, toivottavasti he pystyvät tekemään sen toisenkin kerran. Jokatapauksessa näyttää sille, että täytyy ihan warettaa koko ppv.

Itse katsoin eilen ECW one night standin
Lavalle menot eivät ole mitään niin suuria spektaakkeleita, mutta se on hyvä, pidetään yksinkertaisena. Tunnelma oli kyllä ehdottoman katossa showta katsoessa. Paljon enemmän riski liikkeitä (joita katselee mielellään ja ihmeissään) oli kuin RAW:ssa tai Smäkissä,

Katsoo jos ensivuonna tulisi uutta :p

Warettaa tietysti, en mä nyt ala WWE:lle jostain kämäsestä webcastista maksamaan ja dvd:n julkaisu on varmaan joskus loppuvuonna. Siis jokaista ppv:tä minä en lataa, vain ne jotka kuullostavat mielenkiintoisilta. Tämä kuulostaa.

ONS-ostoja kyllä oli runsaasti, joten saattaa ne rahanahneet hinarit siellä WWE:ssä järjestää vielä toisenkin ECW-ppv:n. Typerää. Tämän piti olla ns. jäähyväisshow jo yli viisi vuotta kuopattuna olleelle ECW:lle. Antakaa sen jo olla.

Podu sanoi:
Juu eiköhän se cenalta viety mestaruus ollut huijauksella viety, heti tuli carlitosta fiilikset etten tykkää, enkä ole tykännytkään :)

Ei välttämättä. Aikaisemminkin siitä mestaruudesta oli jotain kränää... Jesus (hesus) oli CCC:n apurina ja sitä rataa... Cenanhan piti jäädä pois leffan kuvauksia varten justiinsa tuolloin ja keksivät siihen storylinen, että joku oli Cenaa puukottanu munuaisten tienoille jollain klubilla ja CCC sai titlen "luovutuksella" tms... tai sitten tuo oli jotain revanssin aikaista tapahtumaa. Muisti ei oikein pelaa... joka tapauksessa kun Cena oli toipunut niin äkkiä oli mestaruus takaisin hallussa :cool:

CCC löi Cenaa tämän omalla ketjulla ja vei mestaruuden. Tämän jälkeen oli ne kapakkatappelut kuten Hänninen sanoi. Carlito sitten loukkasi olkapäänsä ja Cenan elokuvan kuvaukset peruttiin(?), jolloin Cena oli oikeastaan ainoa järkevä mies voittamaan vyö. Eli mistä "luovutuksesta" sinä oikein puhut?

Toivottavasti tällä kertaa ei tule loukkaantumisia tms. että pääsisi näkemään Carliton oikeat taidot kehässä. En ole montaa matsia häneltä nähnyt, ja ne nähdyt on joitain Big Show:ta ja Cenaa vastaan (Showta vastaan on kuin kuka-tahansa-cruiseri vs mosteri, ja Cena nyt vaan on täys tumpelo kehässä).

Kaappis sanoi:
Warettaa tietysti, en mä nyt ala WWE:lle jostain kämäsestä webcastista maksamaan ja dvd:n julkaisu on varmaan joskus loppuvuonna. Siis jokaista ppv:tä minä en lataa, vain ne jotka kuullostavat mielenkiintoisilta. Tämä kuulostaa.

Mainosta nyt vielä vähän että waretat? Eipä sillä että olisit ainoa joka sitä tekee, mutta ei sitä tarvitse mainostaa täällä?
Btw, webcastit eivät ole kovinkaan kämäisiä :p

Argh! Ei minun tarvitse mainostaa, kun sinä näytät hoitavan sen homman minun puolesta oikein hyvin lihavointineen päivineen. Tuoko sana ware sinulle todellakin noin kovia tuntemuksia kun se pitää ottaa näin kovasti esille? Lopetahan jo, jookosta. [/offtopic]

Mitenkäs sinä katsot nuo show:t? Tyydytkö pelkkien tuloksien lukemiseen? Muuten, onko sulla kokemuksia noiden webcastien toiminnasta? Onko se niin, että ne vain kerran näkee ja siinä se (tosin, jo nimi pay-per-view viittaa siihen, mutta kysyn silti)?

Ensiviikon main event ja seuraava draftattu SmackDowniin:
Muhammed Hassan. Lisäksi ohjelmassa ilmoitetaan, että SmackDowniin tuodaan uusi Heavyweight -mestaruus, ja mestari ratkaistaan ensi viikolla ottelussa Chris Benoit vs. Booker T vs. JBL vs. Undertaker vs. Muhammad Hassan vs. Big Show. Jääkö RAW:lle todellakin molemmat vyöt? Mielestäni se olisi aika turhaa, mutta katsotaan nyt miten käy.

Kaappis sanoi:
Ensiviikon main event ja seuraava draftattu SmackDowniin:
Muhammed Hassan. Lisäksi ohjelmassa ilmoitetaan, että SmackDowniin tuodaan uusi Heavyweight -mestaruus, ja mestari ratkaistaan ensi viikolla ottelussa Chris Benoit vs. Booker T vs. JBL vs. Undertaker vs. Muhammad Hassan vs. Big Show. Jääkö RAW:lle todellakin molemmat vyöt? Mielestäni se olisi aika turhaa, mutta katsotaan nyt miten käy.

SBOILAA:

UUSI?! Minä käsitin että se vanha tuodaan takaisin. Siis se mikä Cenalla oli ennen Spinner vyötä. Jos SD:en tuodaan nyt mestaruusvyö jonka voittaa esim. JBL tai Booker ja Batu pitelee WHC vyötä niin Cenan Spinner vyöllä on yhtä paljon arvoa kuin Naisten Mestaruudella. Jo pelkkä ajatuskin siitä, että Cenan spinnervyöstä tulisi Raw:n virallinen kakkosvyö oksettaa. Onhan se pölykapseli ihan "siisti", mutta pääasiassa toivoisin että mestaruusvyöt pidettäisiin ennallaan. Toivon mukaan Cena jobbaa Vengeancessa.

Kaappis sanoi:
Argh! Ei minun tarvitse mainostaa, kun sinä näytät hoitavan sen homman minun puolesta oikein hyvin lihavointineen päivineen. Tuoko sana ware sinulle todellakin noin kovia tuntemuksia kun se pitää ottaa näin kovasti esille? Lopetahan jo, jookosta. [/offtopic]

Mitenkäs sinä katsot nuo show:t? Tyydytkö pelkkien tuloksien lukemiseen? Muuten, onko sulla kokemuksia noiden webcastien toiminnasta? Onko se niin, että ne vain kerran näkee ja siinä se (tosin, jo nimi pay-per-view viittaa siihen, mutta kysyn silti)?

Kyllä se tuo minulle kovia tuntemuksia :p .. Yleensä jos täällä konsolifinissä on joku maininnut warettaneensa jotain, moderaattorit joko poistavat viestin tai valistavat keskustelijaa siitä että täällä ei tarvitse puhua warettamisesta, nyt ei ole sellaista tapahtunut (syystä?).. Kuten jo aikaisemmin sanoin warettamista monet harrastavat, itselleenhän periaatteessa saakin hakea, mutta ei jakaa muille, mutta en itse ainakaan tykkää siitä että pitää keskustelualueelle tulla sanomaan warettaneensa sitä ja sitä .. Olisit vain sanonut nähneesi sen ECW jutun :p .. Elä kuitenkaan ota nokkiisi tästä, en mitenkään pahalla näitä pistä, en vain tykkää siitä että warettamisesta mainitaan keskustelualueilla (tuon taisinkin jo mainita).

Itse katson jotkut showt, ne jotka todella kiinnostavat, ne jotka eivät ole niin kovin kiinnostavia, tyydyn katsomaan tulokset. Kokemusta on webcasteista, menee esim wwe:n sivuille valitsee sieltä vaikkapa ECW tapahtuman ja tilaa sen, hinta on kohtuu korkea koska se on vielä uusi tapahtuma, myöhemmin hinta laskee, voi myös katsoa pätkissä joissa on vain matsit tai parhaat matsit, luulisin että voit katsoa useamminkin kuin vain kerran (en tiedä koska en ole koskaan katsonut kuin kerran), paussia voi pistää ja jatkaa myöhemmin sekä voi kelata edestakaisin (paitsi jos katsoo liveä)

Solid Snake sanoi:
SBOILAA:

UUSI?! Minä käsitin että se vanha tuodaan takaisin. Siis se mikä Cenalla oli ennen Spinner vyötä. Jos SD:en tuodaan nyt mestaruusvyö jonka voittaa esim. JBL tai Booker ja Batu pitelee WHC vyötä niin Cenan Spinner vyöllä on yhtä paljon arvoa kuin Naisten Mestaruudella. Jo pelkkä ajatuskin siitä, että Cenan spinnervyöstä tulisi Raw:n virallinen kakkosvyö oksettaa. Onhan se pölykapseli ihan "siisti", mutta pääasiassa toivoisin että mestaruusvyöt pidettäisiin ennallaan. Toivon mukaan Cena jobbaa Vengeancessa.

Onhan se kuitenkin hieman väärin cenalle että menettää mestaruutensa sen takia että joutui vaihtamaan RAWiin. Saa nähdä mitä tekevät

ilmeisesti se on kuitenkin niin että Smackdowniin tulee uusi mestaruus, ja nimeksi SmackDown! champion (?) tai jotain. Mutta mitenköhän se sitten toimii että RAWssa on 2 mestaruutta World Heavyweight Champion sekä WWE Champion, menee hieman lekkeriksi :o

Podu sanoi:
Mutta mitenköhän se sitten toimii että RAWssa on 2 mestaruutta World Heavyweight Champion sekä WWE Champion, menee hieman lekkeriksi :o

Häh?! You must be kidding!

Onhan RAW:ssa (tjsp) ollut ennenkin kaksi mestaruutta... se joka voitti molemmat oli Undisputed Champion :cool:

Jarmo Hänninen sanoi:
Onhan RAW:ssa (tjsp) ollut ennenkin kaksi mestaruutta... se joka voitti molemmat oli Undisputed Champion :cool:

Niin muuten on ollutkin, en tuota muistanutkaan, ensimmäinen Undisputed Championhan oli Jericho? vai pettääkö muisti tässä? Katsoo nyt miten käy, itse pelkään että siinä käy siten että painijat jakautuvat 2 ryhmään toinen ryhmä jahtaa toista mestaruutta ja toinen toista, ei kuulosta hyvältä :I ..

Lainaus vapaapaini.comista:
SmackDown!-rosteri saa oman mestaruusvyön John Cenan vietyä aiemmin WWE-mestaruusvyön RAW:n puolelle. SmackDown! Championship vyöstä ottelevat ensi viikon jaksosta JBL, Booker T, Chris Benoit, Big Show, Undertaker ja Muhammad Hassan.

Niille jotka eivät olleet vielä täysin varmoja: Smäkkiin tulee uusi mestaruusvyö ja RAWssa nähdään 2 mestaruusvyötä :cool:

Podu sanoi:
Niin muuten on ollutkin, en tuota muistanutkaan, ensimmäinen Undisputed Championhan oli Jericho? vai pettääkö muisti tässä? Katsoo nyt miten käy, itse pelkään että siinä käy siten että painijat jakautuvat 2 ryhmään toinen ryhmä jahtaa toista mestaruutta ja toinen toista, ei kuulosta hyvältä :I ..
Ehkä tässä on kyse vain siitä että Vince korjaa "epäjohdonmukaisuuden" mestaruusvöissä. Eli nykyisinhän Smackdown on selkeä kakkosshow (ja jenkeissä kun se siirtyy perjantai-illan surkeaan timeslottiin on se sitä vielä enemmän) ja silti Smackdownin mestarilla on tuo Jerichon aikoinaan yhdistämä Undisputed vyö. Kun taas ykköslaiva RAW:n mestarilla on "vain" WCW:n vanha vyö. Epäilen (ja toivon ;) ) että Vince vain järjestää niin että RAWn vyö on jatkossa se eniten "historiaa" omaava ja Smack saa tyytyä tyhjästä luotuun uuteen vyöhön. Onhan se hieman omituista ollutkin että WWEn lippulaiva shown mestaruus vyö on WCW:n peruja.

Enteitähän tuosta RAWn vöiden yhdistämisestä saatiin jo Vengeancen lehdistötilaisuudessa jossa Batista ilmoitti Cenalle että "the REAL Champ is here!" :D, väittäisin että 99% varmuudella vyöt yhdistyvät viimeistään Summerslamissä

Ylös Bottom