Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Patch 1.10 jälken huomannut parannusta seuraavissa asioissa:

- Peli käynnistyy hieman nopeammin
- Valikoissa liikkuminen on hieman jouhevampaa, mutta edelleen, kuin täi tervassa uisi
- Peleihin pääsee joinimaan, ennen jäi vain odottelemaan

Sitten taasen:

- Se hemmetin punainen disconnected ruksi välkkyy siellä ylhäällä koko ajan. peli pysähtellee hemmetisti. Paskamaisinta tässä on se, että peli ei kuitenkaan pysähtele muilla. Punaruksittava pelaaja on helppo saalis. Tähän pätkimiseen menee hermot
- Peliin liittyminen kestää edelleen noin viikon. Kun pistää servulle menoksi ehtii käydä jääkaapilla ja vessassa, eikä tule edes kiire
- lagailua ja warppimista edelleen huomattavissa. Itseäni harmittaa, jos tässä Socomissa pärjää huonolla yhteydellä
- Missä hiivatissa on se pingimittari???

On se kuitenkin Socom ja fiilis oli melkoinen päästä pitkästä aikaa Crossroadsiin...niisk...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eilen ei ehtinyt uutta patchia vielä testaamaan. Tänään iltapäiväpelejä ja hyvältähän tämä taas näyttää, ihan toiselta kuin noi pahimmat synkistelyt foorumilla antaisivat ymmärtää. Peleihin pääsee varmemmin, lataukset yleensä lyhyempiä ja se outo tökkiminen vähentynyt. Punaista X:ää antaa toki silloin tällöin ja oli siellä muutama discokin. Eivät kuitenkaan onnistuneet pilaamaan pelinautintoa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eilen ei ehtinyt uutta patchia vielä testaamaan. Tänään iltapäiväpelejä ja hyvältähän tämä taas näyttää, ihan toiselta kuin noi pahimmat synkistelyt foorumilla antaisivat ymmärtää. Peleihin pääsee varmemmin, lataukset yleensä lyhyempiä ja se outo tökkiminen vähentynyt. Punaista X:ää antaa toki silloin tällöin ja oli siellä muutama discokin. Eivät kuitenkaan onnistuneet pilaamaan pelinautintoa.

Ei ole pelkkää synkistelyä, minulla socom on nyt täysin pelaamaton. Heti kun peliin pääsee se joko ei päästä minua pois spectator tilasta, pätkii ja menettää äänet, pätkii ja jäätyy, pääsee pelaamaan normaalisti mutta hetken päästä disconnect.
Odotushuoneeseen siirtyessäkin on pari kertaa jäätynyt.


noin 9 yritystä päästä eri peleihin ovat kaikki päätyneet koneen uudelleen käynnistyksen. :(
Noh toivottavasti saavat patchia ladattavaksi pian, en jaksa enää yrittää kun kerta ei ota toimiakseen.

punasta ruksia en ole edes ehtinyt nähdä
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei ole pelkkää synkistelyä, minulla socom on nyt täysin pelaamaton. Heti kun peliin pääsee se joko ei päästä minua pois spectator tilasta, pätkii ja menettää äänet, pätkii ja jäätyy, pääsee pelaamaan normaalisti mutta hetken päästä disconnect.

Itsellä ihan samat kokemukset patchin jälkeen yhtä klaani-matsia lukuunottamatta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

HUOM. KAIKKI BETA-PELAAJAT!

Huomasin tässä videossa niinkin ärsyttävän pikkujutun, joka on monessakin pelissä häirinnyt kamalasti, eli ruumiit näyttävät hävivävän heti kuoleman jälkeen(!?). Laittakaa kaikki betaan päässeet pelintekijöille palautetta, että ruumiit saisivat pysyä maassa koko erän loppuun asti. Tai jos pelimoodi on sellainen, jossa koko ajan respawnataan uudestaan, niin tällöin ruumiit saisivat pysyä maassa ainakin jonkin aikaa. Ei niistä haittaa ole, tai on silloin jos niitä esim. käyttää vaikka suojanaan tms. (onhan se ihan realistista tosin, muttei tosin se, että mennään ruumiin "sisään" piiloon), mutta jos ne katoisivat noissa respawn-peleissä vaikkapa noin 10 sekunnin päästä, niin olis paljon parempi. Syö vähän tunnelmaa, kun ruumiit katoaa melkeinpä jo ennen, kun ne on kunnolla asettuneet kuolinasentoihinsa. ;0

Tällainen teidän mielestä todella pieni juttu, mutta mielestäni tuo olisi 100x parempi noin, että ruiumiit eivät katoaisi. By the way, vaikutti noiden videoiden perusteella nuo fysiikat kyllä todella kivoilta, eli tyypit kaatuivat ragdolleina oikein näköisesti maahan. Näitä kökköfysiikoita ei saisi nähdä enää next-gen-kaudella, mutta kyllä niitä edelleen vaan näkee. Mutta hienoa, että Socomissa on fysiikat kohdillaan.

Betaajille tiedoksi; kertokaa pelintekijöille ihan muutenkin, että mitä parannettavaa pelissä olisi, koska betan aikaan niitä oikeasti jopa korjataan, jos ongelmista tai ominaisuuksista valitetaan tarpeeksi paljon.

Haluaisin itse kyllä niin mielelläni beta-koodin, että pääsisin lähettelemään vähän postia Slant Six Gamesille, että mikä pelissä on vikana.

E: Oh, katoin nyt videoita Socomin betasta tuolta YouTubesta ja niissä nuo ruumiit kyllä jäivät maahan ihan pitemmäksikin aikaa, tai ainakin joksikin melkein kymmeneksi sekunniksi. Saisi mielestäni silti jäädä KOKO ERÄN loppuun saakka. Sitten näissä respawn-peleissä ne katoisivat vaikka n. 15-20 sekunnin päästä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

HUOM. KAIKKI BETA-PELAAJAT!

Huomasin tässä videossa niinkin ärsyttävän pikkujutun, joka on monessakin pelissä häirinnyt kamalasti, eli ruumiit näyttävät hävivävän heti kuoleman jälkeen(!?). Laittakaa kaikki betaan päässeet pelintekijöille palautetta, että ruumiit saisivat pysyä maassa koko erän loppuun asti. Tai jos pelimoodi on sellainen, jossa koko ajan respawnataan uudestaan, niin tällöin ruumiit saisivat pysyä maassa ainakin jonkin aikaa. Ei niistä haittaa ole, tai on silloin jos niitä esim. käyttää vaikka suojanaan tms. (onhan se ihan realistista tosin, muttei tosin se, että mennään ruumiin "sisään" piiloon), mutta jos ne katoisivat noissa respawn-peleissä vaikkapa noin 10 sekunnin päästä, niin olis paljon parempi. Syö vähän tunnelmaa, kun ruumiit katoaa melkeinpä jo ennen, kun ne on kunnolla asettuneet kuolinasentoihinsa. ;0

Agreed. Syö tunnelmaa ja tosiaan muutama kymmen räsynukkea ei pitäisi kuormittaa mitään, onhan se jo ceeässässä nähty. Hyvin skulaa vaikka ruumiit pysyy. Ja näkeehän noista räsynukeista/kuolleista myös sen missä sitä jengiä on ollut :D

Ja tosiaan joo, hyvät oli räsynuket. Ärsyttävä kattella sellasia räsynukkeja mitä esim CoDissa on.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Naureskelin tuota testi kolmosta, ei oikein toimi tuo sniputus noissa SMG:ssä. P90:llä en edes saa sellaista luksusta kuin scope.

Nähtävästi silti kohtuu realistista noiden aseiden kanssa, liikkeessä nyt on hyvin vaikea saada kovinkaan suoraa laukausta. Täytyypä ensikerralla kun sniputtaa niin pitää hahmo paikallaan ettei noin pahaa heittoa tule.

Tietysti tuosta kuinka tarkkoja aseet saisivat olla voi olla monta mieltä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Naureskelin tuota testi kolmosta, ei oikein toimi tuo sniputus noissa SMG:ssä. P90:llä en edes saa sellaista luksusta kuin scope.
Niin kuin tuolla CG threadissa jo joku huomauttin
The HK36 is an assault rifle on this as it was on S3/CA... why's everyone saying it's an SMG?
Ja vaikkei oiskaan, niin kyllä nyt noin läheltä pitäs jopa kivenkin kanssa osua päähän jos tähtäin on kohillaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mut onneksi meillä on tässä pelissä tarkkuus kohillaan...

youtuubilinkki

Tuo on aika hauska, tai miten sen nyt ottaa..

Tämä kaveri scopettelee aika hyvin, mutta siinäkin huomaa että ei mene aina luoti scopen keskelle. Videossa ihan kiva laatu ja musa.

Itsekin olen ihmetellyt että enkö osaa laittaa tähtäintä oikeaan kohtaan vai mikä on kun ei aina snipullakaan tipahda vihu headshotista, mutta eipä taidakaan näemmä aina olla headshot kyseessä vaikka tähtäin kohdilla onkin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuo on aika hauska, tai miten sen nyt ottaa..

Tämä kaveri scopettelee aika hyvin, mutta siinäkin huomaa että ei mene aina luoti scopen keskelle. Videossa ihan kiva laatu ja musa.

Itsekin olen ihmetellyt että enkö osaa laittaa tähtäintä oikeaan kohtaan vai mikä on kun ei aina snipullakaan tipahda vihu headshotista, mutta eipä taidakaan näemmä aina olla headshot kyseessä vaikka tähtäin kohdilla onkin.

Tämä video ja busterin video on melko ristiriidassa keskenään, toisella osuu, toisella ei mutta toi randomi näytti ottavan pirusti osumaa yhdessä kohdassa taikka vihut ampu kusisesti jalkoihin. Mutta kaipaan enemmän sprayta lonkalta ammuttuna ja mielellään olisi mukavempaa että juostessa ei osuisi kunnolla sillä ei sitä asetta pysty niin hyvin käyttää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin kuin tuolla CG threadissa jo joku huomauttin

Ja vaikkei oiskaan, niin kyllä nyt noin läheltä pitäs jopa kivenkin kanssa osua päähän jos tähtäin on kohillaan.

No jaa, ei siinä kamalasti liikkuessa osu mihinkään kovinkaan tarkasti, ei varsinkaan päänkokoiseen palluraan. Tuossa testissä tyyppi strafetti edes takas tähdäten scopen kanssa.
Se siinä sitten onkin että paljonko peliin haluaa tuota realistisuutta. Mites kyykyltä paikallaan osuu? ei näy testejä siitä ainakaan tuossa testi kokoelmassa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No jaa, ei siinä kamalasti liikkuessa osu mihinkään kovinkaan tarkasti, ei varsinkaan päänkokoiseen palluraan. Tuossa testissä tyyppi strafetti edes takas tähdäten scopen kanssa.
Se siinä sitten onkin että paljonko peliin haluaa tuota realistisuutta. Mites kyykyltä paikallaan osuu? ei näy testejä siitä ainakaan tuossa testi kokoelmassa.

Jos viittaa busterin linkittämään videoon niin sitten minä olen aika uuno sillä minä luulin että se oli paikaltaa ammuskeltu :eek:.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos viittaa busterin linkittämään videoon niin sitten minä olen aika uuno sillä minä luulin että se oli paikaltaa ammuskeltu :eek:.

Busterin? Tarkoitan noita youtuben Socom gunspray trial videoita jota viime sivulla laitettiin..

No ainakin minun silmissä tuo laittaa tähtäimen pään kohdalle ja vetää sivuaskelia.

Socom gunspray Trial #1
Scoped-in; Single-shot; Slow strafing; M4A1...GUNSPRAY EXISTS.

kolmannessa videossa taidettiin ottaa sivuaskelia vähän reippaammin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No edelleen mielummin niin, että se panos osuu aina siihen scopen keskelle niin kuin S2. Mitä sillä scopella muuten tekee?
Vai onko joku eri mieltä?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä pitää tuuli ottaa huomioon kun hieman pidemmälle tähtäillään :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom