Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Sain ostettua vihdoinki ps3! Ainut peli vaan täl hetkel rahapulan takii toi nhl10. laitoin hakemuksen F.G:een teamiin... Nikki tuol kuningas-mugi ku ei hyväksyny mukmanii tai mugii :( Headsettiikään en viel omista.. Mitä s2 mappeja nyt siis tossa uudessa sukassa on?

Dessu, Frosti ja Crossi, huhujen mukaan joskus tulevan DLC:n mukana tulisi muutama muukin.

Noni sain sitte hommattuu ton pelin. Ihan asiallisen tuntunen kyllä on vaikka niit uusia mappeja osaakkaa. Ja ei oo mikkiä viellä :( Pelissä nikki on kuningas-mugi

Ihan perseestä ku tuol ei oo suomi huonetta tai edes hauki servuja koskaan! Ihminen haluis juttua iskee mut ***** ku mä mitää lontoota osaa puhuu ni tylsää pelaa :(

Noni sain sitte hommattuu ton pelin. Ihan asiallisen tuntunen kyllä on vaikka niit uusia mappeja osaakkaa. Ja ei oo mikkiä viellä :( Pelissä nikki on kuningas-mugi

Ihan perseestä ku tuol ei oo suomi huonetta tai edes hauki servuja koskaan! Ihminen haluis juttua iskee mut ***** ku mä mitää lontoota osaa puhuu ni tylsää pelaa :(

Eli mikki varmaan sit löytyy jo:rolleyes:

Huhhuh, vielä pitäisi maksaa 14.95 lisää peliin joka ei edelleenkään toimi niinkuin pitäisi. :rolleyes:

Lähtee kympillä jos ostat 24 tunnin sisällä julkaisusta. No tämä on jo kunnon DLC kamaa eikä pari hassua mappia, voisin jopa ostaakin tämän boosterin kun on niin kivoja mappeja (Blizzardi). Pitäis vaan jaksaa päivittää kyseinen peli eka :o.

Voi pimpula ku on hintaa :D e iviittis aiva tota hintaa maksaa

koska tuo DLC julkastaan jos sais 10e:lla

Millos tuo on tulossa?, täällä lähteepi heti ostoon!!

Minua kyllä mietityttää että onko se hyvä juttu että ostajat saavat extra aseita itselleen käyttöön mutta muut eivät ja jos joku näistä aseista osoittautuu melko ylivoimaiseksi muihin verrattuna niin eikö se saa päitä kiehumaan kiukusta?

Mielestäni aseiden pitäisi tulla kaikille mutta kartat ja skinit sun muut vain ostajille.

Olisi tosiaan kiva saada hyvissä ajoin tietoon se julkaisupäivä, jotta ei missaa alennusmyyntiä. Tuo ovh-hinta on vähän suolainen, kuten Kojo mainitsi.

Vigilancen tilalla olisin nähnyt mieluummin Fish Hookin (enemmän haastetta siileille).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Uiuiui!!! Night stalker! joo vigi on paska mappi, koskaan en oo tykänny mut nighti ja blizu ihan parhautta!

tää on kyl tosi pyllystä siinä mielessä et jos noi mapit on aivan loistavia niin monet pelaajat eivät taasen pääse servuihin pelailee kun kokoajan pelataan uusia mappeja:) Eli käytännössä jos ovat tehneet hyvät mapit niin tässä pakotetaan kaikkien ostaa nuo. mut night stalkkeri ois kyl siisti saada kun siitä on jäänyt erityisesti eeerittäin hauskoja muistoja:D

Kyllä kuulostaa mahtavalta mappipaketin kontentti. Sattuuko joku tietää, että mitä tuossa uudessa pelimuodossa mahdetaan tehdä? Mä en kyllä aivan allekirjoita tuota paketin hinnasta whineemistä. Itse maksan ainakin ilolla, jos mappien laatu on samaa huipputasoa kun alkup. setissä. Eiköhän?

On mulle ainakin ollut ylivoimaisesti "halvin peli" Pleikkarilla. Makso mikin kanssa alunperin 42 € ja pelattu on enemmän kuin kaikkia muita pelejä yhteensä -> Ei ole paha minuuttihinta, jos nyt joutuu hakkaan 10 tai 15 € pöytään niin ei se mun maailmaan ainakaan kaada ja se on edelleen paljon normaala pelin hintaa edullisempi. Tuntus muutenkin aika oudolta jos tuollanen setti maksaisi alle kyssärin? Kun ne mapit on kuitenkin aikamoisiä jässiköitä ja kyllä siinä on sanut ihan oikeesti varmaan jonkinaikaa duunia tehdä ennen kun on valmista.

Täytyy nyt toivoa, että päivitys ja muutokset ei aiheuta regressiota eli siis uusia bugeja. Nyt kun peli vihdoinkin suurinpiirtein toimii, niin ei sais mennä rikkomaan. Mun puolesta voisivat muuttaa myös pläntti/hossu pelimuodossa voittokriteerin tasuritilanteessa takas silleen kun se oli alunperin. En ole hirveesti perehtynuyt, mutta en edes tiedä oliko se joku lapsus vai muuttiko ne sen noin typeräksi ihan tarkoituksella?

"Try your hand at Arms Run, a new game mode that features randomly placed missile launchers that must be activated or destroyed, depending on which side you’re fighting for."

Että tuommoinen se uusi peli muoto, ja todellakin hyvät "vanhat" mapit ovat valinneet, mutta kuten joku totesikin niin Vigin tilalle FH. Tosin kaikki 5 mappia olisivat saaneet olla vanhoja tuttuja, eikä tuo hintakaan ylitsepääsemätön ole.

Veikkauksia millon päästään tästä nauttimaan? :rolleyes:
Kaikki arvaukset ovat yhtä hyviä/huonoja. Voi olla että puhutaan muutamista viikoista tai muutamista kuukausista. Tiedotteessa ilmoitettiin, että lisätietoja "lähiviikkoina". Samaa termiä käytettiin 1.5 -päivityksen yhteydessä ja noin puoli vuotta siinä sitten vierähti.

Veikkaan että ennen joulua pukkaavat sen ulos vaikka väkisin, mutta ei auta kuin odottaa niitä lisätietoja.

Ylös Bottom