Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Minä käytän vain M4A1 ja palkkasoturina 552, koska kerään tappoja siihe ase trophyy. nyt on jo 15 pois äänestystä tilastois ja kokonaispeliaika on 9h.33min tai 10h. keski yöllä 1 servu oli niin mukava etteivät edes yrittäneet mua pois. saisivat patch tuon äänestyksen vaikka sillee jos tekee team killing niin sit saa äänestää, tai koko naan pois koko paska, ja tilalle niin et jos tappaa oman 2x niin tuloo kick

Aika harvoin tullu noita voteongelmia, mutta yleensä votekickiin on syynsä kuten:

1) Tappaa oman vahingossa tai tahallaan
2) Yli-kämppii (Paha tietty sanoa, että onko se sun tappojen kerääminen tätä?)
3) Ei pelaa tiimissä ja ajattelee vain omaa napaa, esim. Demolitionissa surffailee jossain vailla mitään päämäärää. Ei mene esim. valtaan pistettä, koska saattaa kuolla siinä ja statsit laskeeOMG
4) Warppailee = lägittää
5) Ei käytä mikkiä

Joskus ei vaan ole mitään muuta syytä kun se, että porukaa haluaa pelata omassa rauhassa. Kyllä me suomalaisetkin siihen ollaan syyllistytty, että votetetaan joku jenkki pihalle heti. Joskus se saattaa olla jopa ihan viisasta.

Olen ollut kerran todistamassa sellastakin ihmettä että suomiserveriin tuli jenkkejä ja ne "valtas" sen koko huoneen. Sitten niitä oli jo niin paljon, ettei voinut edes votettaa. Oli pakko mennä tekeen uusi huone.

Mitä tulee tuohon systeemiin muutoin, niin mun mielestä se toimii johdonmukaisesti ja on sama kaikille = reilu. Olisi kaameaa, jos ei voisi votettaa oikeaa häirikköä/surffailiaa pois kun siihen olisi perusteltu syy. Itelle tulee maksimissaan yks kikki kuukauteen, mutta en kyllä ihan hirveitä määriä Socomia jauha klaanipelien lisäksi.

EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.
ahaha, Muistan tämän sinun vote juttusi kun vahinko teamkilli tuli sinulle --> votesit eräänpelaajan --> suurin osa laittoi "ei --> sinä lensit pihalle servusta ihan vain sen takia että toinen vahingossa naatitti sinut hengiltä...

Noissa muissa ei ole kyse tuosta, se oli se kerta. mut eilen en lentänyt kertaakaan ulos oli hyvä servu pärjäski hyvi, nyt jo oikeen 2 trophyy saatuna

En pelaa hiirellä koska ei se sopinutkaan tähän peliin, piti painaa niin pirusti sitä ampumis nappia, ja täs pitää kääntyillä niin nopeeta niin ei se sopinut tähä, padil vedän. nyt ei oo tullut kick. porukka on sivistynyt:D

Päivitys 1.5 ilmestyy parin viikon sisään. Tämän jälkeen jäädään odottelemaan seuraavaa ja sen mukana tulevaa ilmaista lisäsisältöä. Mitä lienee sitten onkaan, toivottavasti klassikkomappeja.

Patch 1.5 Update –
Posted by Cindy Bowens

We are happy to announce that SOCOM: Confrontation Update 1.50 is in its final stages of QA testing and we expect the update to be ready for release in the next week or two.

Due to the extensive list of new features and the amount of content in this update, it has taken longer than expected to finish up the QA process. We appreciate your patience and we are very happy to be getting this update to you. After Update 1.50 is released, it will be followed by Update 1.60 which will include free downloadable content. We will be providing you more information on that update and the DLC pack in the coming weeks.

We hope you will enjoy the new features that Update 1.50 brings and again, we thank you for your patience!

Lähde: SOCOM.com - Welcome

Päivitys 1.5 ilmestyy parin viikon sisään. Tämän jälkeen jäädään odottelemaan seuraavaa ja sen mukana tulevaa ilmaista lisäsisältöä. Mitä lienee sitten onkaan, toivottavasti klassikkomappeja.

Lähde: SOCOM.com - Welcome

Noinhan ne sano tota öö 2 kuukautta sitten :D. No joo, ainaki Vigi pitäis olla tulos(toivottavasti lagaamaton, mutta taidan toivoa liikoja), niin kyllähän he sanoivat, että muutama s2 tulee myös, tosin lukumäärä on vaihdellut 2-3. ja koko DLC:n koko on myös joku 3-5 mappia.

Se ilmainen lisäsisältö ei ole mappeja, kuten socomin sivuilla lukeekin:
New Special Forces: The Dutch KCT and the Italian COMSUBIN Special Forces. Each Force includes new heads and voice + a light, medium and heavy variant of their own torso and legs (each with a unique camouflage pattern).

Two new primary weapons will be immediately accessible to players who select to play as the new Special Forces; the 417 assault rifle for the Dutch KCT and the SPAS 15 shotgun for the Italian COMSUBIN Special Forces.

Four new weapons will be available to all players regardless of assigned Special Force. These are the 9mm Sub Machine Gun, M82A1A, Ak-74 and SR-25. The 1.60 will also include a number of weapon updates and adjustments to existing weapons

Tämän ilmaisen DLC:n lisäksi tulee maksullinen DLC jossa on mappeja.

More DLC coming! - We can also confirm that we have been working on a major content release/pack. Look for an announcement later in the month.

M82A1A, Ak-74 ja SR-25 ovat mukava lisä nykyisiin aseisiin. Nuo muut mitä nyt tuleekaan ovat sitten ekstraa. Toivotaan että päivitys nyt oikeasti tulee parin viikon sisällä.

Players being booted out of the game to the XMB while loading into gameplay.

Louder and improved footstep audio for characters that are out of view.

Added the ability to plant Control flares and Demolition/Breach satchels while prone.

The death camera will stop following the character that killed your player after 5 seconds.

Drastically cut down the Fade-In time at the start of the round.

Improved damage of the Desert Eagle.

Improved damage done by all Sniper Rifles.

Näitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa, vaikka nuo muutkin ihan hyviä juttuja tulee (tai sitten ei...) olemaan. Tosin patchin koko taitaa nousta melko suureksi kun näin paljon tavaraa on tulossa.

Hyvää päivää.

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt miten tuhlata vapaa-aikani, muuten kuin sen pahamaineisen WoWin parissa. Oon tässä vähän katellut tota pleikkari kolmosta, varsinkin nyt kun hinta on tullut jo jonkin verran alaspäin. Tässä muistelee kuinka hienoa Socom 2 oli joskus aikoinaan, niin kannattaisiko hommata tuo pleikkari kolmonen vain uuden Socomin takia? Hintaahan pelin kanssa tulee yhteensä about 400 juuroa, sellaiset 100 tuopin verran. Melko kallista opiskelijalle.

Onko siellä sellainen tiivis suomalainen Socom-yhteisö niinkuin aikoinaan oli ja "Hauki on ????" -servut pystyssä?

Terveisin,
Animal FIN / AnimalX vanhoilta ajoilta. "se idiootti 15-vuotias kauan sitten jolle tuli hemmetin myöhässä äänenmurros"

Hyvää päivää.

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt miten tuhlata vapaa-aikani, muuten kuin sen pahamaineisen WoWin parissa. Oon tässä vähän katellut tota pleikkari kolmosta, varsinkin nyt kun hinta on tullut jo jonkin verran alaspäin. Tässä muistelee kuinka hienoa Socom 2 oli joskus aikoinaan, niin kannattaisiko hommata tuo pleikkari kolmonen vain uuden Socomin takia? Hintaahan pelin kanssa tulee yhteensä about 400 juuroa, sellaiset 100 tuopin verran. Melko kallista opiskelijalle.

Onko siellä sellainen tiivis suomalainen Socom-yhteisö niinkuin aikoinaan oli ja "Hauki on ????" -servut pystyssä?

Terveisin,
Animal FIN / AnimalX vanhoilta ajoilta. "se idiootti 15-vuotias kauan sitten jolle tuli hemmetin myöhässä äänenmurros"
Odota vielä hetki ja hommaa slim-malli.

Ei ole samanlaista yhteisöfiilistä kuin S2:sen aikana, johtuen pelin oudoista ratkaisuista.
Tiistaina tulevä pätsin saattaa vähän auttaa, mutta saapi nähdä.

Hyvää päivää.

Terveisin,

Terve, valitettavasti yhteisö ei ole niin tiivis kuin silloin, mutta koitamme kehittää sitä tiiviimmäksi. Mutta servuja on oikeastaan yleensä yksi jossa suomalaiset ovat, mutta tulevan päivityksen myötä toivottavasti taas pelaajat aktivoituvat, ja viimeistään tulevat vanhat(s2) mapit tuovat pelaajia lisää/takaisin linjoille. Ja tuleva päivitys tuo myös salasanalliset servut.

Kiitoksia vastauksista. Pikaisella selailuilla huomasin, että Slim ilmestyy about viikon kuluttua, joten sitä odotellessa. Joko siis Slim tai alennuksessa oleva normaali. Jos sitä taas tarttuisi vanhaan kunnon M4A1 SD ja pukisi sen woodland puvun päälle... mmm... ja olutta.

Mitäs vanhoja Socom mappeja on tällä hetkellä pelissä? Ainakin Crossroadsin olen videoista huomannut, sekä myös Desert Glory ja Frostfire.

Mitäs vanhoja Socom mappeja on tällä hetkellä pelissä? Ainakin Crossroadsin olen videoista huomannut, sekä myös Desert Glory ja Frostfire.

Vain 3 mainitsemaasi, tosin odotettavissa pitäisi olla Vigi(?) ja muutama muu s2 mappi, en tiedä mitkä.

Mikkäs ovat teidän mielestä parhaat/tarpeellisimmat uudistukset tuossa tiistaina tulevassa patch:cool:

Mikkäs ovat teidän mielestä parhaat/tarpeellisimmat uudistukset tuossa tiistaina tulevassa patch:cool:

Mielenkiintoinen ja suorastaan vähän jopa vähän jännittävä kysymys.

No Glitsaus vähenee varmasti ihan sikana, eli näkisin että glitsipaikkojen fixit parantaa pelaamis mielekkyyttä ja "ilmapiiriä" puplapeleissä ihan sikana. Ehkä tärkein parannus?
Toisena mun listalla tulee sitten ne salasana suojatut serverit yhteisöllisyden nimissä.

Ainoa vaan, että mulla on nyt hieman pelko perseessä että se ei tulekaan? :O Ennen niitä kutsuttiin salasana suojatuiksi servuiksi kun tästä päivityksestä oli puhetta. Nyt ne onkin listassa nimellä "private games" -> Mitä ihmettä tuo nyt sitten tarkoittaa?

Kauhuskenaario on se, että se on joku muu (luultavasti huono) privapeliratkaisu tullut ja salasanalla ei voisi vieläkään pupla huonetta suojata? Eikä treeni tai klaanipelihuonetta. Ja edelleenkään ei "Hauki on..." -servereitä? Täytyy nyt toivoa, että mun panikointi on turhaa ja tosiaan saadaan ne haukiserverit vihdoinkin kehiin niin suomalaisten kanssa pelaaminen helpottuu kamalasti. Ja ylimääräiset peelot lakkais pyörimästä klaanipeleissä.

Tietenkin jos sitä kaikenlaista tahmaamista valikoissa jne. saatas optimoitua pois, niin sekin olisi aikas jeppis homma? Myös kontrolliosastolla toivoisin muutoksia (vapaamman customoitavuuden) mutta taitaa olla syvä uni? Ei kuitenkaan mikään kynnyskysymys, olen saanut kontrollit ajan mittaan viilattua mieleisekseni. Eli siis näin.

Ylös Bottom