Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Millon tulee ja mitä sisältää päivitys 1.50? Kuulema tulee Italian ja jonkin toisen erikoisjoukot joten nyt spammaamaan Suomen erikoisjoukkoja :D.

"The 1.50 Update for SOCOM: Confrontation is feature complete and currently in test. Due to the number and scope of the feature set of 1.50 the testing cycle has taken longer than anticipated. We remain committed to releasing this patch as soon as the remaining open issues are resolved. It is extremely important to us to make sure the 1.50 update is as problem free as possible when it is released and we are working towards that goal rather than pushing it out as is on a specific date.

A number of features in 1.50 are of such a scale that it will not be possible for us to fully predict how they will behave before public deployment. An example of this is the tournaments, each of which can accommodate 1000s of players. To account for this, we will ramp the size and number of tournaments during the first weeks after release to monitor and address any issues which may arise. We have also been working on a 1.60 Update which will incorporate any fixes that are required as Tournaments and Clan Ladders become fully populated.

FREE Downloadable Content:

We are happy to announce that the 1.60 Update will also contain additional features and content. We’ve heard your requests for new content and we are happy to provide free downloadable content with the 1.60 update. The following free Downloadable Content will be available to all players:

New Special Forces: The Dutch KCT and the Italian COMSUBIN Special Forces. Each Force includes new heads and voice + a light, medium and heavy variant of their own torso and legs (each with a unique camouflage pattern).

Two new primary weapons will be immediately accessible to players who select to play as the new Special Forces; the 417 assault rifle for the Dutch KCT and the SPAS 15 shotgun for the Italian COMSUBIN Special Forces.

Four new weapons will be available to all players regardless of assigned Special Force. These are the 9mm Sub Machine Gun, M82A1A, Ak-74 and SR-25. The 1.60 will also include a number of weapon updates and adjustments to existing weapons.

In addition to the free DLC included with the 1.60 update we are also working to add 100% Random Medleys in the 1.60 update. We know this is a highly requested feature and we really want to get it out to you.

More DLC coming! - We can also confirm that we have been working on a major content release/pack. Look for an announcement later in the month.

We will release more information on Patch 1.6 after 1.5 has been released. "

Tuossa mitä socom.com:in blogissa sanottiin. Hyvä että lisisisältö on ilmaista kun ei nordean electronit toimi välttämättä pitkään aikaan. :) Armeijaan meno on reilun viikon päästä, niin silloin kun sieltä pääsen niin eiköhän nuo muutkin sisällöt ilmesty.

Talvinen Vigilance tulossa DLC:nä?

Ohhoh.. hyvä vaan kun tuovat vanhoja mappeja ja tuskin siitä isoa vahinkoa tulee vaikka vähän tällä tavoin modattuna?

Aika mielenkiintoinen uutinen löytyi maailmalta: SOCOM Confrontation on PS3:n suosituin verkkopeli, ohi siis Killzone 2:n tai Resistance 2:n. Kun saavat tämän tulevan patchin maailmalle ilman pahoja poltteita, niin ehkä tässä tästä vielä uusi kesä tulee :D

Lähde: SOCOM Confrontation bigger than Killzone 2, Resistance 2 says Sony producer

Eilen tuli Confrontationia pelailtua ja siinä sivussa huonolla englannintaidollani keskustelin pelistä Fallen-kartan pelailun ohessa.

Törmäsin erittäin asialliseen jenkki-pelaajaan, jonka kanssa keskustelut johtivat yllättäen aiempiin SOCOM-sarjan peleihin.

Kaveri ei pitänyt lainkaan ensimmäisestä SOCOM: U.S Navy Seals-pelistä, hänen mielestään ensimmäinen versio oli frustrating piece of shit.
Luonnollisesti kakkososa maistui sitten senkin edestä.
Keskustelussa sivuttiin myös SOCOM 3: U.S Navy Sealsia, joka oli tämän mukavan oloisen jenkin mielestä ensimmäistäkin peliä järkyttävämpi pökäle.

Kun sitten pääsimme keskusteluissa Confrontationin äärelle, niin kaveri totesi, ettei peli yllä lähellekkään samalle tasolle kakkososan kanssa, mutta..
Parempaakaan shooter-peliä kuulemma ei PlayStationille vain tällä hetkellä ole saatavilla, joten on vain pelattava reikäjuustomaista Confrontationia.

Mutta en silti ihmettele, että peliä pelailee niin paljon porukkaa, SOCOMilla on PlayStation-puolella kuitenkin lähes ainutlaatuisen tiivis ja aktiivinen pelaajayhteisö..
Suomalaisiakin toki näkisi vielä enemmän kentillä.

Kannattaa mennä EU Nordiskiin, siellä suomalaiset ovat usein pelaamassa, mutta tietenkin kellonajasta riippuen, yleensä iltasin sieltä pitäisi löytyä suomalasita seuraa.

Onko tässä nyt sitten asiat niin että jos kuolee matsissa niin pitää odotella matsin loppuun saaakka? Olis kiva tietää ;D Osto on harkinassa

Onko tässä nyt sitten asiat niin että jos kuolee matsissa niin pitää odotella matsin loppuun saaakka? Olis kiva tietää ;D Osto on harkinassa

Seuraavan kierroksen alkuun asti joutuu odotteleen, ellet valitse pelitavaksi respawn, jolloin syntyy aina vaan uudestaan.

Seuraavan kierroksen alkuun asti joutuu odotteleen, ellet valitse pelitavaksi respawn, jolloin syntyy aina vaan uudestaan.

Foxi hei mitä sinä oikein pelaat :p kun meidän piti pelata tätä peliä kun kehuskelit sitä ;). Ollu jo parisen kuukautta etkä sinä ole yhtään pelannut.:eek:

Mites mikit toimii tässä, onko huono vai hyvä? Tekstistä päätellen ovat hyvät, itse en käytä mikkiä kun ei suomi porukkaa ole näkyvillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Foxi hei mitä sinä oikein pelaat :p kun meidän piti pelata tätä peliä kun kehuskelit sitä ;). Ollu jo parisen kuukautta etkä sinä ole yhtään pelannut.

Sorit, vie työ ison ajan nyt taas kun lomat loppui. Ja, tarvitsen saamattomuudessani potkua persuuksiin, joten kun oon onlinessa, laita viestiä niin tuun pelaan. :)

Noi usa kanavat on kyl välil niin shittä kun äänestävät suotta pois, käynyt monta kertaa niin. ja sitten 2 kertaa on käynyt niin et oma tappo mut ja laitoin votee niin kaikki halus pitää sen mut mä lensin heti pihalle, se toinen tapahtu niin et heti ku matsi alko se puukotti mua joku tais votettaa sitä mut ei ne halunnut sitä pois ja puukottaja tais laittaa mulle votee vaik en ollut tehnyt mitään niin meni varmaa 2-3 sek niin sinut on äänestetty pois pelistä tuli mulle.

Noi usa kanavat on kyl välil niin shittä kun äänestävät suotta pois, käynyt monta kertaa niin. ja sitten 2 kertaa on käynyt niin et oma tappo mut ja laitoin votee niin kaikki halus pitää sen mut mä lensin heti pihalle, se toinen tapahtu niin et heti ku matsi alko se puukotti mua joku tais votettaa sitä mut ei ne halunnut sitä pois ja puukottaja tais laittaa mulle votee vaik en ollut tehnyt mitään niin meni varmaa 2-3 sek niin sinut on äänestetty pois pelistä tuli mulle.
Pelissä on sellainen kummallinen systeemi, että jos ehdotat votea samalle pelaajalle kaksi kertaa ottelun aikana (vaikka kahdessa eri erässäkin), niin syntyy riita sinun ja hänen välille ja jos et saa riittävästi puolustusääniä itsellesi, ehdottaja eli sinä lennät itse ulos. Ehkä sinulle kävi niin, tai sitten kyseisen tyypin kaverit äänestivät sinut ulos.

Pelissä on sellainen kummallinen systeemi, että jos ehdotat votea samalle pelaajalle kaksi kertaa ottelun aikana (vaikka kahdessa eri erässäkin), niin syntyy riita sinun ja hänen välille ja jos et saa riittävästi puolustusääniä itsellesi, ehdottaja eli sinä lennät itse ulos. Ehkä sinulle kävi niin, tai sitten kyseisen tyypin kaverit äänestivät sinut ulos.

Ei minulle käynyt niin, monesti käy heti pitkän odotuksen jälkeen pääsen servuun niin juoksen 2m niin sinut on äänestetty pois, ja monesti vaik saanut tappoja niin syyttä suotta yrittävät saada pois. todella harvoin laitan votee kellekkään nykyään en alota voteemista ollenkaan olkoon muitten ongelma, mutta mua moni tykkää näköjään votee:mad:

EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.

EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.

Käsittääkseni tanskalaiset/jotkut norjalaiset(?) ovat alkaneet välttelemään juuri suomalaisia pelaajia. Ainakin muutaman norjalaisklaanin kanssa ei pitäisi olla ongelmaa C&C ja OJF(sisältää myös ruotsalaisia pelaajia). Varsinkin C&C on todella mukava klaani, en usko että he ovat ketään alkaneet voteamaan.

Onpas outoa touhua. Minut on äänestetty ulos 10 kk aikana kerran, kun tuli se äänestysriita. Tosin pelaankin melkein yksinomaan respoja, jotta voin olla tauolla koska tahansa.

Kuullostaisi vähän siltä että olet käyttänyt joitain aseita joista kaverit eivät ole tykänneet. Monet eivät tykkää jos esim. pelaat pelkästään singolla yms.

Ylös Bottom