Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Talvinen Vigilance tulossa DLC:nä?
Koskakohan päivitys tulee?
Onko tässä nyt sitten asiat niin että jos kuolee matsissa niin pitää odotella matsin loppuun saaakka? Olis kiva tietää ;D Osto on harkinassa
Seuraavan kierroksen alkuun asti joutuu odotteleen, ellet valitse pelitavaksi respawn, jolloin syntyy aina vaan uudestaan.
Foxi hei mitä sinä oikein pelaat kun meidän piti pelata tätä peliä kun kehuskelit sitä . Ollu jo parisen kuukautta etkä sinä ole yhtään pelannut.
Pelissä on sellainen kummallinen systeemi, että jos ehdotat votea samalle pelaajalle kaksi kertaa ottelun aikana (vaikka kahdessa eri erässäkin), niin syntyy riita sinun ja hänen välille ja jos et saa riittävästi puolustusääniä itsellesi, ehdottaja eli sinä lennät itse ulos. Ehkä sinulle kävi niin, tai sitten kyseisen tyypin kaverit äänestivät sinut ulos.Noi usa kanavat on kyl välil niin shittä kun äänestävät suotta pois, käynyt monta kertaa niin. ja sitten 2 kertaa on käynyt niin et oma tappo mut ja laitoin votee niin kaikki halus pitää sen mut mä lensin heti pihalle, se toinen tapahtu niin et heti ku matsi alko se puukotti mua joku tais votettaa sitä mut ei ne halunnut sitä pois ja puukottaja tais laittaa mulle votee vaik en ollut tehnyt mitään niin meni varmaa 2-3 sek niin sinut on äänestetty pois pelistä tuli mulle.
Pelissä on sellainen kummallinen systeemi, että jos ehdotat votea samalle pelaajalle kaksi kertaa ottelun aikana (vaikka kahdessa eri erässäkin), niin syntyy riita sinun ja hänen välille ja jos et saa riittävästi puolustusääniä itsellesi, ehdottaja eli sinä lennät itse ulos. Ehkä sinulle kävi niin, tai sitten kyseisen tyypin kaverit äänestivät sinut ulos.
EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.
Onpas outoa touhua. Minut on äänestetty ulos 10 kk aikana kerran, kun tuli se äänestysriita. Tosin pelaankin melkein yksinomaan respoja, jotta voin olla tauolla koska tahansa.EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.
Kuullostaisi vähän siltä että olet käyttänyt joitain aseita joista kaverit eivät ole tykänneet. Monet eivät tykkää jos esim. pelaat pelkästään singolla yms.EI *****!. tänään pelasin nordisk servus missä pelaa suomalaisiakin. niin en ollut kuollut kertaakaan vihuja vaan olin saanut tapettua, aattelin et nyt saan uudet ennätys statsit niin joku laitto äänestykseen mut ja eipä mennyt taas kauaa kaikki äänesti puolesta ja jälleen lensin ulos oonks tosiaan niin hyvä pelaaja että kaikki haluu mut pois sielt etten ammu vihuja.